15 Mayıs 2013 Çarşamba

Albüm Koleksiyonu: SHINee "The Misconceptions of You" ve "The Misconceptions of Me"

 Aslında uzunca süredir albüm paketleri hakkında bir yazı yazmıyordum ama bu akşam üzeri taaaaa 3 asır önce aldığım (tamam 3 asır olmadı ama benim sabırsız fangörl kalbim öyle hissetti XD ) The Misconceptions of Me albümüm geldi. Yani... YAAAAAAAAAYYYY!!!! Bu yüzden ben de sabahtan beri yaptığım Taslaktaki 254326 Konuya Bön Bön Bakıp Hiçbirini Yazamama Ritüeli'ni bir kenara bırakıp yeni bir sayfa açtım ve son çıkan iki SHINee albümü paketleri hakkında zırvalamaya karar verdim :D

Ön kapaklar....



 Yaklaşık iki aylık arayla çıkan The Misconceptions of You ve The Misconceptions of Me albümleri birbirlerinin tamamlayıcısı olduklarından aynı boyuttalar ve kalıp olarak aynı dizayna sahipler. 18x18 cm ölçülerinde kare olan iki albümün kapakları cilt şeklinde. Ki bu harika bir şey, çünkü genelde defter şeklinde olan diğer SHINee albümlerinin pek de yaratıcı bir şıklık sunduklarını iddia edemem XD Bu açıdan SHINee'nin son iki albümü albümleri arasında en iyi tasarıma sahip olan olarak kabul edilebilir bence.

 Kapaklarda grup üyelerinin bir fotoğraf çekiminde yüzlerine flaş patlatılarak apaydınlık hale getirilmiş afili bir resmi ve onun üzerine basılmış kocaman grup/albüm ismi yerine postmodern çizgiye kayan bir kolaj çalışmaları kullanılmış. Aslında bu SHINee'nin ilk defa yaptığı bir şey değil; hem Romeo hem de Sherlock (hatta hiç sanatsal sayılmayacak olsa da Japonca albüm The First'te) albümünde oraya buraya serpiştirilmiş çizimler görmek mümkün. Ama The Misconceptions of You&Me bunu bir adım daha öteye götürmüş. İlk albümün sol üst ikisincisinin ise sol alt köşesinde tini minicik bir şekilde SHINee'nin ismi hangul ile yazılışı var. Son olarak ikinci albümde kolajın temelinde Key'yi kullandıklarından mıdır nedir diğerindeki gibi tamamen pastel renkler kullanmak yerine bir hot pinkler bir gümüşler serpiştirilmiş oraya burada. Diva Key is diva, yu na mean? :P 
Arka Kapaklar...

 Arka kapaklarda ise hiçbir ayrıntı ya da resim yok sadece küçük puntolarla iki albümün de traclisti ve en altta albümlerin ismi yazılmış, o kadar. Kapak tasarımlarını gerçekten sevdim ben. Nasıl desem... Dışarıdan hoppidi zıppidi görünen bir kpop grubundan beklenmeyecek kadar sanatsal :D (Gerçi "SHINee hiç de öyle bir grup değil, müzik tarzlarında kullandıkları farklı motiflere bakarak da anlayabilirsiniz ki kendilerini yeni bir çizgiye taşımayı hedefleyen yeniliklere ve sanatsal deneyimlere açık gençler onlar" diye entelce başlayıp "Key resim sergisi bile açtı naaabeeeeer?"e doğru giden bir konuşmaya başlardım ama gerek yok şimdi :P ).

Albümlerin iç kısımları ve CDler...

 Albümlerin kapağını kaldırdığınızda sol tarafta CDler, sağ tarafta ise hiç de ince sayılmayacak (63er sayfa) photobook var. The Misconceptions of You'nun CDsi kapağıyla aynı resmi içerirken, The Misconceptions of Me gene Key'yin kafasını içeriyor olsa da (asgfahgfshgfh) biraz daha farklı. CD tutucuları ise köpükten ki bence bu albümün en kötü yanı, çünkü CDyi çıkardıkça köpük bozulma tehlikesi yaşıyor... Plastik yap şunları daha iyi olacak dedim SM'e ama "plastiğin kilosu kaça çıktı haberin var mı?" dedi, dinlemedi işte beni :P



Üstteki iki fotoğraf Misconceptions of You'dan son 4 ise Misconceptions of Me'den...

 Gelelim photobooklara... Albümlerin konseptlerine uygun olarak Dream Girl: The Misconceptions of You daha hayaller aleminden fırlamış, pastel renklere bürünmüş bir photobooka sahipken, Why So Serious: The Misconceptions of Me'nin daha karanlık, genelde siyah-beyaz resimlerden oluşan bir photobooku var. Tabi ki bendeniz ikinci albümün photobookunu daha çok sevdim, daha kuuuul XD

Misconceptions of You'dan Key, Misconceptions of Me'den ise Taemin imzalı kartları...

 Son olarak albümlerin içinden photocard çıkıyor tabi ki. Ve bana ikisinden de Taemin çıktı! Anlıyorum Taemin beni çok seviyor, ben de çok severim keratayı vs vs. ama bu kaçıncı be yavrum?!! Sen en popüler üyelerden birisin; git senin için çıldıran, "Kyaaa!!!" diye çığlıklar atan (gerçi şu aralar WGM yüzünden hepsi ağlıyor olmalı :P ) kızlara -ya da erkeklere- çık neden sürekli benim zavallı albümlerimde beliriyorsun?! Key istiyorum beeeeen!!!

 Her neyse zıvanadan çıktıktan sonra mutlulukla söyleyebilirim ki, iyi kalpli bir Shawol ilk albümden çıkan Taemin kartımı kendisindeki Key ile değiştirmeye razı oldu~kkkkk Bu sebeple şu anda ilk albümden Key ikincisinden Taemin kartım var. Pek de üzgün değilim yani... Hem bu cici surata nasıl kızabilirim kiiiii? Appasının bir tanesi o aghsfahgfshafsh
Masaya sığmadığından çalışma odasının yerlerinde sürünen posterlerim...

 Ah bir de posterler var. Her ne kadar fotğrafta belli olmasa da boyutları 88x61 ve 61x88 cm, yani oldukça büyükler (Benim şimdiye kadar albümlerimle gelen promosyon posterleri arasında en büyükleri). Ve ben genel olarak her şeyde olduğu gibi bunda da altta görünen ikinci albümün posterini daha çok sevdim XD Daha bu haftasonu bütün cesaretimi toplayıp üstte gördüğünüz SHINee posterimi indirmiştim (gerçi diğeri hala duruyordu~kkkk), şimdi yeni geleni asıp karşısında kendimden geçerek fangörllük yapmak zorunda kalacağım ahsgfaghsfhagfsh

 Evet işte böyle sevgili okuyucum. Albümlerin tasarımlarını gerçekten sevdim, SMin SHINee'ye şimdiye kadar verdiği en iyi albüm tasarımı bence (Sherlock'da her üyenin ayrı photobooku olması falan da hoş ama o plastik kabın içine o photobookları buruşturmadan sokup çıkarmak ölüm ölüm... aghsfahgfshagfh). Şarkılara olan aşkımı zaten orada burada sürekli anlatıp duruyorum; o yüzden eğer niyetiniz varsa albümleri almanızı gönül rahatlığıyla tavsiye ederim ^.^

Aldığım yerin gönderdiği çift taraflı koleksiyon kartları...

 not: Almayı düşünenler nereden aldın diye sormadan hemen alışverişlerimi yaptığım ebay satısının adresini vereyim. Ben iki albümü de çıktıkları anda aldığımdan ayrı ayrı geldiler elime. Tek başına alınca bulabildiğim en uygun ve en hızlı adres burasıydı. Ama iki albüm alınca kargo parası tuzluya gelebilir (çünkü kargo parasını ürün başına alıyor kendisi) o yüzden başka yerlere de bakın isterseniz. Buranın avantajı ise posterleri tıpkı Kore'de olduğu gibi bedavaya vermesi, oysa diğer siteler poster için de para talep ediyorlar. Her neyse işte adres için buraya tıklayabilirsiniz ^.^ 

20 yorum:

  1. Şu albümlere verdiğin kargo parasıyla Kore'ye gider Shinee'yi canlı izlerdin nym :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaahhahhaah zannetmiyorum Güz XD Daha o kadar olmadı kargo parası~kkkkkkk

      Sil
  2. Sen albümleri anlatınca alasım geldi ama dinlemiyorum SHINee malesef :D geçen yazını okudum müzikleri dinledim ama kalıcı olamadı bende :DD Bu da benim kaybım herhalde :D
    Diğer albümlerin tasarımlarını bilmiyorum ama bu güzel olmuş :D Seni albümlerinle başbaşa bırakıp mutluluklar diliyorum :P
    Mirabella :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıp olduğunu düşünme bence, her müzik herkese hitap etmek zorunda değil. Hiç dinlemediğimiz hatta dalga geçtiğimiz adamların bile konserlerinde kendilerini parçalayan fanları var değil mi? XD

      Artık her adsız yorum bırakanın sen olduğunu düşünmeye başlayacağım XD

      Sil
    2. Yok yok değilim :D Ben hep bir şekilde söyledim ismimi :DDDDD Pek alakam olmadığı için bu bloglarla anonim olrak yazıp sonuna da adımı eklemeye karar verdim zaten :P

      Sil
  3. Çok hoşlar *-* ben 2sininde siparişini verdim gelmelerini bekliyorum *-*
    bu arada tam olarak ne kadar ödedin kargo parasıyla birlikte toplam 2 albüme *-* ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de XD Umarım çabucak eline ulaşır.

      İki albüme toplamda... Türk lirasına çevirince 76-78 liraya falan denk geliyordu sanırım. Doların o zamanki indeksini hatırlamıyorum aghsfahgfsh Ama sonuncusunu 39 liraya aldım ilki de o kadar bir şeydir herhalde ^^

      Sil
    2. ''Umarım çabucak eline ulaşır.'' Amin sdf :D

      Hmm ben SHINee nin türkçe sitesi aracılığıyla alıyorum *-* Dream Girl albümüne 45 diğerine de 40 tl verdim ^^

      Sil
  4. Açıkcası benim de ilk dikkatımı çeken albüm kapağı olmuştur. Albüm adına uygun bir o kadar da tamamlayıcı.Elimde hiç k-pop albümü olmasada, bu albümü alıp duvarıma asmak çok isterdim, :) Çok dikkat çekicive güzel!

    Shinee'li günler herkese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şu kapakları poster yapsanız ya diye çok vahlandım ama SM ne zaman beni takmış ki? :P

      Sil
  5. İlk albümü aldım aslında ikincisini almayacaktım -minibüslerde sürünen bir liseliyim ben ne yapabilirim- ama o fotoğraflar bitirdi beniiiii *-* sonuç olarak ikincisini de alacağım yani umarım :D ilk albümden bütün SHINee'nin olduğu kart çıktı ama poster ve koleksiyon kartları yok ben de T.T ikinci albümden neler çıkacak bakalım ve bu sefer posterli alıyoruuuum hehe neyse sevincimi de böylelikle paylaşmış oldum şimdi gidiyorum ama geleceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Photobook olarak İkinci albüm>Birinci albüm bence~kkkkk Gerçekten konsept daha iyi. Alıp almama konusunda bir şey diyemem maddi bir olay sonuçta ama niyeti olan gönül rahatlığıyla alabilir bence.

      Bana her yerden Taemin çıkıyor ya... Aramızda bir bağ mı var yoksa evren beni ölümüne mi gıcık etmek istiyor henüz çözemedim ama ahsgfhgafsh Koleksiyon kartları aldığım yerin hediyesiydi, ek ücret ödemedim onları için ^.^ Posterler de aynı şekilde promosyon posteri olduklarından albümle beraber geldi, onlar için de ayrı bir ücret ödemedim. Bakalım sana ne kartı çıkacak? :D

      Sil
  6. sen anlatınca alasım geldi benimde ya shinee dinlemem ama albüm tasarımı çok hoşuma gitti :D bu arada, şey acaba ikinci kez 39dolar üstü bir albüm ya da başka bi şey alınca yine mi kargo bedava? 39dolar altı olan albümlerin genelde kargo fiyatı ne kadar oluyor? yesasia'da baktım ama bulamadım daha doğrusu göremedim t.t ben de almak istiyorum bi şeyler ama bilgi eksikliğinden annemin kredi kartını riske atmak istemiyorum t.t

    bu arada bu senin kaçıncı albümün oldu? diğer yazılarına da bakınca bayaa oldu sanırım yaa ben bi tanesini alabilirsem şükredicem ^.^ ~kkkekekkke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yesasia sitesinde öyle, evet :D Ama benim bunları aldığım ebay sayfasında daima kargo vermek zorundasın :/ Yesasiaya hiç kargo ödemedim oradan her seferinde en aşağı 3 albüm aldığımdan ama ebayde kargo 4.90 ya da 6.90 oluyor genelde ^^

      Benim şu anda 32 albümüm var ^^

      not: Geç cevap için özür dilerim, neden atlamışım ben de bilmiyorum :(

      Sil
  7. ilk albüm çıktığında ikincisi hakkında duyum alınca bir Shinee çılgınına sorayım demiştim albümlerin arasında ki farkı ve tavsiyen üzerine önce ilkini sonra ikincisini aldım. gerçi bu albüm alma işine ben gene sayende bulaşmış ve bir nevi batmış olsamda fiziki olarak albüm olması elinde çok güzel bir duygu. bu arada bu zamana kadar aldığım 70 tane albümün resimlerini http://mykpopalbums.blogspot.com/ blogumda topladım. prof.resim çekme uzmanı olmadığım için biraz yandan çarklı da olsa koleksiyonumu seviyorum :)batmama vesile olduğun için önünde hürmetle şapka çıkartıyorum :) bu arada anlatmadan edemeyeceğim geçen gün bir kaç rafa ancak sığdıkları için albümleri düzenledim ve gece yatarken birden ne oluyor dedim...2pm ve 2am son albümlerinin yan tarafları fosforluymuş meğersem :) gece duvardaki yıldızlar gibi parıl parıl parlıyorlar... tavsiyelerin için çok tşk ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle vaaay bee *buraya bir ıslık sesi* Ne kadar zamanda topladın bu albümleri? Zavallı ben bir senedir biriktiriyorum ve 30u ancak görebildim~kkkkkkk

      Harika bir koleksiyon gerçekten. Bu şekilde devam etmen dileğiyle :D Bütçeni rezil ettiğim içinse üzgünüm. XD

      Son 2AM ve 2PM albümlerini almadım, niyetim de yok :D 2PMin son albümünü sevmedim diyemem aslında, sadece 2PM hayranı değilim (gerçi özel albümlerini her şeye rağmen almıştım ve severim de) ve gerçekten hayranı olduğum grupları tamamlamadan çok ama çok bayıldığım bir albüm çıkmadığı sürece diğerlerine geçmeyi düşünmüyorum ^^ Gene de senin albümleri sevemene sevindim. 2AM benim pek tarzım değil ama 2PM albümü gerçekten şık bir albüm olmuştu :)

      Sil
  8. Nereden satın aldın ? ben açıkçası ucuz arıyorum ama havaleli ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım adresi yazının sonunda verdim aslında. Ucuza ve havale ile satış yapan bir yer bilmiyorum ne yazık ki.

      Sil
    2. Aldığım adresi yazının sonunda verdim aslında. Ucuza ve havale ile satış yapan bir yer bilmiyorum ne yazık ki.

      Sil