23 Mayıs 2013 Perşembe

....

 Başlık yok, çünkü bu yazının bir konusu yok. Sadece... Öylesine...

 Son iki haftadır -geçen hafta bugün postaladığım yazı da sırf yazamamanın verdiği mide bulantısının saçma bir şekilde dışa kusumuydu çünkü- hiçbir şey yazamamanın, daha doğrusu başladığım her yazıyı taslakta yarım bırakmanın bunalımıyla debelenip gene de ortaya bir şey çıkaramıyorum. Neden? Kendimin de bu soruya bir cevabı yok aslında. Hala yeni çıkan albümleri dinliyor, olayları takip ediyor, her zamanki gibi bir grup idol için fangörllük yapıp gökkuşaklarıyla sarılmış bir biçimde bilgisayarımın başında asosyal asosyal otumaya devam ediyorum. Bu açıdan artık bu dünyadan sıkıldım, bırak beni haykırayım modunda olduğum da söylenemez. Ama gene de... Gene de bir şey yazasım yok işte. Daha da doğrusu başlıyorum başlamasına da bitirecek kudreti bulamıyorum sanki. Gaaaah ben de bilmiyorum. Bunalıma mı giriyorum acaba, ne dersin sayın okuyucu?




 Peki bu aralar ne mi yapıyor bu Nym hanım kızımız? Mesela dün bütün gün başka işlerle de uğraşırken DBSK dinleyip "iyi ki bu grubu dağılmalarından sonra tanıdım ben, yoksa şu anda Purple Light gibi kıpır kıpır bir şey dinlerken bile hüngür şakırt ağlardım" dedim kendi kendime. Bir de Balloons MVsine 3 defa falan izleyip her gördüğümde yaptığım gibi kahkaha üstüne kahkaha patlattım, zira kendisi benim moralimin en bozuk olduğu zamanlarda bile 3 dakika içinde kıkırdamaya başlamama neden olan bir mucizedir :D Bütün o hayvan kıyafetleri, tuhaf kesim saçlar, abuk subuk agyeolar, Junsu'nun şirinliği, sonunda Jaejoong'un hali... Ahahaha düşününce bile gülmeye başlıyorum, ne tür bir zırvalıktır o öyle? XD


 Bunun öncesinde Shinhwa'nın gelişini kutladım ama kimse bana katılmadı, o yüzden ben de birine zorbalık edip Shinhwa dinlemeye ve benimle beraber fangörllük yapmaya zorladım~kkkk Ama o şahsın performansı çok düşüktü, o yüzden sonunda kendimi Shinhwa Broadcast'in en sevdiğim kısımlarını izleyip deli gibi gülerken buldum. Shinhwa hakkında (hatta eski kpop hakkında) bir yazı da yazayım dedim -görünüşe göre kimse tanımıyor ajusshi idolleri- ama söyledim ya... Bu aralar hiçbir şey yazamıyorum.


 Sonra bugün hiç dersim olmamasından faydalanarak daha dün gece başladığım k-dramayı bitirdim. Benim gibi hiç drama izlemeyen biri için ciddi bir rekordur kendisi, lütfen aşağı görmeyin o yüzden XD Gerçi 7. bölümden sonra çoğu kısmı atlayarak bölümlerin süresini yarıya indirdim ama gene de izledim sayılır bence :P İsmi Twelve Man of The Year olan drama burçlar üzerine olmasıyla dikkatimi çekti ve can sıkıntısından kendini sonuna kadar izletti. Açıkçası çok da iyi bir şey olduğunu söyleyemem... Gene de izledim işte.

not: Bu arada dramadan göz koyduğum iki adam da idol çıktı afshgafshgafsh Kader? Yıldızlar? Yoksa artık idollerin bling blingliğine alıştığından sadece onların ışığını görünce kırpışan gözlerim? ahsgfahgsfhah


 Drama demişken... Bir de haftasonu Beast Junhyung'un yeni başlayan draması Monstar'ın ilk bölümünü izledim. Klasik bir okul draması olacak ve tamamen fanlara hitap edecek gibi görünüyor ama ben izlerken eğlendim. Neden mi? Gayet sığ bir sebeple: Junhyung'u görmeyi seviyorum :D Junhyung'la alakası olmayan insanlar okul draması seviyorsa izleyebilir, onun dışında çok da özel bir şey sunmayacak gibi Monstar. Ben ise sadece Junhyung'un büyük ihtimalle beklentilerimi inanılmaz derecede aşağıda tuttuğum için pek de fena bulmadığım oyunculuğunu... Tamam, yalan söyledim, Junhyung'u görmek için izlemeye devam edeceğim XD

Nym'in dramanın sıradanlığına katlanma sebebi... Evet bu derece sığım ahgsfhgafshah

 Başka başka başka... Ah, bir de bir kesim tarafından müzik üzerine ahkam kesen biri olarak görüldüğümü öğrendim. Azıcık saf olduğumdan genelde böyle şeyleri kolayca fark etmiyorum ama kendi görüşünü belirtmenin ahkam kesmekle eşdeğer tutulduğunu görmenin beni birazcık şok ettiğini söylemeden geçemeyeceğim. Müzik konusunda bir uzmanlığım olmadığını, sadece "kendi düşüncelerimi" k-müziğin "bana" hissettirdiklerini yazdığımı bu blogda, twitterda ya da başka yerlerde kaç defa belirttim, "sen ne iş yaparsın?" diye soronlara söyledim; hatırlamıyorum bile. Düşüncelerime katılmayan insanlara saygısızlık yaptığımı da hatırlamıyorum, çok eleştirilen yazılarımın altında bile tekrar tekrar söylemek istediğimi açıklıyorum çünkü. Bu yüzden biraz kırıldım mı? Açıkçası evet. Peki şu anda aldırıyor muyum? Pek de sayılmaz XD Hatta komik bile gelmeye başladı benim söylediklerimin bu kadar dikkate alınması~kkkk Yani neden takıyorsunuz ki? Size hitap etmiyorsa gözlerinizi kapatın ve okumayın, çünkü kimseyi ensesinden tutup bilgisayarın başına oturtarak "Okuyacağsııın laaayyyn" demediğimden oldukça eminim ben. Belki paralel bir evrendeki despot Nym elinde beysbol sopasıyla bile bekliyor olabilir ama bu evrendeki versiyon düşünce özgürlüğüne inanan gayet demokratik bir anlayışa sahip XD Bu arada demokasiden bahsettim diye benim de hemen Ilbe kullanıcı olduğumu düşünmeyin, zira Hyosung'un tersine doğru şekilde kullandığımdan gayet eminim~kkkkk Ilbeyle alakam yok millet, bana güvenebilirsiniz aghsfahgfshagfdhah

 İşte böyle... Sırf yazamadığımdan yazdığım bu yazının ne kadar ironik bir oluşum olduğunun ben de farkındayım. Ama bu ortaya bir şey koyamama hastalığımdan beni kurtarması için bir ilaç olmasını umuyorum çünkü... Yazamamak çok sinir bozucu!!!

 Her neyse... Sonra görüşürüz...


Not not not:

1.Shinhwa yazısı yazacağım. Gerçekten... Öyle bir gruba nasıl ilgisiz kalabilir bu insanlar? Ajusshi idoller efsane!!

2.Uzuuun zaman önce yazmaya başladığım Jonghyun hikayemi de bitireceğim~kkkk Jongjong'un sonunda geri dönüşü şerefine *-* Tamamen yeni bir burunla olsa da~kkkkk (Bu arada birisi "oppağda estetik yooooğğk seni yalancııııı!!" derse bir zamanlar gittiğim göz doktorunun adresini vereceğim, lütfen bana mail atsın :P )

3.  EXO comebacki bekliyorum. Gruba asla ısınamayacağımı söylemiştim zamanında, şimdi ise söylediklerimin hepsini bir güzel yalayıp kalan salyalarımı da grup üyelerinin bazılarının üzerlerine akıtmak üzere saklamak zorunda kaldım, yani bravo my life agshfhgafshafsh

4. MBLAQ comebacki de bekliyorum. Malumunuz olacak demiştim ve oldu :P (Aynısını EXO comebacki için de demiştim ama kimse beni takmamıştı~hıh Bakın işte şimdi ahkam kestim ayrıca~kkkk) Özledim kerataları... G.O. bıyıklı gelsin ama bak, tekrar söylüyorum XD

5. Ayrıca Nell comebacki bekliyorum. Holding Into Gravity'nin ikinci partını yayınlayacaklar, gene harika bir iş çıkaracaklarından adım gibi eminim :D

6. Block B çevresinde son olanlarla ilgili genel olarak hiçbir şey söylemediğimi gördünüz, değil mi? Buradan şokla beraber gelmiş acıma saygı duymanızı temenni ediyor ve bana konuyu açmayacağınızı umuyorum. Lütfen hakkında bir şey yazmayın ve düşüncemi sormayın. Konuşmak istediğim bir şey değil. En azından şimdilik...

7. Son olarak... Eeeee siz de ne var ne yok? XD


14 yorum:

  1. Balloon MVsi beni acayip eğlendirir, tiplere bak bak öl XD
    Şu Junhyung'un dizisini merak ediyorum aslında, Junhyung hatrına olsa bile okul dizisine katlanamayacağım şimdilik:D
    Vee Nym yazdıklarını çok eğlenerek okuyorum :)

    Böyle devam et ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balloons MVsi benim hüzünlü zamanlarımda yediğim çikolatam gibi bir şey :D Cidden ne zaman moralim bozuk olsa izliyorum artık alışkanlık oldu resmen...

      Dizi kötü değil, izlenir yani. Ben Junhyung'dan oyuncu mu olur bee demiştim ilk duyduğumda ama hiç de fena değildi. Üstte gifini gördüğün (tipini yidiğim) Minho'dan çok daha iyiydi mesela~kkkkkk

      Teşekkür ederim :) Kendim için yazdığımdan yazmaya devam ederim sanırım :D

      Sil
  2. Öncelikle... Özlemişim yazılarını, kesinlikle. Her gün her gün bakınca geliyormuş demekki :DD:D:D
    Bunalıma girdiğini sanmıyorum, belki de aradığın şeyi bulamıyorsundur ama ne olduğunu ben de bilmiyorum :D
    Uzman psikolog olarak yaptığım yorumdan sonra devam edecek olursam -ki devam edeceğim :DD- bu yazını da beğendim :D Hatta çoğu yazından daha çok :DD Neden? Bilmem ki :D belki sanki seninle sohbet ediyormuşuz gibi hissettim gerçi hepsi öyle samimi bir üslupta ama olsun :D Hangi bölümde okuyorsun bu arada? Dersim yok filan deyince merak ettim :D Bu arada ben de izlemeye başlamıştım o dramayı ama bütün bölümleri yoktu o sıralar devamını sonra izlemedim bende :D Kızın arkadaşını sevmiştim :D
    Kim görüyormuş ki seni 'ahkam kesen biri olarak' oo.OO :DDD komik yani biraz :D hiç o açıdan bakmamıştım yazılarına :D bazı insanlar da gerçekten alıngan oluyorlar yani -_- onu söyleyen eminim senin 'oppası' yada 'unnisi' hakkındaki yorumlarını beğenmeyen birisidir, aslında pek emin değilim ama olsun :DDD .
    Yazamamak sinir bozucu demişsin ama bak ne güzel yazmışsın işte :D Hadi bakalım, şimdi o yarım dosyalarının da hepsini yaz ve yayınla :DDDDD Hala hikayeni bekliyorum zaten :D Bu arada Block B demişsin, konuşmayacağım demişsin ama ben senin blogundan başka bir yere bakamadığımdan şu aralar hiçbir bilgim yok o.o Ne oldu ki, SM'yle anlaşma filan mı yaptılar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada ben Mirabella, yayınladıktan sonra fark ettim yazmadığımı :DDD

      Sil
    2. Her gün bakıyor musun cidden? ashgfahgsfah Minnettar oldum birden, duygu seli modu da geliyor soldan soldan, hissedebiliyorum *-*

      Ben de kızın arkadaşını ve kızın arkadaşını seven çocuğu sevdim zaten XD kızı sevmeyen çok olmuş ama ben onu da beğendim. O da benim gibi Terazi o yüzden ne kadar dığ gösterilmiş olursa olsun, bazılarına anlamsız gelen bazı davranışlarını anlayabiliyorum XD Sonlara doğru sıkılacışıyor o yüzden şu anda devam et de diyemem sana. Ama izlediğime pişman olmadım ben, belki de hiçbir beklentim olmadan izlediğimdendir.

      Aman boş ver ya~kkkk Başta cidden üzüldüm ama şu anda "çok da tın" modundayım :D Zaten aşmamış olsaydım bahsedemezdim, genelde sindiremediğim şeyler hakkında konuşmama gibi bir huyum var benim. O yüzden albüm inceleme yazılarım neredeyse albümün çıkışından bir hafta sonra geliyor mesela, çünkü şarkılar hakkında emin olana kadar defalarca dinliyor, yani sindirmeye çalışıyorum :D

      Yazamadığımdan yazı yazdım ve şu anda kendimi cidden daha iyi hissediyorum :D O hikaye neden öyle sürünüyor bir türlü çözemedim ben de zaten aghfshagfsh Kafamda her şey var ama bazı kelimeleri oturtamıyor, güçlü olmasını istediğimden de kendim tatmin olmadan yayınlamıyorum. Tek bölümcük bir şey halbuki neden bu kadar önemsediysem ashgfahsah

      Block B'nin şirketinin eski CEO'su intihar etti, şimdi de intihar yüzünden Block B'yi suçluyor bir kesim. Sinir olduğumdan hakkında konuşmak istemiyorum, lütfen anla :(

      Ahahaa sen olduğunu biliyordum :D

      Sil
    3. Ben olduğum hemen anlaşılıyor mu ya o.O Arkadaşlarımda anladığı için hiç anonim olamıyorum ben :'( Evet hergün bakıyorum :D Otaku mu oldum noldum ki o.O
      Ben o diziyi sırf diğer erkekler nasıllar diye izlemeyi düşünüyorum :DD Sonunu merak ediyorum bir de :D Söylesene sonunu ben sonunu bilerek izlemeyi/okumayı çok severim :DD
      Üzmediğine sevindim :D Seni gerçekten tanıyan insanlar bile hakkında her zaman doğru fikir sahibi olamazken kendince seni yargılayan birinin yorumu çok da tın aynen :DD:D::D Ama ben sevdiğimi söylüyorum benimkileri ciddiye alabilirsin :DD:dD:D
      Sen en iyisi olduğunu düşünene kadar bekleyebilirim yani sanırım :DD:D Şimdi bir düşündümde en iyisi diye düşünene kadar bekleme :D Tatmin ol azıcık yolla sonra :D Belki şimdilik tek bölüm olabilir ama neden devamı olmasın ki :DD:DD

      Sil
  3. Evet öncelikle yazının başlangıcındaki bunalımlı havandan bir an önce kurtulmanı temelli ediyorum. Zira benimde kafam çok bozuk en azından içimizden birileri mutlu olsun, bizi bir iki dakikalığına bile güldürsün, eğlendirsin, mutlu etsin. Bu da çok önemli bir meziyet. En kısa zamanda o güzel, eğlenceli yazılarını bekliyorum,,,

    Velhasıl; Shinhwaa grubun sadece ismini biliyorum bir de bir zamanda sıkı bir grup olduğunu yanlış hatırlamıyorsam.Yeniden tanımak bilmek, dinlemek güzel olur.

    DBSK konusuna gelirsek çok iyilerdi, hala dinlerim bazı şarkılarını, Dağılmaları iyi mi oldu, kötü mü hiç bir fikrim yok ama hala hepsini ayrı ayrı dinleyebiliyoruz.:)

    Dramalar en son missing you adlı diziyi izledim ama nasıl duygu seli alıp götürücekti zor tutumdum, Bu kadar da ağlanmaz ki anacığım yazıktır izleyiciyenin psikolojisini bozmaya niyetli bir diziydi, en son 7 8 bölümü geçerek izleyip kurtuldum.

    Şu sıralar eğlenceli okul dizisi izlemek fena olmazdı.

    Bazı arkadaşlar çok komik çünkü bu blogda ahkam kestiğini söylüyorlarmış bence hiçbir yazını okumamış ya da anlayamamışlar
    Bu yazdıkların sesin bakış açındır ki herkes de farklıdır ve yüzden farklılık gösterir, bunlar senin düşüncelerindir kendi benliğine aittir başka kişileri zan altında bırakmadığın sürece özgürsündür. Son olarak bunlar senin duygularındır hiç kimseyi alakadar etmez. Çünkü bu sensin... :)

    Peh peh peh çok uzattım lafı sen yazmaya devam et ben okurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı temenni içerisindeyim :D

      Dram sevmiyorum ben, o yüzden izlemem hele Kore çıkışlıysa. Bizim çok eleştirdiğimiz o Türk dizilerinden farkı yok bence. Kore dramalarını genel olarak sıkıcı buluyorum zaten, çünkü hep aynı şeyler dönüyor. Tabi ki iyileri de var ama yılda bir iki tane. O kadar da çıksın yani 543251243 adet falan dizi çekiyorlar çünkü. Bence bizim kendi dizilerimiz çok daha başarılı.

      Monstar'a başlayabilirsin, şahsen ben devam edeceğim. İdol var diye dizi izliyorum, evet XD

      Blogumu bırakmaya niyetim yok zaten :D Her şeyden önce kendim için yazıyorum çünkü. Çevremde baş başa oturup kpop konuşabileceğim biri yok, o yüzden ben de burada içimi döküp huzura eriyorum XD

      Sil
  4. Cepten zorlukla yazdigim yorumum gitti maalesf tekrar yazamiyorum sadece shinhwa ile ilgilenen bir kisi var onu soyleyeyim dedim yazini bekliyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya... Gene yazsan olmaz mı? XD
      Yazacağım diye umuyorum :D

      Sil
  5. İljin NYM, İlbe NYM, Guru-nym kkkk

    İtiraf ediyorum gençler Kara Murat benim! Shinhwa comebacki yüzünden hula hula dansı yaparken tek başına pek şık görünmediğini düşündüğü için bana zorbalık etti ve fangirllük yapmamı istedi. Her ne kadar This Love şarkısını beğenmiş olsam da albümün geneli bana pek hitap etmediği için performansımı pek yüksek tutamadım doğrudur XD Ama bu da can yani!! O klibi izledikten sonra This Love'ı sevebilmem bile enteresan :D Shinhwa ahjussiler cidden sesleri ile fark yaratıyorlar ama o koreografinin cehennemin en en en diplerine gitmesini ve kül olmasını istiyorum akhsaj

    Asıl terör zihinlerdedir yeğen. Başkasının düşüncelerine katlanamayan zihinlerde :P asmhgadjgaskjfah

    Bu kadar umursanıyor olman bence çok keyifli kkkk. İnsanların hayatında pek hoş olmasa da bir yerin var XD Bilemiyorum... Belki de ben hoşlanmadığım, sevmediğim, doğru bulmadığım şeyleri umursamayıp, görmezden geldiğim için böyle düşünüyorum :D Birilerinden nefret edip, sağda solda bu nefreti kusacak kadar boş zamanım yok. Olsa da daha faydalı bir şeyler için harcardım sanırım. (Banghim fanficleri faydalı kategorisine giriyor ajdhasjhgfaj)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yah!! İljin olamam North Face montum yok, ilbe olamam demokrasiyi doğru şekilde kullanıyorum, Guru-nym ol... Lanedossun içten içe bunu seviyorum sanırım ahgsfhagfsh

      Ahahahahaha seviyorum seni Güz XD Önümüzdeki ay fangörling yapacağım grupların listesini şimdiden belirledim en kısa zamanda elinde olur, hazırlıklarını yap :P

      Bilemiyorum... Umursama aşamasını asıl amacın hakaret etmek olduğunu anlayınca bir güzel aştım ama keyif aldığım da söylenemez. Sevmiyorlarsa okumasınlar kimseyi zorlamıyorum ki~kkkkk Takip etmeyebilirler, göz ardı edebilirler. Zira ben öyle yapıyorum. Kendi kendilerini sinir ediyorlar resmen, yazık yani bu gencecik yaşlarında agshfhafsh

      Banghim fanficleri jjang!! Ayrıca gayet faydalılar da insanın hayal gücünü geliştiriyorlar~yıh yıh

      Sil
  6. enee o 12'li dizi burçlarla mı ilgiliymiş?! O.o Koç burcu hangi bölümdedir ki acaba, merak ettim. Başlasam mı ne yapsam Guru-sama :")

    Bu arada sanırım biz bir zamanlar"EXO'ya asla ısınmayacağım" diye düşünenler olarak topluca sevmeye başladık EXO'yu dshjgsd.

    Ayrıca, müzik üzerinde ahkam kessen dahi kabulüm çünkü hep söylerim yine söylüyorum, sadece Uzakdoğu blogları arasında değil, genel müzik blogları kategorisinde, bana göre kuşkusuz en iyi şarkı&albüm çözümlemeleri sana ait. Hal beyle olduktan sonra bence bir zahmet kes Guru-sama djkhgfjkf Ben senin yerinde olsam keserdim yani, hak ediyorsun :")

    MBLAQ'in comeback albümünün promosyonları bil bakalım kime ait sama?
    PRIMARY!! *\(^_^)/* sdfghhjds

    "Bundan önceki yazılardan birine bırakılmayı unutulmuş yorum"un notu: Nym-sama, Triples, SS501... ÇOMMAL? :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlerken eğlendim ama canımın sıkıldığı ve yapacak bir işimin olmadığı bir gündü yani biraz da zaman öldürmek için izlemiş gibi oldum. Büyük beklentilerle izlersen hayal kırıklığı olur ama bir iey ummadan izlersen eğlenirsin bence. Kadın erkek ilişkilerine Kore dizilerinde genelde olan aşırı romantik/masum perspektiften bakmak yerine daha gerçekçi bir bakış açısı kullanması hoşuma gitti mesela.

      Sen de mi?~hahaha Benim için (akranları olduğundan v aynı konseptle çıktıklarından karşılaştırma yapıyorum) asla bir Bieypi olamazlar ama yavaş yavaş ısındım gerçekten gruba :D Şu anda SHINee'den sonra SMin en yetenekli grubu olduğunu düşünüyorum açıkçası.

      Teşekkür ettim :D

      Evet biliyorum!!! *-* Aslında o yüzden de çok heyecanlıyım. Primary daha önce kendi albümünde G.O. ile çalıştı zaten. Ama bir MBLAQ albümüne el atmasını hiç beklemiyordum. İyi olacaktır bence çünkü bu senenin çıkışlarından en sevdiğim albümlerden birisi Infinite H'ın Fly High'ı da bir Primary işiydi. Primary o kutudan kafasını işin içine sokar da kötü olur mu ya? XD

      karşı-not: Ahahahah Bilmeyen herkes şaşırmış ona. Evet ilk MVlerini izlediğim grup ve doğal olarak ilk kpopa girdiğim grup onlardı :D Artık bir alakam yok gerçi, ama zamanında çok eğlenmiştim sayelerinde~kkkkkk

      Sil