1 Mayıs 2012 Salı

SHINee: Daima En "Dorky" Part 2 XD

 Yeaap, gene SHINee gene aşırı saçma bir video XD Şu anda bu seneki SHINee World turneleri sebebiyle Japonya'da takılan bebekler konserleri için ultra süper hiper düper ve -erli daha bir sürü şey içeren komik bir VCR çekmişler. Ne yazık ki şu ana kadar sadece fancami geçti elimize :( SME'nin birazcık insan olup bu videonun orjinalini kendi kanalında upload etmesini diliyorum. Eğer yaparsa tam 3 ay boyunca onun hakkında hiç kötü bir şey söylemeyeceğim. İzci sözü!! *parmaklar arkada çapraz yapılır*

not: Arka planda çalan şarkıyı bilen varsa lütfen bu zavallıyla irtibata geçsin. Videoyu izlediğimden beri melodisi kafamda çalıyor ama fan çığlıkları yüzünden sözleri tam anlayamadığımdan şarkıyı bir türlü bulamıyorum :( Bir de Japon fanları çığlık atmaz diye bilirdik!!!
not2: Evet, Taemin yine yeni yeniden kız kılığında XD Bazı şeyler hiç değişmiyor... Ama Jonghyun'un bıyığı tamamen yeni bir şey~haha

4 yorum:

  1. Shineenin albümlerini bugün çok satanlar listesinde gördüm :P Feminen Key! Pek bir seksi bakıyordu parlatılmış dudakları hafif aralık

    YanıtlaSil
  2. Tabisi Shawollar onları listenin tepesinde tutmayı seviyor XD Sırf senin bu ufacık tefecik mesajın yüzünden şu anda bana Key'li bir Sherlock almak zorunda olduğunun farkındasın değil mi? O_O
    not: Bu arada BB çok satanlar listesinde değil diye şaşırmış ve üzülmüşsün ama albüm çıkalı 2 ay oldu be güzzim. Kore'de her Allah'ın günü bir albüm çıkıyor mesela daha geçen hafta üç bilinen grup comeback yaptı. Yani 2 ayın sonunda o listeden inmiş olması gayet normal XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahuauaha sen de benim üzerime yıkma şimdi! Sanki Key fetişinin sebebi benim XD
      Ben anlamam arkadaş XD Alive kadar baba albüm yapan olmadı bu sene! Kalsın en çok satanlarda :D Gerçi hala her yerde sadece Alive'dan parçalar çalıyorlar da :D Aaah aah yeni ve büyümüş BB'ye bayılıyorum!!!

      Sil
    2. Harbiden nedir bu Key fetişimin sebebi? O_O Anlayamıyorum anlayamayacağım. O çocuk fena güzzi, o çocuk fena...
      Kuzu işte bu noktada Nymphenin ikilemleri sorununa geliyoruz: Neden ödeme için seni bu kadar bekletti zannediyorsun? Çünkü müziksever yanı biricik Big Bang'i şimdiye kadarki en iyi albümünü, her melodisine, gitar rifine, çocukların seslerine hasta olduğu, dinlemekten asla bıkmadığı ve bıkmayacağı ve senin de dediğin gibi bu sene çıkan hiçbir albümün yanına bile yaklaşamayacağı Alive'ı yaptı. VIP yanı o albüme sarılıp uyumak için kuduruyor resmen. Ama diğer tarafta da fena halde takık olduğu, sayesinde fangirlizmin doruklarına çıktığı biricik Key'i var. Ki ona sarılıp uyumak da gayet hoşuna giderdi. Bu yüzden gece rüyasında "Bize ihanet ettin! Sen artık VIP değilsin" diye parmağıyla onu işaret eden bir Seungri göreceğinden korksa da ilk albüm tercihini Sherlock'tan yana yaptı. Ama sonra çok üzgün olduğundan bir de Alive'ı almaya karar verdi tabi XD
      Çok çalışmam gerekiyor anne çoooook!!~haha

      Sil