25 Mayıs 2012 Cuma

SHINee Zaman Tünelinde...

 Bakalım beybiler son 4 senede ne kadar değişmişler?




 Neden hiç değişmediklerini düşünüyorum? Bu 4. yıl olayı beni çok duygusal yaptı, Honesty dinleyip dinleyip ağlayasım var... Tamam o kadar da değil (Jeff Buckley'den beri hiçbir şarkı için ağlamadım XD) ama gene de...




 Sayın okuyucu şu anda yukarıda gördüğün 5 şebek yüzünden fena halde duygusal anlar yaşamaktayım. Taa kilometrelerce öteden benim iç dünyamı allak bullak etmeye ne hakları olduğunu anlamasam da yapıyorlar işte... Her neyse keyfimin yerine gelmesi için şöyle 1 hafta içinde yeni bir SHINee albümü çıkarsalar hiç fena olmaz mesela XD
 Değil 4, 14 yıl sonra da SHINee dinlemek umuduyla...


Dipnotçuk: O zamana kadar müzik zevkimin 3586 tane değişimden geçeceğinin hatta erken bunama sebebiyle SHINee'nin kim olduğunu bile hatırlayamayacağımın ben de farkındayım. Ama dedim ya, bu 4. yıl muhabbeti duygusallaştırdı beni... 

7 yorum:

  1. ay ay ay :)))

    (Başka yorum yapamıyorum :)) )

    NOT: Jonghyun 2009 saç stili var ya, ondan başka kimseye yakıştıramam sanırım, bu kadar yakışabilir bir insana ancak !

    ( @Henice )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsızdan geldiğini görünce önce kimsin sen diyecektim ama altına ismini yazmışsın XD
      Sen bir de bana sor o "ayy ayy ayy"ları...
      karşınot: Evet Jonghyun'un Ring Ding Dong hali harikaydı. Ben de o saç stilini başkasında görsem çok gülerdim ama JJong'da mükemmel duruyor. En sevdiğim hallerinden biridir.

      Sil
  2. Minho biraz buyumus gorunuyor. Yuz hatlari oturmus. Taemin eskiden de guzeldi simdi daha guzel olmus. O da buyumus biraz. Ama hala 15-16 gosteriyor hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onew'de 0 değişim bence~haha Hala aynı elmalı turta olarak hayatına devam ediyor XD
      Minho ve Taemin konusuna katılıyorum. Ama diğerlerine ne kadar bakarsam bakayım aynı yüzleri görüyorum...

      Sil
  3. kuzu onewin tavuk muhabbeti ne alemde :D 2010da baya yemis olmalı ki tarihe oburix haliyle geçmis hehe seviyorum bunları ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orada da tavuk yemekte olabilir gerçekten~haha Artık eskisi kadar çok muhabbeti geçmiyor (şu anda biricik dalga konusu yaşı XD ) ama hala tavuk sevdiğine eminim :D

      Sil
  4. Aaağ Jongie'min RDD zamanlarını özledim. TT Her haliyle harika ama... O zamanlar bir başkaydı sanki. Bana en çok temin değişmiş gibi geliyo. Ama aynı zamanda hiç değişmemiş gibiler. Şebek geldi şebek gidecek şebeklerimiz. o.O
    Duygusal bir gündü dün. *-* =D

    YanıtlaSil