2 Mayıs 2013 Perşembe

Geçmişe Bir Bakış...


 Tamam, o kadar da geçmişe değil sadece geride bıraktığımız aya. Yani şu anda 2008-2010 arası kpopun altın çağıydı; nerede o eski Star Golden Bell, Oh My School gibi programlar; beybi feys SHINee'nin "noona nomu yepposo" deyip mutfakta kimchi yapan evde kalmışlara hayaller kurdurduğu, 2PM'in tshirtlerini caaaaart diye yırtarak genç kızlara ecel terleri döktürdüğü, Wonder Girls'ün kpopun incileri olduğu (hitlerdi millet kabul edelim), DBSK'nın Mirotic'le üç dilde ortalığı salladığı, Big Bang'in hala Big Bang denince akla gelen hitlerini patlattığı, sonlarına doğru MBLEASTin hayatımıza daldığı, Infinite'in "Dashi Dorowa" diyerek bir tilkinin peşinde koştuğu o muhteşem günler vs. vs. temalı bir yazı yazmayacağım. Gerçi bu cümleyi yazdıktan sonra o günlere olan özlemim kabarınca pek de fena bir fikir gibi gelmedi ya... Gözümdeki yaşları sileyim en iyisi... Neyse ne diyordum? Geçen Nisan ayında kpopla ilgili tek bir yazı bile yazmayıp zavallı blogumu tamamen başıboş bıraktığımdan içimde kalanları bir yazıda ortalığa döküvereyim dedim. Büyük ihtimalle çoğunu unutacağım (hele bu yazıya sırf uykum gelmediğinden gecenin köründe başladığımı düşünürsek) ama gene de yazma ihtiyacı duyup bir türlü beceremediğim tuhaf bir evredeyim, bu yüzden hevesim gene tuhaf bir yerlerime kaçmadan... Go go go let's go!!

Nisan'da Çıkışanlar...
Tomboy imajı ve seslerinin neye benzediğini anlamayı imkansız hale getiren bir autotune ile kpopa dalmış olan GI

 İşte itirafım geliyor: Nisan ayında yeni çıkış yapmış grupların hiçbirisini dikkat çekici bulmadım. Çoğunun şarkısını yarıda kestim, sonuna kadar dinlediklerimin de bir tanesini bile tekrar başa sarma ihtiyacı duymadım. Geçen sene de debut açısından yoğun bir yıldı, büyük ihtimalle benim aklımda daima kpoptaki rookie yılı olarak kalacak hatta. Evet, 2012'de tonlarca debut oldu ama bir şeyler vaat edenler de çıktı. Çoktan ilk on kpop grubum arasında sağlamca yerini kapmış olan B.A.P., başlarda gıcık olsam da yavaştan yavaştan ısındığım ve yeteneklerini görmeyi başardığım EXO (hep söylerim ve hep de söyleyeceğim: SM'de ilk defa rape yakın bir şeyler yapan birileri var~kkkkk ), Faher gibi bir ballad şarkısıyla çıkmanın asrın hatası olduğunu fark edip hemen çark ederek geçen sonbahar başı abartacak kadar fazla dinlediğim Wow'ı yapmış Cube'u gözümde biraz daha sevilesi bir mertebeye taşımış olan BTOB, pek kıymetleri bilinmese de benim en sevdiğim kız gruplarından olan SPICA... Oysa bu sene sadece Nisan ayında değil genel olarak ilk yarının büyük kısmında çıkan rookie grupların bir tanesi bile bana "bir mercek altına alalım bakalım" dedirtmedi. Belki de artık gençleri takip edemeyecek kadar yaşlanmışımdır, kimbilir?...

Bir de Geri Dönüşler Var Tabi...

 Kpop dediğin saç renklerindeki değişikliklere göre tarihleri saptanmaya çalışılan, teaserlarına çıldırılıp, MVleri için sabahlara kadar beklenilen comebackler olmadan olmaz ama değil mi? XD Debutlarda çektiğim yoksunluğun aksine geçen Nisan'da hakkında üç beş kelam etme isteği duyduğum comebackler oldu. Yehhu!

 İlk olarak sevgili Big Bang'in saygıdeğer lideri Gold&Diamonds boy GDragon'un dijital teklisi MichiGO'yla Nisan ayına merhaba demiştik. Eh belki de kötü başlangıçlar kötü sonuçlar doğuruyor sözü doğrudur, çünkü kendi adıma konuşmam gerekirse MichiGO'dan hiç hoşlanmadım ve bir zamanlar söylediğim "Big Bang tek bir la notasını şarkı diye önüme sürse 4 dakika boyunca dinler ve sanatta sadeliğin ve dinginliğin sözcüsü olmaya çalışmışlar şeklinde bir yorum yapıp gruba hayranlığımı dile getirirdim" tarzındaki sözlerimin hepsini bir bardak soğuk su eşliğinde geri yutmak zorunda kaldım. Tabi mesele şu ki Big Bang mevzu bahis olunca benim beklentiler Mars'a doğru konaklamaya gidip aşağı inmeyi reddediyor, bu yüzden bu şekilde gece kulübünde saat üç buçuktan sonra herkes "dünya dönüyor/ben de dönüyorum/ne ahenkliyiz değil mi panpa?" moduna girdiğinde dinlenecek bir parça yaptıklarında hayal kırıklığının dibine vuruyorum. Ayrıca arkasından gelen MVnin de tamamen anlayış kapasitemin dışında olması ya da şarkıda GDnin de söylediği gibi çıldırmaktan başka bir anlam ifade etmemesinin de olaya pek katkısı olmadığını eklememe gerek yok sanırım. Tek bir şarkıyla Big Bang'in tahtını sallayacağım falan yok, onlar tartışmasız kpopun kralları. Ama MichiGO için GDye söyleyeceğim şu: Olmamış be pweety boy!

 Bundan sonra hazır bahar da gelmişken K.Will mevsime gayet yakışan bir parçanın (Love Blossom) sempatik bir MVyle çıkış parçası olarak kullanıldığı 3. albümünün 2. kısmını yayınlayıp içimizi açtı. Aslında bu albümünün ilk kısmıyla dikkatimi çekmiş olan K.Will müzik dünyasında bulunma süresiyle karşılaştırıldığında oldukça yeni bir keşif benim için. Geç kaldığım için hala hafiften için sızlıyor aslında, çünkü sesinden çok hoşlanıyorum kendisinin. 7 şarkıdan oluşan albüm K.Will'in genel çizgisinin aksine çok da yavaş parçalar içermiyor, bu açıdan da tam bir bahar albümü. Ben çıkış parçası Love Blossom ile beraber Beenzino'nun eşlik ettiği gerçekten gezinti gibi bir şarkı olan Bon Voyage'i seviyorum. Ama albüm genel olarak çok dinlenesi, hala göz atmadıysanız geç olsa da tavsiye ederim.

Nisan ayında gelen bir başka bahar albümü daha Gain ile Hyunwoo'nun düet albümü Romantic Spring oldu. Aslında bu bir comeback sayılmaz ama ikisi de bilinen şarkıcılar olduğğundan burada olmasının kimseye de zararı olmaz XD Gain benim en sevdiğim kadın idol gibi bir şey olduğundan göz atmıştım albüme ama Hyunwoo ile Gain'in seslerinin uyumu hoşlandım o yüzden bir süre dinlemiştim. İsmini hak eden bir albüm; ağırlıklı olarak kullanılan akustik enstrümanların getirdiği hafif, romantik bir havası var ve yeni doğmuş, mutlu aşklar üzerine şarkıları...

 Bunların arasında çıkan Jay Park'ın pamuk şeker Joah'sı ile arkasından gelen "hard candy" Wellcome'ı; BTOB'ın bahara uygun pek bir sevilesi 2nd Confession'ı; C.N.Blue'nun Japonya'da çıkardığı Blind Love teklisi (ki C.N.Blue'nun Japonca şarkıları daima daha fazla rock oluyor) bir göz atılasılar arasında sayılabilir.

 Bir de Kore müzik dünyası için aslında Nisan ayının en büyük olaylarından biri olan (biliyorum, siz hala EXO comebacki bekliyordunuz ama o değil işte) bir tanesine de değinmeden olmaz: Cho Yong Pil 19. stüdyo albümü Hello ile geri döndü. Şimdi kim o yahu diyenler için: Efsane kelimesi var ya... İşte o Kore müzik dünyasında aynı zamanda Cho Yong Pil olarak da okunuyor XD Bir çok hite imza atmış olan sanatçının son albümüne bir göz atmanızı tşiddetle tavsiye ederim, sayın okuyucu.

 Son olarak Nisan ayında benim kalbimi dugeun dugeun attıran tek kpop olayı: SHINee geri döndü!! Bunun hakkında saatlerce gevezelik edebilirim -sanki çoktan yapmamışım gibi-, ama zaten albüm hakkında yazı yazacağımdan olayı burada bırakıp hala tuhaf şekilde devam eden heyecanımı sonraya saklıyorum~kkkkk 

Kpop Değil Ama... Benim Gözümde Nisan Ayının Zirvesi...

 Kesinlikle Zion T. albümü! Hakkında onca mızıldandığım, "vloglarda söyledin ama hala fol yok yumurta yok Cayoon" diye çemkirme seviyesine gelip bazen var olduğunu düşünmekten inanılmaz zevk aldığım hayali klasımı gene hayallerimde yerle bir ettiğim, sonra miktarın az olduğuna karar verip biraz daha mızıldanıp zırladığım albüm sonunda çıktı!! Bak, gene bir heyecan bastı beni, şarkılar kulağımda çalmaya başladı, içim bir fena oldu...

 Gördüğünüz üzere Zion T.nin Red Light albümü hakkında öyle aman şu enstrüman, aman bu müzik tarzı gibisinden yorumlar yapabilecek kadar aklımı başıma toplayamıyorum... Hala...  Çünkü albüm o kadar... o kadar çok... Yani demek istediğim... Dinleyin işte yahu! Ben de bu yazımı bitirdikten sonra elime dün ulaşmış kopyasını bir dosttan fikir çalarak yastığımın altına koyup huzurlu huzurlu uyuyayım~kkkkkk

Not: Bu arada hazır Amoeba sularına girmişken her ne kadar Mart ayının ikinci yarısına ait olsa da burada adı geçmezse büyük üzüntü duyacağım bir şeyden daha bahsedeyim: E-Sens geri döndü ve Supreme Team Thanks 4 Waiting adında yepisyeni bir single yayınladı! Benim başında öyle dediği için City Lights demekten hoşlandığım ama aslında gerçek ismi "Stay The Way You Are" olan çıkış şarkısının beati harika ve her dinlediğimde bana "Asıl biz size böyle bir şarkıyla döndüğünüz için teşekkür ederiz" dedirtiyor. Canımın içi Crush'ın eşliğinin de çilek üstündeki krema gibi olduğuna da değinmeden geçiştirmeyeyim işi... Şarkıyı merak edenler buraya tıklayarak çevirisine ulaşabilir.

Not2: Bir de Nisanda Geeks'in How About'ı çıktı haberiniz olsun... Hazır bu çevreye uğramışken ona da değinelim, belki gözden kaçıran olmuştur. ^^ (Ayrıca bu ay full albümleri de çıktı bu gece fark ettim, indirdim ama ne yazık ki henüz dinlemedim. Bir Geeks yazısı yazmayı düşünüyorum eğer yazarsam orada bahsederim albümden de...).

Nisanda Başladı Ama Mayısın Olayı Bu...

 Neden mi bahsediyorum? Kız gruplarının geri dönüşlerinden tabi. Nisan ayının son haftasında piyasanın 3 kız grubu comeback yaptı: 4Minute "Name is 4Minute" mini albümü ve "What's Your Name" çıkış parçasıyla, T-ARA N4 adı altında sub-unit olarak "Jeon Won Diary" ve aynı ismi taşıyan çıkış parçalarıyla son olarak Secret  "A Letter From Secret" albümü ve "Yoo Hoo" isimli şarkılarıyla... Henüz albümleri dinlemedim, çıkış parçalarından da sevdiğim bir tanesi yok. Secret'ın şirin tarzı pek bana göre değil, 4Minute'ün şirin ve seksi konsept arasında gidip gelişleri onları bildim bileli başımı döndürmüştür, T-ARA'nın ise şarkısınından pek hoşlanmadım. Gene de üçü arasında (aslında ikisi; T-ARA'nın Kore'de pek şansı yok artık) bir kapışma olacağından olaya değinmek istedim. Albümleri ise bu aralar dinleyeceğim, hoşuma giden bir şey olursa bir yerlerde kesin gevezelik ederim :D

 Son Olarak... Mayısın Getirecekleri...

 Öncelikle şu anda Mayıs ayının en çok beklediğim olayı: Lee Hyori geri dönüyor! 5. stüdyo albümü çıkaracak olan kpopun kraliçesi (evet Boa fanları kraliçe Lee Hyori... Key kapa çeneni, kraliçe Hyori dedim!)  henüz tam tarihi açıklamasa da ilk yarıda albümünü çıkaracaktır diye düşünmekte ve sabırsızlıkla beklemekteyim. Çünkü youtubeda bulabileceğiniz teaserlar yayınlandı bile. Evet teaserlar... Çünkü birden fazla var... Kraliçe geri dönüyor dedik ya... Bugün bir dostun (hadi isim verelim Gdrug XD) göndermesiyle Vouge çekimlerini izledim de... Özlemişim hatunu ne diyeyim...

 Bir de 2PM var tabi ki. Bu ayın 9unda üçüncü stüdyo albümleri Grown'u çıkaracak olan grup o kadar uzun bir ara verdi ki, artık hiç geri dönmeyeceklerini düşünme evresine girmek üzereydim. Açıkçası bunun 2PM'in batmak ya da çıkmak için olan tek şansı olduğunu düşünmekteyim, ki aynısı pek çok konuda fena halde çuvallamış olan JYP için de geçerli. Tanıtım gelirlerini yüksek tutmalarının (büyük şehirlerdeki bilboardlar... Tabi sen JYP'sin, büyük düşün!) bundan başka bir amacı olamaz her halde. Güzel bir comeback yapmaları ve o eski günlerine geri dönmeleri dileğiyle, çünkü her ne kadar yetenek açısından fakir bir grup olsalar da itiraf edelim, izlettiriyorlar kendilerini.

Eski günlerden bir MBLEAST gifi... Ahahaha MBLEASTi seviyorum :D

 Ayrıca ortalıkta bir Beast ve MBLAQ geri dönüşü söylentileri dolanıyor ki olsa değmeyin keyfime... Tarihleri resmi olarak açıklanmadı ama iki grubun da isimleri bazı listelerde var o yüzden umut dolu gözlerle bekliyorum kendilerini. Beast çoğu kişinin bildiği üzere benim en sevdiğim gruplardan biri o yüzden acil tarafından bir şeyler yaparlarsa çok memnun olacağım, bir önceki albümün neredeyse senesi geldi. MBLAQ ise... özledim yahu! Ne zamandır ortalıkta yoklar (müzik olarak), insan özlüyor agsfahgdshadsh

Tamamen kişisel zevklere dayanan ve zerre kadar müzikle alakası olmayan not: MBLAQ koordinoonası, makyözü artık bu işe kim burnunu sokuyorsa özel bir ricam olacak: G.O. bu comebackte de bıyıklı olsun XD Biz onu öyle seviyoruz~kkkkkk

 Ayrıca bir dedikodu daha... EXO comebacki diye ağlayanlara müjde (her gün tweetlineımda kendisiyle ilgili bi şey görüyorum, grupla alakam olmamasına rağmen ben stres yapmaya başladım olduğum yerde), Mayıs ayında EXO dönecek şeklinde bir muhabbet var ortalıkta. Gerçi onlar çıktıklarından beri comeback yapıyorlar da bu sefer işler ciddi gibi. Hem SMin SHINee'nin ikinci albümünü Jonghyun'un yaralanmasına rağmen kesinlikle ertelemeden aradan çıkarması (üstelik ciddi para getirecek Japonya konserleri ertelendi yani albüm de pekala ötelenebilirdi) Mayıs ayı için başka planları olduğu anlamına geliyor bence. SNSD Japonya'da albüm çıkarıp tanıtımlara başlayacak, SHINee Jonghyun iyileştikten sonra Japonya Arena Tur'una çıkacak, f(x)'ten ses seda yok (zaten onlar üvey evlat SMde), Super Junior'ın ise bildiğim kadarıyla Donghae ve Eunhyuk'un Japonca singleı dışında albüm planı yok... Geriye bir tek EXO kalıyor Mayıs için. Bu yüzden artık SHINee MVsinde EXO comeback ipuçları aramanıza, her yerde EXO görmenize falan gerek yok. Şimdiden hayırlı olsun EXO fanları :P

Bu arada söylememe rağmen kimse tarafından takılmadığım bir şey daha: EXOtic resmi fan ismi değil ahtapotlu bir şey olduğu bile söyleniyor normalde agsfhgahfdgdgh Bu EXOtic'i yabancı fanlar buldu sanırım. Her neyse SM resmi bir fandom ismi vermedi zaten henüz EXO'ya. Umarım sonları f(x)'e benzemez tez elden bir fandom isimleri olur yavrucakların... Zavallı f(x)... Çıkalı 3 sene oldu hala fandomu adsız... 
______________________________

 Daha Nisan ayında kim bilir neler neler oldu kpop dünyasında... Ama uykum yok diye bloguna girip sabahı etmiş olan bendenizin bulanık beyninde kalanlar sadece bu kadar... Umarım bu kısa özet hoşunuza gitmiştir. Yazılarımı bekleyecek kadar iyi kalpli insanlar varsa onlara da bu kadar uzun bir süre yazmadığım için özürlerimi gönderiyorum. Kokulu öpücük de ister misiniz? ahsgahfshgash

 Her neyse... Gittim XD

37 yorum:

  1. İyiki uykun kaçmış çok güzel bir yazı olmuş :D sayende bende bir zamanda yolculuk yaptım şöyle bi gittim geldim... eminım okuyan herkeste aynı his uyanmıstır ÖZLEM :D 2008-2010 listesıne 2ne1 nı da ekleyınce tadından yenmez mı ne:D:D:D
    Çıtayı o kadar yükselttiler ki kendilerine de zarar :D:D:D öncekinden daha basarılı değillerse gözümüze batar oldu... yıl içinde o kadar çok grup çıktıki tanımaya teşebbüs dahi etmiyorum :D sadece B.A.P ... oda tanımaktan baska bi sans bırakmayacak derecede başarılı olduklarından top10'numa hızlı bir giriş yaptılar. ( yapmasına yaptılarda havada asılı kaldılar ne diğer grupların önüne koyabiliyorum nede 10. sıraya koymaya kıyabiliyorum )Son olarak umarım 2pm in dönüşü beklentiyi karşılar ve JYP azcık kendine gelir diorum ve yazı için teşekkür ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem belki de ben 2ne1'ı daha geç zamanlarda dinlemeye başladığımdan o dönemde hiç göremiyorum onları. Açıkçası 2ne1 benim için bir ara fena halde taktığım bir grup (şu anda cidden ilgimi çekmiyorlar), oraya Brown Eyed Girls'ü eklemediğim için pişmanım aslında :D

      Bu seneden kimseyi bilmiyorum ben, geçen sene ile kpop gelişimini durdurdu sanırım benim için XD Benim de sıralamam asla net olmamıştır bir ilk on var ama kimin nerede durduğu moduma göre değişiyor resmen~kkkkk

      Sil
    2. Her ne kadar bir Bigbang comebacki istesemde ( ki ufukta öyle bişey olmadıgına emınım :D ) aslında içten içe bir 2ne1 beklentisi içindeyim YG den ... Umarım başarılı bir dönüş yapıp tekrar ilgini çekmeyi basarırlar ... :D

      Sil
  2. Ladies Code var bi de yenilerden. İlk başta yediremedim kendime "hayır! Spica kadar yetenekli ve cool bi kız grubu çıkamaz." diye fakat sonra mecburen bayrağı yarıya indirmek zorunda kaldım. Gittim albümü de indirdim hep, hiç bırakmadım sdjhgfsdhj Çıkış parçaları ayrı güzel, Dada La ayrı güzel, cıstak müpçek Supergirl ayrı güzel. Bi de şarkılar caza çokça göz kırptığından diğer kız gruplarından ayrışıyor hemen.
    Ve her ne kadar bi Soojung olmasa da kızların hepsinin sesi iyi. İlk başta kesin bi tanesi ezikleniyodur köşede desem de yok, iyi hepsi. O yüzden BEG, Spica ve bunları bir tutmaya başladılar bile. Soojung'da kız gruplarında rastlanmayan değişik ses rengiyle favori kadın vokalim oluverdi. Ondan önce Kim Boa ve Bohyung'du. Dakkasında sattım ikisini de :F

    G.I (isimlerine kıl olsam da) güzel yetenekler var fakat yalandan tomboy konseptleri ve autotune un anasını ağlatan çıkış şarkıları az mesafeli durmaya itiyo insanı. Öyle topuklu ayakkabılı, minik şortlu tomboy olmaz bi kere. Kendilerince açık kapı bırakıp "kızlar böyle azıcık erkeksi ama görüyorsunuz ya gay değiller" demeye getiriyorlar kabul edilebilir yapmak için. Bi şeylerin içini boşaltmakta Korelilerin üstüne yok.

    Exo :") Teaserları izledikçe "ulan madem elinizde hazır şarkılar var, ne diye bizi bir yıl boyunca 5-6 şarkıya mecbur bıraktınız" diyip yığılıyorum yere :3 Üstelik çıkarmadıkları şarkılar albümdekilerden daha iyi gibi. Bi El Dorado, My Lady, Beautiful ve Let out the Beast full versiyonları için sol kolumu vermeye hazırım :F Run&Gun, Emergency ve Time Control için de diğer kolumu tabii sdkjfhsghj Sanırsam full albümle dönecekler, o yüzden bütün bu şarkılar içinde olacak, tek seferde beni mutlu edecek ve kolsuz bırakacaklar diye umuyorum :3 Konu Exo ama hala umudum var gördüğünüz gibi. Fakirin ekmeği işte...

    Son olarak Zion T. 'nin kapak resmi Alucard'ı hatırlatmadı mı size de :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teaserlarına bakıp elediğim bir grup Ladies Code. Ayrıca isimlerine de bir gıcık oldum sanırım. Gerçi kpop bu isimlerine göre grup seçecek olsam elimde hiçbir şey kalmaz da... Tamam madem, albümlerini indirip dinleyeceğim onları :D

      GI'ın çıkış parçası gerçekten çok kötü. Yani o kadar autotunea boğmalarına ne gerek vardı, Block B coverlarını dinlemiş biri olarak seslerinin o kadar da kötü olduğunu düşünmüyorum aslında kızların -kpopta çok daha korkunçları var-. Ayrıca konseptlerinin iş yapması da pek mümkünmüş gibi gelmiyor bana. Ve evet katılıyorum kpopça bir tomboyluk bunlarınkisi. Gerçi "erkekler gibi kaslı olmak istiyoruz" tarzında bir açıklama yapmışlar ama... Mediaplay deyip geçiyorum :D

      Gerçekten de EXO'nun teaserlarında daha bir sürü parça var. Neden sadece 6 şarkı çıkardılar ki? Gerçi bence bu ay cidden gelecekler, çünkü SMin bu ay için Kore'de hiçbir planı yok gibi. Ben bir yerde full albüm diye gördüm ama EXO fanlarına da güven olmuyor ki sürekli yalan haber yayıyorlar ahsghafshagsfh Mesela ben aylar önce "EXO neden dönemiyor" diye bir yazı yazacaktım ama sonra ortalarda kurt ulaması içeren bir şarkı dolanmaya başladı EXO'nun diye. Gerçi rezaletti onla dönmemelerine memnun oldum XD Gene de bıraksaydınız da içimi dökeydim yahu!! Bence bu sefer o kadar da fakirin ekmeği değil, ben bu ay bir comebackle piyasayı manipule etmelerini bekliyorum. SM bu kadar bekletmesinin ekmeğini yiyecektir diye de düşünüyorum.

      Aslında başta öyle düşünmemiştim ama şimdi sen söyleyince... Gerçekten de benziyor :D Belki esinlenmişlerdir.

      Sil
  3. Gözlerimi yumup ağzımı kocaman açarak başlıyorum yine tek bir yoruma sığması mucize olacak yorumuma;

    Kpop'ın altın çağı 2008-2010... Gerçekten farklı oldukları, çıkan grupların birbirinden ayırt edilebildiği, şarkıların autotune'a boğulmadığı, garip olsa da kıyafetlerin hala katlanılabilirlik sınırlarında dolandığı o güzel seneler... O zamanlardan günümüze uzanan gruplar gözümde hala ayrı yerlerdeler. Benim için kpopı kpop yapanlar onlar. Yeni çıkanları hiç bilmiyorum, merak da etmiyorum. İlgimi pek çekmiyorlar. Ve umursamaz bir duruşum bile yok :D Becerebilenler ilgimi bırak hayranlığımı bile üzerlerinde toplayabiliyorlar; bkz. B.A.P!

    Kız gruplarının büyük bir fanı olmadığımı söylememe gerek yoktur sanırım. Özellikle içinde yapay badasslik, sokaktan gelmiş havası vermeye çalışmacılık ama bir yandan da aegyo prensesçilği oynamaktan da vazgeçememecilik barındıranlardan ayrı bir haz etmiyorum. Belli ki sizden badass falan olmayacak ne demeye zorluyorsunuz? Yapmayın yahu, seksi olmaya da çalışmayın. Şirin olanlarınız var aranızda şirin kalın.

    Zaten her albümde farklı konseptle çıkmak nedir arkadaş? İyice karaktersizleştiriyorlar insanları, grupları. Zaten adamlar istedikleri şarkıyı istedikleri gibi söyleyebilme özgürlüğünden yoksun, bari oyun hamuru gibi kafanıza göre şekil verip durmayın şunlara. Bu konuda dikiş tutturmuş olanlar -yine büyük birer fanları olmasam, bazı şarkılarını sevip bazılarına ciddi ciddi ayar olsam da- 2NE1, KARA ve SNSD. Sevmek ya da sevmemek meselesini bir kenara bırakıyorum ve en azından sağları solları oynamadan düz durdukları için tebrik ediyorum kendilerini. (Gerçi soshiler son albümde tamamen farklı bir şey yapmaya çalıştılar ama yine pembeler ve pırıltılar içinde olduğu için garipsemiyorum. Aslında pek de farklı olmadı çünkü :D Topuklularımızı çıkardık demeseler kendileri hayatta fark etmezdim sadhjgfsjh)

    G.I ya da GI hangisiyse artık... Şarkı autotunea boğulmuş olmasa fena olmazmış bence. Seslerinin neye benzediğini o şarkı ile anlamak mümkün değil. Eee bunlar şarkıcı değil mi? Seslerini duyamayacaksak ne manası var? Liderleri fena bir şeye benzemiyor, bir ikisini yetenekli gördüm. Yine de yanlış konsept ve pek de güzel olmamaları sebebiyle Kore'de hiç şansları olmadığını düşünüyorum. Neyse ki Koreli şarkıcılar artık Kore'yi umursamıyorlar kkkk (Özellikle yeni çıkış yapanlar)

    MichiGo.... Meeeh.... Kafası güzel olmadan dinleyebilenlere hayret ediyorum ben. Meslek gereği bir sürü pro. DJ ile çalıştım. Böyle bir şarkıyı gece 2'den önce çalanı aforoz ediyorlar ashjdgjahsgdfa Şimdi kimse bana çıkıp da şöyledir böyledir açıklama yapmasın. Haa, GD eğer bu şarkıyı sabaha doğru sarhoşken dinlesin insanlar, kopsunlar diye yapmışsa -ki çok da acayip olmaz şarkının ismi michigo- o zaman iyi yapmış. Çünkü tam o kafaların şarkısı. Ancak GD bir pop şarkıcısı ve popçular o kanala çalışmazlar normalde. Her neyse... GD zaten normal değil ki kkkk Her şarkısıyla beni tatmin etmek zorunda da değil. Bir defa dinledim/izledim. İkincisine gerek duymadım. (Vay anasını SNSD'nin i got a boy'unu bile daha çok izlemişim. Gerçi orada durum 5in1'liği çözebilmek amaçlıydı ama olsun kkk)

    not: yorum iki seferde de sığmayacak sanırım

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bahar denildiğinde benim aklıma K.Will geliyor. Muhteşem sesi, muhteşem yorumu ve her birini ayrı ayrı sevdiğim şarkıları ile en güzeline (Aslında bana göre sonbahardır ama genel kanı ilkbahar kkk) bu kadar yakışan bir şarkıcı daha yok. Albümdeki favorim tabii ki de Bon Voyageeee!!!!

    Cho Yong Pil!!!! Muhteşem bir albüm! Büyüleyici bir ses ve yorum! Cidden! Bu adama neden efsane dediklerini anlayabilmek 1.2 saniyemi falan aldı. Bounce ve Hello başta olmak üzere albüme vuruldum! MusicBank'e Cho Yong Pil gelirse giderim vallaha :P

    Jay Park Joah ile ne kadar çok izlendi öyle! Koreliler seviyorlar öyle şarkıları. Ben aslında pek tercih etmem ama, hoşuma gitmedi değil. İtiraf ediyorum klibi sırf o ilik gibi hatun için izliyorum kkk Welcome hmm hmmm hmmm. Bad Bad Boy! Aslında +19'luk bir şey yok bana kalırsa... Yani kız gruplarının kliplerinde totolarını falan açıkça görüyoruz, sürekli bacak ayırmalar falan... Artık bunlar vazgeçilmez oldu. Onlar bana kalırsa Jay'in sırt ve karın kaslarından daha müstehcen kkkk

    Zion. T.... Fatal error kkkk

    Gelelim hiç ilgimi çekmeyen kız gruplarından bir kaçına.... Secret çıkış parçaları olan Oh Maa Meeezik MEzzik MEezik'ten beri varlığını reddettiğim bir grup. Sadece teaserlarını izledim, aegyo kusmalarının bende yarattığı etki pek olumlu olmadı. Full versiyona tabii ki de göz atmadım. Yani susacağım :D

    4 Minute... Muzik'i baya severdim zamanında. Ondan sonra yaptıkları pek ilgimi çekmedi. Hyuna Change ile çıktığında aslında sevmiştim. Sonra açıldı saçıldı vs vs. Bunun sonu gelmedi XD Ben de bütün sempatimi yitirdim kendisine. Ara sıra "Aaa Hyuna da şarkı söyleyebiliyormuş/rap yapabiliyormuş!" şeklinde cümleler kursam da, kendisinin sesinden ve tavrından cidden hiç hoşlanmıyorum. Bu şarkıdan da hiç hoşlanmadım. Waç Yor Neym nedir bir kere? Tamam Kelis'in Milkshake'ini söyledikleri radyo programından kendilerinin İngilizce konusunda master degreeye sahip olmadıklarını biliyoruz da... Bu kadar rahatsız edici olmamalı bu iş. Şarkıyı sevmedim. Klip zaten fazlasıyla klişe bir kpop klibi. Hyuna'nın file taytına gelince.... Rihanna'nın üzerinde gördüğüm ilk günden beri mana veremediğim bir giysimsi. Neden aylar sonra birden karşıma çıktı hiç bilemiyorum. Çukahe Hyuna!

    T-ara aslında rabi dabi dabi a a a a a ile beni uzun bir süre eğlendirmiş bir grup. Dansına da bayılıyorum, şarkıya da bayılıyorum. Bence gayet farklı, yaratıcı ve eğlenceli bir şarkı idi. Boo Beep'i de ilk önce 2PM versiyonunu izleyip "Kyaaaaa!!!" çığlıkları ile kendimden geçtiğim için severim. Aslında ultra saçma bir şarkı ama insan arada böyle kaçamaklar yapabilir bence :P (Another confession, o performansta giydikleri kulakları patileri ve kuyrukları aşırı sevimli buluyorum) N4 olarak adlandırdıkları grubun şarkısı hoşuma gitmiş gibi bir şey olabilir hehe. Klarnet sesine, nağmesine falan bayılırım, duyduğum yerde oynamaya başlarım. Sanırım ondan kaynaklı. Cidden sevdim o dokunuşu. Bence o üçü arasında (birini dinlemedim ama teaser normalde en ümit vaat eden yer olur değil mi :P ) açık ara en iyisi. Ayrıca Koreli'lerin T-ara'dan aşırı derecede nefret etmesi de kendilerine anaç bir tavırla yaklaşmama sebep oluyor. Nedir yani? Bütün idoller melek de bir tek bu kızlar mı kötü? Öbürleri bütün pisliklerini saklayabilecek kadar kurnaz ve sinsi oldukları için mi T-ara'dan daha üstünler? Hmmm ok bye.

    YanıtlaSil
  6. Hyori... Kore'nin Hülya Avşar'ı... Sesi bence kötü, dans desen... Matah sayılmaz. Güzel görüntüsü ve doğuştan bir entertainer olmasıyla kraliçe unvanını hakkediyor mu? Kesinlikle! (Bu arada ben Hülya Avşar'ı da severim kkk) Dönüşünü sabırsızlıkla bekliyorum tabii. Sebebini herkes biliyor. Albümde Beenzino ile çalıştı!!!! Umarım beraber bir track kaydetmemişlerdir. Kaydettilerse bile umarım klip mlip çekilmez. Klip çekerlerse bile umarım o klipte Zino oynamaz T.T Yeter bu kadar mainstreamlik. Zino'ya idol diye hitap edenlere cidden katlanamıyorum. Korece şarkı söyleyen herkese idol diyen zihniyeti buruşturup yere atıp üzerinde tepinmek istiyorum!

    2PM hawt hawt hawt! En en en sevdiğim boybandlerden. Bazılarının vokal yeteneği pek üst seviyede olmasa da bütün olduklarında gayet dinlenilebilir ve özellikle izlenilir -adhjagdjhs- oluyorlar. Zaten bu insanları grup olarak piyasaya sürmenin amacı da o. Herkesin güçlü ve zayıf yanları var. Hatta bazıları topyekün çöp. Birlikte sahneye çıktıklarında birbirlerinin eksiklerini kapatabiliyorlar bir bütün yaratabiliyorlarsa boyband/girlband olayını doğru icra ediyorlar demektir. 2PM bunu çok iyi yapıyor bence. Ayrıca çok sempatik ve eğlenceliler :D (Fısıltıyla) Jey vaay pii şirketi kurtarmak için yegane tutunacak dalı olan canavarları neden bu kadar süre bekletti anlamıyorum ben. Katılıyorum sana. Tek atış, son şans. JYP 2PM ile markasını kurtaracak kadar akıllı biri bence. O yüzden bu dönüşten çok şey bekliyorum.

    Mblaq ve Beast de eskilerden bize yadigar kalanlardan. Beast hadi çalışıyor da... Mblaq! Hadi ama kamooon! Ay Rain askerden dönünce tekrar başlarına geçecekmiş diye bir şey duydum ben doğru mu???? Yani yine ultra seksi bir şeyler mi olacak?! Hell Yeah!!! Ya da Oh Yeah Oh Yeah Oh Yeah Yeah Yeah! (Çocuğun ismini yine unuttum yukarı çıkıp bakıcam) G.O. for mustache!!!! Cidden bıyıklı sakallı muhteşem görünüyor o çocuk! Bir Cha Seung Won, iki G.O.

    YanıtlaSil
  7. EXO hakkında önce bir türlü çıkış yapamadıkları, sonra da bir türlü geri dönemediklerinden başka bir şey bilmiyorum ben. O yüzden yorum yapmam manasız. Lakin bu sıfır bilgi ve ilgi halimde bile geri dönüşlerini deli gibi istiyorum. Nedir bu fanların çektiği canım? Önce çık çık çık diye yırtındılar, şimdi de dön dön dön.... Yazık yahu bunlar da insan. Benim içim acıyor.
    (Belki de bilerek kendimi korumak için uzak duruyorumdur. Ya olur da çok seversem O.o O zaman ben de mi ömrümü comeback yapmaları için heba edeceğim. OOhhhh noooo!)


    not: Yahu bu bir rekor olmalı akhsgfkashgdakjs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum mu?!! Dea to the bak!!! agsfhgadghsdgah

      2008-2010 gerçekten harikaydı. 2011 duraklama dönemi gibi geliyor bana, 2012 ise tam kaos... 2013ü sevmedim kpop lokomotifi durma sinyalleri veriyor gibi.
      Bir saniye... Orada bir B.A.P hayranlığı mı gördüm?! Kiss Kiss Bang Bang Yongguk yüzünden değil mi?~kkkkk Geçen sene rookie olarak kpopun başına gelen en güzel şeydi B.A.P, promosyon işinin suyunu çıkarsalar da...

      Kpop ve içini boşaltıp karaktersizleştirme yorumuna katılıyorum, Michigo K.Will Cho Yong Pil Zion T. hakkında da çoook yakın şeyler düşünüyoruz.

      T-ARA'nın şarkısını sevmedim aslında bu üçlüden hiçbirinin şarkısını sevmedim. Sabahtan beri DBSK dinliyorum nasıl dağıldı bunlar diye ağlayacağım sanırım... Neyse... Ama T-ARA konusundaki yorumlarına katılıyorum. Sanki diğerleri daha az çöp de T-ARA'ya yüklenip duruyorlar. Gerçi şu anki hedefleri Davichi'nin Kang Minyoung'u ama T-Trash yorumlarının da ardı arkası kesilmiyor.

      MBLAQ ile Beast'i gerçekten özledim ben. Evet, Beast gene OSTsidir ana vokale çıkarılmış solo albümüdür derken ortalıktaydı bir derece. Ama MBLAQ!! Gelin artık bir, rica ediyorum. Beast comebacki olmaz belki bu ay (Junhyung ve Kikwang dizide, Yoseob'un Japonya etkinlikleri var vs.) ama MBLAQ'e kesin gözüyle bakıyorum ben. Dönecek onlar dönecek...

      Ara not: Sen kim diye sormadan önce, Junhyung grubun rapperı hani Bamiyaihyah'da mor saçlı olan üye, Kikwang dans ayakkabılı AJ, Yoseob da küçümen şirin bir tipi olan eleman.~kkkkkk

      EXO'yu... sevmezsin zannederim sen, SM grubu çünkü~kkkkk Küçük Super Junior deyip bir kenara atarsın çocukları, Suju'dan çok daha yetenekli olsalar da... Bu ay gelecekler bugün üyelerden birinin -Sehun- gökkuşağı renginde saçlarını gördüm. Kpopta saç değişimi (hele böyle tuhafsa) = Comeback!!!

      karşı not: Evet rekor sanırım~hahhaha

      Sil
    2. Jiyou abladan duyduğuma göre Davichi kızı estetik cerrahların karşı yöndeki açıklamalarına rağmen inatla estetiksiz olduğunu iddia ediyormuş, o yüzden çok dalga geçiyorlarmış asgafsdjhas Sürekli programlarda "Çyle dimeyin ama çoh üzülüyorum beeyn." diye mızıldanıyormuş, doktorlar da "Ya bırak allasen, şurasını şurasını şurasını yaptırmış. Gayet bariz, ameliyatsız olması imkansız." diye açıklama yapıyormuş. Meeh.

      Vallaha ben hala B.A.P çocuklarının ismini öğrenemedim, sadece One Shot'ta sürekli ortada durup racon kesen elemana bayıldım. Kanci nanda!!!!

      Ay şimdi beni neden SM antiliği ile suçluyorsun ahgajhd Exo küçük Super Junior olarak anılıyorsa şayet bir sorum olur sana; eski Super Junior mı, yoksa yenisi mi? Eskisiyse Hell Yeah, yenisiyse yine meeeh.

      Sil
    3. Evet, aynen öyle yapıyor ve bal gibi de estetikli~kkkk

      Bang Yongguk işte o :D Ailecek seviyoruz, underground geçmişi üzerine bir yazı yazma hayalleriyle yazşıyoruz~kkkkk

      Sm antiliğiyle suçlamadım, SM tarzını sevmemekle suçladım :D Aslında bence ne eskisi ne de yenisi, SM grubu özellikleri taşıması açısından benziyor Super Junior'a grup ama müzik tarzı olarak dance-pop olmaları dışında ciddi bir benzerlikleri olduğunu söyleyemem. Git bir dinle bakalım, ne düşüneceksin?

      Sil
    4. Daha beter yahu. SM'in tarzını sevmiyorum diye suçlayamazsın ki beni akjhgdas Zorla mı arkadaşım sori sori sori sori nega nega nega monco nege nege nege paco paco paco boryo beybe asdjhgasjh

      Yongguk! Bu ismi bir daha unutmayacağım. (Vallaha unutmayacağım, tamam bu sefer yazdım aklıma)
      Ben o elemanı sevdim sevdim sevdim. Seni yerim yerim yerim. Seni öpeceğim hay senin canını... Fatal error...

      Sil
    5. Aaaa bir DBSK dinleyen Nymphe mi gördün ben orada?! (Ağız kulaklara varır.) Boş zamanlarımda üyelere kin kusuyorum ayrıldıkları için, ben ne güzel şarkılar dinleyecektim halbuki... :'(
      Sonra K-pop'ta saç değişimi=Comeback olayının tamamen harici bir grup EXO çünkü bu 3. saç değişimleri sanırım. :S

      Sil
    6. Dün bütün gün DBSK dinledim... Mirotic Tour Live albümünü iki defa başa sardım. Ağlayacaktım ama sonradan hala zaman makinesini icat edemedikleri için (Çünkü DBSK konserine gitmek için kullanmaya karar vermiştim o anda) bilim adamlarına nefretimi kusmaya karar verdim asfhgafshgfdhgh
      Ama çocuğun saç rengi gökkuşağı!!! Diğerlerinin değişimi gayet normal şeylerdi mesela Kris direkt özüne döndü ama Sehun'un dün saçları gökkuşağı rengindeydi agsfgdsgh Eğer comebacksizlikten bunalıma girip kendini kuaföre atmadıysa bu sefer comeback olacak~kkkkk

      Sil
    7. O tur zirvede oldukları bir döneme ait olduğu için -ve son olduğu için- düşününce bile ağlamak istiyorum ben. (Zirvede bıraktılar falan asdfghj)
      Hepimizin dileği aynı... Anti fanları bile "yeter artık, geri dönsünler de dalga geçelim." falan diyorlardır. Öyle bir durumdayız yani. Bilmiyorum artık, bir teorimiz de "İyi fan kitlemiz oldu, bu böyle devam etsin, yoksa kaçacaklar." düşüncesinde olup olmadıkları hakkında.
      Sehun'un o pembe saçlarını gördükten sonra dilim tutuldu, "böyle yapacaklarsa..." dedim. Neyse yapsınlar ama yapsınlar.
      Bak geldiğin iyi oldu ya, özlemişim. XD Guzzi bir, ben iki, bu blogda takılmak takıntı oldu. :D

      Sil
    8. Güzzi, Exo'nun Suju ile alakası yok müzik tarzı olarak, bak hatmetmiş biri olarak söylüyom burdan :3 Şirket azıcık Suju, biraz DBSK diyip piyasaya sürse de alakası yok. Ben de pek Suju dinleyebilen biri değilim bi kaç balladları hariç. Shinee'nin bile her şarkısını sevmiyorum misal fakat Exo'nun minicik albümünü çevir çevir bitiremedim. Müzikleri tuhaf. tam olarak pop değil. aşağı yukarı her janrdan bişeyler var. Eğer sabrın varsa bi gün o uuuupuzun teaserlarına bi göz at bence. Orda çalıp yayınlamadıkları şarkılar gelecekte nasıl bi yol izleyeceklerini açıklıyor bence :3 (bozmazlarsa inşallah diyelim ya da shjfds) Ve ilk duyduğum günden beridir benim için What Is Love en iyi K-Pop şarkısıdır. Yani şarkılarından biri değil, direkt en iyi şarkı sdfkjgsdhf

      fanlığımı da yaptım gidiyorum :3

      Sil
  8. Hadi ama Nypmhe, gerçekten de SHINee'den bahsetmemiş olamazsın değil mi? :D
    Sene başından beri yapılan belki de en iyi band debutu LOEN'in History'si idi bence. Bakmadıysan bir göz at. Çok iyi değiller ama sadece diğerlerinden daha iyiler.
    MichiGO'yu klibi için iki kez izledim. Şarkıyı hatırlamıyorum bile.
    Kız grupları arasından ise yine en iyisi T-ara.
    EXO... Çıkışını hiç beklemedim çünkü o zaman yeni fan olma aşamasındaydım. Bir TVXQ bir SHINee biliyordum. Hazıra konduğum için de hiç dert olmadı. Ama bu comeback meselesi insanı depresyona sokuyor ya... Sen girmeye meraklı olmasan bile sokuyorlar adamı. 30 kez saçları değişti ama hala belirti yok. Neyse artık umursamıyoruasdfghjkl
    GG ile TVXQ Japonya'da, Super Junior'ın comebackinin üzerinden yıl geçmedi -ne de olsa en az bir yıl geçmiş olması SM için önemli bir etken- ve f(x) de gerçekten üvey evlat olduğuna göre... Umarım haklısındır. Aslında benim planıma göre bu sene içerisinde CSJH'ye ve Trax'e comeback yaptırıyorum.
    2pm comebackini heyecanla beklemekle birlikte seksi konsept olayı bana hiç yaramıyor, niyeyse sadece gülüyorum. Ostrojen hormonlarımda bir sorun mu var acep?
    Ondan sonraaaa.... Guzzi'nin yorumuna da hasta kaldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettim ya...
      " Son olarak Nisan ayında benim kalbimi dugeun dugeun attıran tek kpop olayı: SHINee geri döndü!! Bunun hakkında saatlerce gevezelik edebilirim -sanki çoktan yapmamışım gibi-, ama zaten albüm hakkında yazı yazacağımdan olayı burada bırakıp hala tuhaf şekilde devam eden heyecanımı sonraya saklıyorum~kkkkk"

      SHINee hakkında comeback yazısı yazıyorum, arada kaynasın istemedim asgfgahfshgh Bebeklerim benim ya, nasıl seviyorum nasıl?!!! *-*

      Bugün Sehun'un saçları gökkuşağı rengindeydi... Ahan da buraya yazıyorum comeback garanti ahsfgahfshgash SHINee comebackinin 1 güncük bile ertelenmemesinin, SMin Mayıs ayı albüm programının tamamen boş olmasının başka bir açıklaması olamaz. Geri dönüyorlar ve kıyamet kopacak cidden.

      Ahaha Güzin'in yorumunu yazıya alternatif metin olarak eklemeyi ya da ayın yorumu köşesi hazırlayıp orada basmayı falan düşünüyorum agfsgafdgsfsh

      Bu arada... Neden maillerime cevap vermiyorsun?! Bir buçuk hafta kadar önce PTT'den üzerinde "bekleme süresi dolduğundan geri iade edilmiştir" yazısı olan bir paket geldi, açtım baktım sana gönderdiğim albüm!! Güzin ile bile konuştuk bu konu hakkında oysa ben albüm çoktan eline geçti zannediyordum T.T Bunun üzerine sana iki tane mail attım ama hiç geri dönmedin, bloguma yorum yazacağın anı iple çekiyordum o yüzden *-* Albümü tekrar göndereceğim, lütfen bana yeniden ismini, telefon numaranı ve adresini mail olarak at. İçime dert oldu yemin ederim, baktıkça kendimi suçlu hissediyorum T.T Bir şekilde bunu sana ulaştırmam lazım olmadı elden vereceğim asfgadsgadsgh

      Sil
    2. ?! Şok oldum. Nasıl görmedim ben orayı ya??? Dur o zaman yorumlarımı o yazıya saklayayım.
      Saç değişimi olayı yukarıda dediğim gibi. Sehun'un saçlar bir ara beyazımsı oldu, sonra pembe şimdi de... Düşün artık yani.

      Ben de bahsetmeye fırsat arıyorum ama kaç zamandır yoksun blogda. Mail adresim hacklendi. (İntikamım acı olacak.)
      Hangi PTT şubesi olduğunu bir türlü bulamadım, aramadım yardımcı olamadılar, gittim yine olamadılar. (Hayır en yakındakine gitmemiş) Sana da ulaşamadım. Sorunun ne olduğunu bile anlayamadım yani. Yeni mail adresi alacağım, o zaman adresimi yeniden göndereceğim. Çok uğraştın sen de, şoriii.

      Sil
    3. Her yazımda SHINee'yi bir şekilde araya sokuyorum biliyorsun~kkkkkk

      Hadi ya... Ama artık bir comeback yani... Lütfen rica ediyorum asgfahfshafsh

      Demek o yüzden bana geri dönmedin. Uzun zamandır yazı yazmadım biliyorsun, sınavlar vs. falan derken... PTT ölümüne gıcık, neden böyle yapıyor anlamıyorum da. Her neyse bu sefer özel bir kargo şirketi kullanırım herhalde; tekrar ne sana ne de kendime işkence etmek istemiyorum.

      Uğraşmaktan ziyade yalan söylemiş gibi bir duruma düşmüş olmak korkutuyor beni aslında. Birini umutlandırıp ortada bırakmak hoş değil çünkü. Bana yapılsa cidden çok üzülürdüm, o yüzden bir başkasının gözünde ben aynısını yapmışım gibi bir duruma düşmüş olmak en son isteyeceğim şeylerden biri ^^

      Lütfen adını soyadını adresini ve sorun olmayacaksa sana ulaşabilecekleri telefon numaranı at. En azından paketi kapıdan alamasan bile geldiğini haber vermek için ararlar böylece ^^

      Sil
    4. SHINee'den şu aralar çok memnunum ben, her yerde görebilirim yani :D hahah

      PTT'ye herkes gıcık oldu şu aralar. Zaten uzun süreli bir grev nedeniyle kimsenin işi rast gitmedi. Arkadaşlarımın kargoları da ya gecikti ya hiç gelmedi. Endişelenme o yüzden. Yok yahu, ne demek o? Neden öyle bir durumda olasın ki? Problem yok. Evet, numaramı da atacağım bu sefer.

      Sil
  9. Sırf senin yazılarına yorum yapmak için blog açtım u.u Başka etkenlerde var tabi ama neyse oralara girmeyelim şimdi :D İlk yorumumu SHINee'nin Why So serious yazısına saklamayı planlıyordum ama kısmet bunaymış ne yapalım kkk Yazıyı okuduğumda fark ettim gerçekten bu yıl şu ana kadar 'vaaay bu yeni çıkan grup baya iyimiş' dediğim hiç olmadı. Geçen sene Exo ve B.A.P ve bu koşuşturmacaya köşeden bir el sallayan bir Nuest vardı. Geriye sadece B.A.P kaldı ya neyse kkk Bu sene yeni gruplar açısından durgundu galiba. Ama cidden hoş geri dönüşler vardı. Ki yalnızca bir iki aydır tvden musicbank keyfini yaşayan ben için bu çok hoş oldu.

    Daha yeni yeni G dragon'u sevmeye başlayan benim için MichiGo biraz ağır geldi doğrusu. Sadece bir kaç dakikasını izleyebildim. Benim için gerçekten çok tuhaf bir deneyim oldu. Artık bir dahaki comebackte görüşürüz GD kkk

    K.will'in şarkısını gerçekten çok sevdim. Tam da yeşil çimenlerin üzerine uzanıp mavi gökyüzüne izlerken yüzünü okşayan yumuşak rüzgar gibi...

    Şuanda en çok heyecanla beklediğim comeback 2PM'inkidir heralde. Bir hottest olmasam da cidden çok merak ediyorum nasıl bir şey olacağını *-* JYP'nin gidişat pek iyi değil sanki :/ 2PM son umut olabilir o.o

    Umarım Exo'da döner artık. Bu kadar aradan sonra benim beklentilerimi karşılasalar iyi olur u.u

    Gerçekten sen ne yazsan okurum ben çok hoş yazıyorsun. Yazılarının devamını dilerim *-*

    Not: Sondaki gifi çok sevdim. Key *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden mi? *-* Bunun için blog sahibi olmana gerek yoktu (yorum sekmemi herkese açık hale getirdim :D ) ama olsun~kkkk Sevindim blogunun olmasına hayırlı olsun.

      Aslında giren çıkan var da... İşe yarayacak yok agsfhgafshfh Bu seneyi genel olarak sevmedim ben ya bir durgunluk, sıkıcılık var kpopta.

      Ben 2PM comebacki için aşırı heyecanlı değilim açıkçası. Nedendir bilmem, dönsünler istiyorum ama... Yani böyle zıplaya zıplaya bekleme olayı da yok. Bir MBLAQ comebacki düşüncesi daha çok heyecanlandırıyor beni. Hatta EXO bile...

      Teşekkürler ^^

      Karşı not: Favori 92536243654236525435823782637 Key gifimden biri~kkkkk

      Sil
  10. Başta bahsettiğiniz tüm olayları okurken tek tek, kare kare, piksel piksel canlandı gözümün önünde, sonra dedim ki; Ben uzun süredir bu dünyanın içindeymişim yahu!..., Ancak mutluyum.
    Nisan ayının Kpop açısından heyecanlı geçtiği söylenemez,benim için,

    Aklımda kalanlar; B.A.P farklılıkları olan, müzik listemde bir çok şarkıları bulunan topluluk...

    2PM Geri dönüşlerini merak ediyorum sanki, aklımda bir nasıl olmuş sorusuda varken beklemek en iyisi,

    GD MichiGO şarkının sonunu getiremedim, ne desem bilemedim ama GD ne yapsa yeridir.

    Bu eğlenceli yazı beni bu yorumu yazdırdı helal olsun!!!



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaha birinin dilini çözdüğüme sevindim :D İnsanlar okuyup okuyup yorum yazmayınca sıkıcı oluyor buraları biliyor musun? Ben yazı yazarken çok eğlensem de en çok yorumları cevaplarken sırıtıyorum sanırım XD

      Sil
  11. Biraz sonra çok mesudum diye ağlıycam, ama biraz sonra, önce yorum yapıyım :D

    2008-2010 hımmm o zamanlar daha k-pop'a dalış yapmamıştım sanırım, yani 2010'u sonundan yakalamış olabilirim, hemde kiminle; Rainnnnn :DDDD
    Radyo'da çalması nedeniyle Beatles'i duydum ve radyoyu bir hafta açmadım :D Tabi başka nedenlerde vardı ama olsun... GI hakkında bir şey düşünmemiştim açıkcası ilk dinlediğimde, sadece dinlenesi gelmedi bana o kadar; bir iki yerde sağlan kızlar, o kadarcık autotune kullandılarsa ne olmuş yorumunu okudum, yani birazcık anlayışları bu kadarsa o.O

    GD... Kötü bir şey de söyleyemiyorum, o kadar resim paylaş sen Line'den bilmem nerelerden, meraklandır milleti sonra Michigo'yu çıkar çıkarta çıkarta. Şarkıyı 5-6 kez dinlediğimi itiraf ediyim :D Skrillex'in Bangarang'ine benzittim bir kaç yerini filan onun için :D Neyse hep iyi müzik yapıcak diye bir kural yok ya (aslında olsa fena olmazdı ama :D ) farklı olsun istemiş sanırım da, olmamış :D

    Gain ve Hyunwoo'nun düeti ne güzel olmuş öyle :D çok güzel olmuş çok tatlı olmuş bayıldım :D yani çok beğendim böyle bir dinledikçe hayran kalıyorum filan :D beni çok etkiledi neden bilmiyorum ama :D doğru düzgün yorum bile yapamadım; çok tatlı çok güzel :DDDDD

    Nisan comebecki değil aslında mart da değil aslında comebeck de değil ama :D Junhyung,LE ve Feeldog'un şarkısını da ben eklemek isterim :D Feeldog'u daha önce hiç bilmiyordum sadece Zico ve Yongguk'la düet yaptığı bir program vardı orda bir duymuştum azıcık ama beğendim :D My name is Feeldog, dediği yer hele :D Junhyung'a zaten bir şey demiycem :D LE'i de ilk defa duydum şarkıda diğerlerine göre yeri biraz daha azdı ( baktım 3 dk olmuş hala LE yoktu tabi merak etmedim değil o kadar teaserde falan çıkınca :D )ama o da iyi gibiydi :D Ben de biliyorsundur diye uzuun uzuun yazdım bildiğin ama biliyorsundur biliyorsundur :D

    Jay Park'ı da bekliyordum geldi :D Gerçi Mnet'te filan çocuğa dövmeleri yüzünden uzun kollu giydirdiler sinir oldum ama neyse alakasız bir yorum oldu bu :D Klibini çok beğendim (Welcome'den daha çooooooooooook beğendim :@)kızın omzuna kolunu atınca kız da kolunu indirince ki tepkileri helee :D sarıp sarıp izledim :DD şakaaa :D belki bir iki kez :D neyse :DDDD onun dışında işte bahar gelmiş çiçekler açmış aşık olmuş tarzında bir klipti :D Welcome'nin klibini beğenmedim, neden? Yapmasın öyle şeyler yaa sinir oluyorum teaserı izleyince bile kızmıştım bu çocuğa klibin sonu neydi öyle :D Yani sadece aşırı saçmalamaktan dolayı beğenmedim :D Bence en güzeli 1HUNNIT olmuş :D sonra JOAH sonra Welcome falan filan :D

    Cho Yong Pil comebackini duydum ( Taeyang saolsun )ama açıkcası amaaaaaan kim uğraşıcak dedim ve dinlemedim :D - gerçi Taeyang'ın önerdiği bir şeye daha böyle boşverip sonra bakmıştım da sonra niye daha önce dinlemedim diye kafamı duvarlara vurdum :D -

    Ben Zion T albümü hakkında senden ne kadar çok bir yazı bekledim biliyor musuuunn??? Ama yazmadın onu bırak başka hiç yazı yazmadın :( Asırlarr oldu :'( her neyse sonra ağlıycam demiştim :D Ama albüm gerçekten de dediğin gibi :D aynen katılıyorum yorumuna, o kadar... o kadar çok...
    Nedense en çok Neon'u sevdim ben; başındaki retro shit'ler olsun she's neon deyişleri sonra çaçaçaçaçaaaa'lar filan çok hoş söylememiş mi orayaları :D Oh na na bana Running Man'daki amcanın Rose'sını hatırlattı sanki; deniz, kum, güneş ve boynumuzda şu çiçekten uzun kolye halka karışımı şeylerden(adı neydi ya o.O) filan :D She de çok güzel tabi :DDDD Dododa şu arkadaki parmak şıklatmasına benzeyen ama aslında bana şu el şeklindeki şakşakların sesini daha çok hatırlatan şey de yanımda söylüyormuş da ben ritim tutuyormuşum gibi hissettiriyor :DD neyse sadece albümü çok beğendiğimi söylüycektim :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lee Hyori'yi pek sevmem, bunu Rain'le samimi bir kaç danslarıyla filan alakası yok tabi :D Ama bana K-pop'ta pek güçlü kadın solo sanaçtı yok gibi geliyor, Kahi sanırım çıkartıcak bir albüm onu bekliyorum bir de Ailee'yi severim o kadar :D

      2PM bir ara, Bigbang'den önce, aaaa sahne performanslarına bak ooo Heartbeat ne güzel olmuş filan diye dinlediğim bir gruptu. Tired of Waiting'le 5 Steps'i çok severdim, severim de halan. Ama bir performanslarında -sanırm 5 Steps'di- aslında o kadar da yetenekli değiller sanırım gözümde mi büyüttüm acaba diye düşünmüştüm Bigbang'le tanışınca da zaten unuttum gitti :D Only You'yu merakla beklememiştim bunu da pek beklemiyorum :D ama iyi olursa dinlerim :D

      MBLAQ bence de geri dönsün :D geçenlerde bir şarkılarına yanılmıyorsan Japonca tekli çıkardılar ama o hiiç sayılmaz :D Belki Rain'i bekliyorlardır :DDD
      Exo bence de dönsün yazık onların hayranlarına, yine iyi sabırlılar :DD İyiki BAP öyle şeyler yapmıyor :DDDD Tamam yazık çocuklara ama yine de... Tamam biraz dinlensin BAP de:DDD EXO her ne kadar kendimi hayranı sayabileceğim bir grup olmasada ben beğenmiştim albümlerini :D What's Love ve Two Moons çok hoşuma gitmişti :D Yorumlardan anladığım kadarıyla dönüyormuş demek :D iyi bakalım :D

      Umarım arayı çok açmayıp yeni yazılar yazarsın hemen :D sonuncusu yazalı çok oldu sonuçta :D
      Peki, ben kim miyim işte size asla söylemeyeceğim tek sır bu, değil tabi ki :D Benim ben giriboy yazısı altında varlığımı ve saçma cümlelerimi ifşa etmiştim ya hani :D

      Not: Çok saçmalamışım ama elden ne gelir :D Ben aslında yazıya başlarken ben burdan konuyu Zico Mixtape'ye getiririm ve keşfetmenin utancıyla 2 aydır gece gündür dinlediğimden filan bahsederim diyordum ama olmadı :D en azından notta belirtiyim :D My life has no limit oyee :DDD

      Sil
    2. Yazıma "Sayın adsız arkadaşım neden böyle upuzun bir yorum yazıp da adını söylemiyorsun?" diye başlayacaktım ama Mirebella olduğunu sonuna gelince öğrendim :D

      Feeldog&Junhyung ve LE düetini tabi ki biliyorum, ama özgün bir şeyle gelmeyi beceremeyen Brave Brothers'ın GD özentisi bir parça yapması ve Junhyung'un isminin gene buna alet olması beni deli etmişti o olayda. Bütün bu Junhyung GDnin copycati muhabbetine uyuz oluyorum ve bu parça da öyle görünmesinden başka bir işe yaramadı. LE iyidir bu arada severim.

      Zion T. hakkında yazı yazmayacağım, çünkü o albüm benim için... Tamamen histen ibaret. Diğerlerine yaptığım gibi kesip biçmek değil tek başıma oturup gözlerimi kapayarak parçaların tadını çıkarmak istiyorum *-* Cidden harika bir albüm, beklediğime değdi. Zion T. *-*

      Kahi benim sevdiceğim kadın idollerden biri (İlk sıra Gain bilmem söylememe gerek var mı? XD ) o yüzden onun da solo çalışmasını beklerim tabi. Aileeden hoşlanmıyorum ben.

      Evet, MBLAQ geçende Mona Lisa'nın Japoncası'nı çıkarıp bir de MV çekti. Ama Rain'i beklemesinler artık rica ediciim, öldük buralarda asgahfshgashdasfdh

      B.A.P bu ay comeback yapmayacak hepimiz için büyük şok oldu~hahaha Ben Yongguk bir mixtape çıkarsın hevesindeyim aslında da kimse beni dinlemiyor ki... Ahhh bir Sacremental Confession dinleyeyim bari... Q falan da olur T.T

      Farkındayım neredeyse bir ay ara verdim... Çok pişmanım ne olur ağlama bu yüzden. Bu aralar bol bol yazmak istiyorum, umarım becerebilirim.

      karşı not: Keşfettiğimde aynı ben de öyleydim~hahaha Neredeydin oolum sen diye başa sarıp sarıp... Aşığım o mixtape'e itiraf ediyorum.~kkkkkk

      Sil
    3. Ben nedense beğendim o düeti :D Bana GD özentisi gelmemişti ama kim bilir belki de bilinçaltım benzediği için sevmiştir bu kadar :DDD

      Dün bir de Zion T yazını okudum da - çoook önceden yazdığını- albüm hakkında yazmaman iyi fikir cidden :D o yazıyı daha önce okumuş olsaydımmm... Sizden korkup dinlemezdim herhalde :D Güzzi cidden... Daha fazla konuşmaya hakkım yok o:)

      Bencede çıkartsınn yaaaa bir iki parça yayınlayıp susuturamaz öylee, hele ben Sacremental'i dinleyince yoksa o.O filan demiştim ama pıftttt hiçbir şey yapmadı :@@

      Merakla bekliyorum, sırf sen yazdığın - yazacağın- için Shinee yazısını bile okuycam :DD Shinee dedim de, Kızlar'lı hikaye çok güzeldi başka yazmayı düşünmez misin acaba :DDDDD

      Sil
    4. Aynı beati kullanmışlar daha ne olsun~kkkkk

      Ahahaha o zamanlar Zion T.yi bir sahiplenme sevdasındaydık evet XD

      Kesinlikle Sacremental çok iyi oldu. Gerçi grup da çok yoğun ama gene de... İnsan istiyor ya...

      Aslında şu anda dün gece başladığım yeni bir hikaye yazıyorum~kkkkk Girls Girls Girls gibi olmayacak gerçi, o yüzden sevilir mi emin değilim ama... Gene de başlamış bulundum bir kere XD Daha bitirmedim zaten, oturtamadığım kimi kısımlar falan var... Bilmiyorum, bakalım ne zaman bitirir de yayınlarım?

      Sil
    5. Yeni hikaye mi dedin O.O Kötü olsa bile sevdim derim ben yayınla :P demek isterdim ama demem, sonra nerde kaldı yorumlarımın güvenilirliği :DD Ama güzel olacağına yine de emin gibiyim :D Dört gözle bekliyorum hikayeni :DD

      Sil
    6. Adsız arkadaşım tamam bazen biraz çirkinleşebiliyorum da ajshgajgdjha Yine de fena biri değilimdir :P Zion T. artık halka mal oldu (sdagsjhgfsjks). Kendisine idol muamelesi yapılmadığı sürece fanlara tahammül edebiliyorum ufak kıskançlıklar olsa da kkkk Bak hatırladım yine elim ayağım titredi. Her Korece şarkı söyleyene idol muamelesi yapmayın diye bir grup kurup bir milyon üyeye ulaşacağım sonunda azmederek

      Sil
  12. yorum yapamadan duramıyacağım. açıkçası kaçtır bir yazı bekliyordum senden(hiç yorum yapmıyorum evet ama yazılarını takip eden birisiyim kkk) baktım yeni bir yazı gördüm. okudum baştan sona kadar ve ben de niye fikrimi ortaya koymuyorum diye düşündüm. başlıyorum efenim

    öncelikle 2pm. kendileri başta, jay zamanında dinlediğim(ki öyle çokta dinlemezdim arada işte), ardından sadece hands upla dikkatimi çekmiş başka hiç bi şekilde dikkatimi çekememiş bir gruptur. tamam şarkıları bir kesime göre iyi olabilir ama bana sürekli replay tuşuma bastıracak kadar iyi gelmiyor. sürekli vücud göstermede olmuyor. (sanırım ben top gibi vücudunu göstermeyen, herhangi bir kıyafet içinde bile şık duran karizmatik gizemli tiplerden hoşlanıyorum evet *w* kkkk)

    bigbang. gdragon. michigo. ahhh! ilk başta hiç yanaşamadım şarkıya. olmamış yani. mv'nin izlenme oranına bakarsak, ki diğer kpop grupları hemen bu izlenme sayısına yetişemeseler bile gdragon'a yakışmayan bir izlenme sayısı. ordan bile belli ediyor kendini şarkı aslında. bu aralar biraz ısınıyorum gibi ama içimden gidip o şarkıyı açıpta dinlemek gelmiyor...ya bi de ben top'ı çok özledim. zaten son zamanlarda yüzü asık, hiç gülmüyor. performanslarda eskisi gibi bi coşku yok bi eksiklik var hep. ruh hali çökmüş gitmiş. bu kendisine sarılmaya ihtiyacımı kat be kat arttırıyor. :'( ahhh bingum ahhh...
    bu arada gdragon, gdragon world tour pekin 1.gününde söylenenlere göre gdragon BIGBANG AĞUSTOSTA GERİ DÖNÜŞ YAPACAK. demişş. vuhuuuu~ ben yerimde duramıyorum valla. birbirinden güzel şarkılar çıkaracaklarına eminim. en çok top'ı merak ediyorum *w* top top top~~

    GI için, yani bilemedim. iyi gibi değil gibi. sürekli aynı sözler tekrar edilmiş şarkıda bu bir süre sonra bayar. ki onları bugün üç ve dördüncü kez dinledim aynı şeyler söylenip durmuş. arkada çalan melodi gerçekten iyi ama üstüne konular sözler olmamış işte.

    bir de block b var :'(((( ya ben onları çok özledim ya. siz zico diyince yazamadan edemedim. artık gelsinler ya. twitterdan sanki birliktelerde çalışıyolarmış gibi bi izlenim edindim ziconun twitter fotoğraflarından felan. çok özledim ya yine bir 8 ay ara verirlerse ya da uzun sürerse ben çıldırırım :( grup genel olarak aegyo sahibi olmasada bi programda pove taeil allahım hele taeil nasıl şirin bi aegyoydu ya :( yerinde zıp zıp zıpladı şapşal :(
    (block b'yle ilgili yazmazsam olmazdı yoksa cidden çıldırabilirdim *w*) kkkkkkk~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahha bir sessiz takipçi daha!!! İşte böyle çıkın da ortalara konuşalım, değil mi ama? XD

      Evet, 2PM bence de çooook iyi bir grup değil. Ama eğlencelidirler ve Jay zamanındaki şarkılarını ben de daha çok severim. Gene de o kadar uzun süredir comeback yapmadılar ki insan bekliyor.

      Açıkçası söz konusu YG olduğunda verilmiş comeback sözlerine inanmıyorum ben. Taeyang geçen seneden beri solo çıkarıyor, güya geçen sene gene Daesung'a Korece albüm çıkacaktı ama iş birden Japonca "cover" albümüne döndü... Bilmiyorum, güvenmiyorum. Albüm çıkıp ilk şarkıyı dinleyene kadar olası Big Bang comebacki haberleri yalan haber benim için :D

      Block B *-* Onlar hala hep bir aradalar da... Grup olarak bir geri dönüş... Gerçekten bilmiyorum. Ama tabi ki grup dağılmadı ve bence de yeni bir şeyler yapmak içim fırsat kolluyorlar. Bakalım... Gerçekten özledim onları T.T

      Sil
  13. І have been browsing on-line more than 3 Һօurs as of late, but I never discovered any faѕcinatinց
    article like уours. It is pretty ƿrice enough for me.
    In my opinion, if all site owners and bloggеrs made ǥood coոtent material as you probablƴ did, the internet shall be a lot more helpful than ever before.


    Here iѕ my blg ... roulette system

    YanıtlaSil