27 Aralık 2012 Perşembe

Nymphe'nin Yeni Yıl İçin Kpop Dilek Listesi

2012 neredeyse sona ermek üzere... Kpop adına bu sene muhteşem sayılabilecek olsa da bu 2013'ün daha da muhteşem olmasına engel değil değil mi?~kkkkk Tabi ki her arsız ve doymak nedir bilmez kpop dinleyicisi gibi benim de yeni yıldan tonlarca beklentim var. Üstelik yapacak bir şeyler bulamamış bir arsız ve doymak bilmez bir kpop dinleyicisi olarak bunları listeledim bile. Merak etmeyin, gene Key'i istemeyeceğim. Herkes kargo parasından şikayet edip göndermeyi reddetti zaten! Çocuk en fazla 50 kilo falan yani, ne kadar tutabilir ki kargosu?! Üstelik boynuna bir kurdele bağlayıp pekala uçakla da gönderebilirdiniz...

 Her neyse... İşte Nym'in yeni yıl dilekleri!! Eğer bir yerlerde Kpop Santa Harabocisi varsa bunların hepsini gerçekleştirmesini umuyorum. İsterse dolabıma kpop çorabı bile asarım~kkkkkk

1. Yeni Big Bang Stüdyo albümü: Fark ettiyseniz stüdyo dedim. Bu ne demek? 2010dan beri çıkmayan uzuuuun upuzuuun bir albüm diliyorum. Big Bang 2013te kendini solo çalışmalara adayacağının sinyallerini verdi bile, biliyorum, ama gene de bu fangirl kalbimin 5inin sesinin bir arada olduğu en aşağı 12 yeni şarkıyı dinlemek istemesine engel olmuyor. Gönül ferman dinlemiyor sayın okuyucu...

2. GTOP Vol.2: Gelmiş geçmiş en  iyi kpop collabının 2. albümlerini duysak 2013 unutulmaz olmaz mıydı? Hala o ikisinin sahnede beraber durduğu performansları izleyip iç geçiriyor, bu seneki MAMA'nın gerçekten iyi olduğunu düşünmeme rağmen sırf oradaki performansları için 2010 MAMA'yı özlemle anıyorum. Yukarıdaki dileğimin büyük ihtimalle hiç gerçekleşmeyeceğini en iyi ihtimalle sene sonunda gerçekleşeceğini bildiğimden önceki tarihleri yaşanabilir kılmak için bunu diliyorum: Lütfen GTOP Vol.2 çıksın 2013'te!

3. Daesung'a Korece bir albüm: Biliyorsunuz (bilmiyorsanız da şimdi öğrendiniz) Şubat ayı sonunda Daesung Japonca bir cover albümü çıkaracak. Tabi ki Daesung'un solosu olacağı bilgisi ilk duyduğum anda beni deliye çevirdi, sonuçta bu uzun süredir sızlandığım bir konuydu. Ama sonra albümün Japonca olduğunu ve bilindik Japonca şarkıların coverlarından oluşacağını duyunca (Daesung solo album kelimelerini yan yana görünce bir süreliğine dünya ile irtibatımı kesmiştim, haberin ayrıntılarına bakmak uzun zamanımı aldı XD ) Infinite'e BTD'sinin şu kısmını söylemeye başladım: Why... Whhhyy... Why why... Whhhyyy... BEFORE THE DAAA... Öhöm öhöm, ne diyordum? Cidden YG, neden Japonca hadi onu geçtim neden cover?!  Bu yüzden 2013ten mini ya da stüdyo olması umrumda değil, yepisyeni şarkılardan oluşan Korece bir Daesung albümü diliyorum.

4. Taeyang/Jay Park Kolaborasyonu: Böyle yazınca sanki iki ülkenin ticaret anlaşmasından bahsediyormuş gibi oldu ama anladınız siz onu: 2013'te Taeyang ile Jay Park'ın aynı sahneye çıkmasını istiyorum!Tarzları çok uyumlu, bir arada herhangi bir şarkı yapsalar hatta özel bir show amacıyla sahneye çıkıverseler bile unutulmaz bir 3.5 dakika yaşayabiliriz kpopseverler olarak. Üstelik Jay YG artistlerinden hoşlandığını onlarla çalışmak istediğini defalarca belirtti röportajlarında falan, YG Papa "gel yavrum kollarıma" dese koşa koşa gider. YG Papa da onun hakkında gayet iyi şeyler söylemişti zamanında, yani iki tarafta bu işe sıcak bakıyorken neden olmasın ki? Bir düşünseniz ya, Taeyang ile Jay Park'ı aynı sahnede dans ediyor... Baş dönmesiyle nasıl baş edildiğini bilen var mı, çünkü ben fena olu...

5. Badass bir 2ne1 albümü: 2012de 2ne1'dan duya duya sadece bir single duyabildik. YGnin mutfağında neler dönüyor çok da emin olamasam da, 2ne1 siparişimizi pişirmede bazı sorunlar yaşadıkları bir gerçek 2012'de. Ama en sevdiğim restaurant olduğu için kendisine bir şans daha veriyor ve siparişimi tekrar ediyorum: Bir 2ne1 albümü lütfen! Yanında da bir bardak su... Biraz önce hayal gücümün fazla çalışması sebebiyle bayıldım, hala kendime gelmeye çalışıyorum da.

6. No no no no more Gangnam Style... : Kısa ve öz: 2013ün geldiği andan itibaren Gangnam Style'ın son bulmasını istiyorum. Azalarak yok olmasını bekleyecek sabrım kalmadı artık direkt bitsin. Uzun süre PSY da görmek istemiyorum o yüzden YG onu geri plana atıp diğer herkese öncelik verebilir. Mesela Se7en'a! Kendisinden yeni birşeyler duymak çok hoş olurdu :D

7. Geri Dööön Geri Dööön SHINee Kore'ye Geri Döööön: Ve mümkünse SHINee World ya da 2009 Year of Us'taki tarzına... SM bir zamanlar Japon grubu olarak anılan DBSK'dan boşalan yeri SHINee ile doldurmaya çalışıyor (anlamadık sanma SM, çok formülatiksin sonuçta ), tıpkı yakında Super Junior'ın boşaltacağı yeri EXO ile dolduracağı gibi. Ve bu durum benim fena halde canımı sıkıyor normal olarak. Mesela bu sene başında Kore'de mini bir albüm çıkardılar, ama sadece 1-2 haftalık bir tanıtımdan sonra hooop Japonya'ya... Bu yüzden 2013te SHINee'nin memleketine geri dönmesini ve eski şarkıları kadar güzel yeni parçalarla dolu Korece bir albüm yayınlamasını diliyorum. Ve lütfen Jonghyun hariç soyunmayın, tamam mı?

dipnotçuk: Aklıma gelmişken... Şirin imaj meselesini halledip, o olayın son bulmasına karar verdik zannediyordum! 2013 takvimi resimleri nedir öyle?! 2013ten umudumu kesmek istemiyorum o yüzden silkelenip kendinize gelin sayın SHINee... İşe koordinoona ve konsept danışmanı değişimiyle başlayabilirsiniz mesela XD

8. Yeni Block B albümü ve Zico'dan mixtape parçaları: Benim için #Blocktober4ever olduğundan~kkkkk Zico kendini stüdyoya hapsetti, Kyung'un da ona buna yeni şarkılar yazdığını biliyoruz. Bu bağlamda 2013'te yeni bir Block B albümünü ve Zico on the Block Mixtape 1.5'un kalan parçalarını hatta Zico on the Block Mixtape 2.0'ı dinleyebilmeyi diliyorum. Gene de Blocktober dedim diye Kasım'a kadar beklemeyin sakın, olur mu? Mesela Blockary de gayet hoş geliyor kulağa :P

 Bir de Kyung'dan da yeni bir mixtape duymak istiyorum ben. Debut öncesi yaptığını eskiteli çok oldu, artık bu kulakların yeni parçalara ihtiyacı var Kyung efendi XD

dipnotçuk: Ayrıca herhangi bir kpop alışveriş sitesinin kafayı yiyip yepisyeni Block B 2013 Takviminde %50-70 arası bir indirim yapmasını da diliyorum.~kkkkk Neden o kadar pahalı ki?!

9. JYJ'nin Geri Dönmesi: ...ve comebackleri esnasında katılacakları programlardaki bütün birincilikleri süpürmesini diliyorum. Sonuçta davaları son buldu, bana hiç inandırıcı gelmese de SM işlerine karışmayacaklarını söyledi, kanalların artık büyük bir zevkle JYJ'yi ağırlamasını, önlerine kırmızı halılar sermelerini ve neredeyse 2009 ortasından beri yokmuş gibi davrandıkları bu gruba hak ettiği saygıyı göstermelerini diliyorum. Aynısı Jaejoong'un Ocak ayındaki comebacki için de geçerli. Adam rock yapacakmış yahu!! Sabırsızlıkla beklemekteyim XD

10. Geri Dönüşlerden Bahsetmişken... MBLAQ Neredesin?!: Aslında MBLAQ bazı şarkılarını sevsem de çok ilgilendiğim bir grup değildir ama ben bile geri dönmelerini diliyorsam fanları ne haldedir bilmiyorum. Öyle uzun süredir ortalıklarda yoklar ki, artık onlarla ilgilenmeyenler bile eksikliklerini hissetmeye başladı sanki. Lee Joon WGM'de takıldı bir de üstüne Iris kadrosuna katıldı o yüzden comebacke daha çok varmış gibi görünüyor ama, 2013'te MBLAQ tekrar sahnede dursa ve Lee Joon tshirtünü yırtsa iyi olur bence. (Evet, evet satır aralarından da okuyacağınız üzere MBLAQ favorim Lee Joon XD G.O'yu da severim kibar birine benziyor. G.O. demişken... Onun da Immortal Song'a geri dönmesini diliyorum!.. An itibariyle fark ettim ki MBLAQ ile ilgileniyormuşum aslında ben...Tuhaf... )

11. Old School Epik High: 99 albümü başta hiçbir High Skoollerı tatmin etmese de sonradan kendini sevdirdi, sonuçta Epik High da bu albümü biraz eğlenmek ve yeni kitlelere ulaşabilmek için yaptığını açıkladı. Üstelik Hate Me'yi söylemesi çok eğlenceli ki performansları da öyle! Ama bu 2013'te Epik High'ın eski tarzına dönmesini istememe engel değil. 10. yıllarının şerefine 2013te Epik High'ın muhteşem ötesi bir albümle geri dönmesini diliyorum bu yüzden. Daha büyük kitleye değil bize ulaşsınlar, çünkü onları Epik yapan da bu.

12. Infinite H'ın Etkileyici bir Debut Yapması: ...nı diliyorum. Yazın Second Invasion konserindeki Without You sahnelerini gördüğümden beri Yadong Couple'ın debut yapmasını istiyorum ben, o yüzden de beklentim yükseldikçe yükseliyor. Bu arada o albümde Without You da olsa iyi olur, şarkının stüdyo versiyonunu duymak için kıvranıyorum ta ne zamandır...

13. Başarılı Debutlar: 2012deki kadar yoğun olmasına gerek yok tabi ama debutsuz bir kpop nedir ki? Başta YG'nin yeni kız grubu olmak üzere 2013te dinlemeye değecek rookielerin çıkmasını diliyorum. Bence bu senekilerde iş vardı, öyleyse önümüzdeki senedekilerde neden olmasın? :D

14. Daha Fazla Grubun Kendi Şarkılarını Kendinin Yapması: ...nı diliyorum. Hayır, şarkı sözü yazarlarını ve composerları işsiz bırakmak gibi bir amacım yok, sadece şarkı sözü yazan idollere sempati duyuyor ve kendi ürettikleri şarkıları söyleyen idol grupları daha çok seviyorum o kadar. Bknz. Big Bang, Block B ve Junhyung sağolsun BEAST, hatta rookielerden B.A.P. (Şu "B" harfinde gerçekten bir şey var: SHINee hariç bütün sevdiğim gruplar B'li!! ).

15. B.A.P.'nin İlk İmajına Geri Dönmesi: ...ni diliyorum. Saç rengi olarak değil (şu anda zaten yine yeni yeniden sarışınlar) hatta saç açıcıları ve sarı boyalarını sonsuza dek raflara kaldırabilirler artık; ama tarz olarak. Crash ve Stop It'ten sonra badass hallerini ne kadar özlediğimi fark ettim. B.A.P şirin olmak için yaratılmadı, bu yüzden bırakın olmasınlar. Bırakın da Power tarzına geri dönsünleeeer... Nasa kıyaftetleri olmadan.

16. Fanwar'ın Son Bulması: En azından bu kadar ciddiye alınmamasını diliyorum. Özellikle EXO fanları biraz sakinleşseler hiç fena olmayacak. Bazen bırakın diğer fandomları kendi gruplarına bile zarar verebileceklerini düşünüyorum. Ayrıca fanların biraz aklını başına toplamasını da diliyorum, çünkü bazen cidden can sıkıcı olabiliyorlar.Fantezi ve hayaller satarak para kazanan köpükten kpop dünyası için bu kadar ciddi çarpışmaların tuhaf bir şekilde ironik olduğunu ne zaman anlayacaklar sabırsızlıkla beklemekteyim. Bence 2013te olmayacak ama XD

17. Daha Fazla Solo Sanatçı: 2012'de bolca solo çıkış oldu 2013te neden olmasın? Açıkçası solo santçıların özellikle kadın olanları tutmasının yanında grupların bazı üyelerinin solo albüm çıkarmasını oldukça hoş buldum ben, bir nevi geleceğe yatırım gibi onlar için de (sonuçta sonsuza dek idol grup olarak kalamazlar, Shinhwa istisna :D ). Bu sebeple daha fazla idolün solo albüm çıkarıp kendi tarzını bulmasını idollükten, şarkıcılığa doğru ufak da olsa bir adım atmasını diliyorum ben.

18. Daha Fazla İyi Müzik Keşfetmek: Aslında 2013ten en büyük dileğim bu. İyi müzikler duymak istiyorum. Yeni underground rapperlar, producerlar, k-indie grupları hatta mümkünse gerçekten kaliteli kpop grupları tanımak istiyorum.

 Daha istediğim tonlarca şey var (mesela kpop albümlerime sponsor olacak bir para babası gibi) , yıl içinde de gelecek haberler ya da yeni takıntılarla listem genişlemeye devam edecektir herhalde :D Ama şimdilik aklıma bunlar geldi, bunları yazdım. Peki siz 2013'ten ne bekliyorsunuz? ^.^

 Bu arada... Cidden yılbaşı hediyesi olarak Key'i alamaz mıyım yaa?! Tamam, tamam... Sustum.

23 yorum:

  1. Bu yıl pek çok comeback bekleniyor zaten ve genelde yılın başları çok bereketli oluyor. Umalım ki sevdiğimiz gruplar comeback yapsınlar, bitsin bu hasret artık :)
    2pm en çok beklediklerimden biri, bu aralar yeni yeni sardım ve çok merak ediyorum.
    Ayrıca Dae'ye Korece albüm yapılması gerek artık. Riri'nin bile albümü var, bazen Yg'ye çok sinirleniyorum :S
    Shinee ve JYJ konusunda da katılıyorum ya :S
    Yeni yıldan dileğim Türkiye'de ışıklı çubuklarımızı sallama fırsatı bulabileceğimiz bir kpop konseri olması hehe
    Eline sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2PM aklımdan geçmedi değil ama benim için pek öncelikleri yok artık :D O yüzden dilek listemde de yoklar~kkkkk Ama 2013te comeback yapacaklar arasında onlar da :)
      "Riri'nin bile albümü var" katıldığım bir cümle değil çünkü bir pop albümü olarak Seungri'nin solosu gerçekten iyidir. Ama Daesung'a haksızlık yapılıyor düşüncesi benim de beynimi işgal ediyor bazen...
      Ahaha konser olsa gerçekten harika olur :D

      Sil
    2. Yanlış anlama Seungri her zaman grupta favorim olmuştur ve albümünü çok severek dinliyorum :) Gerek şarkılarıyla gerekse klipleriyle çok güzel bir albüm. (Sahne performansları hakkında aynı şeyleri söyleyemem ne yazık ki, gösterişli ama ses yok :S )

      Sadece Dae müzikal açıdan Seungri'den önde bana göre ondan öyle söylemiştim :D Ama Yg kendine para kazandıracak işleri yapıyor anladığım kadarıyla. Bu yüzden Dae'ye haksızlık yapıldığını düşünüyorum birazcık. 2ne1 için de aynı düşünceler hakim kafamda. Bu yıl tek singlela idare ettiler resmen. Tabi artık kendi albümlerine kendileri sponsor oluyorlarsa pek doğal Yg'nin bu tutumu.

      Sil
    3. Seungri sesini geç buldu bence. Alive albümünde alıp götürdüğünü düşünüyorum. Ama tabi ki bir Daesung değil, bırak Big Bang'i kpoptaki çoğu ses bir Daesung değil.
      Albümlerini kendileri çıkarıyorlar diye biliyorum çünkü bende olan albümlerinin üzerinde de başka hiçbir şirketin ibaresi yok ve "Bütün haklar YG Entertainment'a aittir" yazıyor. Oysa diğer şirketler albüm çıkarırken başka plak şirketleriyle çalışıyor: Mesela JYP, Stardom ve Pledis Loen ile çalışıp albümlerini onun desteğiyle çıkarırken Cube Ent. Universal Studios ile yürütüyor işlerini (Kendi albümlerini kendisi çıkaran bir diğer şirket de SME). Ama YG kendi kendinin sponsoru senin de dediğin gibi :)

      Sil
  2. Sen bana Gikwang gönder bende sana bi' Key hediye ederim artik. :Cidden yine döktürmüssün!
    Bende bunlari istiyorum ama en çok k-indie/Beast/Bigbang istiyorum sanirim.
    Ha birde evet, 2NE1!
    YG'nin bu sene BB'ye bakmaktan parasi kalmadi diye dusunuyodum ama sonra dedimki, YG ve parasizlik mi. Ayni cumle icinde kullaninca bile sacma ve anlamsiz geliyo. [X
    Dusunuyorum simdi e o zaman niye bizi 2NE1'in o guzelim seslerinden mahrum biraktilar?
    Ama hic kizmadim biliyo musun, YG boyle durup durup sonra oyle bir bomba patlatiyorki! Firtina oncesi sessizlik deyip YG Papa'ya olan kizginligimin ustesinden geliyorum. :D
    Se7en'in eski sarkilarina ben bile doyamadim hala yani benim icin comeback yapsin yapmasin onemli degil(!) tipi yeter adamin. :D
    Ve K-indie.. Nell deyip sususuyorum, baska soze gerek yok sanirim. [:
    DN: Bu arada fanlarin resmindeki o B2uty'yle A+'i yerim ben! ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin Gikwang olsun, hemen paket yapıp göndereyim ahsgjahsdgh Kısa boylu üstelik, koli ebatından yırtarız :P

      Beast'i ben de istiyorum ki büyük ihtimalle ilk yarının sonlarına doğru bir comeback yapacaklardır. Müzikaller, diziler bir sona ersin de... Dongwoon müzikalde, Doojoon dizide, Junhyung ile Yoseob albüm işini anca toparladı ve Yoseob Voice Kids'e juri oldu, aldığı ödülleri düşünürsek Cube'un yeniden Trouble Maker'ı ön plana çıkarmasını da bekliyorum ben ki bu Hyunseung da meşgul olacak demek. Bütün bunların sonucunca BEAST comebacki çok yakınlardaymış gib görünmüyor ne yazık ki :/ Ama gene de bizi şaşırtırlar belki XD

      YG bu sene işleri biraz sarpa sardırdı arka planda bence. Çok fazla tarih erteledi, Big Bang'in World Tour'unda karışıklıklar çıktı, işler bir sebepten dolayı belirlediği plana göre gitmedi. YG ve parasızlık kulağa gülünç gelse de bu sene bütçe olarak gerçekten açıldılar. Karşılığını kat be kat kazandılar ama bu yıl ortasında maddi olarak bocalamadıkları anlamına gelmez. 2ne1 albümünün güme gitmesinin sebebi de bu olabilir, çünkü yıl ortasında çıkması planlanıyordu. Ama her şeye rağmen bu sene YG yılıydı :D

      karşı DN: MBLEAST!!!!~kkkkk İki grup da iki fandom da çok iyi anlaşıyor bu yüzden kpopta en sevdiğim ilişkilerden biridir :D Üstelik MBLAQ ile BEAST aynı dönemde çıkış yapmış gruplar, bu da birilerine ders olmalı bence.

      Sil
  3. Taeyang&Jay Park birlikteliğini kaç kişi daha dilemeli ki evren bize geri dönsün T.T gayet makul bir wishlist olmuş istisnalar hariç... çoğu dileğine de ortağım :D 2013le birlikte gangnamı 2012de bırakalım.amin... evet Key alabilirsin ev keyi araba keyi vs yani inş :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum T.T
      İstisnalar hangileri? XD Daha kişisel wishlistime hiç girmedim zaten, orası biraz tuhaf bir alan~kkkkk

      Şimdi esprine gülsem mi başımı ellerimin arasına alıp hayal kırıklığına mı teslim olsam bilemedim :P Ev ve araba keyi de hoş şeyler ama o yüzden teşekkür ederim XD

      Sil
    2. sen farkındasın o istisnaların bence :p birini söyleyim Fanwar'ın Son Bulması nedir canım o savaşlar biterse çağ kapatılıp çağ açılır... XD

      Sil
  4. No no no no no more Gangnam Style! Söyledim vallaha baya uyuyor.Hatta tepki olarak stüdyoya girip kaydedesim var bu "No More Gangnam Style" şarkısını. Eminim kısa sürede youtubeun en çok like'lanan videosu olma unvanını PSY'dan alır. Beyefendiciğimizin görmemişler gibi koştura koştura Guinness'ten aldığı rekor plakası da... Neyse, bazen cümleleri tamamlamamak gerekir. Bıktırdın PSY bıktırdın! Oysa ilk çıktığında ne sevmiştim.

    Aman her neyse... Bence Key 50 kilo bile tutmaz. Gemi ile gönderilirse baya ucuza gelir, yalnız içine konduğu konteynıra yiyecek takviyesi yapılmalı.Çünkü 3 hafta falan sürüyor Kore'den Türkiye.

    Kolaborasyon muymuş ya collab.'in Türkçesi? Türkçesi olduğunu bile bilmiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de söylüyorum arada güzel oluyor. Devamına da "till you're never back everyday is a nightmare" olarak devam etmeye başladım yakında bütün şarkıyı uyarlayacağım sanırım~kkkkk

      Yemek yediğini zannetmiyorum sadece su koysalar olur bence ahsghfdghgh 56-58 kilo arası olduğu söyleniyor ama kıyafetlerledir o :P

      Ben de yeni öğrendim~haha Birleşmesi olarak falan yazınca çok tuhaf yerlere gidiyor o yüzden bunu yazayım dedim. Normalde collab der geçerim halbuki.

      Sil
    2. Sen bu şarkıya söz yaz, karaokeye gidip kaydedelim youtubea verelim. Ellen bizi de çıkarmazsa benim adım güzzi değil. Programdan ayrılırken de "Kahrolun sizi lanet obezler!" der PSY'ın Amerika'yı zamanında protesto ettiği için özür dilemesine de muhalif bir duruş sergileriz.

      Bu arada manyaksss şeyler buldum ama sana link atmak istemiyorum :P

      Sil
    3. ahsgjagdjsgfdsh süper plan.

      Neyim var neyim yoksa paylaştım seninle, hayatının aşkıyla karşılaşmana vesile oldum alacağım karşılık bu muydu? Hayııııın! Ne hakkında? K-hiphop mu yoksa adı-anılmaması-gereken-konuyla mı ilgili?

      Sil
    4. Adı-anılmaması-gereken-konuyla ilgili. Linki-verilmemesi-gereken aşırı ucuz ürünler diyelim :P

      Sil
    5. O zaman seni artık-arkadaş-olarak-anılmaması-gerekenler kısmına kaydırmak zorunda kalırım ben de :P

      Sil
    6. Aklına bir merak tohumu ekip kaçayım da gör sen gününü :D 50 liraya satılan o rozet seti aşağı yukarı 10 dolara free shipping satılıyor adı-anılmaması-gereken-sitede kkkk

      Sil
    7. Neden dünya üzerindeki bütün kötü insanlar beni buluyor?! Eve gitme gününden önce bütün ayakkabıları saklanmış Luna gibi hissediyorum kendimi şu anda!! Git guz ilişkimize bir son veriyorum artık...

      Sil
    8. Adı-anılmaması-gerekenlerden birinin ismini söyledin!!!!

      Sil
    9. Vur beni o zaman!!
      Çok pis off-topic olduk yalnız farkında mısın?~kkkk 00.00'dan sonra gizli karargahta buluşalım, şimdi ders çalışmam lazım benim =_=

      p.s.: Kitapları ısmarladım.

      Sil
    10. Anlaşıldı tamam!

      p.s:Benimkiler de yolda :P

      Sil
  5. Hepsinin aynen dileyeceğim ama benim listem daha uzun olacak gibi... :D
    Super Junior'ı solucan deliğine girmesini ve geçmişe dönmesini istiyorum.
    TVXQ'nun Kore'de daha fazla vakit geçirmesini ve şarkılarında elektronik melodiler kullanmamasını istiyorum. (Nitekim 16 Ocak'ta gelecek olan I Know bu dileğimi gerçekleştirecek gibi görünüyor)
    Darkness Eyes ve Mirotic gibi şarkılar istiyorum.
    Kang Ho Dong ve Changmin'in programına Junsu ve Youchon katılsın istiyorum.
    (Aslında TVXQ ve JYJ düet yapsınlar da istiyorum ama bu kadar ütopik bir şey de isteyemem herhalde.)
    B2ST'in Midnight albümünden bir tane daha istiyorum^^hahah Eğer üyeler solo çalışmalar yapacaksa Kiki de(Kikwang)artık piyasaya çıksın istiyorum.
    SS501'in Kyu Jong olmasa bile yeniden grup olmalarını istiyorum. (Nedenlerini söylersem tripleS'ler beni aforoz eder^^hahah)
    Bigbang ve Block B isteklerimden iyisini getirecektir muhtemelen, bu yüzden istemeye lüzum duymuyorum.
    Dengesiz K-pop fanları kendine gelsin ve T-ara'yı rahat bıraksınlar istiyorum. Müziklerinin çoğu kaliteli kaç tane kız grubu var Allah aşkına?
    Heechul askerliğini çok zor(!) yaptığı için artık geri dönsün istiyorum.
    Taemin saçlarını bir daha uzatmasın istiyorum.
    EXO bir an önce comeback yapsın istiyorum.
    SNSD I got a boy lütfen yine berbat bir şarkı olmasın istiyorum.
    İmkansız da olsa Lee Jong Suk albüm çıkarsın istiyorum.
    İndie müzikler tavan yapsın istiyorum.
    Led Apple istiyorum...
    SM artık şu Choi Jino'yu çıkarsın istiyorum.
    [50 yıl sonra...]
    "Evet çocuğum, ha? Duyamıyorum? O kim? Olsun... Onu da istiyorum..."
    ***
    Çok fazla şey istiyorum. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, katılıyorum, katılıyorum, pek umudum yok, katılıyorum, nedenini bana bari açıkla çünkü meraktan çatlarım, Block B deme ağlayasım geliyor, katılıyorum, katılıyorum özledim zırvalıklarını, sonuna kadar katılıyorum Lucifer zamanına geri dönebilir ama pek hoştu o zamanlar, katılıyorum ben bile bekliyorum onları, artık çok geç, Lee Jong Suk da kim, katılıyorum, aynen ben de istiyorum, SM önce adam gibi bestecilerle çalışsın özellikle SHINee comeback yapmadan...
      [50 yıl sonra...]
      "Nerede benim dil altı hapım? Şu yeni çıkan gruptaki sarışın çocuk pek ahsdgsjdgjshgh"

      kkkkkkkkkkkkkkk

      Sil
  6. Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward
    to new updates.

    Feel free to visit my web-site :: funny prank videos on youtube

    YanıtlaSil