22 Aralık 2013 Pazar

Kişisel 2013 KPOP Şarkı Listesi: Seneye Taşıma İhtimalim Olan 60 Kpop Şarkısı

 Artık 2013'ün defterini dürüp sobada yakmamıza -üstünde de kestane patlatırız, oh ne güzel olur- sayılı günler kala ben de ortalığı toplamaya devam ediyorum işte. Bu sebeple normalde listedir sıralamadır... bu tarzda şeylerden pek haz etmesem de bu sene en çok dinlediğim, kafaya taktığım, "aaa ama olmuş bu" dediğim hatta "dokunmayın, benim" diye üzerine ışıklı bar tabelası astığım kpop şarkılarını tek bir başlık altına koyayım dedim.



 Başlıkta da belirttiğim gibi bu sadece kişisel bir liste; bunun dışında kalanların pis kaka olduğunu iddia etmiyorum yani. İçindeki hiçbir şarkıya fevkaledenin fevkinde dediğim de yok. Tamam, bazılarına demiş ve hala da diyor olabilirim ama... Neyse.

 Birinci, ikinci, üçüncü, yirminci seçmeye kişisel bir garezim olduğundan (bu inanılmaz kararsızım ve bir anım bir anımı tutmuyor demenin bir duruş sahibiymiş imajı yaratan yolu ahgsahfh) aşağıdaki 60 şarkıyı gruplarının alfabetik sıralamasına göre yerleştirdim. Bu laf salatasının özü: Bunlar bu sene sebebi ne olursa olsun en çok aklıma dolanan Kpop şarkıları:


  1. 2PM - I'm Sorry
  2. A Pink - NoNoNo
  3. B.A.P - Coffee Shop
  4. B.A.P - Coma
  5. B.A.P. - One Shot
  6. BEAST - Will You Be Allright
  7. BEAST - Encore
  8. Block B - Be The Light
  9. BTOB - Second Confession
  10. Brown Eyed Girls - Before Sunset
  11. Brown Eyed Girls - Boy
  12. Brown Eyed Girls - Recipe
  13. C.N.Blue - A Guy Like Me
  14. C-Clown - Far Away Young Love
  15. Cho Young Pil - Bounce
  16. EXO -Heart Attack
  17. EXO - My Lady
  18. EXO-M - The Star
  19. f(x) - Shadow
  20. f(x) - Snapshot
  21. F.T.Island - Madly
  22. F.T.Island - Memory
  23. G-Dragon -Crooked
  24. G-Dragon feat. Missy Elliot - Nilliria
  25. G-Dragon - Window
  26. Hyorin - Lonely
  27. INFINITE - Inception
  28. INFINITE H - Without You
  29. IU - Between The Lips
  30. IU - Gloomy Clock
  31. IU feat. Gain - Everbody Has Secrets
  32. Jay Park - Joah
  33. K.Will - Butterfly
  34. K.Will - Please Don't 
  35. Kim Bo Hyung - I'm Crazy Bitch
  36. Kim Jae Joong - Now Is Good
  37. Lee Hi - Am I Strange
  38. Lee Hi - Rose
  39. Lim Kim - Allright
  40. Lim Kim - Rain
  41. Lim Kim - You Don't Even Know
  42. MBLAQ - Sexy Beat
  43. MBLAQ - Smokey Girl
  44. Park Kyung (Block B) - When, Where, How
  45. Seungri - Gotta Talk To You
  46. Seungri - Let's Talk About Love
  47. SHINee - Evil
  48. SHINee - Excuse Me Miss
  49. SHINee - One Minute Back
  50. SHINee - Orgel
  51. SHINee - Punch Drunk Love
  52. SHINee - Symptoms
  53. Shinhwa - This Love
  54. Sistar - Gone Not Around Any Longer
  55. SPICA - Tonight
  56. Song Ji Eun feat. Zelo - Vintage
  57. Teen TOP - Miss Right
  58. Troublemaker - Attention
  59. Yong Junhyung - Flower
  60. VIXX - Only You

 Listeler sıkıcı değil mi? Bunu neden yaptım ben de bilmiyorum aslında ama elimden kaçtı bir kere. Üstelik nedense 30ar şarkıdan oluşan bir k-indie ve -hiphop/R&B listesi de yaptım. Gerçekten... Bazen amaçsızlığım kalbimi acıtıyor sayın okuyucu. Eeee sen bu seneden hangi kpop şarkılarını cep yapmaya karar verdin? XD

Son olarak... İşte bugün Jaehyo'nun doğumgünü olması şerefine bir kuple ne-halt-yediklerine-dair-hiçbir-fikrim-yok-ama-oturduğum-yerde-ikinci-elden-utanç-yaşatıyorlar Jaeco'su sizin için :3



Ne derler bilirsiniz: Onları tanımıyorum aghsfahfshagfh

7 yorum:

  1. Madem sormuşssun bende kendi listemi paylaşayım bari :D :D aslında listeyi okurken paylaşıyım diye düşünmüştüm ama asıl etken altta sorman, çaktırma sakın :D :D
    Benimki K-pop mu k-hiphop mu bilmiyorum benimki k-list :P En çok dinlediğim ve bu sene çıkan korece şarkılardan oluşuyor kendileri :D ben de çıkış zamanlarına daha doğrusu aylarına göre yazacağım listemi :D :D
    1- B.A.P. - Rain Sound
    2- Infınıte H - Special Girl ft. Bumkey + Without You ft. Zion T + Can't Do It ft. Gaeko
    3- Kim Jaejoong - Mine + Healing For Myself + All Alone
    4- LeeSSang - Tears ft. Yoojin
    5- MFBTY - Sweet Dreams + BizzyTigerYoonmirae
    6- B.A.P. - Coma + Punch + One Shot
    7- D-Lite - D'scover (Biliyorum hepsi Japonca ama... yazmakla yazmamak arasında çok kaldım ve yazmayı seçtim :D )
    8- Lee Hi - Am I Strange
    9- Zion T - Two Melodies
    10- Gain&Cho Hyung Woo - Brunch
    11- Geeks - Wash Away ft. Ailee + It's Raining by Stella Jung + How Are You ft. Harim + Siren ft. Swings + Love, Life
    12- Jay Park - Joah (Hepsi)
    13- Zion T - Red Light ama özellikle Doop ft. Verbal Jint + Dodo + She ft. Beenzino
    14- B2ST - Will You Be Alright
    15 - EXO - Heart Attack + My Lady
    16- B.A.P. - Coffee Shop
    17- B2ST - I'am Sorry
    18- Lim Kim - A Voice
    19- Mblaq - Sexy Beat + Pretty Girl
    20- Nell - Ocean Of Light + Haven
    21- B2ST - Intro + How to Love + Be Alright
    22- BEG - Recipe
    23 - Jay Park - Hot
    24- B.A.P. - Badman
    25- Lim Kim - Rain
    26- Block B - Be The Light
    27- MFBTY - Beautiful Life + Time Travel + The Cure
    28- G Dragon - Nilliria ( Missy Eliot Verse.) + I Love It ft. Zion T + Window
    29- Lim Kim - Urban Green (Korean Version)
    30- Block B - When Where What How (Park Kyung Solo ft. Jo Hyun)
    31- Gray - In My Head ft. Swings + Dream Chaser ft. Dok2, Crush
    32- IU - Between The Lips (50 cm) + Modern Times + Walk With Me Girl ft. Choi Baek Ho + Glommy Clock ft. JongHyun
    33- JaeJoong - Butterfly + Sunny Day ft. Lee Sanggon + It Is
    34 - T.O.P. - Doom Dada
    35- Taeyang - Ringa Linga
    36- Zion T - Miss Kim + 모던보이
    Benden bu kadarcık bir liste :D Kestane yemeye beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim yüzünden -_- 3 albümü gözden kaçırmışım ( sanki az gibi ), onlarıda çok sevdiğimden yazmak isterim;
      37- BEG - Boy + Satisfaction + Good Fellas
      38- Seungri - Let's Talk About Love
      39- Junhyung - Flower + Slow
      40- Yoonyoung - Be Stupid + Take Off Mask
      41- Shinee - Orgel( Shinee dinlemem ama bu şarkısını senin önerinle dinlemiştim, kesinlikle çok güzel)
      Hmm sanırım bu kadar :D karakter olarak kararsız bir insan olduğum için bu kadarcık bir liste bile başarı benim için :D ayrıca ilk defa böyle bir liste yapıyorum, çok zormuş yapması onu fark ettim :D unuttuğum olabilir hala, neyse :D ben kim miyim işte onu asla öğrenemeyeceksin...Şaka şaka :D hatırlar mısın bilmem Mirabella ben :D Sessiz sessiz izlemeye devam ediyorum burayı :D gidiyim o zaman beeenn :D

      Sil
    2. Ayyy gidiyim dedim ama bu senenin en çok dinlediğim üç kore yapımı ( o nasıl bişeyse) coverını da söylemesem içimde kalırdı yoruma başlarken aklımdaydı ama işte :D Lunafly - Corré
      Led Apple - Counting Stars + Just Give Me A Reason
      Bu kadarcık, bu sefer gerçekten gidiyorum :D

      Not: Bir üstteki yorumumda 3 demişim ama heheheh

      Sil
    3. Ben ayrı ayrı paylaşmaya karar verdim o yüzden bu listede aslında bu sene en çok dinlediğim çoğu şarkı yok :D Daesung'un albümü Japonca olduğu için yok bende :D Ayrıca cover albümü falan... Ne bileyim ya hayal kırıklığı hep içimde bunlar.
      Doom Dada'yı bir idolden gelmiş olmasına rağmen hiphop/rap segmesine koydum ben. Tabi orada olabilir, sakıncası yok :D Ringa Linga ise... Ne bileyim ya o kadar dinlemedim açıkçası :D
      Liste hazırlamak gerçekten zor ve sinir bozucu. Ve hatırladım tabisi :D

      Sil
  2. Aslında K-Pop dinlemeye 2012'nin sonuna doğru başladığımdan bu sene full K-Pop dinlediğim ilk sene sayılır :3 O yüzden hem geçmişteki şarkılar hem bu senenin şarkıları derken kendimi bir karmaşada buldum ama yavaş yavaş dinlediğim grupları oturtmaya çalışıyorum.Bu da kendimce yaptığım liste belki arada unuttuklarım vardır ama neyse işte liste yapabildiğime şükredeyim :D

    1) 2AM-One Spring Day
    2) 2NE1-Missing You
    3) Ailee-U&I
    4) Ailee-Rainy Days
    5) AOA-Moya
    6) A Pink-No No No (telefonumda değil de kafamda baya çaldı :D)
    7) B1A4-What's Happening
    8) B.A.P- Coffee Shop
    9) Beast-How To Love
    10) Beast- I'm Sorry
    11) EXO- My Lady
    12) EXO- Peter Pan
    13) EXO- Growl
    14) EXO- Miracles In December
    15) Eric Nam- Heaven's Door
    16) G Dragon- Crooked
    17) G Dragon- Coup D'etat
    18) Girl's Day- Female President
    19) Henry- Trap
    20) IU- Gloomy Clock
    21) Infinite- Man In Love
    22) Infinite- Still I Miss You
    23) Jin- Gone
    24) Junhyung- Flower
    25) Junhyung feat G.NA - Anything
    26) MBLAQ- Smoky Girl
    27) Miss A- Hush
    28) SHINee- Hitchhiking
    29) SHINee- Dynamite
    30) SHINee- Aside
    31) SHINee- Nightmare
    32) SHINee- Orgel
    33) SHINee- Symptoms
    34) SHINee- One Minute Back
    35) SHINee- Colorful
    36) SHINee- I'm With You
    37) SHINee- Kiss Yo
    38) SHINee- Selene 6.23

    Shawol olduğumu şu listeden tahmin etmek zor değil :D Aslında SHINee'nin bu seneki bütün şarkıları seneye taşındı ama çok zorlarsak bunlar öne çıkanlar :3
    Bu arada bu da ikinci yazışım ismini belirt demiştin bilmem hatırlar mısın sana SM Town Week için yazı isteği yapmıştım twitter'da 'Taera' ben :3 yorucu işmiş gerçekten neyse ben gittim :3

    YanıtlaSil
  3. Tam dinlemelik biseyler ararken karsina boyle bi listenin cikmasi nedir bilir misin Nym...uzjxhsjsgsj Allah razi olsun nebiliyim nöormıly hayatinda istedigin biseyler gercek ossun ya da ruyanda keyle alisverislere cik nebiliyim keyin sacini cek yanaklarini falan mincir hangisini istiyosan artik :D Benim listemle kesisen epey var ama ozellikle Park Kyungunki Rain sound Trap Rose gloomy clock Between the lips Be the Light My Lady ve boydan Coup D'etad albumune bu yil resmen taktim kafayi ek olarak daa
    -Infinite H - Special Girl
    -Exo - First Snow
    -Hyorin- Zico - Lipstick ve one way love
    Ayh cok uzun oluyo yeter bu kadar erindim :D

    -Ayrica Senin bu postlardaki giflerine bayiliyorum daa cok fansörbıs ver bize daha cok istiyoruuz! sbdjsbdjsjhshs

    YanıtlaSil