14 Mayıs 2012 Pazartesi

XIA Junsu Büyülü Sözcükleri Fısıldadı: Tarantallegra


 Şimdiye kadar pek çaktırmamış olsam da severim JYJ'yi. Bakalım asi çocuklarımız bu aralar neler yapıyormuş? Yoochun ile Jaejoong dizilerin peşinde koşturup duruyorlar. Birisi Prince Rooftop'ta gayet iyi bir iş çıkarırken (senin Jaeson aksanını yirim ben XD ) öbürü de yeni dizisinin çekimlerine başlamış olup hayranlarını fena halde meraka sürüklüyor. Onlar bu kadar meşgulken JYJ'nin diğer J'si Junsu'nun da bir şeyler yapması lazımdı tabi. O da "fırsat bu fırsat bir kerecik de sahneye tek başıma çıkayım bütün spotlar benim üzerimde parlasın" diye düşünmüş olacak ki solo albümü ve müzik videosuyla hayranlarının karşısına çıktı.


 Öncelikle şarkının ismini açıklayarak başlayalım:  "Tarantallegra" uygulanan kişinin bacaklarını kontrol edemeden dans etmesine neden olan bir Harry Potter lanetinin büyülü sözcükleri aslında. Harry Potter serisinin ikinci kitabında Harry'nin okuldaki rakibi Draco Malfoy yaptıkları düello esnasında bu laneti Harry'e karşı kullanmıştı. Bu aynı zamanda bize Junsu'nun platin sarısı saçlarının kökenini de açıklıyor. XD  Açıkçası bir Slytherin tutkunu olarak (ben Dark Side'a geçeli çok oldu ne yazık ki~haha) ezik Harry'den değil de havalı Draco'dan (gerçi sonradan o da çok bozdu kendini) etkilenmesine gerçekten sevindim~haha Draco Junsu büyülü sözcükleri fısıldıyor ve insanlar dans etmeye başlıyor; ki bu sözcük şarkının bütün sözlerinin özeti resmen. Üzgünüm romantizm tutkunları olayın aşk meşkle şu kadarcık alakası yok...

Müzik ve Ses
 Her neyse artık beni çok mutlu edip çocukluğuma döndüren Harry Potter göndermesini bir kenara bırakalım ve sözleri açıkladığımıza göre biraz da müzikten bahsedelim. Şarkıya rapper Flowsik eşlik ediyor (Bu arada daha önce duyan var mı? Ben hiç duymadım) ve bir zamanlar Ayyy Girl'ü rezil etmiş Kanye West'ten çok çok daha iyi bir iş çıkarıyor. Şarkının temelinde çellonun baskın olduğu yaylı enstrümanlar ile bununla iyi bir şekilde dengelenmiş elektro-bas kullanılmış. Melodiyi sadece "catchy" olarak tanımlarsak ona hakaret etmiş oluruz bence çünkü ondan çok daha karmaşık, çok daha özel. Kimi yerlerde sadece insanı heyecanlandıran nefes efektiyle ve kemanla zenginleştirilmiş baseritm gerçekten çok başarılı. İlk seferinde hoşlanmasanız bile bir kaç defa dinlemenizi öneririm, sonunda mutlaka büyüsüne kapılacaksınız. Junsu'nun sesine gelince... Normalde Junsu Kore müziğindeki en güzel ballad seslerinden biri olarak bilinse de bence bu şarkıya da gayet gitmiş sesi. Tamam biraz autotune ekleyip yumuşacık sesini elektronikleştirmişler ve sertleştirmeye çalışmışlar ama gene de ballad yeteneklerini "Tarantallegra"ya da başarıyla empoze etmiş Junsu. Sesi baştan çıkarıcı bence, ki daha önce Junsu'nun romantik sesi hakkında hiç böyle düşünmemiştim. Ahh, sanatçıların yeni yanlarını görmeye bayılıyorum XD

MV Atmosferi/Kostümler vs.
 MV bir dans videosu sonuçta ve bu sebeple bir dansçı ordusuyla beraber ortalıkta hoplayıp zıplayan bir Junsu izleyip duruyoruz. XD Kullanılan ortamlar gerçekten hoş; her ne kadar ilk bakışta çoğu kpop dans mvsinde gördüğümüz şeylere benzese de daha karanlık daha gotik bir yanı var gibi. Gene de tahtı görünce Big Bang'in Fantastic Baby'sini, kar yağan ortamı görünce UKiss'in Neverland'ini alevlere odaklanınca da TVXQ'nun Keep Your Head Down'ını düşünmeden edemedim. Ama bunları hatırlatmış olsa da aynı materyali kullanmış olmaları Tarantallegra'nın tamamen taklit olduğu anlamına gelmez bence. Sonuçta Disney de Playboy da tavşanlardan etkilendi. İlki bunu alıp milyonlarca çocuğun hatta yetişkinin sevdiği bir kahramana Bugs Bunny'ye dönüştürdü, öbürü ise... Neden ben bu konuya girdim ki? Demek istediğim, aynı materyali kullanmış olsalar bile Junsu'nun Tarantallegra'sının çok daha farklı bir havası var.

 Ortamın gotik havasından kostümler de nasibini almış. Zaten "seks satar" mottosunu dibine kadar kullanmış olan MV dansçıların kostümlerinde kullanılmış deri ve tül materyallerle de bunun altını bastıra bastıra çiziyor sanki. Ama aynı zamanda özellikle Junsu'nun kostümlerinde ve aksesuarlarında kendini gösteren bir barok dönem esintili soylu bir hava var ki ben kendi adıma bayıldım buna. Turuncu saçlar ve önü tamamen açık deri ceket ciddi anlamda felaketti ama... Yukarıdaki resimdeki uzun barok ceket ve parlament mavisi takım için onları hoş görebilirim. XD

 Bir de Junsu Tarantallegra'da oldukça feminen bir imaj sergilemiş bence. Hayır, bunu sadece saçlarının uzun olduğu kısım için söylemiyorum (MVdeki kız kim diye soranlara kötü haber.. O aslında Junsu), genel olarak kadınsı bir zarafeti var kimi yerlerde. Özellikle turuncu saçlı olduğu kısım... Aslında feminen yanı olan idolleri beğenen biriyimdir (bknz. Key), ama Junsu'nunkisi biraz aşırıya kaçmış gibi geldi bana. Bununla birlikte MVde birbirlerini kamerayla çektikleri kısmı da neden bilmiyorum, rahatsız edici buldum. Bir anlam veremediğim ya da verdiğim anlamdan hiç hoşlanmadığım için olabilir~haha

Koreografi

 Aslında bu müzik videonun koreografisi daha çıkmadan ilgi uyandırmıştı, çünkü JYJ'nin daha önce de beraber çalıştığı ünlü koreograf Jeri Slaughter tarafından hazırlandı. Kendi adıma söylemeliyim ki benim beklentilerimi karşıladı. Özellikle başlangıcındaki omuz silkme olarak tabir edilebilecek harekete bayıldım. Koreografinin diğer parçalarıyla karşılaştırıldığında çok da karışık değil hatta belki de en basit hareket; ama dans ekibinin Junsu ile ve hareketin ritmle olan uyumu o kadar iyi ki MVyi kesinlikle görülmeye değer kılıyor. Bunun yanında diğer hareketler de çok başarılı; özellikle Junsu tabiri caizse çok temiz bir şekilde sergiliyor koreografiyi. İzlerken gerçekten onun istediği gibi büyülenebilirsiniz.

 Koreografide tek itiraz edebileceğim nokta seksi imaja çok fazla yüklenmiş olmaları olur. Bazı kısımlar oldukça iyi hazmettirilmiş ve ciddi anlamda izleyene baştan çıkarıcı gelirken; turuncu saçlı Junsu'nun kızlar tarafında soyulduğu, iki kadın dansçının sandalyede oturup diğerinin arkadaki erkekler dansçıların kıyafetlerini çekiştirmek suretiyle dans ettiği ya da bir dansçının Junsu'nun önünde süründüğü kısım MVyi basitleştiriyor bence. Belki de ben bu tarz göndermelerinin daha gizli olmasından, ima edilmesinden hoşlanan bir insan olduğum içindir ama bu kısımlardan cidden hoşlanmadım.

 Tabi bir de herkesin dikkatini çektiğine emin olduğum başka bir nokta var: Dansçılar Kore kökenli değil. XD Bu iyi mi kötü mü bilemem, ama açıkçasını söylemek gerekirse genel olarak Koreli kadınların ne kadar iyi dans ederlerse etsinler seksi olmak konusunda çok da başarılı olamadıklarını düşünen bir insan olduğumdan yabancı dansçıların MV konseptine daha çok uyduğunu düşünüyorum. Ki ekibin de sadece "dünyaya açılalım" mantığıyla değil bu durumu da göz önünde bulundurarak Kore kökenli olmayan dansçılar seçmiş olması muhtemeldir zannımca.


  Tarantallegra kesinlikle güçlü bir müzik videosu... Kpopun klişelerinden besleniyor ama onları tamamen farklı bir noktaya taşıyor. Ortam dikkat çekici, sahne tasarımları dikkat çekici, kostümler dikkat çekici, hepsinden önemlisi bütün bunların merkezindeki Junsu dikkat çekici. Solo çıkışında tarzının sınırlarını zorlamış olan Junsu bence oldukça iyi bir iş çıkarmış. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz? 

1 gün sonra edit: Müzik videosunun Türkçe alt yazılı halini buraya tıklayarak izleyebilirsiniz. :)

23 yorum:

  1. Yorumuma Tarantallegra diye başlamak istiyorum *zipir* Her şeyiyle junsuyu girdiği her kılıkla ( kızıl yada senin deyiminle turuncu saçı hariç ) beğenmiş bulunuyorum. Bu grubdaki favorim olur kendileri. O buğulu sesini, ve masumluğunu çok beğensemde bu seksi kendini aşmış junsuda hiç fena değil hani. Yer yer yine o buğulu sesini duyabiliyoruz ama onun dışında daha sert bir junsu var artık karşımızda. Belki kendi de bıkmıştır artık bu şirinlik muskası halinden bilemiyorum haha. Ama klipde neden olduğunu anlamadığım ve kanımcada anlayamayacağım 3 sahne mevcut XD
    1) Tamam şirinlikden kurtulmak istedin, tarzınıda değiştirdin lakin neden bu kadar göze batan bir feminenlik var bu klipde ? Özelliklede o kızıl ( turuncu ) omuzlarından düşmüş kıyafeti ve etrafında dönen dansçıların olduğu sahne cidden çok kötü. O güzel klibe hiç ama hiç yakışmamış.
    2) Neden junsu kısacaık bir an için olsa bile bayan kılığında ? O güzelim dudakları olmasa junsu olduğunu anlamayabilirdim hehe =) Bu kısımda benim için ofsayt.
    3)Koreli bayan dansçıların olmaması çok iyi çünkü bende kendilerini dans ederken pek seksi bulmam =) Lakinn neden bu dansçılar bu kadar kilolu ? Daha estetik bulamamışlar mı ? Hele bir tanesi var ki dansçı olarak cidden gözü batıyor o kılığıyla bir ofsayt da bu benim için =)
    Bunun dışında beğendiğim, sevdiğim o masum junsunun yerine artık yeni seksi junsu geldiği için mutluyum. Birazda bu tarafını görelim değil mi =) Şu yukarıda saydığım 3 olumsuzluk ( benim için ) dışında çok güzel bir çalışma olmuş. Beklentimin ötesinde =) Umarım junsucuğum bir daha kızıl saçlı halini kullanmazsın diyor ve yazıma son veriyorum :)
    Nimfi beybi güzel bir yazıydı. Özellikle bazı yerleri güzel yakalamışsın teşekkür ettim. Büyük bir zevkle okudum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadığın sahnelere benim yorumlarım şunlar:
      1. Bu konuda hemfikiriz bebek XD
      2. Ben zaten ilk izlediğimde son saniyeye kadar Junsu olduğunu anlamadım~haha Ama hani dudaklara odaklanıp sonra gözlere geçtiği an var ya... İşte o zaman "Junsu nan bu!!" dedim XD Neden kız kılığında hiçbir fikrim yok. Yönetmenin bir zırvalığı diyorum onun için.
      3. Bence dansçılar Junsu'nun yanında kilolu XD Onları Beyonce'nin arkasına koysak şu kadar gözümüze batmazdı~haha
      Beğenmene sevindim bebek. Albümü indirdim birazdan ona da göz atacağım. Junsu'nun sesini severim, albümün de güzel olduğundan şüphem yok o yüzden.

      Sil
    2. Off o 1. kısmın o klipden çıkarılmasını acaip istiyorum ya. Nasıl o klibe o sahneyi yakıştırmışlarr öğğğ yanii. Çekici hiç bir yanı olmadığı gibi çok çok iticii -_-
      O kız olduğu sahne var ya durumu çaktığımda şoka girdim resmen =) Gayet güzel izlerken aaa çekik bir bayan dansçıda varmış klibde dedim önce =) Sonra kamera yan döndü ve ben köfte dudakları görüp şoka girdim XD İnanamadım onun junsu olduğuna haha XD
      Üçüncü madde de ise bir beyonce, yada christina aguilera'nın dansçıları olsalarr aaa ammada fit dansçılar derdim belki ama junsu beybisinin yanında acaip absürt durmuşlar yani =)
      Ben albümü dinliyorum şuan kuzu. Geldiğim yere kadar çok hoş parçalar var. Özellikle No Gain şarkısı diyorum. Bir sonraki favorim oldu bile. O buğulu sesiyle junsu yine dmagasını vurmuş şarkıya <3

      Sil
    3. Aslında dansçılar Xtina ya da Beyonce'un olabilirler çünkü koreograf onlarla çalışan birisi~haha
      Ben de albümü dinliyorum, ama henüz No Gain'e gelmedim. O şarkı Jaejoong tarafından yazılmış :D

      Sil
  2. Gerçekten farklı bakış açısı getirmişsin benim dikkat etmediğim noktalardan bahsetmişsin. biraz daha farklı açıdan baktım mesela videoya.

    bazı katıldığım noktalar var benimde ilk gördüğümde düşündüğüm taht mesela bigbang geldi aklıma:)

    feminen olma durumu evet bende düşündüm ama o kızın junsu olduğu aklıma geldi de yok değildir dedim.

    dansçılar koreli değil benimde dikkatimi çekti özellikle bayan dansçıların junsudan kilolu olması:)

    şarkı, mv, danslar benim çok hoşuma gitti sevdim:) dünden beri sürekli tarantallegra dinliyorum:)

    paylaşımı çok beğendim teşekkürler:)farklı bakış açıları görmek çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayan dansçılar kendi ülkelerinin standartlarında normal asıl zayıf olan Junsu bence XD Ciddi anlamda zayıflamış kendisi, hatta yüzü o kadar incelmiş ki ben acaba estetik mi oldu diye bile düşündüm bir an.
      Ben de dün çok fazla dinledim, bugün de dinlemeye devam ediyorum. Kaliteli ve farklı bir parça bence.
      Beğenmene sevindim. ^^

      Sil
  3. öncelikle güzel bir yazı olmuş onu belirtmeliyim.

    FLOWSİK, yabancı bir rapper değil. asıl adı JAY "FLOWSİK" PAK. şu anda Kore'de ingilizce müzik yapan r&b-hip hop grubu AZIATIX'in 3 üyesinden biri. (grubu tanımıyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz^^)

    JAy Flowsik Pak twitter hesabında yoğun programı nedeniyle klip çekimlerine katılamadığını belirtti. (-ki AZIATIX yeni albüm yayınladı.) Flowsik klipte bir anda amerikalı zenci bir adamdan çıkan kendi sesini duymuş. buna çok şaşırmış, adamı tanımıyormuş bile. bunu kendisi yazdı twitter da. yine de güzel olmuş klip dedi.
    ama benim şahsi görüşüm şudur ki: FLOWSİK gibi karizmatik bir sese ve görünüşe sahip adamın klipte yer almaması haberi olmadan yerine amerikalı bir adamın konması saçma! gereksiz... klipte ilk anda beni şok eden mevzulardan biri buydu.

    gelelim Koreografiye. ben koreografiyi sevdim açıkçası. çok hoş etkileyici. resmen sizinde dediğiniz gibi seks satan bedenlerini pazarlayan bayan dansçılar hariç tabii. onların bu duruşu hiç hoşuma gitmiyor.. ayrıca bu bayan dansçılar kilolu bildiğin kadının birinin göbeği var. Junsu biraz zayıflamış bence yoğun çalışmaktan. ama kadınlar kilolu bu inkar edilemez. gerçi hep öyleydi bu dansçıları turnelerinden biliyorum xD

    yabancı dansçılara dair bir şey daha söylemeliyim: JYJ SM ve Avex çıkmazından kurtulmak için adım attığında ingilizce ve korece albümlerini yayınladığından beri yabancı dansçılarla çalışıyor. JYJ sever biri olarak dvd lerini falan da izlediğimden ben onların yanında Koreli dansçı görmedim. bu durumun seksilikleriyle bir alakası var mı yok mu emin değilim ama durum bu. yabancı dansçılar iddialı olabilir çekici olabilir ama bazen sinir bozucu olabiliyor (örneğin: worldwide concert in seoul dvd sinde yoochun'un I love you performansı...)

    junsu'ya gelince, Kore'nin müzik otoritelerince en iyi erkek vokali seçildi geçende bunu da hak ediyor, slow söylemesine bayılıyorum o ayrı ama bu şarkı da süper. şarkıya insan kapılıp gidiyor.
    Junsu'ya platin saçları çok yakıştırıyorum, başta yadırgamıştım ama alıştım ve sevdim. Makyajda pek bir yakışıyor junsu'ya o kısmı yadırgamadım klipte ben.(tabii elizabeth müzikalindeki karakteri yüzünden görmezden gelmeye çalıştığım siyah ojelerini sanırım müzikal bitti ama hala kullanması gözüme batıyor xD siyah ojeleri olmadan daha iyi)

    Junsu'nun klipteki uzun saçlı hali şok etti beni. feminem olan erkekler belli yere kadar iyi olsa da youngo da izlerken annem görünce bu kız mı erkek mi dedi? normalde alışık benim kpop sevgime falan, yine de çok battı gözüne junsu :D turuncu saçlı hali zaten ayrı... o iki kısım olmasaymış daha iyi olurmuş.

    Klipte Junsu'nun kırmızı uzun ceket giydiği saçlarının öne doğru bukleli olduğu haline bayıldım..

    ben bu klibin Kore'de ban yiyeceğini düşünüyorum. malum Kore sever banlamayı klipleri bunda da onların kötü örnek vs diyebileceği pek çok örnek mevcut. tekrar dava açılır kazanılır ban kalkar falan ama junsu'nun morali bozulur o kötü.

    neyse, çok uzattım. ellerinize sağlık tekrardan :)

    (bu arada bu yorumu iki kere yazdım yollarken gitti. kopyalamamıştım da xD sağlık olsun^^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, yorumunuzla iki defa uğraşmak zorunda kalmanıza üzüldüm. Benim de başıma geldiğinde sinir olduğum olaylardan biridir...

      AZIATIX'i duydum, hatta bir iki şarkısını dinledim de ama hiç üyelerine dikkat etmemiştim. Rapper olarak da yabancı bir adam görünce, isim de tanıdık olmayınca herhalde Kanye West olayındaki gibi yabancı bir rapperla çalıştılar gene diye düşündüm. O zaman bence rapper sahneleri ciddi anlamda gereksiz olmuş, keşke koymasalarmış.

      JYJ'nin sadece dansçı ekibi değil, genel olarak çalıştığı koreografi ve sahne ekibi de Koreli değil galiba. Mesela burada öyle... O zaman koreograflar genelde rahat ettikleri dansçılarla yani kendi kurdukları ekipleriyle çalışır, bu yüzden JYJ de yabancı dansçılarla çalışıyor olabilir.

      Junsu'nun sesini ben de çok severim, balladlara gerçekten yakışıyor. Aslında genel olarak gruptakilerin hepsinin sesi çok güzel. Çok sıradan seslere sahip değiller ve ses renkleri çok farklı olmasına rağmen birbirleriyle yakaladıklar armoni etkileyici.

      Elizabeth müzikalinde Ölüm rolünü oynamış sanırım. Yazımda bahsetmemiş olsam da MVyi izlerken bakışlarından dolayı biraz bu rolün etkisinde kaldığını düşünmüştüm. Çünkü genelde bildiğim kadarıyla Junsu yumuşak ve romantik bakışlara sahiptir oysa burada gayet sert ve seksi bakışları XD

      Platin rengi saçlarına ben de bayıldım, ciddi anlamda yakışmış. Ojelere de SHINee Key'den alışkınım o yüzden çok batmadı bana XD

      Benim de klipteki favorim o uzun kırmızı ceketli hali. Ayrıca bembeyaz giyinmiş versiyonu ile koyu mavi takımlı hali de hoş bence.

      Ban yer mi yemez mi emin değilim. Çünkü Kore benim banlanması gerektiğini düşündüklerimi kanallarda döndürüp dururken neden banlandığını bile anlamadıklarıma yayın yasağı getiriyor. Seksi imajı yüzünden ban yiyebilir ama, evet.

      Uzattığınızı düşünmedim, okurken büyük zevk aldım aslında. Uzun yorumlara bayılıyorum, insanların ilgimi çekmiş bir konu hakkında ne düşündüğünü bilmek, sonra onlarla bu konuyu tartışabilme fırsatı bulmak hoşuma gidiyor :) Sizin de ellerinize sağlık, hem bilgilendirici hem de bu kadar ayrıntılı bir yorum yazdığınız için. Gerçekten mutlu oldum :D

      Sil
  4. kesinlikle o yabancı rapper olayı çok saçma...

    death rolünü oynamıştı Elizabeth de ^^ dediğinizde haklısınız genelde junsu masum görünür ama burada felaket xD

    mavi takım elbisede hoş^^

    bende sarışın severim aslında ondan sevdim Junsu'nun sarı hallerini :)

    kesinlikle koredeki o bakanlığın banlayış kriterleri bir garip. anlamak zor. nedenleri çok tuhaf banladıkları kliplerde...

    sizi sıkmadığıma sevindim :) rica ederim benim için bir zevkti^^

    YanıtlaSil
  5. Hakikaten Harry Potter'dan mı esinlenmişler?? Wohaaa!!
    Taştan taht bana feci halde "Yeogi buteora modu moyeora we gon’ party like riririrarara" diyen birini hatırlatıyor XD
    Yabancı dansçılar seksi imaja uygun olmuşlar. Koreli hatunların ne yaparlarsa yapsınlar zerre seksi olamadıklarına ben de katılıyorum. Şirinsin sen şirin kal be hatun!!
    Yalnız dansçı hatunlar çok şişman bee :S Bacakları gözlerime battı feci derecede. Koreografi gayet zor... Hoşuma gitti o yüzden. Sanki en iyi de bizim çocuk dans etmiş gibime geldi :D Oysa normalde back dancerlar daha iyi olur şarkıcılardan.
    En fazla rahatsız olduğum şey ise feminen tavırlar. Neden adam gibi giydirmezler ki bu çocukları!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca Kanye West adamdır XD Hele Kid Cudi'yle bir araya geldiler mi tadlarından yenmezler :D

      Sil
    2. Hakikaten Harry Potter'dan esinlenmişler XD
      Bence de en iyi dans eden Junsu. Herkes kadın dansçıların şişman olduğunu düşünüyor ben Beyonce kıvamında olduklarını düşünüyorum.~haha Ama haklısın bacakları ciddi anlamda kalın.
      Kanye West... Kendisini başka şarkılarda severim ama ciddi anlamda Ayy Girl'ü rezil ettiğini düşünüyorum. Çok daha iyi rapperlar var sırf ünlü diye onunla çalışmalarının bir anlamı yoktu bence. Gene de Ayy Girl sevdiğim bir şarkıdır, çok da iyi olmayan klibi ve Kanye West'ine rağmen XD

      Sil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş..
    Dikkatimden kaçan bir çok şey varmış..Junsu'nun albümünü merakla beklediğim halde, gerekli ilgiyi gösteremedim..Şimdi bu yazıyı okuduktan sonra tekrar izleyeceğim:D

    Junsu'nun yeni imajını Elizabeth sonrası alışmış ve sevmiştik.. Fakat bu klipte benim gözüme batan bir feminenlik vardı..Özellikle turuncu saçlı olan kısım..
    Ama tabi çok karizmatik bulduğum hali de var aynı klipte..
    Mesela koyu mavi takımlı hali nasıl da müthiş:)

    Dansçı kızlar hiç hoşlanmadım, ilk izlediğimde o kadar dikkatimi çektiler, doğru düzgün Junsu'ya adapte olamadım o kadar..

    Ve şarkıyı da çok sevdim.Müzik terimleriyle aram iyi olmadığından kendimi ifade edemiyorum çok kötü ama şarkıyı çok sevdim:D
    İndirdiğim albümü bir an önce dinleyebilmeyi umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      Junsu'nun yeni imajını ben de sevdim, yakışmış kendisine.
      Albüme de göz atmalısın bu yazıda sadece Tarantallegra ve müzik videosu üzerine yoğunlaşmış olsam da albümü de çok beğendim en kısa zamanda onunla ilgili bir şeyler yazmayı düşünüyorum. Şarkılar gerçekten öyle boş değil, hepsinin üzerinde uğraşılmış gibi duruyor.

      Sil
    2. Albümünde harika olduğundan dinlemesem de eminim:)
      Üzerinde büyük bir emek vardır kesinlikle..
      Sorun bende sadece, dinlemeye başladım, 2 şarkıyı dinlemişim fark etmedim...Aynı anda 2 işi birden yapamayanlardanım:D
      Şimdi de senin bloğuna takıldım..Mim yazındaki videoları izliyorum tekrardan:D

      Albüm yazını da bekliyor olacağım:))

      Sil
  7. Bir de söylemeden geçemeyeceğim erkekler oje sürmesin yaa! Gerçekten hiç hoşlanmıyorum, aşırı itici bence.
    Coni Dep'ler hariç tabii :P Ona her şey serbest XD Ama Coni Dep insan değil zaten, Tim Börtın'ın hayal gücünden bir kare XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +Yazılarına birkaç günlükte olsa ara vermemeni rica edeceğim. Yegane müzik blogu olmak öyle kolay değil :D En azından iki günde bir yazman gerekli.

      Sil
    2. Coni Dep konusuna katılıyorum XD O adam... Adam mı dedim? Tanımlanamaz muhteşem nesne daha uygun olurdu sanırım.
      Ben ojeyi Jared Leto'ya da yakıştırırım hani 30 Second To Mars'ın solisti. Bir de My Chemical Romance'in solistine de gidiyor. Ahhh, gençliğimde az dinlemezdim bunları. Şimdi ise hoplayıp zıplayan agyeo yapan veletleri dinliyorum~haha Asi ruhumu pop müziğe sattım resmen...
      (Yukarıya çıkılıp son yazının tarihi kontrol edilir...) O zaman bugün de mi yazmam gerekiyor? @_@ Üzerimde baskı kurma guz bende daima ters etki yapar~haha Üstelik o arada benim suçum yoktu, kpop dünyası kayda değer bir şey yapmadı. Adamlar duruyor duruyor, sonra hepsi bir anda çıkıyor. Sinir bozucu...

      Sil
    3. Hepsi bir arada çıkıyor da %80'i çöp oluyor be bacım. Onlar hakkında yazmaya gerek yok :D Kız grupları hakkında hiç yazmıyorsun mesela XD Neden neden neden ??? XD

      Sil
    4. Çünkü o %80lik çöpün %90ını oluşturuyorlar da o yüzden~haha İlgilendiğim kız grupları belli onlar da hiç aktif değil bu aralar. SNSD'nin yeni ekibi TaeTiSeo (dandik cips ismi gibi geliyor bana bu arada~haha ) hakkında yazmayı düşünüyordum ama Junsu çıktı arada kaynadı. XD

      Sil
  8. Flowsik'in rapini cidden severim, bu şarkıda da çok iyi oturtmuşlar düzeni, Ayy Girl gibi felaket olmamasına sevindim. =D
    Junsu'nun o turuncu saçlı ve feminen hali? I-ıh onu hiç yakıştıramadım. Ve kamera ile birbirlerini çektikleri yerlerinde neden olduğunu anlayamadım, anlamakta istemiyorum. =D
    İsmini duyunca güzel bir şarkı olacağını anlamıştım aslında, tarantallegra kulağa çok hoş geliyor çünkü. Barok dönem esintisi benimde dikkatimi çekti ve bu tarzı sevdim, mavi takım elbise de güzel, sarı saçlarda. Pozitif pozitif pozitif yani. :D
    Neverland aklıma gelmemişti ama Fantastic Baby ve Keep Your Head Down'ı gördüğüm an hatırladım.
    Sadece bir iki kötü detay olsa da genel olarak klip güzeldi, şarkıya ise diyecek lafım yok zaten. Yaylı enstrümanlar ile dengelenen elektro-bas ritmlerine gerçekten bayılıyorum.
    Klibe ilk olarak AsianGo'da rast gelmiş olmam da benim şansım tabii. =D
    Ve diğer şarkıları da dinledim, Junsu çok kalite bir iş çıkarmış, ben sadece bu şarkıya odaklanılır diye düşünmüştüm oysa ki. Severek dinlediğim bir albüm oldu. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri düşünüyormuşuz. Aklın yolu bir mi desem, ne desem?~haha
      Albüm gerçekten iyi, onun hakkında da bir şeyler karalamak istiyorum ama Junsu hakkında yazdım dıramı savdım diye düşünüp, başka konulara odaklanmak da istiyorum. Infinite comeback yaptıııı, Dalmatian tamamen farklı bir imajla geri döndüüü, neden kız grupları hakkında yazmıyorsun diye güzzi hatundan azar yediiim~haha Bir de üstüne SHINee Sherlock'un Japonca versiyonu vesilesiyle yeni bir şarkı daha çıkardı... Yani Junsu'nun albüm işi bir süre askıda gibi benim için~haha

      Sil
    2. Yok yok başka konulara odaklan sen, mesela bunlardan biri Infinite olursa hiç itiraz etmem yani. :D Myungsoo hayranı olarak. =P

      Sil