8 Mayıs 2012 Salı

Noona?.. Noona!!..

 Evvet, gene bir SHINee gif serisiyle karşınızdayım. Amaan bıktık senin Key'inden demenize gerek yok, çünkü bu seferkinin beybimle hiçbir alakası yok. Bu seferki gif kahramanımız yanakları kızartılana kadar sıkılası, tuhaf ötesi insan, biricik Dubu liderciğim Onew XD
 Bilirsiniz (bilmiyorsanız da şu anda öğrenmiş oldunuz) Onew grubun lideri ve yaş olarak en büyüğü. Geriye kalanların kendisine "yaşlı adam" diye lakap takmaları ve Jonghyun'un Onew'in en sevdiği yanının kendisinden büyük olması olduğunu söylemesi de bu duruma pek yardımcı olmuyor ve beybiyi gençliğinin baharında yaş krizine sokuyor tabi ki. Herhalde yaşı görece büyük ama ruhu küçük dubucuğum bu durumdan sıkılmış olmalı ki, kendisinden büyük bir fanını görünce aşağıdaki şirin ötesi tepkiyi vermiş bir imza gününde...



Yerim seni elmalı turtam benim XD İmza gününüze geleyim, benden büyük olmana rağmen sana "noonanım" hatta "ajhummanım ben senin evladım, öp bakayım elimi" diyeceğim~haha Gerçi senden bayağı küçük Taemin'e de gönlü olsun zavallıcığın diye "Oppa" demeyi düşünüyordum ama... Bir şekilde çözeceğim bu sorunsalı merak etmeyin. XD

6 yorum:

  1. şunun şekerliğine bak ya :D dongsengim benim bak banada nona diyebilirsin hehe kalemine sağlık kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler XD Ve evet, bence de şunun şekerliğine bak~haha

      Sil
  2. Taemin'e oppa diyen bir ton kız ver sen hiç üzülme yavrum XD Malum fan yaşı Kore'de yerlerde :D Yabancı fanlar yükseltiyor ortalamayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme kuzu, zavallı çocuk erkeksi olmak istiyorum dedikçe, kız kılığına sokup Barbie bebek gibi gezdiriyorlar yavrucağı. Üzülüyorum vallahi haline, her ne kadar piyasadaki kızların %90ına taş çıkaracak güzellikte olsa da yazık yani, erkeklik gururu kalmadı beybinin~haha

      Sil
  3. Ahaha yirim. Çok tatlı. Onyu gülünce sadece dudaklarıyla değil, gözleriyle de gülüyor ya. Bilmiyorum ya, onun başka bir gülüşü var. Bayılıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Dubu'nun gözlerinin içi gülüyor, o güldüğünde gerçek olduğunu hissediyorsun hemen. ^^

      Sil