21 Mart 2014 Cuma

B.A.P - One Shot Albümü Kazananı

 Başlığımdan taşan heyecan beni de hayrete düşürdü, evet.

 Belki de bebeyimden ayrılmak istemiyoru... Şaka şaka bugün çekilişe son verip kazananı açıklıyorum gerçekten :D

 Çekiliş postunda da görebileceğiniz gibi katılmak isteyen herkese bir numara verdim, bunun sonucunda 33 katılımcımın olduğu ortaya çıktı... Vuhuuuu ne kadar da sekshihada bir sayı böyle~

 Neyse ben de daha önce söylediğim gibi random.org'un kenarındaki ufacık number generator'ı kullanarak çekilimi yaptım ve Voila!!! İşte kazanan numara:


Evet 3 numaraaaa!!!!!
Ki kendisi aşağıda da görebileceğiniz üzere sevgili Hanujuni. Tebrikler ^_^


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...
Çekişimde derdim de o zaman bir sene boyunca çenemi kapamam gerekir gibi geliyor agsfgafshagsfh

Hadi gittim.


Not: Ne hakkında yazı yazmam gerektiğine dair bir fikri olan var mı? :)

11 yorum:

  1. G Dragon? :D :D Ya da herkesin toplanıp yorumlarda YG'ye nefret kusacağı bir YG-son-zamanlarda-napıyon? yazısı? :D Şaka bir yana -aslında ciddiydim- Kim Kiduk'un her filmini izlemiş birisi olarak senden onun hakkında bir inceleme yazısı alsak pek hoş olurdu :3 ama bu düşük bir ihtimal sanırım. Fanfic alsak da olur? BEG inceleme yazısı olabilir, Nym! :D Ya da bir ara yapmıştın, yani çok önceden, k-indie protect gibi bir şey vardı öyle şeyler k-hiphop'da da varsa ve yazsan da olur, bir yazıda üç beş k-hiphopçıyı da anlatabilirsin :3 Ya da Jay Park yazısı yazabilirsin, yazdın mı yazmadın mı hatırlayamadım açıkcası^^ Keyyyyy yazısı yazabilirsin :D Son zamanda aklına takılan şarkılar, ilgilendiğin ama fanı olmadın gruplar üzerine bir yazı, k-popa genel bakış açısı ve bu konuda senin ne düşündüğün, bizden gizlediğin gizli cevherler, son zamanlar çıkan ve ilgini çeken singleler üzerine topluca bir yazı, idol rapper-underground rapper karşılaştırmalı yazısı... Şimdilik aklıma bu kadarcık geldi, ben geldikçe yazarım buraya :P Valla yarın filan yazsan bir yazı ne güzel olurdu hep YGS morali de olur bak :')

    Aman boşver diyorsan da hayat nasıl gidiyor Nym? :D

    Bu arada kazananı buradan tebrik ediyorum^^
    mirabella~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GDragon çok zor konu yaa... Düşünüyorum düşünüyorum işinden çıkamıyorum onun agfsgafsfashfh

      Blogum müzik blogu olduğundan off-topic bir Kim Ki Duk yazısı yazmam herhalde. Aslında yalan yok; arada özeniyorum farklı konular hakkında yazmaya da sonra önce müzik konularını bitir de oluyorum :D

      Önerilerinin hepsi çok hoş ama mutlaka birini seçip başlayacağım bu akşam. Umarım yarına yetiştiririm :)

      Hayat... İyidir işte nasıl olsun? Hep aynı akışında :D

      Sil
    2. Ben de öyle düşünmüştüm Kim Kiduk konusunda T.T Ben arkandanyım, farklı konular konusunu destekliyorum, bilesin :D

      Nymm bir tanesin (buraya kalpler, öpücükler, çicekler gelicek~). Hep annanemin de dediği gibi: İyi iyi aman iyi ol :D

      Sil
  2. Öncelikle kazananı tebrik ederim :) ve ne hakkında yazıcağını bulamadığını söylemişsin bence CL'in şu şarkıdaki Kur-an ayeti okunmasıyla ilgili bir yazı yazabilirsin aslında(sadece fikrimi söylüyorum) çünkü senin bu konu hakkında ki fikirlerini merak ediyorum ayrıca sen 2NE1'ı çok seven birisin bu yüzden tepkini merak edip bakmıştım ama birşey göremedim neyse ben fikrimi belirttim :) kazananı tekrar tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konu hakkında ask.fmde o kadar çok konuştum ki... Bir de soğumaya başlamışken tekrar hortlatmayalım bence ortalığı karıştırmak için bahane arıyormuşum gibi görünür.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Ben senin ask.fm'in olduğunu daha yeni öğrendim o.O hemen bakmalıyım oraya tebi bir de bulmam gerek xd ve bu kadar tatsız bir konuyu tekrar hatırlattığım için kusura bakma Nymphe

      Sil
  3. Omona yapıyorum şu an bir O.O
    Şok geçirdim bir de yavaş yavaş ekranı indirdim heyecanımı bastırmaya çalışarak, hiç beklemiyordum, buradan başta beni dünyaya getiren anne ve babama asdfgh asıl sana teşekkür ederim Nym, mutlu oldum şu sınav arefesinde ^^
    Key'i göresin birlikte saçınızı boyayasınız inşallah :D
    O ayet meselesi hakkında ask. fm de görüşünü epey belirttin zaten bence de kim ki duk filmleri hoş bir mevzu olabilir ya da yoğun istek olan Gd, ama ilhama bağlı sonuçta :)
    Tekrar teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen görebilmene sevindim Pazartesiye kadar dönmesen yeni birini seçmem gerekecekti :P
      Ahahahah ne güzel dilek o öyle XD
      Mailine bak diyecektim ama buraya yorum yazdığını görünce kontrol ettim zaten istediklerimi göndermişsin ^^

      Sil
  4. Kazanan arkadaşı tebrik ederim :D Ve nymphe sana her gün sırf Toheart yazısı için blogunu açtığımı itiraf ediyorum :D Eğer yazarsan bu okurun çok mutlu olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görmeden istediğini yapmış bulundum ama :D
      http://memyselfandkoreanmusic.blogspot.com.tr/2014/03/madem-bu-kadar-lezzetli.html

      Sil