8 Ekim 2012 Pazartesi

Büyüklere Masallar: Ga-In Ve Sırları

 En sevdiğim kadın idollerden biri olan Ga-In (listenin devamını bir ara yayınlasam mı? XD ) tam anlamıyla iki yıl aradan sonra (ilk solosu Step 2/4 Ekim 2010’da çıkmıştı) yeni solo albümü Talk About S ile geri döndü. Her şarkı için farklı konseptlerde hazırlanan treaserları LOEN Entertainment’ın youtube kanalında izledikten sonra gerçekten merakımı uyandırmıştı bu geri dönüş. Treaserlara bir göz atmanızı tavsiye ederim, fena değiller. Tavrı ve duruşuyla kpopun en cesur kadınlarından biri sayılabilecek Ga-In’den farklı bir şeyler bekliyordum, eh kendisi de pek şaşırtmadı beni sağ olsun.~haha

 Talk About S (bu arada “S” Secret yani sır kelimesinin kısaltmasıymış Bloom MVsini izleyip de aklınıza farklı bir şeyler gelmesin…Hayır, benim geldi ve aslında hala öyle olduğunu düşünüyorum da XD ) tıpkı treaserları gibi bir çok farklı tatta şarkıyı bir araya getirmiş bir mini albüm. Bu yüzden Ga-In’in tatlı aynı zamanda seksi sesini bir kenara bırakırsak müzikal açıdan genel bir bütünlükten bahsetmek zor. Ama genelde kadın bakış açısından aşkın çeşitli hallerini anlatan sözler arasında bir bağ olduğunu söyleyebilirim. Ga-In bu albümde masum ama yaramaz, cesur ama utangaç, aşkla dolu ama bundan da biraz sıkılmış, mutluluğu sonuna kadar yaşayan ama kendi içsel bunalımlarını da atlatamayan biri. Tam anlamıyla kadın yani~hahaha (Antifeminist miyim neyim ben ya? Kadınlar gerçekten zor bir bulmaca azizim bunu bir kadın olarak rahatlıkla söyleyebilirim :D )

 Albüm Tinkerbell isimli şarkı ile açılıyor. “Eğer ben Tinkerbell olsam benim Peter Pan’im olur  muydun?” sözleriyle başlayan şarkı, besteye hakim ve onun yükseliş noktası olan gitar rifleriyle biraz Avrupa/Fransız havası taşıyor sanki. Şarkının Ga-In’in Peter Pan’inin odasına sızıp bütün geceyi onunla geçirmesi ve her gece onu beklemesini istemesi üzerine olduğunu söylersem neden bu kadar fısıltı ve iç çekiş dolu olduğunu da açıklamış olurum sanırım. Ben Ga-In’in alçak-yüksek notalar arasında dolaşması, müziğin serbest ve biraz baştan çıkarıcı tarzının sözlerle bütünleşmesini ve farklı bir havaya sahip olmasını gerçekten sevdim, bu sebepten Tinkerbell dinleme listeme hızlı bir giriş yapmış oldu. Ayrıca çocukluğumdan beri Tinkerbell’in Peter Pan’a aşık olduğunu ve aptal Wendy’nin aralarını bozduğunu düşündüğümden (masallara hep tuhaf bir bakış açım vardı çocukken~ahaha) bu şarkı gerçekten beni ele geçirebilir bu aralar XD

 Bundan sonraki şarkı Tiredness/Meet Her. Güçlü bir piyano girişiyle başlayan ve onun üzerine inşa edilerek ilerleyen bir beste bu. Ayrıca albümde en fazla Ga-In olan şarkı bence. Ga-In gerçekten berrak bulduğum ve dinlemekten hoşlandığım sesi bu şarkıda müziğin peşine takılıp rahatça ilerliyor. Artık bir şekilde sıkıldığı ya da eskisi gibi sevmediği sevgilisine onu bırakıp başka birini bulmasını ve mutlu olmasını öğütlediği bu şarkı Tinkerbell’e oranla daha duygusal ve daha yoğun. Ayrıca bir şekilde insanda bar/kulüp tadı bırakıyor, dinlerken pekala mini bir orkestranın eşliğinde mikrofonun başına geçmiş bu şarkıyı söyleyen bir Ga-In figürü canlanıyor aklınızın derinliklerinde.

 Üçüncü track aynı zamanda promosyonlar içinde seçilen Bloom’da da baskın olarak bir gitar rifi bulunsa da Tinkerbell’deki o gizem yerine daha jazz bir tadı var bu şarkının. Ayrıca Ga-In’in sesinin daha düşük, dumanlı olarak tanımlayabileceğim tonlarından hoşlanan biri olarak bu şarkıda aşırı derecede yüksek notadan ilerleyen vokalini çok da sevmedim. Bana IU’yu hatırlattı ki zaten Bloom’un yapımcısı aynı zamanda IU’nun ünlü hiti Good Day’in de yapımcısıymış. Yanlış anlaşılmasın Ga-In yüksek notaların altından başarıyla kalkıyor, sadece ben Ga-In ve IU gibi tatlı kadın seslerinde bu tarzda notaları çok sevmiyorum o kadar (Evet, birkaç şarkısı hariç IU da sevmem ben. Herkesin bayıldığı o sesi beni pek cezp etmiyor, fazla pürüzsüz ve heyecansız bence.).
 Gelelim Bloom’un klibine. Tabi ki içerdiği sevişme sahnesinden dolayı banın alasını yedi kendileri. GTOP’ın Jibe Kajiması’na sırf GDcik nişanlısına “ev gitme benimle kal” diyor diye ban damgasını yapıştıran (sanırım bu olayı asla aşamayacağım~haha) MOGEF’in buna izin vereceğini zannetmiyordunuz değil mi? Peki klibin banlanmasına hak veriyor muyum? Aslında emin değilim, çünkü düşünce özgürlüğünü kısıtlanmasına karşıyım ben. Ve şarkının anlattığı konu düşünüldüğünde (basitçe aşkla beraber cinselliğin de keşfi üzerine) klip gayet uygun ve gerçekten başarılı aslında. Bütün o renklilik bu tarz şeyleri yeni keşfeden Ga-In'in masum yanını temsil ederken, ortamdaki bazı masalımsı dokunuşlar ve pastel renklerde bir genç kızın hayal dünyasından fırlamış gibi. Üstelik cinselliğe yoğunlaşan sahnelerde daha karanlık bir atmosfer seçilmesi bu geçişi tanımlamak için hoş bir dokunuş olmuş Ama tabi ki 10 yaşındaki bir çocuğu televizyonun karşısına oturtup “hadi evladım izle” de denilmez yani~haha Demek istediğim şu ki MV ve şarkı bir konu bütünlüğü içinde olup söylemek istediklerini başarıyla anlatsa da gerçekten büyükler için, ama genel olarak ban olayına sonuna kadar karşıyım XD
 4. track Gaze albümün en yavaş tempolu şarkısı ve genelde hareketli parçalara vurulan benim tuhaf bir şekilde açık ara favorim. Neden mi?
1.Şarkının rafine bir havası olsa da jazz ile elektoyu bir araya getiriyor, bir de bunun üstüne bir oda orkestrası havası ekliyor. Bütün bu birbiriyle neredeyse alakasız tarzları birleştirip hala bu kadar sade kalabilmesi, insanı yormaması gerçekten Gaze’i çok dinlenesi kılıyor
2. İşte benim dinlemekten hoşlandığım Ga-In vokal aralığı, bu kadını sevmemin en büyük sebeplerinden biri bu. Yumuşak ama aynı zamanda güçlü, genelde fısıldar gibi ama bazen şarkıyı hareketlendirmek için yükseliveren, söylediği her kelimeyi hisseden ve kesinlikle dişi.
3. Super Junior'ın Kyuhyun'u ile olan Late Autumn düetiyle (dinleyin gayet iyi bir balladır ^^ ) tanıdığım ve Kore’nin “müzik insanı” kesimine dahil olduğunu düşündüğüm Yoon Jong Shin’in eşliği şarkıyı tamamen farklı bir seviyeye taşımış, gerçekten zenginleştirmiş.

 Albüm benim treaserları izledikten sonra Tinkerbell’le beraber en çok merak ettiğim ama dinledikten sonra hayal kırıklığına uğradığım Catch Me if You Can ile kapanıyor. Treserda çok daha renkli bir izlenim uyandırmıştı bende bu şarkı, oysa 3 dakika 30 saniye dinledikten sonra fena sıkıldığımı fark ettim. BEG sevmesinin en büyük sebeplerinden biri My Style’daki şirinliklerini geçmişte bırakmış olmaları olan bir insanım ben o yüzden upbeat/şirin/fazlasıyla-yeni-çıkış-yapmış-kpop-kız-grubu tadındaki Catch Me You Can’i hiç sevmedim. Genelde rookie kız grubu şarkılarını sevenlerin hoşuna gidecektir sanırım ^^

 Talk About S’in en iyi yanı Ga-In’in cesur çizgisini bir kez daha gözler önüne sermesi. Bütün o bakın-bana-ne-kadar-da-şirinim ya da bana-bakın-nasıl-da-seksiymiş-ayağına-yatıyorum-ama-üç-saniye-sonra-utandığımı-söyleyeceğim kız idolleri arasında Ga-In gibi kadın olduğunu rahatça anlatacaklara ihtiyaç var bence. Gene de albümü tamamen harika olarak tanımlayamam, The Gaze, Tiredness ve benim tuhaf zevklerimden dolayı pek bir sevdiğim Tinkerbell gerçekten güzel ama çıkış parçası Bloom ve Catch Me If You Can bir olmamışlık duygusu bıraktı damağımda. Latin müziği ritmlerini sonuna kadar kullanan ilk Ga-In solosu Step 2/4 bundan çok daha iyi bir albümdü sanki…
__________________________________
 Tamamen alakasız ama... BLOCK B GERİ DÖNÜYOOOOOOR!!! Çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım çok he-ye-can-lı-yıııım!! Ayrıca Zico da yeni bir mixtape yayınlıyor dönüp dolaşıp mixtapeten çıkan üç şarkıyı dinliyorum resmen~hahahaha Do u wanna be? Block B!!!! YAAAAYY!!
 SHINee de Japonya'da geri dönüş yaptı/yapıyor. Onları izlemek her zaman büyük bir zevk olsa da yayınlanan iki şarkıya  da (Dazzling Girl ve Run With Me) çok bayılmadım, o yüzden resimler ve mv için bol miktarda fangirllük yapıp konuyu kapatacağım sanırım XD SHINee'nin piyasa kaygısıyla yapılmamış şarkılarını özledim böhöööööy...

16 yorum:

  1. Indirsem mi indirmesem mi diye donup dururken nette yazini gordum ama hala karar verebilmis degilim. Kadin sarkicilarin seslerinden genel olarak hoslanmiyorum, ciril ciril geliyor yahu. Simdilik indirmemeye devam edecegim.
    Block B!!!!!
    Donun artik ve lutfen Nanrina gibi bir sarki ile donun! Zico`nun Turk vatandasligina alinmasi icin cumhurbaskanina twit atacagim. Koreliler bir kiymetini bilemediler. Gerci biz de kiymet bilmez milletiz, yigide hakkini vermektense oldurmeyi tercih ederiz ama, yaban ellerden gelen de pek bir kiymetlidir. Korelilerle en cok benzestigimiz konu bu sanirim. Yukari tirmanan insanlari pacalarindan tutup asagi cekmek... Ne uzucu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi yazımdan da anlayacağın üzere ben Ga-In'i severim ki bunun sebebi sadece sesi değil, tavrından hoşlanıyorum. Zaten bu albümde beni cezbeden müzikten ziyade tıpkı Ga-In'de olduğu gibi albümün duruşu oldu. Kadın rahat bir şekilde seks hakkında konuşuyor ve bunun kpopta ne büyük; aynı zamanda bütün o mini etekleri, kısa şortları ve dans hareketlerini düşününce ne ironik bir tabu olduğunu hepimiz biliyoruz. Zaten şu son iki ayda kpopta bir asileşme çabaları var, yeni bir piyasa hareketi mi yoksa galeyana mı geliyorlar emin değilim ama hahaha
      Albüm harika diyemem gerçekten, istersen youtube'daki audiolara bir bak öyle karar ver. Bir tek The Gaze'i önerebilirim, albümün en iyi şarkısı bence. Tinkerbell'e sadece takığım o kadar ama gene de ona da bir göz at ^^
      Zico'nun yeni şarkılarını dinledin miiii? *.* 1 haftadır onun yüzünden spazzing modundayım hatta kendimi Zico çevirilerine adadım ahahaha Yeni mixtape'in ilk çıkan şarkıyı buradan dinleyebilirsin ^^
      http://www.youtube.com/watch?v=0grf6aYfYbo&feature=plcp
      Tarzlarından ödün vermeyecekler diye düşünüyorum, iki üyenin treaserı yayınlandı ve birinde Jaehyo barda kıza asılıyor ama tek elde ettiği kaba bir el hareketi oluyor.Aptal şirin idol kıvamına geri dönmeyecekler yani ahaha Bir Nanrina daha gelecek gibi duruyor, en azından duruş olarak XD
      Kesinlikle Zico'nun kıymetini bilmiyorlar gerçi şu anda en çok beklenen olan bu Block B comebackiymiş ama... Özgünlüğe kasıtları mı var anlamıyorum ki ahaha Gerçekten Block B'yi özledim ben geri dönmeleri harika olacak.

      Sil
    2. Asi tavir hosuma gidiyor ancak bir moda akimi haline gelirse ondan da nefret edebilirim her an! Bad Boylar Bad Boy olarak kalsin, Flowerlar Flower XD Yarin obur gun sirf moda bu diye SHINee`yi bad boy imajiyla gorursek kalp krizinden toplucak gideriz.
      Bana gore piyasadaki tek gercek bad boy Zico`dur!
      En son MP3`um bozulmustu biliyorsun. Hala yaptirmadim. Kendisini cok sevdigim icin yenisini de almak istemiyorum. Telefonumla idare etmeye calisiyorum ama lanet itunes yarim saattir telefonumu tanimiyor! O kadar indirdim yola cikmadan hazirlik niyetine... Yukleyemiyorum kafayi yiyecegim!

      Sil
    3. Bence de yakışan yapmalı, herkes agyeo yapmasın herkes badboy olmaya çalışmasın. Badboy SHINee ahahaha Sanırım o işi bir tek Jonghyun kıvırabilir grupta o da konuşmaya başlayana kadar. XD Gene de ben aşırı şirinlikleri bir kenara bırakıp sadece gominam gençler olarak kalacakları bir imaj hayaliyle yanıp tutuşuyorum hala. Ama tabi ki sonsuza kadar flower boy olarak kalacaklar XD
      Zico'ya laf yok zaten! Fena o çocuk çok fena... Ayrıca inanılmaz hipraktif bir yaratık yerinde duramıyor resmen ahaha
      Gene nerelere gidiyorsun? ahaha Üzüldüm ya arada kulaklığım bozulduğunda kendimi camdan atasım geliyor mp3üm bozulsa oturur birisi ölmüş gibi ağlarım herhalde ahaha

      Sil
    4. Bu sefer ulke ici. Ankara'ya gidiyorum.
      Kulaklik bozulmasi bende de asiri berbat duygular uyandiriyor. Tamamen bozulsa neyse. Temassizlik yuzunden yarim yamalak ses vermeler, tek kulakligin calismasi falan insanin canini sikiyor. MP3'umle aramda garip bir bag var. Yenisini asla istemiyorum. Neyse ki salak iphoneum ile salak itunes arasindaki anlasmazlik cozuldu. Artik gonul rahatligiyla cikabilirim yola.

      Sil
    5. Tek kulaklık çalışması...Bu dünya üzerinde en nefret ettiğim olay çünkü genelde bir kulaklık basları verirken diğer pesleri veriyor! Şarkıyı dinliyorsun ama enstrümanların yarısı yok resmen, iğrenç bir durum.
      Ben de mp3ümü çok seviyorum ya kesinlikle değiştirmem. Zaten genelde eşyalarına bağlanan bir insanımdır mesela bu yaz laptopımı değiştirmek de bir ara aile meclisinin gündemindeydi oysa ben sonuna kadar karşı çıktım ahaha Artık benimle bütünleşmiş gibi geliyor kolay kolay vazgeçemiyorum eşyalarımdan ^^
      Sevindim müziksiz yolculuk çekilmez, otobüsle gidiyorsan hele. Televizyondan kadın programı izleyecek yaratılışta biri olmadığını da düşündüğümden tam bir eziyet olurdu senin için XD

      Sil
  2. merhabalarrr, twitte yeni yazı gelmiş diye görünce bi bakiniim dedim ee gelmişkende yorum yapmadan olmaz dimi=) öncelikle itiraf etmek gerekirse yazıyı görünce hımmm biraz uzunmuş yaaa moduna geçtim ve okumayı erteledim ama(valla elimde diil BB ve YG dışındaki kpop vs yazıları uzun olunca okuyammıyorum upsss, evet çok yanlış biliyorum ama -_-) videoyu görünce bi tıklamadan duramadım...evet itiraf etmeliyim ki ilk 2 dk video çok hoşuma gitti çok farklı bi tadı vardı ,ilk kez adını duymuş olduğum bu hanımefendinin sanki kpopa ait olmadığını (ki bi itiraf daha Kpoptan ziyade kore müziği daha çok hoşuma gidiyo tabiki BB hariç ,onlar idol gençlik olarak düşünmüyorum zaten:P)düşünüyordum ki sözler gelen kadar, ve o anda benim için büyü bozuldu =( gerçi tek şarkıyla yorum yapmak aslında haksızlık olur ama durum şimdilik bundan ibaret =) eee sayın adsız okuyucu okumadın etmedin niye yorum yazıyosun anlam veremedim derseniz sayın Nymp (nickiniz manası nedir acaba yeri gelmişken sorsam?, açıklamanızda sıkıntı yoksa tabii :) haklısınız zira bende niye olduğunu bilmiyorum içimden geldi =) size BB hakkında(ki BB yazılarınızı beğenerek okuyorum söylemeden geçmiyimm ) bol ilham gelmeceler ben kaçar efenim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle beni twitterdan da takip eden sayın YGStan adsız okuyucum...Kimsin sen? hahahaha
      Big Bang konusunda yazmak benim için inanılmaz zor...Mesela GD'nin albümü hakkında tanıtım yazısı yazabilmek için kendimi parçaladım ama blogumda da görebileceğiniz gibi sonuç koca bir 0. Big Bang hakkında yazarken daima yeterince iyi olmadığımı ve kendimi ifade edemediğimi düşünüyorum, hep bir şeyler eksikmiş gibi geliyor. O sebeple bir süre daha haklarında zırvalayabileceğimi zannetmiyorum XD
      Nickimin anlamı mı? Grekçe kökenli kendisi...Nadiad Grek mitolojisinde basitçe perilere verilen isim, Nymphe'de akarsularda ve göllerde yaşayan su perilerinin özel ismi yani Türkçe meali su perisi. Benim bu nicki kullanmamın sebebi ise geçmişte yazdığım fantastik bir hiikayenin baş karakterinin türünün bir Nymphe olması. Umarım açıklayabilmişimdir ^^

      Sil
    2. kimmiyim , hımmm ''it is a secret, can you keep it?, Swear this one you'll save'' şaka bi yana söylemiyimm böyle daha eğlenceli ve gizemli :P
      ama ufak bi ipucu beni takip etmiyosun puhahaha
      BB gerçekten müthiş ve hımmm nasıl desem değişik ve ve tarifsiz bla bla bla bi grup(fangirl hislerim devreye girmeyin lütfen ciddi bi konuşma yapıyorum :P) ama böyle hissetme çünkü ben şahsen bizzat kendim BB yazılarını zevkle okuyorum ki eminim böyle düşünen birsürü de okur vardır =) , BB bir olaya binbir pencereden baktığı için (yada ben gerçekten BB'nin her yaptığında vardır bi iş diyen paranoid kişilik bozukluğuna sahip bi fangirlüm -_-) hangi pencereden bakarsan bak sonuçta doğru pencerden bakmış oluyosun ve BB yi yakalıyabiliyosun , ne demek istediğimi anlatabildimmi bilmiyorum neyse daha fazla saçmalamıyiimmm ve bloğunuzu işgal etmiyim hehe...bu arada çok güzelmiş ''su perisi'' ...gitmeden bir şey daha sorabilirmiyim daha doğrusu istiyebilirmiyim sayın su perisi (biliyorum biraz fazla oluyorum ,umarım yeter be demiyosundur -_-)hikayeni gerçekten duymak yani okumak hehe isterim, bizimle paylaşırsan güzel olur, ve bendeniz bu sefer gerçekten kaçar ,saygılar =)

      Sil
    3. Yeah I can keep secrets...generally LOL
      Ben twitterda beni takip edenlerin yarısını takip etmiyorum o yüzden hiç de yardımcı olmuyorsunuz sayın "adsız" XD
      Vayy blah blah kısmını saymazsak (ben genelde fangirllük yaptığımda ajgsdsjfagasjgdkdl kullanırım XD ) gerçekten çok iyi bir BB tanımı ^^
      Hayır, hikayemi paylaşacağımı zannetmiyorum. Çünkü:
      1. Bu blogla yani kpopla alakası yok.
      2. Kendime güvenim yok.
      3. Bir deftere yazdığımdan ve bilgisayarıma atılan format sonucu PC içindeki halini kaybettiğimden onların hepsini tekrar oturup bilgisayara geçirecek mecalim yok ahaha
      Kim olduğunu söyle de öyle git!!!! Gerçekten merak ettim ^^

      Sil
    4. sayın su perisi ama ben gidicem diyorum siz beni bırakmıyosunuz kuzum,sizin suçunuz :P ki şu anda konuşmaya programlanmış olan bana açık kapı bırakıyosunuz, bende son gaz gevezelik edip duruyorum , Gain hanımefendiyede ayıp oldu -_-neyse hakkında yazdıklarınızı okumaya söz veriyorum umarım bu biraz olsun içini rahatlatır Gainin =) evet gelelim konumuza ,ne konusu diceksiniz şöyle ki bir gün mecaliniz olur yazdıklarınızı PC ye geçirir ve o sırada güvensizliğini sizin için çok da sorun olmazsa yazdıklarınızı okumak gerçekten isterim ..hayır yani cidden merak ettim, böyle fantastik isimler duyunca aramızda istemeden bi çekim oluşuyo =) ama nasıl okurum artık bilemedim -_- bikerelik belki bi istisna yaparsınız yada demokraside çareler tükenmez diyim=)
      ve son olarak amacım gerçekten merakınızı celbedip sizi sinir etmek diil ama sanırım utanırım şuyum buyum filan dersem -_-, ama muhabbettimiz benim açımdan çok güzeldi sevgili Nymph , bi dahaki yazınızda görüşmek üzere , sağlıcakla kalın =)

      not: pardon zaten göndermemişim msjı ,yanlış yere yazdım sandım haha...

      Sil
  3. Gain benim de sevdigim bayan vokallerden hatta ilk solosundan sonra yine birseyler yapar mi diye beklerdim. sans eseri youtube da dolanirken rastladim sasirdim yine de k popta bu kadar cesur sahneler beklemiyordum sanirim. uzun zaman gain hakkinda yazi aradim nette bugun senin yazini goruce hemen merakla okudum cunku sen muzik konusunda bilgilisin o nedenle senin yorumlarina guveniyorum.

    birde gain genelde cesur ve cooldur bu albumde(klipte) sanki sevimli yuzunu daha cok gostermis gibi geldi. ayrica sarkinin sozlerini de merak klipten dolayi iki gundur bunlari ariyorum hep. benim muzikal anlamda bilgim yok denecek kadar az o nedenle senin yazilarini dikkatle takip ediyorum ve tesekkur ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim bu kadar tatlı bir yorum yazdığın için gerçekten çok mutlu oldum okurken ^^
      Müzik benim için gerçekten önemli ama yazılarım tamamen öznel fikirlerimden oluşuyor ve ben de tam bir amatörüm bu sebeple o kadar güvenme yani XD Gene de elimden geleni yapıyorum, düşündüklerimi yazmaya çalışıyorum bu sebeple insanlar böyle şeyler söylediğinde aptal aptal sırıtmaya başlıyorum...Belki biraz kızarıyorumdur da aynaya bakmam lazım hahaha
      Şarkının anlamı düşünüldüğünde bu tatlılığı inanılmaz uygun ama... Yakışmış bence abartılı durmuyor, doğarl bir şirinliği var ^^ Albümdeki Gaze ve Tiredness ise tam GaIn şarkıları hepimizin bildiği kısa siyah elbiseli cool GaIn imajı taşıyor o iki şarkıdan.

      Sil
  4. sayın su perisi ama ben gidicem diyorum siz beni bırakmıyosunuz kuzum,sizin suçunuz :P ki şu anda konuşmaya programlanmış olan bana açık kapı bırakıyosunuz, bende son gaz gevezelik edip duruyorum , Gain hanımefendiyede ayıp oldu -_-neyse hakkında yazdıklarınızı okumaya söz veriyorum umarım bu biraz olsun içini rahatlatır Gainin =) evet gelelim konumuza ,ne konusu diceksiniz şöyle ki bir gün mecaliniz olur yazdıklarınızı PC ye geçirir ve o sırada güvensizliğini sizin için çok da sorun olmazsa yazdıklarınızı okumak gerçekten isterim ..hayır yani cidden merak ettim, böyle fantastik isimler duyunca aramızda istemeden bi çekim oluşuyo =) ama nasıl okurum artık bilemedim -_- bikerelik belki bi istisna yaparsınız yada demokraside çareler tükenmez diyim=)
    ve son olarak amacım gerçekten merakınızı celbedip sizi sinir etmek diil ama sanırım utanırım şuyum buyum filan dersem -_-, ama muhabbettimiz benim açımdan çok güzeldi sevgili Nymph , bi dahaki yazınızda görüşmek üzere , sağlıcakla kalın =)

    YanıtlaSil
  5. ve yanlış yere yazdığımı farkettim yazımı hehe, bi üstteki msj olucak efenim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne üstteki mesaj olacak? o.O Anlamadım gerçekten ahaha

      Sil