12 Mart 2013 Salı

"Ölümcül" mü? Hayır, Sadece Giriboy...


 ... dediğime bakmayın, çünkü You're Chemical ile kanıtladı ki Giriboy albümünün isminin dediği kadar (İlk albümünün adı Fatal yani ölümcül ) olmasa da istediğinde rahatlıkla nefesinizi kesebiliyor.

 Giriboy underground sahnesine 2011 yılının Aralık ayında Swings'in eşlik ettiği "You Look So Good To Me" ile resmi olarak dalmış bir rapper. Underground-resmi... Evet çelişkinin farkındayım ama ne demek istediğimi anladınız işte. İlk kayıtlı ve bir MVye sahip olan şarkısı bu yani XD Oysa rap yapmaya lise birinci sınıfta internette bazı rapperların freestyle videolarına denk gelip "Ben de bir deneyeyim bakalım" dedikten sonra başlamış. Zaten You Look So Good To Me başta olmak üzere Fatal albümündeki şarkıların neredeyse yarısını lisedeyken besteleyip yazmış kendisi.  


 İlk şarkısı "You Look So Good To Me"yi yayınladıktan hemen sonra amatör günlerinde aynı çeteye -Domain- mensup oldukları Lil Boi ile (ki kendisi Geeks üyesi ve son dönemde harika bir mixtape yayınladı) Let's Have A Drink'i yayınlayıp bir de MV çektiler. Aslında bu konspeti bir albüm olarak düşünen iki kafadar sonradan bitirme konusunda bazı sorunlar yaşamış ve işi rafa kaldırmış. Ta ki Geeks'in bağlı olduğu şirket Grandline'ın CEOsu Giriboy'a ulaşıp "Hadi şuna bir MV çekelim" diyene kadar... Giriboy'un şarkının tam anlamıyla bir başarısızlık olacağını düşünüyormuş ama gene de dostuyla CEOyu kıramamış böylece hem şarkıyı hem de MVyi tamamlamışlar.

 ufak bir ara not: Domain çetesi Giriboy'un internette takıldığı günlerde online olarak rap hakkına konuştuğu 5 kişiyle sonradan buluşup normalde de bir arada çok eğlendiklerini görmesi ve buna bağlı olarak daha sık bir araya gelmeleri, beraberce amatör konserler vermeleri şeklinde oluşmuş bir çete. Zaman geçtikçe onlarla takılan herkese (mesela Zico gibi) "Sen bizimle takılıyorsun, o yüzden sen de Domain'in bir parçasısın" demeye başlamışlar ve böylece çete gittikçe büyümüş. Şu anda bir araya gelip resmi bir albüm çıkarma gibi bir niyetleri yok ama zaten sürekli birbirlerinin şarkılarına eşlik ediyorlar. Gene de Zico, Geeks, Hanhae, Giriboy'un biraraya geldiği bir albüme hayır demem şahsen~kkkkk

 Daha sonra Swings'in "Gel benimle çalış" demesiyle onun şirketi JUST Music bünyesine dahil olan Giriboy underground konserlerde koşuşturmaca, stüdyolarda sabahlamaca ve canı sıkıldığında ekibiyle takılmacayla geçen bir dönemden sonra 2012'nin Haziran ayında ilk albümü Fatal'ı ardından da altı ay kadar sonra Aralıkta da albümün ikinci ayağı olan Fatal II'yi yayınladı. Albümü başından beri iki adım şeklinde tasarlamış olan Giriboy, bunun için oynadığı bilgisayar oyunlarından esinlendiğini söylüyor. Onların da seri halinde yayınlanmasını o "macera devam ediyor" mesajını etkileyici bulmuş olmalı ki kendi albümlerine de yerleştirmek istemiş. Albümün ismi konusunda bir çok kararsızlık yaşasa da (bir ara Horny Album koymayı düşünmüş) sonunda "Fatal" yani "Ölümcül"de karar kılmış, çünkü bir şekilde iyi olduğunu düşünüyor bu kelimenin.

 Gelelim müzikal karakterine... Giriboy bir hiphop sanatçısı ve temelde rapper olmasına rağmen farklı şeyler denemekten hoşlanan birisi. Bu yüzden vokal eğitimini yarıda bırakmış olmasına rağmen (çünkü vokal hocası ona aslında cazibesinin tamamen tekniğe uygun olarak, doğru bir şekilde şarkı söyleyememesi olduğunu söylemiş, ki bence de sonuna kadar haklı) şarkılarında vokallik de yapıyor. Ki bütün şarkılarının tamamen kendisi tarafından bestelenip yazıldığını söylememe gerek yok sanırım. Müziğinde genel Kore hiphopının duruşuyla karşılaştırıldığında daha k-indieye kayan bir şeyler var, bu açıdan kendisini biraz Verbal Jint'in sentimental yanına benzetiyorum ben (Burada önemli bir parantez açıyorum: Verbal Jint dinleyin! Diğer dinlediğim hiphop artistleriyle karşılaştırıldığında yerüstü ama bence harika.). Mesela Dok2 gibi daha sert ve hiphop camiasında bilindik temel basslar kullanmak yerine Giriboy'un bassları bir şekilde daha ilginç. Albümünde bir basitlik var ama bu mükemmelliği de beraberinde getiren sanatsal basitliklerden. Öyle ki şarkıları dinledikçe aslında ilk duyduğunuzdaki kadar basit bir melodiye olmadığını aksine karşınızdakinin oldukça komplike bir beste olduğunu fark ediyorsunuz.  Giriboy'un yaptığı müziğini dinlemek enstrümanların arasında sıkışıp boğulmadan, indie ile hiphop arasında gidip gelerek, arada çok yumuşak olmasına rağmen şarkıya o funky duyguyu getiren elektro beatlerle eğlenerek hiphop müziği dinlemek demek.

  "Peki onca övdün övdün hangi şarkısını önerirsin?" diyen armut-piş-ağzıma-düşçüler için... Benim önerim Fatal albümünün tamamını dinlemenizdir, çünkü gerçekten çok iyi bir albüm. Ama illa bir iki tane öner diyorsanız Beenzino'nun eşlik ettiği You're A Chemical ile Zico ve Ganggmo'nun eşlik ettiği Calculating Woman benim bugünkü takıntılarımdı. Şu anda bile Calculating Woman çalıyor -sanırım bütün gece dinledim- ve ben de mırıldanarak eşlik etmeye çalışıp şarkıyı katlediyorum. Bununla birlikte son MVsini çekip bizzat kendisinin yer aldığı Different da oldukça güzel bir şarkıdır, ayrıca ben sonradan dubstep sayesinde ilginçleşen ve oldukça deneysel bir hava kazanan You Don't Look Good To Me'yi de severim. Giriboy'un favorisi ise bir filmde duyduğu repliği temel alarak yazdığı 내 몸이 불타오르고 있어 yani My Body is On Fire'ymış ki benim de sevdiklerim arasında. Her neyse sizi önerdiğim ilk önerdiğim iki şarkıyla başbaşa bırakayım, yoksa albümdeki her şarkıyı sayacağım burada~kkkkkkk



 Nasıl beğendiniz mi? Albümü indirin millet, gerçekten çok iyi... Son olarak şunu da söyleyeyim: Giriboy şu anda 3 farklı albüm projesi üzerinde çalıştığını söylemiş Hiphopplaya'ya verdiği son röportajında. Henüz bir mixtapei olmadığı için mixtape üzerinde çalışıyormuş, ayrıca hakkında sürekli tweetler attığı yeni albümü var bir de Fatal'daki şarkılarla beraber bir kaç şarkının daha enstrümantal versiyonlarının yer aldığı bir albüm hazırlığı içindeymiş... Türkiye'de kaç insanı ilgilendirir bilmiyorum ama -tahminim iki elimin parmağı kadar... evet iyimse bir insanım- duyunca sevinecek bazı kişiler tanıyorum XD

16 yorum:

  1. Iki elin parmağı? Haha neyse iki parmak garanti en azından.

    Giriboy yaşına rağmen (12) oldukça yetenekli. Kendisine saygım sonsuz. Stüdyo kayıtlarında efsane, lakin canlı performanslar konusunda hala alması gereken çok yol var. Yeterince rahat değil sahnede. Belki de hatun gurubun kendisini yeterince kesfedememis olmasındandir. Malum kendileri ciril ciril çığlıkları ile fazlasıyla rahatsız edici olsalar da gaza getiren bir tarafları da var. Keşke Giriboy ogluş Zino ile ciksa birkaç defa sahneye, o cekingenligi kırmasını sağlayabilir o performanslar.

    Yine yaşından bahsedelim, pek genç olmasina rağmen pek cesur sözler yazıyor. Özellikle ure a chemical... Gerçi orada asıl örtülü erotizm Zino beyefendi hazretleri tarafından geliyor ama ㅋㅋㅋㅋ Vokali ile dinleyenin yanaklarina al basmasina fazlasiyla katkida bulunduğunu söyleyebilirim. Ah Zinoㅋㅋㅋㅋ

    Basitlik konusuna gelelim. Kesinlikle tam aklimdakileri soylemisssin. Basit ama bayağı değil. Sadelikten gelen güzellikten bahsetmek gerekli. Vokalinde de ayni sadelik var bence. Kesinlikle nev-i şahsına münhasır bir artist. Ikinci bir Giriboy sanmıyorum ki ola Kore topraklarinda.

    Album ismi konusunda iyiki sorun yasamis da degistirmis. Horny nedir arkadaş ahahhaa. O da biraz fazla olurmuş. Ucuz sanki. Eh fatalin da cok matah bir isim olduğunu soyleyemeyecegim ama ㅋㅋㅋㅋ Horny den iyidir her şekilde.

    Ben yeraltinda bunu seviyorum işte. Hepsi birbirinden o kadar farklı ki. Her birinin oturmuş birer stili var, o asinalik beni benden aliyor. Ve collablerde o kadar leziz bir uyum yakaliyorlar ki... Ah... Cidden insanin damaginda tat bırakıyor. Farkli müzik türlerinin, farkli yollardan yürüyen vokallerin büyüleyici uyumuna doyamiyorum bir türlü. Bkz. Giriboy Zino collabi.

    P.s:Ure a chemicaldan hiç bahsetmese miydik? Haha yine bir nane yedik gibi hissediyorum ㅋㅋㅋㅋ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10u bulamıyoruz Güz, mutluyum huzurluyum~kkkkkk

      Giriboy 91 doğumlu yahu! Ama tipi pek bir küçük gösteriyor ne yapsın çocuk? Ben ilk gördüğümde liseli falan galiba bu demiştim, itiraf ediyorum XD

      Şarkının sözlerinin tamamını Giriboy yazmış galiba, Zino sadece eşlik etmiş de olabilir. Ama bakmam lazım bir emin olmak için, beraber de yazmış olabilirler. Bazen neyi nasıl yaptıklarını hiç çözemiyorum~haha

      Albümün ismi konusunda belirgin bir sorun yaşamamış yani sonuçta underground albüm, kim ismine karışabilir. Ama iyi ki Horny olmamış yoksa kesin Jtong'un soyundan bu diye uzun bir süre dinlemezdim albümü :P Fatal Horny'den kat be kat iyi gerçekten XD

      Ben bizim ulaşabildiklerimiz yer altının kalburüstü tayfası olduğundan hepsinin bu kadar farklı olduğunu düşünüyorum. Yoksa şarkılarında da dedikleri gibi Hongdae sokaklarında GTOP taklitçisi dolu XD

      karşı p.s.: Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete Güz XD

      Sil
    2. Benim için hep 12 kalacak hahaha Annesi gibi konuştum kkk

      Ben ure a chemicalda Zino'nun kendi sözlerini yazdığını düşünüyorum ancak Giriboy cikarsa da cok sasirmam haha

      Hahahaha Jtong adamim ya! Busanlilarda bir acayiplik var ya
      Suyundan midir havasindan mi bilinmez... Var iste bir seyler haha Bir ara Busanli rapciler dosyasi acmak gerekli. Incelememiz lazim neden boyle bu adamlar. Ayrica Busan camiaya hatiri sayılır sayida artist kazandirmis. Busanli hiphop dinleyicilerinin sayisi da fena. Busan konserleri Seul konserlerinden daha iyiymis gibi geliyor bana. Seyirci daha bir klas gibi.

      Hongdae'deki Gtop wannabelerle fena halde dalga geçiyor isin kingleri. Buyuk ihtimalle kimseye ulasamadan yitip gidiyorlardir. Ozgun olmak lazim bu hayatta. Ne yaparsan yap ozgun ol.

      P.s: kıskançlık damarlarimda... ustelik hic huyum olmadigi halde haha fangirl mode on and on... Aha bak boogie on n on'a bağladım simdi de ㅋㅋㅋ

      Sil
    3. Gerçekten Busan'dan çok ünlü var. Üstelik hiphop camiasında da bol. Busanlılar daha erkeksi, Seullüler daha çıtkırıldım olduklarından mıdır nedir? :P

      Evet, Busan ayaklarından gelen fancamler daha iyi. Bir kere çığlık atan kız sayısı azınlıkta XD Simon D Busan sokaklarında hiphopper havasında dolandığını söylerdi gençliğinde afro saçı eşliğinde~kkkkkk

      Nan kwenchanaaa~ Neil achime... Şarkı efsane ya XD

      Sil
    4. Kesinlikle swag cizelgesi yapsak Busan Seul'un ustunde yer alir. Oradaki seyirciler oppalarini tavlamaya calismaktan ziyade eglenmeye geliyorlar gibi hissediyorum.

      Aman soyleme... Simdi sabaha kadar surecek bir replay tribine girmeyeyim haha

      Sil
  2. İki elinin parmağı?!? Bir elinde kaç parmak var Nymphe? XD Belki naiad olduğun için iki falandır^^
    Son bir yılda müzik tercihlerim o kadar değişti ki kendime inanamıyorum. Önce pop dinlemeye başladım, sonra da hiphop. Kendimi rap dinlerken hayal dahi edemeyen ben şimdi oturmuş zevkten dört köşe olmuş bir halde dinliyorum şarkıları. Ama hatırlıyorum bütün bu rap sempatisi heartbreaker ile başladı. Bigbang, Block B, BAP derken bir de baktım idol rapçilerden underground rape kadar gelmişim. (Hep Primary heeeeep XD) Önümüzdeki bir kaç ay içinde yolda "Cuz ve got swaaaag!!!" diye bağıran birini görürseniz bilin ki o benim XD
    Giriboy'u ilk kez Güzzi'den duyup dinledim. Kendisi hiç de yardımcı olmuyor yukarıda bahsettiğim eylemi yapmamam için. Giriboy yani. U're Chemical, Different, Calculating Woman, 기리보이, You look so good to me, Tik tok.... Çok güzeller.^^ Bir de adlarını bilmediğim, Crucial Star, Black Nut ile Brother Su&Lovey'in eşlik ettiği iki şarkısı var, onları da çok sevdim. Şu an şarkıları karıştırmış da olabileceğimi düşünmedim değil. Neyse işte. Cuz we got swaaaaasdfghjjklş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha 10 kişi çıkmaz mı yani? İyimser bir insanım ben agsfhgfsgafdsh

      Crucial Star ile olanın ismi "Farklı", Black Nut'la olanınki "Bir Geceye İhtiyacım Var", Brother Su&Lovey ile olan ise "Player" yani "Zampara" falan olarak çevrilebilir :) Veeee albümde başka şarkı kalmadı~hahaha

      Ahahahaha hiphop sevmeye başlamana sevindim XD Cuzz we got swaaaaag babeeeh afsgfdhsgh

      Sil
  3. Ah bu tanıtım yazısını okumak için böylesine hevesle bekledikten sonra arkadan arkadan geliyorum ya... nasıl utana sıkıla yorum yapıyorum bilemezsin. Yani resmen baş eti yeme eyleminde hiç de fena olmadığımı ispatladım, üzerine kalkıp okuyamadım! "Lanet olsun bana, lanet olsun bu dünyaya" diyerek o çok sevdiğimiz (!) arabesk rapçilere burdan bir göz kırpıyor ve mutluluktan dört köşe olmuş Aydancığın sazı eline almasına izin veriyorum.

    Öncelikle en iyi şu şekilde ifade edebileceğim için diyorum ki: The amount of awesomeness of this post is so damn high! asdfghasdfgh
    Domain çetesinden bahsetmen süper olmuş. Çünkü kendileri ne yerler ne içerler pek bir bilgim yoktu. Aslını söylemek gerekirse sık sık dile getirdiğim gibi Giriboy oğlanını nedenini tam olarak bilemediğim bir sebepten pek sevmekle birlikte hakkında herhangi bir şey öğrenme çabasına hiç girmedim. Fancam izlemek yeterince meşakkatli bir işmiş gibi geldi. Altın değerinde bir yazı bendeniz için. Ve önümüzdeki dönem planlarını da paylaşmışsın ya, vallahi ellerin dert görmesin diyorum Nym. Cansın canansın çok iyi geldi bu. Hayır yani kendimi biliyorum. Güzin ya da sen "Aydan!!!! Giriboy'un albümünü nasıl buldun?" diyecektiniz belki ve ben "Oha! Albümü mü çıktı? Ne ara?!" diyecektim ya da o kadar olmasaydı bile sonradan haberdar olacaktım ahaha Dediğim gibi şu ara çok üşeniyorum her şeye. Oğluşuma bile!

    Şimdi birazcık önerilerinden bahsedeyim. Giriboy ile bilinçli tanışmam (daha önce duymuşsam bile yer etmemiş o yüzden öncesi diye bir şey yok bende) sizin huzurlarınızda idi efenim. O konuşmaları hatırlarsınız herhalde, değil mi? You're a Chemical efsanesi ile kulaklarımın Giriboy milliliği gerçekleşmişti asdfghasdfg Gerçi o ara Beenzino odaklı gitmiş idik sankim ama benim içimi gıdıklayan bir adet "You'll Like it" kısmı vardı orda ahaha :D Bak daha farkında olmadan o ara bile vermişim ben kararımı bence. Sadece henüz farkında değilmişim ahaha :D Unhook ur bralar eşliğinde biraz sönükleşmiş o kadar! Neyse o kadar epik bir girişti ki o şarkı... Aslında çok da büyük sürpriz olmamalı bu sevgi sanki. Her seferinde "neden bilmiyorum ama..." demem anlamsız. Neden olmasın ki? Ortam başından beri Giriboy sevmeye açıktı!

    Zico düetli Calculating Woman muhteşem... dur bi saniye cidden her şarkı muhteşem! Swings'i de severim ben o yüzden... yeah :D Fakat sık sık dile getirdiğim gibi benim takıntı şarkım You don't look good to me. Şarkının girişinden itibaren sonundaki küçük kısım ile katline kadar o kadar acı çektirici, öyle hasta eden, öyle ağzıma sıçan bi atmosferde gidiyor ki o şarkı... cidden çaresizce, kurtuluşum ya da geri dönüşüm olmadan esiriyim ben o şarkının. Hatta bak şu anda dinliyorum ve tam olarak neresinden sonrasını sevmiyorum onu bile söyleyebilirim. Olay dubstep ile alakalı da değil sadece... Anlamsız bağrış çağrışlara girince kopuyorum ben. Yoksa cidden başka bi problemim yok. Ayrıca stop talkin shut ur mouth bitch dediğinde her seferinde sırıtıyor ve keyiften dört köşe de oluyorum. Bak tam olarak en sondaki you don't look good to me anymore kısmından hoşlanmıyorum. Bence de cidden nasıl bağlayacaklarını bilemeyip fazla deneysel çalışmak suretiyle az biraz katletmişler güzelim parçayı. Olsun yine de aşığıyız asdfghasdfgh

    İşte böyle Nym. Yani şu yazı ile ilgili hislerimi yeterince belli ettim sanırım. Bu yazıyı yazdığın için tişikkirler sipirmin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kkkkkkkkk Sonunda beklenen kişi ve yorumu da teşrif etti XD

      Domain çetesinin içeriğini öğrenince "amaaaan yeeaaa bizim çocuklar bunlar" moduna girip o pek sevdiğimiz (!) arabesk rapçilere arabesklilik konusunda olmasa da Anadoluluk konusunda taş çıkardığımı söylememe gerek yok sanırım afshfhdfshdfh Ya bir de hepsi birbiriyle takılıyor kim kiminle nerede ne zaman çözemiyorum ki ben! Underground hiphop dünyası ilişkileri zamanında herkesi ekran başına kilitleten aşk-öfke-ihtiras dolu pembe dizilerden daha karmaşık :P

      Giriboy'u hepimiz You're Chemical'la tanıdık yalnız değilsin yani :D Ben Calculative (ya da Calculating) Woman'a aşık olmuş olabilirim.Hayır, neden bir grup erkeğin bir kadına lanet okudukları bir şarkıya aşık oluyorum orası da bir muamma ama... Çok güzel şarkı be! Sürekli tekrarda bıraktıklarımdan bu aralar.

      Ben You Don't Look Good To Me'deki o deneysel zırvalığı seviyorum işte! Bir ara deneysel müziğe taktığım bir dönem vardı onlara saygı duruşu gibi oluyor sanırım benim için~haha

      Ne demek efenim... Sen de karşılığında bir Supreme Team yazısı yazsan da okusak!~kkkkk

      Sil
    2. Cidden şu underground alemlerinde sanırım herkes ense&tokat takılıyor. Yani herkes... herkesle! Her birine stalkerlık yapmak isteyen bünyem bir noktadan sonra geri çekilip bu kadar iç içe geçmiş kankaşara dayanamaz oluyor. Bizim de kalbimiz var be arkadaşlar. Az biraz durun yahu! İki dakka Ssam D(oppamı asdfghasdf)'yi keseyim, bakayım ne alemdeler diyorum pat! Bir bakıyorum ki Double D got his back Sonra gözlerinden, ağzından, burnundan ve kulaklarında gökkuşakları fışkıran bir adet manyağa dönüşmüşüm! Öyle bir instagrama bakayım diyorum pat o da ne! Primary deve paylaşıyor ahaha Hayır bunlar hoş şeyler ama... İşte kalbimiz var be arkadaşlar :D Domain konusunda o kadar stalker sayılmam ama sanırım birazcık bakınacağım haha

      Supreme Team konusunda... Benim kendime hayrım yok yahu! Aslında bir şeyler yazmak istemekle beraber nedense aslında istemiyorum da asdfghj Yani çok hevesli ama bir yandan da üşengeç moddayım. Beni tutan nedir bilemiyorum. E-Sens geri döndüğüne ve büyük umutlarla, eh artık bir zahmet lütfen ama, Supreme Team albümü beklediğime göre... Belki çok yakında bir şeyler çiziktirebilirim. Güzin ya da sen yazsanız nasıl keyifle okurum ama ufff var yaaa :D

      Sil
    3. Ahahahaha! Aynen ya kimin eli kimin cebinde belli deği. Bir açıdan da iyi konser fotograflarına falan bakınca "Aaaa sen de mi oradaydın?!" şeklinde ekran başında çok kötü fangörlin moduna girmeme neden olsalar da... Bence bunları bir araya toplanıyorlar muhabbet muhabbeti açıyor, "eh hadi bir şarkı patlatalım bari" diyorlar, sonra o kafalarla doğru ekipçe stüdyoya.. Ve voila!! Yeni bir şarkı/mixtape emrinize amade agshafshfh

      E-Sens geri döndüüüü!!! Sanırım twitterda çığırmıştım ama burada da ortalığı ayağa kaldırmak lazım bir~kkkk Cidden ben de gözlerimi gört kulaklarımı sekiz açtım yeni Supreme Team albümünü bekliyorum. Daha ne kadar Dang Dang Dang yani? :P

      Ahahaha ben de bayılıyorum başkası yazınca okumaya... Otur SSam D oppana az kızım, aslan payını sana ayırdık güzziyle beraber. Ben bugün bir indie projesi hakkındaki yazımı tamamlamayı planlıyorum. Kpopta hiçbir şey yok bari Kore'nin gerçek müzikleri hakkında bir şeyler yazalım :P

      Sil
  4. Önecilikle blogunun uzun süredir gizli bir takipcisi olduğunu söyleyim; ben! Açıkcası nerden düştüm buraya hatılamıyorum ama o günden sonra bana başka bloglar tat vermez oldu bir sonraki yazını dörtgözle bekler oldum. Ve geçenlerde de yine bloguna bakarken Giriboy'un yazısını gördüm. İtiraf etmem gerekirse bu blogu okumaya başladığımda belli başlı bir kaç grubu dinliyordum ve diğerleri ise benim için birkaç isimden ibaretti. Primary'miş yok efendim Zion T'ymiş, Simon D'ymiş duymamıştım bile :'(. Ve burda da ilk gördüğümde, sanırım Primary'di, şöyle bir göz atıp diğer yazın için beklemeye başladım, oysa şimdi çok pişmanım. Önce senin sayende Block B'yle tanıştım, ki ne kadar minnettar olduğumu belirtmeme gerek yok sanırım, sonra k-indie dinlemeye başladım. Sonra nerden olduysa TigerJk'yi keşfettim, sonra bana ne oldu inan ben bile bilmiyorum.
    Giriboy'dan bahsedecektim ama konuyu dağıttım ve uzattım sanırım. Kaç ayın birikmişi varmış bende de. Yine konuyu dağıtmadan söyleyeyim ki bu sefer Giriboy yazısına Primary'ninki gibi muamele göstermedim. Okudum, gerçi daha yazının ilk paragrafını okur okumaz bir yandan da gogila 'giriboy fatal album download' yazmıştım bile (hatta şuanda da Fatal II iniyor :D) ağzım açık bir daha okudum. Sonra youtube giriboy yazdım, o zamandan beri evde You Look So Good To Me çalıyor. Açıkcası müzik konusunda senin kadar bilgili değilim ama You Look So'nun gerçekten farklı olduğunu hissettim ve albümünü dinlerken diğerleri bu kadar farklı değildir diye düşündüm ama Tik Tok'u açar açmaz yanıldığımı anladım :D.İki elin parmağı demişsin kendimi de nacizane yeni hayran olrak katarsam sanırım bir el olduk. Ve Calculating Woman, şunu söylemeliyim ki yazından ondan bahsederek Giriboy'u benim gibi yeni keşfedenlere büyük bir kolaylık sundun :D.
    Bu uzun ve saçma yorumun sonunda da senden bir isteğim olacak, lütfen bana müzik listeni verrrrr( ellerin kenetli dizlerimin üstündeyim şuan :'( ).Ayrıca bir yazının sonuna bir arkadaşın, onda ne cevherler varda saklıyor o her siz ısrar edine benzer bir şeyler söylemişti, sanırım bu da o cevherlerden birisi. Diğerlerini de sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkürler blogumu gizliden gizliye takip etmene çok sevinmesem de (çıkın ortalara müzk hakkında sohbet edelim yahu!~kkk) beğenmene ve takip etmene bayıldım XD

      Tiger JK is da king!!~kkkkk Aslında ben Tiger JK'nin müziğinin içinde değilim çok ama k-hiphopın temellerini atanlardan çoğu rhymi yaratan kişilerden biri olduğundan büyük saygım var kendisine. Eşi Tasha'yı da severim bu arada :)

      Aslında sadece Fatal IIyi indirsen de olur çünkü kendisi Fatal'daki şarkıları da içeriyor~kkkkkk

      Müzik listem mi?!! İçinde ne var ben bile bilmiyorum desem? Benim müzik listem cidden gerçekten öyle bir şey olduğunu söyleyemeyeceğim kadar çok karmaşıktır, çünkü blogda da yazı yazdığım için yeni çıkan çoğu şarkıyı en azından bir kere dinliyorum. Kore dışında da müzikler dinlerim ayrıca, nette sürekli bunlar hakkında konuştuğum için insanlar sadece bu yanımı biliyor. Yani benim müzik listemi isteme, çünkü öyle birşey var diyemem XD

      Güzzi... Başımın belası... :P Kendime sakladığım pek bir şey yok ya, söylediğim gibi o kadar çeşitli şeyler dinliyorum ki, bir şeyden bahsetmeyince kendisiyle olan samimiyetimiz sebebiyle de hepsini kendine saklıyorsun diyor bana XD

      Sil
    2. Blogunu görüp de beğenmemek pek mümkün değil. Gizlilik konusuna yapabileceğim bir şey yok ama bugüne kadar yorum yaptığım ilk yer senin blogun oldu :D 3 yıldır sessizce takip ettiğim yerler var düşün, nasıl bir düşünce şekli benimkide bilmiyorum artık :D

      Keşke Fatal'ı indirmeden haberim olsaydı :D

      Müzik listen yok demek, üzüldüm. Zaten listeni isterken sadece Kore'den dinlediklerini kastetmemiştim :D Sorun olmazdı yani, benim için ama neyse yani yok :'(

      Benimde böyle bir arkadaşım olsaydı ben de Güzzi gibi yapardım herhalde :D Neyse en azından burda alışılmışın dışında birkaç kişiyi vermiş olman da beni mutlu eder :D

      Sil
    3. Hiyayt! Yakalandınız!

      Adsız arkadaşım (Bir dahaki yorumunda adını öğrenmeyi ümit ediyorum) bu kız kandırıyor seni, kendine neler neler saklıyor bir bilsen :P Ben başının etini yemesem bunların hiçbirini yazmaz, kendi odasında dinler aynanın karşısında el çırpar kkk. Merak etmeyin, baş belası damgası yeme pahasına sizler için(!) kendimi feda(!) edeceğim ve Nym'in başının etini yemekten bir an bile vazgeçmeyeceğim.

      p.s: Ya bu arada ismin (nickin) konusunda ısrarcıyım :D Bir elin parmak sayısına ulaşmamızın şerefine seni bir törenle karşılamak isteriz :D Allaseniz sessiz kalmayın yahu! Bakın ne güzel muhabbetler dönüyor buralarda. Yazıların iki katı uzunluğunda yorumlar falan :D Çok çok sıcak gelsenize kkkk

      Sil
    4. Yakalandım, bu hoş yorumunu da yeni gördüğümü fark edip üzüldüm (nasıl bir takipçiyim bende, ayıp yani yakıştıramadım kendime -_- )

      Beni kandırıyor değil mi? Ben de öyle düşünmüştüm, yok tanıtımlarda olsun şunlarda bunlarda olsun gayette öneriyor sonuçta değil mi, değil mi, değil mi? Zaten yorumunun birinde senin sayende bunları ortaya çıkardığını söylediği günden beri sana nasıl minnettarım bilemezsin :DD. Allah herkese senin gibi başbelası(!) versin :DDD. Vazgeçme destekçinim :DD.

      Törenle karşılanmamın şerefine veririm o zaman adımı :DD. Ben de sessiz kalmak istemem ama bir kere yazmaya başlarsam takip ettiğim yerlere sonra başından kalkamam ben bu bilgisayarın :DD. Muhabbetler güzel farkındayım ama sizin yorumlarınızı okuyunca kendimiz çok bilgisiz hissediyorum bazen napıyım :DDDD. Adım da daha doğrusu nickim mirabella, neden diye sorma ilkokuldan beri hep bunu kullanıyorum ama niye ben de bilmiyorum :DDD. Nymphe'nin vizeleri var yazmıyor diye uğramıyordum ama iyi ki bi göz atmışım öylesine :DDD

      Not: Tanıştığıma memnun oldum :DD ben de yorum yapıcam artık her yazıyaa :D

      Sil