12 Mart 2014 Çarşamba

B.A.P - One Shot Albümü Hediye Ediyorum!

 Fark ettim de blogu açalı iki seneyi geçmiş. Hatta neredeyse iki sene 1 ay olmuş çünkü 2012 Şubatının 19unda ilk yazımı yazmışım. Siz hayın takipçiler bana bir tanecik hediye bile vermediğiniz için (tebrik bile etmediniz cık cık cık) ben de işleri tersine çevireyim dedim. Bu yüzden blogumun ikinci yaşını kutlamak adına içinizden birine kendi albümlerimden birini hediye etme kararı aldım :D

 Ki bu albümde başlığın açık ve net bir şekilde belirttiği üzere B.A.P. One Shot albümü oluyor. Wohoooooo!!!

Daha kutlu amaçlar uğruna ve "sharing is caring" kafasıyla kurban edilmiş zavallı koyun

 Albümün hiçbir şeyi yok sadece ilk geldiğinde hevesle açıldı o kadar. Bir kere bile CDsini yerinden çıkarıp dinlemedim açıkçası, geldiğinden beri üst rafımda kendi halinde duruyor. Bu bağlamda yeni gibi. İmzalı kartı var ama onu göndermeyeceğim, çünkü Bang Yongguk çıktı. Biliyorsunuz o ve ben... Yani ben ve Mr. Bang... Bir güüün ağacın altın...ahgsahfshggafsgfh Tamam sustum, sustum :D

 Peki albüme tırnaklarınızı geçirmeniz için ne yapmanız lazım? Aslında ben sohbet muhabbet insanı olduğumdan kendinizi ifade edebileceğiniz bir konu bulup bir şeyler yazmanızı, bir resim çizmenizi, olmadı ufak bir Key heykeli çalışmanızı (sonra da bana göndermenizi ahgfshahsgjh) falan isterdim ama aynı zamanda çok kararsızım, sonunda kimi seçeceğime karar veremem (Heykellere hala açığım bu arada... Kilden oluuuur mermer oymacılığı oluuuuur...). Bu sebeple bu seferlik şu şekilde yapacağız:

1. Blogumu takip edin. Önceden takip ediyorsanız ne mutlu bana :D

2. Aşağıya kazanmanız dahilinde size ulaşabileceğim bir mail ya da twitter adresi ile katılmak istediğinizi belirten bir yorum bırakın. Yorumunuzun numarası sizin çekiliş numaranız olacak.
not: Twitterdan katılabilir miyim demenize gerek yok ve twitterdan söyleyenleri saymayacağım. Daha doğrusu sayamayacağım. Çünkü aşağıya yorum bırakmanızı istememenin tek sebebi çekilişi yaparken size bir numara verebilmek. Ayrıca büyük ihtimalle sonradan unuturum kimin katılmak istediğini ama buradaki yorumunuz sürekli burada olacak. Bu sebeple lütfen buraya yorum bırakın. Sadece "Katılmak istiyorum" yazıp size ulaşabileceğim bir bilginizi bırakmanız yeterli :)

3. Bekleyin. Şu andan itibaren başladığımızı düşünürsek çekilişin 10 günlük bir süresi olacak yani haftaya Cuma random.orgu kullanıp çekilişi yaptıktan sonra kimin kazandığını açıklayacak ve bilgileri için kendisine ulaşıp büyük ihtimal Pazartesi günü albümü göndereceğim ^_^

 İşte böyle... Katılacak arkadaşlara iyi şanslar, umarım gerçekten grubun fanı olan ve deli gibi bir kpop albümü isteyen birine gider.

 Ve oyun... Başlasın!!!!

74 yorum:

  1. yaaa Allahım hemde B.A.P albümü albüm koleksiyonlarını yapmak isteyenn deli bir BABY olaraktan bana çıkarsa nasıl mutlu olurum anlatamam ahh nasıl muhteşem insan yaa böyle güzel şeyler yapıyosunn herkes tüm BABYler adına çok teşekkürlerr hığağağa seviliyosunn ahh çok heyecanlandım kusura bakmaa söz konusu B.A:P oluncaa ahh bi dakka kalbim duruyo sanırsamm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanlanmana çok sevindim ben de birine isteyeceği bir şey hediye edeceğim için çok mutluyum da... Sevgili Adsız kendinle ilgili hiçbir bilgi bırakmamışsın. Bu bağlamda ben seni nasıl çekilişe dahil edebilirim? Lütfen google hesabınla falan giriş yap :D

      Sil
  2. 2. yılın kutlu olsun *konfettiler fırlatıyorum o yöne* Daha nice bloglu yıllara ^^ (Çekilişe katılmıyorum, albüm bende var hatta bana da Yongguk kartı çıktı). Katılanlara bol şanslar~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ona buna çıkışıyor olsam da iki sene olduğunu ben de ancak bugün fark ettim zaten :D
      İkimize de Yongguk demek... Kendisini fena sevdiğimden albümü verecek olsam da kartına el koydum ben de, başka bir üye olsa kartıyla birlikte gönderecektim kazanana :)

      Sil
  3. -Takip etmeyi başarabilmişsem eğer-
    @bulera97
    Teşekkürler :')

    YanıtlaSil
  4. amanın hemde one shot albümü..
    nimpiiii..bunu istiyorummm..nerelere yazıyosun bilmiyorum ama o çekilişte adım olmazsa yakarım buraları.. :D

    YanıtlaSil
  5. Bende sessiz bir takipçin olsam da, katılmayı çok isterim ^^
    hanife.9557@hotmail.com
    Katılan arkadaşlara ''May the odds be ever in your favor'' diyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Bieypi dediler geldim. :D

    2. yılın kutlu olsuuuun! Shirushi adıyla takip ediyormuşum seni, profil resmimde de Kyuhyun varmış. :D
    Ahanda şuradan bana ulaşabilirsin; heiseishirushi@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba nym hanım yazılarınızı ailecek severek okuyoruz annem sizin hayranınız nice güzel yazılar yazmanız dileği ile ikinci yilinızı kutlarım efendim :) adım Neslihan umarım bir gün tanışırız mail adresim xxxnesliakyz@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Nasıl başlasam bilemedim :3 2.yılın için canı gönülden kutlarım hediyen de çok hoş onu da belirteyim öncelikle ehehehehe:D mail adresim ----> eylulyesiltepe@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Çıkmaz ama yaz sen beni de dostum :') @panaxxvip falan filan işte...

    YanıtlaSil
  10. 2. yılın kutlu olsun...Nice nice senelere :'3 her neyse efenim mail adresimi buraya atıveriyorum inşalla bana ulaşırsınız kkk~ ebrarklcsal@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Happy birthday memyselfandkoreanmusic!!!!Nymin bloğuuuuu!İtiraf ediyorum ask.fm de anon olarak soru sordum :P Biri bieyyypiiiii mi dediiii! Şuraya mail adresimi de ekleyeyim minicikcik bilgeturan95@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Ben ilk çekilişinizde katılmak için ne yazsam diye düşünürken çekilişin bittiğini görmüştüm üstünde bir yıl mı geçmiş onun? :)
    Şimdi geç kalmadan katılayım o zaman ^^
    htcsk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. 2.yılın kutlu olsun ^^ @semasuju93 - sema_as_2@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba

    B.A.P hayranı değilim. Sadece senden güzel, bu sevdiğim bir blogdan hoş bir hatıram olsun isterim. Sadece güzel yazılarını bekleyen ben, bu yazıların devamını dilerim ve yorumumu da eklerim. :) cdsoon2@gmail.com mail.

    Yeni yazılarda görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  15. Daha nice yillara :)
    nelumbonucifera121113@gmail.com;
    @nelumbonucifera1

    YanıtlaSil
  16. Ahh B.A.P albümü mü başlığın ismi bile yetti bana amaa ahh.. Öncelikle 2. yılın kutlu olsun nice yıllara :) Bana da çıkmaz ama çıkarsa her bakışımda sana bol sevgi dilekleri göndereceğime eminimm :) Ve bana çıkarsa mail adresime Yongguk'un kartının resimni de atar mısın :) Ben bir Baby Bangster'ım da :D adresim: duygucosgun01@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. 2. yılın kutlu olsun.Umarım daha bi bu kadar daha yazarsın.Açıkçası twitter ya da faceten paylaşma koşulu olmadığına sevindim çünkü öyle olunca rakip sayısı artıyor(evet ygs yüzünden beynim yandı).
    ecemsolakoglu@gmail.com
    @ecemsolakoglu fazla yaratıcı twitter adım

    YanıtlaSil
  18. Nice yaşlara... ^^
    Ben de şansımı denemek isterim.
    sinemyildiz.91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Yorum yazmak için baya baya alta inmem gerekti xD
    Bil bakalım buraya niden geldim? Hı hı hı hı? Bilemedin mi? O zaman şıkları sunuyorum:
    A) Pislik yapmaya.
    B) Resmimi istemeye.
    C) Kendimi göstermeye.
    D) Hepsi
    E) Yarısı
    F) Bi kısmısı
    Seç beğen al fufufuufuf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahsgfaghsfhgasfgahfdgafdgahfdahgfdgfdsgahfgdhafgdfagdh
      A) Blogumda senin yorumunu görünce pislik yapılmış gibi hissetmedim aksine manyak gibi sırıtıyorum :D
      B) Biliyorum biliyorum... Özürlerimi gönderiyorum, onu da en kısa zamanda gönderiyorum :(
      C) Seni görmek güzeldi :3
      D) Hee peki o zaman...

      Hepsine cevap verdim yalnız test kafasından ne kadar uzaklaştıysam artık agsfdgasfghashafshafh

      Sil
    2. Soruların da testle bir alakası olmadığını düşünürsek..... asghfasghfasghf
      Amacıma ulaştım tamamdır artıkın çekilebilirim xD

      Sil
    3. Açaydım kollarımı... Gitme diyeydim... ajgsahsghasgagh

      Sil
  20. Waaavvv B.A.P albümü müü *-*-*-*-* Bi anda gözlerim pançak pançak oldu
    Çekilişlere bayilirim özellikle içinde B.A.P geçenlere o halde iletişim adresim bicosso@gmail.com efenim:3 Bu arada 2. Yılın kutlu olsun sen yaz biz okuyalim böyle hep:D

    YanıtlaSil
  21. 2. yılın kutlu olsun *şakşakşak* B.A.P dedin katılmamak olmaz ya tutarsa hesabı ehem ehem
    mail adresim: nurtoptuzen@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takip etmeye çalışıyorum ama maalesef gerçekleştirilemedi diyor. Google'da da Twitter'da da olmadı? :/

      Sil
    2. şöyle bir şey çıkıyor http://i.hizliresim.com/xE1Z7v.jpg

      Sil
    3. O zaman sorun sizden değil internettendir. Benim tek derdim takipçilerime haksızlık olmamasıydı ^^
      Çekilişe dahil edildiniz numaranız 18.

      Sil
  22. Merhabalar . blog acemisi olduğumdan takip edip edemediğimi anlayamadım :D takip edemediysem bana bir yardım eli :D takip etmeyi becerdiysem de böle bir çekiliş yaptığın için teşekkür ediyorum ve 2. yılını tebrik ediyorum :)))) twitter adresim : mmerveyilmazz / Merve Yılmaz

    YanıtlaSil
  23. İstiyoruuuum onu gerçekten istiyorum T.T
    Katıldım bende Nym-shhi^^

    YanıtlaSil
  24. 2. yılın kutlu olsun :D bu arada bende takip edip etmediğimi anlamadım sfadasfadsd çekilişte banada yer varsa şöle kenar yerlerden bir yer alim :D adresim: pirazizli_pinar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Blogunu takip etmek istediğim halde bir türlü takip etmeyi başaramadım. Sürekli hata veriyor maalesef, hem Google hesabım hem de Twitter'ımla denediğim halde.. :( Çok istemiştim çekilişe katılmayı ama olmayacak galiba. Ah, B.A.P.............................

    Yine de ikinci yılını kutlarım, nice yıllara Nymphe. :D Sessiz bir takipçiydim şimdiye kadar ama neredeyse tüm yazılarını okudum. Blogunu keşfettikten sonra daha önceki yazılarına dönüp bakmışlığım da var, şu an düşündüm de fanın olmuşum galiba sdsfsgfjkhjkhl neyse, tekrar kutlu olsun 2. yılın~ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer sorun çıkarıyorsa senin hatan değil googleın salaklığıdır. Katılmak istediğin için sayacağım seni de merak etme ^^ Benim tek amacım diğer takipçilerime haksızlık olmasını engellemekti o kadar :)

      Sil
    2. Teşekkür ederiiiim :) Blogunu her türlü takip etmeye devam edeceğim :D

      Sil
  26. 2.yilin kutlu olsun:)) Bol bol yazi yazman ceviri yapman dilegiyle .Iletisim: dila_derin99@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Katılmak istiyorum :) ela_haz_der_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Ben de geldim ^^ twitter/byz_bb ya da beeeyza.cakmak@gmail.com :)) Daha bol yıllara nym,2.yılın hayırlı olsun(:

    YanıtlaSil
  29. 2. yılın kutlu olsun.Çekilişe ben de katılmak istiyorum :) ayse_altunbulak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. 2. Yilin kutlu olsun!! Bayadir yazilarini okuyordum ama daha takip edememistim. Acikcasi kpop nilgilerimin bircogunu senden ogrendim ^^ bol bol yazi yazarsin umarim. Bende artik daha cok yorum yapacagim :D bu arada twitterda @bsgndgn adresinden bulabilirsin beni. Tam da istedigim albumu koymussun cekilise cok mutlu oldum gorunce :D

    YanıtlaSil
  31. Ben zaten seni takip ediyorum diye biliyorum fgdh 2. yılın kutlu olsun *alkışsesleri* :D
    Pek kazanabileceğimi zannetmiyorum ama neyse twitter adresim @shawol_pogi :D

    YanıtlaSil
  32. ben de katılmak isterim:) euckun@gmail.com

    teşekkürler!

    YanıtlaSil
  33. 2.yılın kutlu olsun^^ Uzun uğraşlar sonucu takip etmeyi başarabildim :D mail adresim: okuyucuceyda@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. 2.yılın kutlu olsun :)) Bol bol azılar yazman dieğiyle kardelennhicyilmazz@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. 2.yılını tebrik ederim:) Çekilişe bende katılmak istiyorum :)))
    Twitter : meeldylmz Melda YILMAZ

    YanıtlaSil
  36. Nice senelere.:)

    iwalkalone93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Benim doğum günüm de 19 şubattı

    YanıtlaSil