31 Ağustos 2012 Cuma

GDragon One of A Kind ve That XX Çevirileri

ONE OF A KIND
Sadece vahşi ve gencim
Sadece vahşi ve gencim
Ve bunu eğlenmek için yapıyorum
Merhaba~
Ben ve Choice karşınızda…
Evet efendim, ben türünün tek örneğiyim
Birçok numarası olan bir ayı~hayır daha çok bir tilki
Merhaba~ merhaba~ merhaba~
Evet efendim, ben türünün tek örneğiyim
Sinir bozucu züppenin tekiyim, birazcık para da ederim
Def olun
Evet ağabey, evet abla? (Neyin var senin?)
Aman, birazcık sıkıldım da…
Evet ağabey, evet abla? (Neyin var senin?)
Bu kadar popüler olduğum için kusura bakmayın
Sadece bir telefon kadar uzağındayım~88-08-18’yi arayıver
Birileri önümü kesmeye çalışabilir ama ben zaten bir numarayım
Çünkü ben farklıyım, çünkü ben buyum
Çek arabanı, dalga mı geçiyorsun benimle?
Genç ve zengin, bunlar beni anlatır işte
Ne yapmamı istiyorsun öyleyse?
Dalga mı geçiyorsun benimle?
Ama ben dalga geçmiyorum seninle
Merhaba~
Evet efendim, ben türünün tek örneğiyim
Birçok numarası olan bir ayı~hayır, daha çok bir tilki
Merhaba~ merhaba~ merhaba~
Evet efendim, ben türünün tek örneğiyim
Sinir bozucu züppenin tekiyim, birazcık para da ederim
Def olun
Şimdiden ikinci albümümü çıkardım
Rapim sayesinde bayanları yatağa atarım
Evet, meşgulüm ben
Benim işimde para ağaçtaymış gibi yetişir
Şarkılarım herkesi ağlatır
Sevdim bunu!
Modellik teklifleri almaya devam eder dururum
Başkaları yüzümü görmemek için başlarını çevirse de
İşe yaramaz bu, çünkü benim yüzüm her yerde
Çek arabanı, dalga mı geçiyorsun benimle?
Genç ve zengin, bunlar beni anlatır işte
Ne yapmamı istiyorsun öyleyse?
Dalga mı geçiyorsun benimle?
Ama ben dalga geçmiyorum seninle
La la la~Lanet okuma bana
Ah, lütfen sevgi dolu gözlerle bak bana
La la la~Lütfen sev beni, lütfen kabul et beni
Merhaba~
Evet efendim, ben türünün tek örneğiyim
Birçok numarası olan bir ayı~hayır, daha çok bir tilki
Merhaba~ merhaba~ merhaba~
Evet efendim, ben türünün tek örneğiyim
Sinir bozucu züppenin tekiyim, birazcık para da ederim
Def olun
Evet ağabey, evet abla? (Neyin var senin?)
Aman, birazcık sıkıldım da…
Evet ağabey, evet abla? (Neyin var senin?)
Bu kadar popüler olduğum için kusura bakmayın
Hadi gidelim!
Takip et beni, takip et beni~
Takip et beni, takip et beni~
Ta-takip et, takip et beni
Merhaba~
Evet efendim, ben türünün tek örneğiyim
Birçok numarası olan bir ayı~hayır, daha çok bir tilki
Merhaba~ merhaba~ merhaba~
Evet efendim, ben türünün tek örneğiyim
Sinir bozucu züppenin tekiyim, birazcık para da ederim
Def olun
THAT XX
Dışarıda dolanırken erkek arkadaşına rastladım (Evet, gördüm onu)
Başta inanmak istememiştim ama gerçeğe dönüştü şüphelerim (Sana söylemiştim)
Senin verdiğin yüzüğü takmıyordu, başka bir kız vardı kolunda
…Sanırım anlattım kararınca (Seni yaralamak istemiyorum)
Ama sonunda bana kızıyorsun (Neden?)
“O kesinlikle öyle biri değil” diyorsun (Tabi, ne demezsin)
Bakışlarını gördüğüm anda belki de yanlış anladım diyorum
Görüyor musun, senin için yalan bile söylüyorum (Özür dilerim)
Beni anlamayışından nefret ediyorum
Bütün bu bekleyişi artık istemiyorum
Onun elini bırak (terk et onu)
Sen üzgün olduğunda ben
Ölecekmiş gibi hissediyorum bebeğim
O piç bende olmayan neye sahip ki?
Neden seni elde eden ben olamıyorum sanki?
O piç seni hiç sevmiyor ki
Daha ne kadar tek başına ağlayacaksın bir aptal gibi
Onun hakkında konuştuğunda çok mutlu görünüyorsun (mutlu görünüyorsun)
Bu derece mutlu olabilmen çok güzel bir şey (ben de mutlu oluyorum)
Onu çok sevdiğini, sonsuza kadar onunla olmak istediğini söylüyorsun
Ona sonuna kadar güveniyorsun (Daha söyleyecek ne kaldı bilmiyorum)
Bütün arkadaşların onun nasıl biri olduğunu biliyor (Evet, biliyorlar)
Tamamıyla ortada zaten, sen nasıl göremiyorsun? (evet sen)
Aşkın gözü kördür derler, oh bebeğim, asıl sensin kör olan
Lütfen, yalvarırım sana, vazgeç ondan
Beni anlamayışından nefret ediyorum
Bütün bu bekleyişi artık istemiyorum
Onun elini bırak (terk et onu)
Sen üzgün olduğunda ben
Ölecekmiş gibi hissediyorum bebeğim
O piç bende olmayan neye sahip ki?
Neden seni elde eden ben olamıyorum sanki?
O piç, seni hiç sevmiyor ki
Daha ne kadar tek başına ağlayacaksın bir aptal gibi
Pahalı arabalar, şık kıyafetler, kaliteli restoranlar, hepsi sana çok uygun
Ama yanındaki o piç, uymuyor, gerçekten uymuyor sana
Senin yanındayken ikiyüzlü bir gülümseme takınıyor
Saçlarını okşayıp yüzüne dokunuyor
Ama onda başka bir kadını düşünüyor, nasıl cesaret edebilir buna?
Döktüğün gözyaşları ölçüsünce mutluluğa boğmak istiyorum seni bebeğim
Bütün acını kendin taşımak yerine birazını da paylaş benimle bebeğim
Lütfen bak bana, senin gerçek aşkın olduğumu nasıl fark edemiyorsun hala?
Neden bir tek sen varamıyorsun farkına?
O piç bende olmayan neye sahip ki?
Neden seni elde eden ben olamıyorum sanki?
O piç, seni hiç sevmiyor ki
Daha ne kadar tek başına ağlayacaksın bir aptal gibi
O piç bende olmayan neye sahip ki?
Neden seni elde eden ben olamıyorum sanki?
O piç, seni hiç sevmiyor ki
Daha ne kadar tek başına ağlayacaksın bir aptal gibi
_______________________________________________________________
 Evet, bugün anında banı yemiş olan bir GD şarkısına (ben Big Bang albümüne Big Bang albümü demem adı bir ban vakasıyla anılmadıkça XD ) kavuşmuş olduk. Açıkçası That XX hakkındaki düşüncelerim One of A Kind'ın hakkındakiler kadar parlak değil... Bir şeyler eksik kalmış GD bu seferlik sade ile yavan arasındaki o ince çizgiyi bulamamış sanki... Gene de sözleri sevdim, işin içince GD olduğu için eninde sonunda şarkıyı da seveceğim. VIP kanı elimde değil!

10 yorum:

  1. one of a kind ı çok beğenmemiştim :(
    gd nin rap ini sevmemin yanında slow şarkılarını daha bir seviyorum sanki. belki rapinden daha az cinsellik içerdiğindendir.. çeviri için teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. One of A Kind'ı That XX'den daha çok seven ve ve GDnin rapini çok beğenen bir insan olarak tamamen zıt noktalarda olduğumuzu belirtmem lazım ^^ Rica ederim...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. öncelikle çeviriler hemen yetiştirdiğin için emeklerine sağlık.. çok teşekkürler.. bu arada blogunu hergün birkaç kez kontrol ediyorum güncellenmiş mi diye... :) Sanırım gd 'yi bu kadar özel yapan şey, aklımızdakini ya da hissettiğimiz şeyi aynı doğallıkla sözlere taşıyablmesi.. sözleri okuyunca sanki ben de yazarım bunu ne var ki gibi hissediyorsun ama asıl zoru bu bu kadar doğal yazabilmek... Şarkıyı çok sevdim ben , gd çin de üzüldüm aynen.. bu arada evet bu kız teayang ın resmini paylaştığı kız bence de.. :) sevgiler Elif

    YanıtlaSil
  4. that xx videosunu üçüncü izleyişimde şöyle bir düşünceye kapıldım. gd her iki rolde oynadıgına göre acaba burada kızı haketmeyen arkadaş gd midir.. yani yine sen iyi kızsın, ben kötü çocuk ama yine de seviyorum seni ( bad boy ) ekolü olmasın :) hep acaba da bırakıyor bizi kliplerinde, one of a kind 'da da gözlük konusu vardı değil mi, hangis gerçek kişiliği falan... sevgiler.. Elif

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. daha önce de taeyang la aynı kıza aşık olmuş bunlar.. videolara bakarsak yani :) ikinci seferi arkadaşlıkları kaldırmayabilir :) elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ^^
      Ben Taeyang ile GDnin aynı kıza aşık olacağını düşünmüyorum, eh gönül bu diyelim ki oldular o zaman da arkadaşlıkları için kızı bir kenara atacaklarını düşünüyorum. Çünkü çok derin bir arkadaşlıkları var, çocukluklarından beri bir aradalar şirkete beraber girdiler... Böyle bir bağı sonunda GDnin terk edeceği kesin olan bir kız için bozmaz ne GD ne de Taeyang :D

      Sil
  7. Saclarimi pembeye boyatma hevesim sac modeli degismesine ragmen gecmedi XD

    YanıtlaSil
  8. nerelerdesin, artık meraklanmaya başladım :( elif

    YanıtlaSil