17 Mayıs 2012 Perşembe

2ne1 Albümü Kazanmak İster misiniz?


(Sol taraf: Yapma yapmaaa!
Sağ taraf: Rahat bırak beni!
Sol taraf: Eğer kimsenin haberi olmazsa ödül sana kalabilir... Neden bir albümün daha olmasın ki...
Sağ taraf: Ama insanların bunu bilmeye hakkı var. Sonuçta buraya geliyorlarsa kpoptan hoşlanıyorlar demektir. Nasıl onların elinden mutluluklarını almamı beklersin? Sen nasıl bir şeysin böyle? İnanamıyorum...
Sol taraf: Ne bekliyordun ki, benim işim bu.
Sağ taraf: Tamam tamam, kapa çeneni artık...)

 Eveeet, gördüğünüz üzere uzun iç çekişmelerden sonra bu yazıyı yazmaya karar verdim. Bu bloga yolunuz düştüğüne göre kesin kpop sever bir insansınız.Ya da fena halde yolunuzu kaybettiniz.  Her neyse eğer birinci şık doğruysa bunu bilmeye hakkınız var bence. :)

 Severek ve sessiz sedasız takip ettiğim bloglardan biri olan Metropol Günlüğü'nün sahibi Lee kendisinde fazladan olan 2ne1'nın ilk albümünü hediye etmeye karar vermiş. Hepinizin ağzı sulandı değil mi? XD O zaman izin verin de size bu güzide esere sahip olmak için ne yapmanız gerektiğini anlatayım. Ya da bırakalım Lee buradan kendisi anlatsın.

not: Kendi kendimi baltaladığımı biliyorum. Ama her kpop severin bunu bilmeye hakkı olduğunu da biliyorum. Albümler Türkiye'deki kpopseverler için biraz daha ulaşılması zor şeyler. Ebaydeki satıcılara bir türlü güvenemiyoruz, kargo parası albümün fiyatına denk geldiği için hevesimiz kaçıyor, kimi zaman da maddi açmaza düşüyoruz... Dolayısıyla herkesin haberi olması daha iyi bence. Eğer birisi bu yazıyı görüp de kazanırsa gerçekten mutlu olurum ^^

Tamaaaam, sevgi kelebeklerini de uçurduğumuza göre bundan sonra hepiniz rakibimsiniz! Ayağınızı denk alın~haha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder