24 Mayıs 2012 Perşembe

SHINee'nin 4. Yılı! Nice 4 Senelere!!

 En favori gruplarımdan SHINee 25 Mayıs itibariyle 4. senesini doldurmuş oldu. En kritik aşamayı henüz atlatamamış olsalar da (bir idol grubun ömrü 5 yıldır klişesi) daha uzun yıllar onları dinleyeceğime şüphem yok. Onlar istemese SME vazgeçmez zaten~haha
 Jonghyun gevezesinin bir türlü susmayı beceremediği bir videoyla fanlarına teşekkür eden grup ileride de onların desteklerini beklediklerini söyledi. Madem bu kadar ısrar ediyorsunuz... Bundan sonra da desteklemeye devam ederim sizi XD

 Bakalım bakalım bu son 4 yılda SHINee beybileri neler yapmışlar? 

  

  

  

 İnsan bu çocukları sevmeden durabilir mi bilmiyorum... Ahh duygulandım, To Your Heart'ı söyleyen Key gibi ağlayacağım şimdi... Ya da önceden genel olarak her şeye zırlayan Jonghyun gibi XD

8 yorum:

  1. Gecenin bir yarisi vahiy inmis gibi butun Shinee sarkilarina sardirmam ondanmis herhalde. Hala da caliyor. ~eyyoo eyyoo~ . Amigo haric butun sarkilarini seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben A.Mi.Go'yu çok severim. Aslında bütün SHINee şarkılarını çok severim, hepsine dönem dönem takmışlığım vardır. Sadece Senorita ve Hello'dan çok fazla hoşlanmıyorum. Hello ile şirin imajlarına geri dönmeleri beni sinir etmişti, Senorita'da da ritm kaçıyormuş gibi hissediyorum her dinleyişimde. Tabi sadece başında Key İspanyolca konuştuğu için bile sevebilirim o şarkıyı XD

      Sil
    2. Hello'yu ilk dinledigimde "bu ne? sirinlikten olecekler." demistim ama bayagi bayagi dinliyorum simdi. Bir iki derken sonu yok bunun :)

      Sil
    3. Beni o şarkıdan soğutan da o şirinlikleri zaten. SHINee'yi gerçekten seviyorum her halleriyle kabulüm ama büyüdükçe olgunlaşmaları, erkeksi bir imaja bürünmeleri daha tercih edilir bir yol benim için. XD SHINee agyeodan daha fazlasına sahip olan bir grup, şirinlik yerine yeteneklerini gösterdikleri showlarını, agyeo yapmak yerine zekalarını konuşturdukları programları daha çok sevmişimdir hep. Bir de Hello'nun koreografisi (özellikle nakarat kısmındaki bölüm) SHINee standartlarında değil. Gene de bütün bu düşüncelerime rağmen şarkıyı sevmiyorum diyemiyorum, az seviyorum demekle yetiniyorum~haha

      Sil
    4. Dogru diyorsun. Yakin zaman kadar Hello'dan ya da Ring Ding Dong'dan fazlasi olduklarini dusunmuyordum. Muzik acisindan bir sey vaadetmiyorlardi.Yine de guzeldi kolay dinlenebilir, hatirlanabilir olmalari acisindan. Fakat balladlarini dinleyince bildigim butun Shinee imaji yikildi yerini yepyeni bir Shinee aldi. Quasimodo, You, Romantic, Graze dinledigim en guzel slow sarkilardan. Canli performanslardaki vokalleri mukemmel. Fazlasini da kesfetmek uzre arayistayim. Daha guzel balladlarini biliyorsan onerebilirsin :)

      Sil
    5. Aslında kenarda köşede kalmış şarkıları o kadar kaliteli ki... Ben de çok içine girmeden önce SHINee'yi cici kpop grubu olarak görürdüm ama şu anda piyasanın kalite ve kendine özgülük açısından en iyi ikinci grubu olduğunu düşünüyorum.
      You benim de favorilerimdendir. Ayrıca Jonghyun tarafından yazılmış Obsession vardır ki ilk dinlediğimde oturduğum yerde kalakalmıştım resmen. Eğer illa ballad diyorsan Please Don't Go, In My Room, Alarm Clock, Y Si Fuera Ella da çok hoştur. Biraz daha R&B'ye kayanlar arasında Hit Me, Romeo+Julliette, Talk To You, SeaSaw benim en sevdiklerimden. Ayrıca nereye koyacağımı bir türlü bilemesem de Electric Heart şarkısını da ne kadar dinlersem dinleyeyim bıkmıyorum. O şarkıda sesleri çok... yumuşak ve biraz da seksi. Bir şeyler vaat eden bir şarkı o. Ki bunların hepsi daha kenarda köşede kalmış SHINee şarkıları.
      Bir de Jonghyun'un Immortal Song'da söylediği One Million Roses yorumu ile Onew'ün Nessun Dorma yorumunu da bir göz atmalısın. Ben Jonghyun'un sesini ilk duyduğumdan beri çok severim, ama Onew'ün dünyanın en zor erkek tenor aryalarından biri olarak kabul edilen Nessun Dorma'yı söyleyişini duyduktan sonra Onew'e büyük haksızlık ettiğimi düşünmüştüm. Ve artık çok sevdiğim Nessun Dorma'yı ondan ve Bocelli'den başka kimseden dinlemiyorum~haha Pavarotti'de iyidir gerçi XD

      Sil
  2. Replay hala en iyisi bence :D

    YanıtlaSil