6 Temmuz 2012 Cuma

Nymphe'nin Aklına Takılanlar...

 İşte yepyeni ve tabi ki gene blog mantığına uygun olarak tamamen sübjektif bir bölümle karşınızdayım: Bu haftadan itibaren canım sıkılana kadar her Cuma o hafta içinde kpopla ilgili aklıma takılanları ve bütün hafta sabahtan akşama mırıldandığım kpop şarkılarını paylaşacağım bu bölümde. Aklıma takılanlar birbirinden alakasız ve tamamen saçma olabilir, ki aynısı şarkılar için de geçerli XD Blogun başında da yazdığı gibi canım ne isterse yani…
 Hadi başlayalım:


Bu Hafta Nymphe’nin Aklına Takılan Kpop Zırvalıkları:

1.2ne1 Gerçekten Korktu mu? 
 Bildiğiniz üzere 2ne1 Haziran ayında f(x) ve Wonder Girls ile aynı zamanda çıkış yapacaktı. Hatta bu olay üç büyük şirketin uzun zaman sonraki ilk kapışması olarak büyük bir yankı uyandıracaktı. Fakat ne oldu bilinmez 2ne1 kendini geri çekiverdi ve çıkış tarihini erteledi. Bu hafta I Love U singleı ile piyasalara dönünce (ki büyük ihtimalle beklentim çok yüksek olduğu için beni tatmin etmedi bu şarkı) bu mevzu bu hafta yeniden kurcalamaya başladı kafamı. Çünkü Wonder Girls’ün Like This’i bana onları sevdiren şarkı olarak gözümde devrim durumundaydı, f(x)’in comebacki de hiç de kötü sayılmaz. Bütün bunlar bana gerçek olduğuna inanmak istemediğim bir ihtimali düşündürüyor: YG Wonder Girls’ün gördüğü ilgiden korktu ve 2ne1 çıkışını birazcık erteledi. Tabi şu anda gerçekten çok iyi olan T-ARA comebacki ile çakıştıklarını düşünürsek bu ihtimal doğru da olmayabilir. Ya da 2ne1 yağmurdan kaçarken doluya tutulmuş durumda :P (Evet, titraf ediyorum son T-ARA albümüne aşık oldum. Bir sorunu olan var mı? -_-)

2.JYP’de Dengeler Ters mi Dönüyor?
 Neden bilmiyorum, JYP’nin hep 2AM ile 2PM arasında 2PM’den yana taraf aldığı şeklinde bir düşüncem olmuştur. Belki de 2PM’in tarzı Park JY’a daha yakın olduğundan, sonuçta hammer dansını yediğim JYP’nin pek ballad insanı olduğu söylenemez XD Ama bir şekilde şimdiye kadar 2PM daha öndeydi sanki. Oysa 2PM’den Wooyoung’un solo çıkışının ilk gösterisinin MNet 20’s Awards’da haybeye gitmesi (zavallıcık sahnede iki defa kaydı ve dansçıları düştü) ve şarkının onun tarzından başka her şeye benzemesi buna karşılık 2AM’den JoKwon’un tamamen kendine has bir şekilde ve çok da iyi bir debut stagele dönmesi işin biraz tersine döndüğünü düşünmeme neden oldu. Belki de başından beri tamamen benim hayal gücümün eseriydi bu durum, ama söylediğim gibi aklıma takılanlar bölümü bu. Bu durum da aklıma takıldı işte XD

3.Kız Grupları Ne Ara Bu Kadar İyi Oldu Yaa?
 Uzun zamandır aklımda dolanmasına rağmen gerilere itip erkek gruplarına takılmaya devam ettiğim bu düşünce Wonder Girls’ün beni şoka sokmasıyla su yüzüne çıkmışken T-ARA’nın comebackiyle beynimde küçük havaifişekler eşliğinde gene belirdi. Gerçekten o kadar da dinlemediğimiz hatta çoğu fangirlün sırf oppalarının (!) çevrelerinde dolaşıyorlar diye nefret ettiği kız grupları gayet de iyi işler yapabiliyor aslında. Hatta kimi zaman o yerlere göklere sığdıramadığımız erkek gruplarından daha iyi… Ve şahsen ben erkek gruplarının büyüsüne bu kadar kapılıp kız gruplarını boşvermiş olmanın ve bu yüzden şu anda çok sevdiklerimin gelişimini görememenin pişmanlığını yaşıyorum… Hemcinslerimizin hakkını yemeyelim sayın fangirller… Onlar da insan~haha

4. SHINee Ne Zaman Comeback Yapacak Bee?!
 Aslında bu haftalık bir düşünce sayılmaz çünkü her SHINee comebackinden sonra derdim bu. Ama yazmasam daha çok aklıma takılırdı XD
Geri dön geri döööön

Ne olur SHINee geri dööön

Süslenip çıkıver gene comeback sahnesine

Yepyeni şarkılarla ne olur geri dön

Geri dön geri döööön

Ne olur geri dööööön…

Bu Hafta Nymphe’nin Aklına Takılan Kpop Şarkıları:

 Öncelikle şarkı listesinin kuralları:
1. Bu şarkıları deliler gibi seviyor ya da ölesiye nefret ediyor ya da kendilerine karşı hiçbir şey hissetmiyor olabilirim. Deliler gibi sevdiklerim deliler gibi sevdiğim için kafama takılmışken ölesiye nefret ettiklerimin neden takıldığına dair hiçbir fikrim bulunmamaktadır. Dilime dolanıyorlar bir şekilde işte!
2. Şarkılar eski ya da yepyeni olabilir… Yüzyıllardır dinlememiş de olabilirim mırıldanmaya başlamadan üç saniye önce de sona ermiş olabilir müzik çalarımda…
3.  Uzun lafın kısası bu şarkıların tek bir ortak noktası var: Geçen hafta Cumadan itibaren hepsi kafamda çalıp durdu! Ve ben de onlara attığım her adımda eşlik ettim banyo dışında hiçbir yerde güzel olmadığından neredeyse emin olduğum sesimle…

1. Super Junior~Gulliver
 Sevdim mi? Hayır. Nefret mi ediyorum? Etseydim dilimi kesmem gerekirdi. Çünkü ilk duyduğum andan itibaren neredeyse iki gün boyunca durup durup söyledim bu şarkıyı! Uzak durmak için söylemeye başladığımı fark ettiğim andan sonra hiç dinlemedim ama nafile! Sanırım Gulliver beni gerçekten “yakaladı”. Etkileri gittikçe azalsa da hatta bugün neredeyse hiç söylememiş olsam da (şu anda mırıldanmaya başlamış bulunmaktayım çünkü) bu hafta kafama takıldığı hatta yapışıp kaldığı bir gerçek. Teşekkürler Eunhyuk teşekkürler Super Junior… 
2. Super Junior~Sexy, Free &Single
 Birileri Suju’nun yeni albümünü beğenmediğini mi söylemişti? Evet, ben söyledim. Ama bu şarkıların “catchy” olduğu gerçeğini değiştirmiyor ki kardeşim! Şükürler olsun ki şu anda bulunduğum yerde Korece bilen biri bulunması çok uzak bir ihtimal çünkü akşamüstü yürüyüşlerimden birinde “seksi özgür ve bekar ben oldukça iyi bir erkeğim” deyip durdum bu hafta… (Bingolu kısmı öğrenecek kadar dinlemedim şarkıyı :D ) Sözleri “yoja” olarak değiştireyim dedim ama ritim bozuluyor sanki XD

3. Jo Kwon~Lipstick
“I won’t be a freak freak because of your lipstick!!” Kendisi bu haftaki mottom olmaya aday bir söz. XD Sanırım bilinçaltım kargoda kaybolan Key imzalı lipstickim (hala bu konuda yakınabiliyorum ya aferin bana) için duyduğum derin üzüntüden dolayı bir kendini terapi aşamasına girdi ve bu şarkıya taktı. Güvenin bana, bu mümkün… Ayrıca şarkı tam zıplamalık yaw!! Jo Kwoncuğum seviyorum seni evladım :D

4. Gang Kiz~Ssh
 Kafama takılmasından memnuniyet duyduğum bir şarkı daha… Uzun zamandır dinlemiyordum o yüzden nereden çıktı hiçbir fikrim yok. Üstelik kendisine dandik ötesi bir koreografi de hazırlamış bulunmaktayım, kimse görmesin diye kapalı kapılar arkasında sergiliyorum bu yüzden XD Seviyorum bu şarkıyı, böyle yumuşak bir seksiliği var…

5. SHINee~Last Gift
 Çıkış parçaları ve imajları sebebiyle yakından tanımayanlar SHINee’yi hoppidik zıppidik bir grup zannetse de (ki öyleler biraz XD) aslında şimdiye kadar duyduğum en iyi Korece R&B balladlarına imza atan gruplardandır kendileri. “Bana verdiği son hediye ayrılıktı” diyen bu acı dolu şarkı da bunun güzel örneklerinden. Nereden kafana takıldı diye sorarsanız inanın ki bilmiyorum. Gecenin köründe birden saçma bir şekilde mırıldanmaya başladım. Nedense SHINee şarkılarının böyle bir etkisi var bende: Uzun süre dinlemiyorum ve birgün sabah kalkarken ya da tamamen alakasız bir anda kafamda dönüvermeye başlıyorlar. İşte o anda açıyorum o şarkının olduğu albümü, baştan sona dinleyip SHINee özlemimi gideriyorum :D

6. Big Bang~Bingle Bingle
 Big Bangsiz listelere hayır! Tabi dünyanın en sevilmeyen grupları ya da kırmızı bültenle arananları teması çevresinde dolananlar hariç XD
 Her dinlediğimde “Evet, tabi ki tek olabilirsin Big Bang” diyerek bağrıma bastığım bu şarkı sabahtan beri dilimde gezinip duruyor. Hatta “can i be the one” şeklinde giden kısmın sözlerini birine sms olarak gönderip saçmalamanın doruklarına varmama bile neden oldu. Ama halimden şikayetçi miyim? Kesinlikle hayır! Bütün gün söyleyebilirim bu gene bir kızın söylemesi tamamen saçma olan şarkıyı. Olsun anlamını benden başka kimse anlamıyor nasıl olsa XD Çevremdekilerin çenemi kapamamı söylemelerinin tek sebebi sabahtan beri “ken ay bi dı van görl ay şuld bi dı van” dememden bezmiş olmaları~haha
_____________________________
Eveeeet, işte bu haftalık Nymphe’nin kafasını meşgul eden kpop zırvalıkları bunlardı. Aslında daha çok şeyler de dolanmış olabilir kafasında ama aklına bunlar geldi işte XD O zaman hep beraber: Ken ay bi dı van görl ay şuld bi dı van ke-ke-ken ay bi dı van a-a-ay giv yu dı vorld~hahahahaha

21 yorum:

  1. Kuzu herşeye tek tek yorum yapmak istesemde beni baya etkisi altına alan aynı zamanda güldüren belki birazcıkda acımama neden olan tek konuya değinicem. 2ne1 kesinlikle yağmurdan kaçarken doluya tutuldu XD Bunu bilir bunu derim. T-ARA göstere göstere ezdi geçti yani XD
    Son olarak Lipstick şarkısını dinlememen senin yararına haha~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek böyle düşünen ben değilim yani XD İyi ya, bazen ciddi anlamda beynimin fazla mesai yapıp su kaynattığını bu yüzden saçmaladığımı düşünüyorum çünkü :D
      Kızım o Lipstick benim terapi şarkım. Ne diyor? "Senin lipstickin yüzünden çıldırmayacağım" Tam benlik işte, söyler söyle avunurum hahaha
      Bu arada asıl konuya gelmemişsin bile: Şimdi bu bölüm iyi mi kötü mü? Devam etsin mi yoksa burada az reytingden dolayı bizlere veda mı etsin? İnsan bu konularda yorum yapar azıcık -_-

      Sil
    2. Kuzu düşünülmücek bi mevzu yokki. Ayan beyan ortada T-ARA'nın farkı =D Onlar hesaplarında ufak bir hata yaptı yada belkide T-ARA'yı sallamadı. Ama işe bakki T-ARA bomba gibi bir albümle döndü. Tek bir kötü şarkıları bile yok. Bence 2ne1'in singleıdaki o tek şarkıyı ezip geçecek şarkıları mevcut hatunların =) Okuyanda 2ne1'den nefret ediyorum sanıcak. Hayır etmiyorum ( en azından şimdilik :P Dedikodular arttıkça ne olur bilemem :P ) Neyse XD Fangirl tarafımı bastırıp diğer konuya zıplıyorum haha ~
      O şarkı seni terapi ederken aynı zamanda acınıda tazeliyo unutma yavrum haha XD
      Asıl konuya değinmedim neden ? Zaten konunu sevmesem yorum yapmam. Bize zırvalıcak konu çıkarmışsın nasıl sevmem hehe~ Arada bir gelip bende kafama takılanları zırvalayabilirsem kesinlikle devam et diyorum :D Ama yok sen gelme dersen bitir o vakit :P haha~
      Not: Bunların hepsi fazla şekerden. Anladın sen onu XD

      Sil
    3. YG T-ARAyı küçümsememiştir ya... Ama çok dedikodu oldu korktular da kaçtılar diye o yüzden ellerini çabuk tutup ortaya bir şey koymaları gerekiyordu. Ama o konuya katılıyorum bırak çıkış parçası Day By Day'i albümün diğer sıradan şarkıları bile 2ne1 singleı ile yarışacak kalitede XD
      2ne1 daha önce de yazdığım üzere favori kız grubumdu. Şu anda ise favori kız gruplarımdan biri. Ama bunun sebebi T-ARAnın comebackini çok beğenmem falan değil. Sadece son aylarda kız gruplarıyla daha fazla alakadar olmaya daha çok takip etmeye başladım bu yüzden diğer iyileri de keşfedebiliyorum :)
      Sen burada sayfalarca zırvalayabilirsin ben de hepsini sırıtarak okurum XD
      karşınot: Şekeri azalt kızım bu işin sonu hayırlı değil. Azar azar al bari çok yükleme yapma hahaha

      Sil
  2. Gang Kiz Ssh pissht şarkısını ilk defa dinledim ve sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum o şarkıyı :D Sevdiğim tek Gang Kiz şarkısı da bu zaten XD

      Sil
    2. Ben onu ilk Gak kız diye okudum.. v.v Bana yazıklar olsun

      Sil
  3. gerçekten çok güzel bir yazı olmuş canım :D Artık adın geçse kaliteli yaorumlar geliyo aklıma :D dilime dolananlar bölümü gerçekten hoş bende haftalık favorilerimi paylaşmayı düşünüyodum :D bu sene gerçekten kız gruplarında buyuk bi değişim söz konusu.Acaba benmi yeni fark ediyorum bu kadar iyi olduklarını diye sorsamda kendime, önceki kliplerine şöyle bi göz atıp; yok ya sorun bende değil, onlar kaliteden anlamaya başladılar diyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler leyl. Ayh, öyle deme ama, utanırım :P
      Bunlar benim favorilerim değil ama sadece isminde de olduğu gibi dilime dolananlar... Eğer favorilerim olsaydı liste T-ARA albümünün tamamı ve eski yeni bol miktarda Big Bang ve SHINee şarkısıyla dolardı haha
      Ciddi anlamda bir yükseliş var kızlarda. SNSD bile toparladı azıck diyorum ama kimse inanmıyor. Ki zaten onların benim damak tadıma uyması için daha çoook toparlanması lazım XD

      Sil
    2. tara albümünü daha dinlemedim henüz bende haftalık olarak kafayı taktıklarımı yazayım diyorum. Madem favori listenin tepesine çökecek kadar iyi bi albüm olmuş, hemen tara albümüne göz atayım D:

      Sil
  4. (mathildaneith) Çingum öncelikle 2ne1 hakkında aynı fikirde değilim. Bence YG bu şekilde düşünmemiştir sonuçta biliyor ki T-ara da güçlü kız grubu. Ve After School var, F(x) ve Wonder Girls de daha goodbye stage yapmış değiller. Her ne kadar ben ne 2ne1'nın şarkısını, ne f(x)'in ne de Wonder Grils'in şarkısını beğendim. Üzgünüm kız gruplarının yeni comeback şarkılarını beğenmek konusunda da farklı düşünceye sahibiz. :D Eleştiri gibi oldu sori çingum. ^^ Fakat JYP konusunda aynı fikirdeyim. Jo kwon'nun solosunu henüz dinlememiş olsam da Wooyoung'un solosu için fazlasıyla üzgünüm ki ben Woo'nun sesine bayılırım bknz: Hands up'ın bitiş kısmında, Without you'da Woo'nun partlarında kendimden geçmiş bi halde olurum. Elektronik mi denir bu solo şarkısına bilemedim sesini dijitalle karıştırmış güzelim sesini duymaktan mahrum etmiş malesef. :'( Mnet'teki durumuna cidden çok üzüldüm garibimin talihsizliği ya. Son olarak twitterdan paylaştıgı fotoğraflara vs'lere göre fazlasıyla da heycanlı bu solosu için umarım umutları boşa çıkmaz. Eline sağlık yazın için. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. f(x) ve Wonder Girls Goodbye Stage yapmamış olabilirler ama sonuçta comebackler ve albüm çıkışları aynı anda olmadı. Ki hepimiz biliyoruz ki albüm satışları il çıktığı anda patlama yapar. Benim ciddi anlamda sabırsızlıkla beklediğim bir kapışmaydı çünkü 3 büyük şirketin üç önemli grubu söz konusuydu. O yüzden 2ne1 ertelemesi beni hayal kırıklığına uğrattı. Ben zaten YG'nin T-ARA'yı hafife aldığını düşünmüyorum, bence dedikodular yüzünden singleı daha da ertelemeden çıkardı.
      Yok canım neden özür diliyorsun, tabi ki eleştireceksin sonuçta müzik zevki çok kişisel bir şeydir, ben de burada düşüncelerimi yazıyorsam insanlara karşı çıkma ya da eleştirme hakkı vermeyi peşinen kabul ediyorum demektir. :) Ama f(x) konusunda bir düzeltme yapmam lazım: Ben f(x) comebacki derken çıkış parçaları olan Electric Shock'u değil bütün albümü kastetmiştim; zira o albümden en sevdiğim şarkı Beautiful Stanger'dır. Electric Shock'u ben de çok sevmedim XD Wonder Girls'ünki de ise bayıldım, o yüzden bu konuda cidden ayrılıyoruz.
      Woo'nun sesini ben de çok severim, o yüzden ilk şarkı söylediği sahneyi gördüğümde fena üzüldüm. Ciddiyim, hiç Wooyoung değildi o. Wooyoung benim gözümde Electricity şarkısıyla özdeşleşmiştir aslında, neden ben de bilmiyorum, sanırım o parçada harika bir şekilde dans ettiği için. Ama bu zorlama sahne sinir bozucuydu Wooyoung daha iyilerini hak ediyor. Üstelik ben hala albümden umutluyum eminim Wooyoung tarzına uygun olan parçalar da olacaktır.
      Jo Kwon'u Türkiye'de çok seven yok sanırım, halbuki ben hastasıyım XD Albümde tam Jo Kwon: Neşeli, cıvıl cıvıl tamamen bubblegum pop :D Ben sevdim, bir ara göz at bence, hatta onunla ilgili de bir şeyler karalamıştım buralarda bulabilirsin :D

      Sil
    2. (mathildaneith) Hiç bi şekilde taraf tutmuyorum ama YG'nin korktuğunu düşünmüyorum hoş eğer korktuysa da haklı sonuçta dediğimiz gibi 3 büyüklerin karşılaşması olucaktı. Her neyse bunun cevabı bi şekilde çıkıcakmış gibime geliyor belki bi açıklamayla ya da tv programında o zaman öğrenirik. ^^
      Wooyoung'a gelicek olursak tek özdeştiğimiz nokta :D sahneyi gördüğümde gözlerimi kırpıştırıp uzunca bi süre ekrana baktım. Kaymasından sonra surat ifadesi o kadar netti ki düzeltmeye çaıştı ama hissediliyordu yani. Mnet'e az küfürler etmedim havuz başında yapıyorsun e be gerizekalı düşünemiyor musun olacakları dans performanslarında. Nefret ediyorum Mnet'in bu törenlerinden.Wooyoung çok başkadır benim için, dansıyla ayrı etkiler. Belki Kore'de en güzel sesler arasında yer almıyor olsa da o sesi beni benden alabiliteye sahip. Yuh Wooyoung'a methiye düzdüm resmen bitiriyorum tamam. :D Wooyoung'dan aynen hala umutluyum Wooyoung o, o başkadır. Fighting Woo. Jo kwon'u sevmem mi lütfen aaa ayrı bi sevimlidir Jo sadece daha dinleyemedim o kadar :D

      Sil
    3. Korktu demeyelim de zekice bir geri çekilme taktiği uyguladı XD YG benim en sevdiğim şirkettir fazla kötüleyebileceğimi zannetmiyorum :D Aslında açıklama oldu: YG ertelemelerinin sebebinin hazırlıklarını tamamlamamış olmaları gibi bir şey olduğu şeklinde bir açıklama yaptı. Ayrıntıları net olarak hatırlamıyorum ama öyle bir haber okumuştum.
      Kaydıktan sonra performansında ve enerjisinde de direkt bir düşüş oldu zaten, çocuğun moralinin bozulduğu yüzünden okunuyordu. Mnet beni de sinir ediyor zaten ya, saçma sapan yerlerde program yapıp duruyor... Kamera açılarından bahsetmek bile istemiyorum -_-
      Az kaldı Kore'de 8inde çıkacacağına göre bugün ilerleyen saatlerde gelecek Wooyoung solosu XD

      Sil
  5. Ah 2ne1in klibini izleyip kendimi buraya attım sarkıyı daha önce dinlemistim bi umut kliple izlersem daha çok sevdirir kendini diyodum :S Tüm umutlarım suya balıklama daldı ya :S YG ne yapmaya çalısıyo anlamıyorum. Yeni çıkaracağı kız grubuyla tüm dikkatleri üstüne çekmek için mi 2ne1i böyle sefil hale soktu? hiç sanmıyorum ama fan tarafım bunada bi kup takmaya, bahane bulmaya çabalıyor. Ayrıca YG bu sene fanları dedikodu yapmaya davet eder gibi.Klibi izledim anlsılan YG, gd-dara dedikodularını körüklemeye kararlı :S En kısa zamanda YG babanın basından assağı buz gibi sular dökülmesi -buz kütlesi daha etkili olabilir- ve aklının basına gelmesini temenni ediyorum. ayrıca sarkının rap bölümü bana BBnin yeni sarkılarından birini hatırlattı tam olarak çıkaramnadım zaten oturup arayıp ve bulup kendimi daha çok bunalıma sokmak istemiyorum :S
    --oh be rahatladım :P

    YanıtlaSil
  6. Bence kız gruplarını dinlemeye çalışa çalışa averajı aşağı çektin sen :D
    Her ne kadar son dönemde neler oldu neler bitti bilmesem de 2NE1'ın havada karada WG'yi ezeceğine inancım sonsuz. Zira K-ergenler arasındaki popülerite sıralamasında da 2NE1 reyiz WG'yi solluyor k k k

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi kız gruplarını kendi standartları içinde değerlendirdiğim doğru XD Ve WGnin şarkısına tarafsız yaklaşamadığım da bir gerçek, çünkü gene iğrendiğim/tiksindiğim Hot kıvamında bir şey bekliyordum, Like This gibi gerçekten sevebileceğim bir şarkı değil. O yüzden şoka girdiğimi her seferinde ifade ediyorum zaten :D Ama gene de iyi şarkıydı.
      2ne1'nın yeni şarkısı ise... Sevemedim yaa! Başına bayıldım, CLin vokalinden hoşlandım, Minzy'yi zaten severim ki burada da bayıldım, Dara'nın biraz işi bozduğunu düşünüyorum ama gene de çok göze batmıyor. Ama şarkıda bir eksiklik/kopukluk var. Neresini sevmediğimden emin olamadığımdan hakkına yazı da yazmıyorum zaten XD 2ne1 sadece kpop ergenlerde değil bende de WGden önce gelir tabi ki XD Ama gene de WGnin çıkışının çok iyi olduğu ve 2ne1nın da ağzında açıklama niyetine bir şeyler geveleyip erteleme yaptığı bir gerçek. Tabi ki böyle şeyler düşünürüz XD

      Sil
  7. Ahah ilk defa JYP 2pm'i kayırıyor -öyle demek istemediğini biliyorum, daha uygun bir kelime bulamadım sadece- diyen birini gördüm. :)
    JYP Nation manyağı bir insan olarak -özellikle 2pm- şunu söyleyebilirim ki fanların genel görüşü 2am'in kayırıldığı hakkında. :)
    Tabi bence JYP ikisine de eşit davranıyor, fanlar biraz kıskanç o kadar. :D
    Ama JYP'nin gözbebekleri her zaman için Wonder Girls yaa kimseyi onlar kadar sevmez bence babacık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası 2AMin kayırılması (bu gerçekten berbat bir kelime bence de XD ) biraz daha mantıklı olabilir, çünkü liderleri Jo Kwon JYPnin gediklilerinden :D Büyük ihtimalle Park Jin Young üzerine titriyordur... Ama gene de elimde olmadan hep 2PMin bir adım önde olduğunu düşünüyorum ben XD Bir his bu... Belki de kendi belirttiğin gibi 2PM alanıyla fazla ilgilendiğinden ve bu sebeple çevrende hep Hottestlar olduğundan sen de 2AMin kayırıldığı şeklinde bir düşünceye kapılmışsındır. ^^
      Wonder Girls'ün gözde olduğuna ben de katılıyorum, önceden burun kıvırırdım ama son albümlerinden sonra bunu hakkettiklerini de düşünüyorum :D Layk diisss yoooo layk dis!!

      Sil
    2. Ben 2am'in kayırıldığını düşünmüyorum da bazı fanlar öyle diyorlar genelde :) Bence iki gruba da eşit davranıyor JYP ^^

      WG, Miss A, JJ... JYP'den herkes canım ciğerim <3 :D

      Sil