13 Aralık 2013 Cuma

2013 ve Skandalları -Kısım 1 "Aşk Kokusu Vaaaaaar, Havada Aaaaaşk Kokusu Vaaaaar~"

 2013... Sonundaki iki rakamın bir araya gelmesinin yarattığı uğursuzluktan (!) mıdır midir bilinmez ama bu sene kpop, k-müzik hatta genel olarak k-eğlence sektörü için oldukça skandallıydı. Biz mısırlarımız kucağımızda izleyeduralım, aşk okunu totosuna yemeyen idol kalmadı, derelerden tepelerden Japonyalardan Carolardan şarkılar yürütüldü, bazıları yanlış kameralara soyunup tuhaf bir şekilde bunun ekmeğini yedi... İşte ben de artık bu seneyi tüketmeye yaklaşmamız sebebiyle zamanında çenemizi -ya da bu durumda klavyenin üzerindeki parmaklarımızı- yormuş olan bu olaylarda hatırımda kalanlarını bir araya toplayayım dedim. Bakalım nelerin kazanını kaynatmışız zamanında?



 Aşk Kokusu Vaaaaaar, Havada Aaaaaşk Kokusu Vaaaaar~
 Hepinizin bildiği üzere 2013 k-eğlence sektörünü bir aşk böcüğü moduna soktu, son olarak YG'nin küflü odalarından bile pembe kalpçikler çıkmaya başladı. Ama "onaylanan skandal skandal değildir" hayatın gerçeklerinden olduğundan biz bu "aaaay düğünlerine gider limonata içeriz sübhaneke dinimiz amin" tadındaki birliktelikleri bir kenara bırakıyor ve oh-so-scandalous olanlara geçiyoruz efenim:

Sugardaddy Sugardaddy Ho Ho Ho!!

 Yılın başlarında Girl's Day grubunun Hyeri'siyle eski H.O.T üyesi Tony Ahn'ın bir arada olduğu açıklanmış ve aradaki büyük yaş farkı sebebiyle ilişkiye sponsor ilişkisi denmişti. Bundan sonra Girls' Day'in comebackinde ödül kazanmasından tutun da popüler olmasına kadar her şey gruba göre çok daha ünlü birisi olan Tony Ahn'a bağlanır oldu. Açıkçası bu yorumların pek de haksız olduğunu düşünmüyorum çünkü çift kısa bir süre önce ayrıldı... Şu kumar skandalının patlak vermesinden hemen önce. Siz ne dersiniz? Küçük, masum Hyeri Tony Ahn ajusshiyi sugardaddysi olarak kullanıp, sonra da kenara mı attı? Ya da aslında yaşı sebebiyle kullanılan kendisi mi oldu?

 Gene de ilişki ya da değil bu hikayenin iki taraf için de win-win olduğunu söyleyen çok oldu: Hyeri'nin grubu Girls' Day bu sene daha fazla tanınır oldu, Tony Ahn ise... çıtır birini götürdü? Ben demiyorum valla k-netizenler demişti aghsfdagsdgasdgh

Oooooh... Demek SMin Prensesi Bundan Dolayı Sürekli Yorgun ve Ağzı Bozuuuuuk...

 Bu sefer bir "beraberiz mutluyuz" temasıyla değil, şirketin "Kesinlikle öyle bir şey yoktur" açıklamasıyla karşı karşıyayız sayın okuyucu. Evet, SMin biricik prensesi Sulli ve kendisinden 14 yaş büyük olan Choiza'dan bahsediyorum. İkili önce gece bir yerlerde bir şeyler yiyip içerken, ardından ertesi sabah sokakta el ele tutuşurken görüntülenmişti... Hem de Sulli hala aynı kıyafetle dolanıyordu. Peki SM ne mi dedi?

"Choiza Sulli'nin abisi gibi görüp örnek aldığı bir sunbaesidir. Kesinlikle beraber değiller." 

 Şaşıran? Evet, ben de öyle düşünmüştüm. Gerçi bana kalırsa hala devam ediyor mu bilmiyorum ama o zamanlar gayet de bir aradaydılar. Tabi ki SM her zamanki gibi reddetti, sonra başka başka olayların altına gömdü ve bizler Choiza ile Sulli üzerine dönen büyüklük/sahnede adam gibi dans edememeyi anlayışla karşılama ve "oh şimdi neden küfrettiğini anlıyorum" esprilerine gülerek başka bir olaya doğru yola çıktık...

Noona Nomu Yeppoo~

Ama ben dedim zamanında SHINee'ye o şarkıyı söyletmeyecektiniz diye... Çocuklara çıkışı bununla yaptırdınız, hepsi bir noona aşıklısına dönüştü, o da yetmedi tavuk restoranlarından çıkarken kameralara yakalandı. Evet, SHINee'den Onew ve After School'dan Jungah dedikodularından bahsediyorum. Senenin ilk yarısında ikili bir restorandan beraber çıkarken görüntülendi. Onew'nun daha önce bir programda Jungah'yı ideal tipi olarak seçmesi falan da göz önüne alınıncaaaa... Anında bir skandal patladı tabi.

 Ama sonunda ne oldu? Çoğu insan Onew'yu zevksizlikle suçlarken SM her zamanki gibi dedikoduları yalanlayıp "onlar sadece arkadaş" dedi, Onew ve Jungah ise sessizlik hakkını kullanmayı tercih etti ve bu restoran macerası da kpop tarihinin derinlerine gömüldü...

 Bence beraberlerdi -hala beraberler-, o ayrı bir konu. Shawol olmayan bilmez Onew o dönemde pek panchak panchaktı, neşesinden, eğlencesinden geçilmiyordu. Aşıktı adam aşııııık~ ahgsafshgadghadh

"Yanlış Adama Bulaştınız" Dedi Elinde Silahıyla Bir Koreli...

 Evet bu senenin en karşı çıkılan beraberlik dedikodularından biri de aslında aslı astarı olmayan (çünkü biliyoruz ki Won Bin'in bir sevgilisi var ve tuhaf bir şekilde Kore'de kimse intihar etmedi... Bence hala şoktalar...) Won Bin - SNSD Sooyoung dedikodusuydu. Koreliler zavallı kıza bayağı yüklendi o zamanlar "sen bizim Won Bin'imize layık olduğunu mu sanıyorsun paçoooooz" diyerekten. Sonunda SNSD üyelerinden Yoona bir programda bir açıklama yaparak ortalığı toplamaya çalıştı ama Koreliler çoktan biricik oğluşları için burnundan kıl aldırmaz moda geçmişti bile. 

 Zaten olayın aslı astarı olmadığından bir süre sonra söndü. Geriye de sadece isminin okunuşu Korece'de yüzmeye benzediği ve Won Bin de bir yüzücü olduğu için bunca baş ağrısını çekmiş olan bir Sooyoung bıraktı... Yazıktı.

Kaşıkta Buldum Seni Ellere Vermem Seni~

SM'in şirket içi ilişkileri desteklediği hepimizin malumu. İşte size bunlardan bir tanesinin bu sene fena halde alevlenmiş dedikodusu: Changtoria!

 Aslında TVXQ Changmin ve f(x) Victoria'nın beraber olduğu dedikodusu neredeyse 2011'e kadar dayanıyormuş. Ama bu sene Şubat civarı Victoria'nın paylaştığı "yemek yiyiyorum" temalı fotoğraftaki kaşıkta br grup süper boş netizen Changmin'in kafasını bulunca olay gene alevlenmişti. Bir süre nette SMTown konserlerinden, etkinliklerden resimler, çift esşyaları benzer bavullar sahip olduklarının kanıtları falan paylaşıldı; Khuntoriacılar "nööööööö~" diye çığlık attı falan ama... Hem şirket hem de taraflar fanları eğlensin diye bırakınca olay yavaş yavaş küllendi, geriye de bu hüzünlü yemek fotoğrafı kaldı aghsadshadfh

Yaz Bakalım Ali: Myungsoo Çikolata Sever.

İşte bu kpopun bu seneki hem şirket hem de taraflar tarafından fena halde çorbaya çevrilmiş skandalıydı. Hyeri-Tony Ahn'ı bir kenara ayırırsak diğer ikisi sadece tatlı dedikodular olarak kaldı ama INFINITE L ve çikolata manyağı yari ulzzang Kim Do Yeon... Küçük, sevimli ergenler sizi :3

 Her şey Eylül ayı gibi Han Boreum'un L ile beraber çekilmiş bir fotoğrafını tweetlemesiyle başladı. Bu fotoya hitaben Kim Do Yeon'un bir arkadaşı şu tweeti attı:

"Boreum'un saçlarını yolmak istiyorum. Yakın arkadaşımın erkek arkadaşına dokunma!! Boreum yüzünden en yakın arkadaşım erkek arkadaşıyla sorunlar yaşıyor. Boreum'dan ölümüne nefret ediyorum!!"

 Fotoğraftaki kişi L'di sonuçta; bu sebeple fanlar işkillendi. Myungsoo'nun bir ilişki içinde olduğu dedikoduları zaten uzun süredir fandomun gündeminde dolanıyordu ama kimdi bu kız? Bu yakın arkadaş üzerinde gidilen bir araştırma sonucu çift takıları olsun, birbirlerinin fotolarında görünen el kol olsun yavaş yavaş kanıtlar toplanmaya başlarken içine ergen kaçmış Myungsoo da bir takım tweetler atmaya başladı:

"Seni herkesten daha çok seviyorum!"
"Senden başka kimseyle olamam!"

 Tabi ki cici Inspritler bunu fansörbısı olarak gördü ve mutluluktan havaya uçtu. Ta ki artık çıktıkları su götürmeyecek duruma gelene kadar... Çiftin beraber alışveriş yaparken görüntülenmesi, ardından kızın yazdığı kimi tweetlerle neredeyse itiraf etmesi derken herkes ikna oldu ve fanlar salak yerine konmuş, kullanılmış gibi hissetti. Hatta olay bazı L fansite masterlarının "Kendin, grubun ve bizim için imajını daha iyi korumalıydın" diyerek sitelerini kapatmasına kadar gitti. 

 Peki şirket mi ne yaptı? İşte o da ayrı bir saçmalık. Woolim baştan her şirketin yapacağı gibi her şeyi reddetti "sadece arkadaşlar" dedi. Ama ardından tam skandal soğudu, artık kalbi kırık birkaç fan dışında kimsenin umurunda değil derkeeeen... Kendini ortalara atıp "Evet çıkmışlardı" diye açıklama yapma ihtiyacı hissetti. Bütün bu olayların ortaya çıkması için kendini parçalayan çikolata kızımız Kim Do Yeon ise "L'e karşı üzgün hissediyorum" deyip ilişkinin bittiğini dolaylı yoldan doğruladı. L mi? Artık twittera "sizi seviyorum" yazmıyor aghsfhafshgdfh

 Peki bu zırvalık sonucunda ne oldu? L'in imajı sarsıldı, hafiften (!) salak olduğunu kanıtladı ve INFINITE fan kaybetti. Woolim hala krizleri yönetemediğini bir güzel ispatlamış oldu. Kim Do Yeon ise çikolata yemenin kafa çalıştırdığı tezini yalanlar nitelikte bir deney malzemesi haline geldi, bu yüzden kendisinin İsveçli bilim adamlarına teslim edilmesini tavsiye ediyorum. Ya da direkt L fanlarına zira beynini büyük bir zevkle çıkarırlar gibi aghsfhgafsahfdh

 Son olarak... Sevgili idoller çıkın, yiyişin, sevişin ama ne olur biraz kafası çalışan insanlar seçin. Anlayışınız için teşekkürler :3

Golf de mi Sevmiyah?

 Gelelim bir miktar "ne alaka yeeeaaa?" dedikoduya: Bu sene JYJ Yoochun'un golf oyuncusu Ahn Shin Hae ile çıktığı dedikodusu atıldı ortaya. Ama durum şu ki hiç kimsenin bu muhabbete inanası yoktu, JYJnin şirketi C-JES de anında "Yoochun Ahn Shi Hae ile çıkmıyor" dedi. Böylece olay ortaya bir kaç "hadi canım" daha serpiştirildikten sonra kapandı. Mutlu soooon~ En azından fanlar için :P

Sulli, Suzy... Ajusshi Fanlar Acınız Kalbimizde.

 Sulli'nin Choizalara kaptırılmasıyla dertlenen ajusshi fanlara bir başka acı sürpriz daha hazırladı bu sene: Suzy oyuncu Sung Jun ile beraber görüldü ve hemen "çıkıyorlar" dedikoduları önümüze sürüldü tabi... Ardından da şirketin tipik "sadece arkadaşlar" açıklamaları... Gerçekten çıkıyorlar mı ben bilmem Suzy bilir ama bu senenin ajusshi fanları çığ gibi yıkıp geçtiği bir gerçek. Geçen sene zaten IU'yu kaybetmişlerdi, bu sene de hem Suzy me Sulli... Pedofillik yapmaları için geriye kim kaldı ki? aghsafdhgsfdhgsfh

 Bu arada Suzy'nin bir de Kim Soo Hyun'la dedikodusu çıktı bu sene. Kimse inanmadı.

Büyük Bir Tane... Seo Taiji ve Lee Eun Sung

 İlk nesil idollerden olan Seo Taiji'nin ikinci evliliği de ufaktan bir skandal etkisi yaratmıştı senenin ilk yarısında. Bunun sebebi eş adayıyla arasında olan 17 yıllık ara olduğu kadar, eski eşiyle şu anki eş adayına karşı olan davranış farklılığıydı. Bilmeyenler için Seo Taiji'nin önceki evliliği gizli bir evlilikti, çok daha sonra halka açıklanmış bu yüzden hem şok etkisi yaratmış hem de tepki görmüştü.

Büyüklere Geçmişken Araya Bir Tane Daha Sıkıştıralım: Kim Tae Hee ve Rain

 Kore'yi bayağı bir sallamış olsa da benim söyleyecek pek bir şeyim yok, beraberler işte. Umurumda değil yani XD

 Bir de ben genel olarak oyuncularla ilgilenmem ama bunu söylemeden geçemeyeceğim: Kim Woobin 2 senedir bir modelle seviyeli bir ilişki yaşadığını söyleyerek kalbimizi tarumar etmiş, hayallerimiz üzerinden traktörle geçmiş, o uzun bacaklarının altındaki koca ayaklarını kullanarak bizi ezip salına salına uzaklaşarak arkasından hayran hayran baktırmıştır. Bu bize yapılmazdı Woobin... Bu bize yapılmazdı ahgsfdgahfshagfh

 Bu seneden başka aşk dedikodusu bilmiyorum ben. Gözümden kaçmış olabilir, içinde bir idol yoksa zaten ilgilenmemişimdir... Biliyorsunuz, k-drama sektörü ve ben aynı ortamda bulunmuyoruz pek.~yıh yıh

 Aslında bütün skandalları aynı yazıda toplayacaktım ama bu aşk meşk mevzuları aşırı çiğnenmiş sakız gibi anacım, uzadıkça uzuyor. Bu yüzden canınızı daha fazla sıkmadan İlbesinden, çalıp çırpmasına, şirket davalarından, sasaenglerine diğer oh-so-scandalous konuları yazımın 2. kısmına bırakıyorum. Yani...


6 yorum:

  1. nimpi (sana nimpi diyebilir miyim..kulağa çok hoş geliyo da.. :D) süper yazı olmuş..
    acayip keyif alarak okudum .. :) girls day kızıyla yaşlı ahjussiye vakti zamanında çok şaşırmıştım ama ayrılmış olmaları reklam için yapıldı cenahı için büyük gelişme gibi..hımm diyip kafa sallıyorum burda.. :P
    çikolata yiyip yiyip doymayan tuhaf bakışlı kızla oğlanında ayrılmasına üzüldüm..çok haber yapıldıydı bunlarda..hergün başka bişe çıkıp bizede şenlik oluyodu ama şimdi oyuncağı elinden alınmış bebeler gibi olduk..kpop dedikodusu olmayınca buralar çok sıkıcı.. :(
    bide bu senenin dedikoduları arasında bi t-ara kızlarından birinin bi aşk meşk mevzusu vardı?onu ikinci bölümde mi yayınlıycaksın,bu kadar ''çok şirinim ama istersem korkunç seksi olabilirim'' görünümlü kızları görünce onlarda aklıma geldi çünkü.. :P
    son olarak ise bu aralar reply 1994 dizisini izliyorum ve orda da seo taiji adı bayaaaa bi çok geçiyo..neyin nesidir bu adam bu seferki ekşını neler merak ediyorum şahsen.. :)) not:çıkış yaptıklarında korkunç görünüyo ama şimdilerde hoş adam olmuş vesselam..^______^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyebilirsin ve teşekkür ederim.
      L de saçmaydı kız da bence bir süre takılabilirlerdi ashgfahgsfah Ama gruba zarar verdiler işte. Bir de ilişkin için fanlarını kullanmak... Hoş değil, hiç hoş değil.
      Ayh ben onu unuttum. Buraya sadece aklımda kalanları yazdım mutlaka unuttuğum bir şey olacağını biliyordum zaten :/
      Seo Taiji'nin bir şey yaptığı yok ama kpopun büyüklerinden kendisi. 90lı yıllarda Seo Taiji and The Boys çok ünlüydü o yüzden sürekli geçiyor. Hatta oradaki kısa boylu kız bunun hayranı değil mi? :D Ben sevmem kendisini, eski karısına çok çektirmiş, şimdi de kendinden 17 yaş küçük biriyle evleniyor.

      Sil
  2. 2013'ü de bitirdik ha? :") Nym-sama sana üç adet söyleyecek şeyim var;
    1.Guzzi unni'den haber alıyor musun? Onu ciddi anlamda özledim fdjghfjd
    2. Troublemaker ff'i ne alemde? :(
    3. Yazı çok iyi özetlemiş bu seneyi hgdfhdsg özellikle L bölümüne bayıldım " Son olarak... Sevgili idoller çıkın, yiyişin, sevişin ama ne olur biraz kafası çalışan insanlar seçin. Anlayışınız için teşekkürler :3"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdik vallahi :D
      1. Buralara geri döneceğini zannetmiyorum pek.
      2. Bu hafta sonu iki bölümünü birden gönderip bitireceğim aslında.
      3. Ama doğru yani ben hiçbirine eve kapanın ya da çirkin bu kız/oğlan yanına olmaz senin demiyorum, azıcık kafası olaya basan birilerini seçsinler yeter ahgsfahgfsah Ve teşekkür ederim.

      Sil
  3. Woobin Sooyoung olayında kahkahalarımı tutamamıştım. Hele Radio Star'daki kısımda :D
    Changtoriaaaaaaaa!!! Sevinçten havada takla mı atmadım, başıma tüy takıma hula hula dansı mı etmedim... Ama hain SM yalanladı. Her zamanki gibi. -_-
    Al birine vur ötekisine! Neredeyse aynı sevinci -tamamen aynı olmasına imkan yok- Suzy-Sung Joon ikilisi için de yaşadıktan sonra bir olumsuz açıklama oradan geldi. Niye böyle yapıyorsunuz ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoona'nın Swimming-Sooyoung açıklaması da harikaydı asghfahgsfahdfh
      Bence Changtoria'nın olabilitesi var. İnanasım geliyor benim o konuya, sahnede arkadan yanaşıp el ele tutuşmalar, başbaşa yemek yemeler falan... Doğru bence o :D
      Suzy-Sung Joon dedikodusu bende hiçbir etki yaratmadı bak. Ben bu sene en çok Onew-Jungah'ya sevindim sanırım. Dubu yalnız ölecek diye korkuyordum asghfahfhgdfh

      Sil