18 Mayıs 2012 Cuma

Moelhedo Onew Sangtae... Bam Bam!!!

  Ne yaparsa yapsın bir Onew hali!!~haha SHINee bu tekerlemeyi artık hiç söylemese de Onew Sangtaeler hayatımızı renklendirmeye devam ediyor. XD
 İlk Onew Sangtaemiz Shinwa ile yaptıkları maçtan. Önce Jonghyun gönderilen topu karşılamaya çalışırken düşüyor ve ayağa kalkıyor. Buraya kadar her şey normal. Peki aynı düşme olayı Onew'in başına gelince ne oluyor dersiniz? Onew sangtae tabi ki~haha

 

 Bir tane de Sherlock çekimlerinden... Onew daktiloda yazı yazıyor... mu acaba?


 Bir tane de şu anda hala devam ettikleri SHINee World turnesinden... Fanlarını çok seven ve gayet kibar olan dubu liderimciğim onlara havlusunu fırlatmak istediğinden önce kibarca katlıyor. Ama fırlatırken kulaklığının gazabına uğruyor XD Acıyı neden bu kadar geç çekiyor hiçbir fikrim yok ama~haha

 

 Bu pek Onew sangtae sayılmayabilir ama mimiklerini seviyorum~haha Üç gün önce Japonya'da katıldıkları bir programda Key'i çizerken...
 

 
Veeeeee ortaya çıkan baş yapıt!!!!! LOLOLOLOLOL!!!!!

Ahhh Onew... Onew Onew Onew... Neden bu kadar tuhaf ve tatlısın?~haha

 Neden böyle şeyler yaptığını düşünüp dertlenmene gerek yok ama... Güven bana, fanlarının büyük çoğunluğu senin cazibenin Onew sangtaelerinde saklı olduğunu düşünüyor. XD
____________________________________________
 Hadi gidelim Key...

Dipnotçuk: Bu blogda şimdiye kadar paylaşılmış olan ve nasıl yapıldığını bilmediğimden büyük ihtimalle bundan sonra da paylaşılacak olan giflerin hiçbiri benim elimden çıkma değildir. Büyük çoğunluğu tumblrdan (ki orada da reblog edilmiş oluyorlar) ve nette dolanırken karşıma çıkmış bazı paylaşım sitelerinden (ki onlar da bir yerlerden almış oluyorlar genelde) (ç)alınmadır. SHINee de bana ait değil zaten, ama onlar benim olsa fena olmazdı... Ahhhh, bir fangirlün acı dolu hayatııı...

7 yorum:

  1. seviyorum ya onewi :D grubun tamamını sevsemde onew her zaman 3 adım önde :P sebek ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum XD Daima beni gülümsetenlerden kendisi, yüzünü görmem yetiyor bir kahkaha atmam için~haha

      Sil
  2. Onew'un sangtaeleri de olmasa napardık. :D Hem komik hem de sevimli görünüyor, böyle lidere can kurban ya. :D

    YanıtlaSil
  3. onew çok takip etiğim birisi değil ama seçtiğin gifler çok güzel:)

    özellikle keyin resmini çizdiği gifler çok tatlı:)

    böyle tanıtımlar iyi oluyor yoksa gözden kaçıyor bazı şeyler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de Key'in resmini çizerkenki haline bayılıyorum. Hele sonunda kendi yaptığı işe bile gülmesi yok mu?~haha
      Onew benim gözümde en sevilesi idollerden biridir. SHINee'deki hatta neredeyse bütün kpop dünyasındaki biasım Key olsa da "tanışmak istenilen kpop idolleri" listemde Onew Key'in önünde!~haha "Ayrıca kanka olunmak istenenler" listemde de ilk üçten aşağıya hiç düşmez XD

      Sil
  4. Bu çocuğa neden dubu diyorsun sen yahu hehe Cahilliğime ver:d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takma ismi o XD Çok uyumlu ve anlayışlı bir karaktere sahip olduğu için ona grup üyeleri onu yumuşak olan tofuya benzetiyorlar, Korece söyleyince de oluyor sana dubu~haha Hatta imzasında bile dil çıkaran bir tofu var XD
      Gerçi bu aralar popüler nicki Key'in bulduğu "yaşlı adam" ama ahaha Bir de en ünlülerden biri olan chickenmaniac var. Benim favorim hala dubu tabi ki. XD

      Sil