27 Nisan 2012 Cuma

SHINee Sherlock Albümü Şarkı Çevirileri


Track 1. Sherlock
Söz: Jo Yoon Gyung
Müzik: Rocky Morris, Thomas Erickson, Thoman Troelsen

[Münho] SHINee geri döndü, SHINee geri döndü, geri döndü, geri döndü, geri döndü

[Jonghyun] Şu andan itibaren her şey dursun kim olursa olsun
Olay mahallinden kaçamazsın
Her şeyin ortada olduğu bu durum için endişelenmene gerek yok
[Onew] Ben şimdiden oldukça rahatım bu gizem dolu odada

[Taemin] Senin titrek nefesin, hiçbir şeyi gözden kaçıramam
[Onew] Gizlice kalbimdeki mücevherin peşine düşmüşsün
[Taemin] Senin heves dolu bakışların sayesinde şimdiden delindi savunmam
[Key] İsmine şüpheliler listemde rastladım, dondum kaldım!

[Jonghyun] Hiçbir şeyden haberin yokmuş gibi görünen masum yüzünle sen
Kalbimi harekete geçirdin, bir şans ararken
[Key] Sadece iki cevap var ([Jonghyun] İki cevap var)
[Taemin] Havaifişekler gibi patlayan bu uzun gecede bebeğim

Oh~ merak ediyorum, evet
Bu çerçevenin içinde birdenbire gülümsedin, neden?
Oh~çok merak ediyorum, evet~Çok merak ediyorum, evet~

[Minho] Seni düşünüyorum, sonra aklımdan atmaya çalışıyorum defalarca
[Key] Kafamın içi şüphelerle dolu, gerçekten senin istediğin ne benden

[Jonghyun] Tek bir ses çıkarmadan o an sızıyor kalbime
[Taemin] Ve her şeyi yok ediyor

Oh~ Çok merak ediyorum, evet
Bu çerçevenin içinden birdenbire çıkıp gittin, neden?
Oh~Çok merak ediyorum, evet~ Çok merak ediyorum, evet

[Onew] Şu anda benim yanımda değilsin
Açıkça bilsem de nedenini gene de sorgulayacağım seni
[Jonghyun] İstediğim cevabı sen de biliyorsun, senin dudakların
[Minho] Bir anda parlayıp gene kayboldu

[Taemin] Nasıl çoktan farkında olduğunu söyleyebilirsin?
Bilmiyorsun sen benim kalbimdekileri
[Jonghyun] En başından beri sana sıkıca kapılarını kapatmamıştı zaten kalbim

[Key] İşte suçlu burada
Artık kimse kaçamaz
Ne sen ne de ben, hiç kimse!
[Minho] Yaptıklarının hepsinin kanıtı elimde
Her şeyi açıklığa kavuşturacağız artık ([Taemin] Bu patlamayı bebeğim)

Oh~ Çok merak ediyorum, evet
Bu çerçevenin içinden birdenbire çıkıp gittin, neden?
Oh~Çok merak ediyorum, evet~ Çok merak ediyorum, evet

Bu gece SHINee burada!
Yani alkışlar alkışlar alkışlar SHINee için
Alkışlar, alkışlar, alkışlar SHINee için!!

Track 4. Alarm Clock
Söz: Jonghyun, Minho
Müzik: Niara Arain Scarlet, Philippe-Marc Anquetil


Bugün de kendi terimle sırılsıklam olmuş bir şekilde
Uyandım uykumdan, hala inanamıyorum buna ben, oh~

Korkunç bir kabus...
Her gece tekrar gördüğüm bir rüyada
Her şey yalanmış gibi soğukça terk ediyorsun beni, oh~



İnanamıyorum hala, dudakların
Bırakamam seni hala, onları yanağımda hissederken
Silemem seni kalbimden



Alarmım çabucak çalsa
Ve uyandırsa bu rüyadan beni
Kabusun içindeymişim gibi geçen o zamanı geri çevirsem
Ve ayrılığımızı bir kenara fırlatıp atsam
Bu paramparça olmuş korkunç rüyanın içinde donup kaldım
Hiç bir yere kaçamıyorum
Alarmım gürültüyle çalsa
Ve uyandırsa beni
Oh, çabucak
Uyandırsın beni



Belki bir ufacık yağmur damlasının dokunuşundan sonra solan bir çiçek gibi
Senin için çok da büyük bir mesele olmayabilir, hadi ayrılalım o zaman
Ama senin buz gibi kelimelerinden sonra soğuk bir uykunun pençelerine düştüm ben
Hala senin mucizevi varlığını yakalayabilecekmiş gibi hissediyorum, oh lütfen



İnanamıyorum hala, senin kokun
Kurtulamıyorum ondan, içime sızdı artık
Bütün bunlar bir rüya olmalı



Alarmım çabucak çalsa
Ve uyandırsa bu rüyadan beni
Kabusun içindeymişim gibi geçen o zamanı geri çevirsem
Ve ayrılığımızı bir kenara fırlatıp atsam
Bu paramparça olmuş korkunç rüyanın içinde donup kaldım
Hiç bir yere kaçamıyorum
Alarmım gürültüyle çalsa
Ve uyandırsa beni
Oh, çabucak...



Bu kabusun içinde, ben-ben yolumu bulamıyorum ben-ben
Bu kabusun içinde, ben-ben yolumu bulamıyorum ben-ben
Bu kabusun içinde...



Beni terk ettiğine inanamıyorum
Hala inkar etmekteyim ayrılığımızı
İlişkimizin bittiğinin farkındayım
Şu an artık bir rüyada olmadığımın
Ama kabul edemiyorum bunu
Gerçeklerle yüzleşemiyorum
Dön bana
Gerçekler bir kabustan farksız
Sana ihtiyacım var



Alarmım çabucak çalsa
Ve uyandırsa bu rüyadan beni
Kabusun içindeymişim gibi geçen o zamanı geri çevirsem
Ve ayrılığımızı bir kenara fırlatıp atsam
Bu paramparça olmuş korkunç rüyanın içinde donup kaldım
Hiç bir yere kaçamıyorum
Alarmım gürültüyle çalsa
Ve uyandırsa beni
Oh, çabucak...



Çabucak uyandırsa beni
Uyandırsa beni...
Uykumdan uyanınca karanlık bir yola attım kendimi
Düşüncelerin içinde kaybolurken hayalimde canlandırdım seni
Durgun bir su birikintisine bir taş fırlatır gibi
Küçük dalgalar yarattın aklımda bir tane, bir tane daha
Hayalimde canlandırdım seni
Hayalimde canlandırdım seni...


Track 5. The Reason
Söz: Kwak So Young
Müzik: Shim Eun Ji


[Onew]Karanlık sokaklarda tek başına yürüyen bana
[Jonghyun] Dökülen gözyaşlarımın farkında bile olmayan bana
[Taemin] Kör edici bir ışık gibi yaklaşıp üzerimde parladın
[Key] Senin elin silip attı gözyaşlarımı
[Onew] Ben de artık anladım ki...

Seninle paylaştığımız onca zaman
Farkına bile varmadan harcadığımız o mutlu anlar
Çok uzun zamandır yürüdüğüm bu yol
Yalnızlık içinde ağlarken yürüdüğüm bu yol
Sen bu durumu tamamen değiştirdin
[Onew]Sonunda anladım ben de
[Jonghyun] Önümdeki yolun bu kadar güzel olmasının sebebini

[Jonghyun] Sana uzun zamandır söylememiş olsam da
[Key] Nasıl bütün hislerimi bilebiliyorsun?
[Onew] Bu şekilde daima sana yaslandığım için üzgünüm
[Minho] Ellerimi uzatacağım artık ben de, artık seni ben tutacağım
[Jonghyun] Ne hissettiğimi anlayabiliyor musun?

Seninle paylaştığımız onca zaman
Farkına bile varmadan harcadığımız o mutlu anlar
Çok uzun zamandır yürüdüğüm bu yol
Yalnızlık içinde ağlarken yürüdüğüm bu yol
Sen bu durumu tamamen değiştirdin
[Jonghyun]Sonunda anladım ben de
[Onew] Önümdeki yolun bu kadar güzel olmasının sebebini

[Key] Hala karanlık anılar aklımda
[Taemin] Ama gittikçe sana benziyorlar ve ışığa boğuluyorlar
[Onew] Bu ışığın hiç sönmemesi için yardım et bana
[Jonghyun] Böylece ben de senin yanında ışıldayabileyim

Seninle paylaştığımız onca zaman
Çok uzun zamandır yürüdüğüm bu yol
Söz veriyorum sana, bundan sonra hep aynı anları paylaşacağız
[Jonghyun]Bunların hepsi senmişsin
Önümdeki yolun bu kadar güzel olmasının sebebi

Track 6. Stranger
Söz: Kim Jung Bae
Müzik: Kenzie

Tanımadığım bir yüzle önümde belirdin sen
Daha ilk bakışla her şey elimden alınmıştı sanki
Ben değiştim, sen her şeyi altüst ettin
Oh~ lalala lalala lalalala

[Key] Her şey birbirine girmiş, aklım karman çorman hale gelmiş olsa da
Bütün çatlakların arasından sızıp parlayan ışık sensin

[Taemin] Kimin için yaşadığım neler için savaştığım
Bu çok belli, çok aşikar bir durum
[Onew] Sadece sen beni anlasan yeter, tek ihtiyacım olan bu
Deliler gibi istediğim tek insan sensin

Seni aklımdan atamıyorum, seni istiyorum
Binlerce defa düşünsem de ulaştığım sonuç bu
Seni sonsuza kadar koruyacak kişiye bir bak
Oh~lalala lalala lalalala

[Key] Aklın sakinleştikçe kalbim daha çok yanmaya başlıyor
İşleyen bir saat mekanizması gibi sonumuz zaten meydanda

[Onew] Kimin için yaşadığım, neler için savaştığım
Bu çok belli, çok aşikar bir durum
[Taemin] Sadece sen beni anlasan yeter, tek ihtiyacım olan bu
Deliler gibi istediğim tek insan sensin


Seni aklımdan atamıyorum, seni istiyorum
Binlerce defa düşünsem de ulaştığım sonuç bu
Seni sonsuza kadar koruyacak kişiye bir bak
Oh~lalala lalala lalalala

[Onew] Karanlık sokaklar ışığa kavuşuyor
Seni tekrar bulabilmek için ortalıkta dolanıyorum
[Jonghyun] Oysa elime geçen tek şey bu bilinmez karanlık~

[Minho] Görünüşün gözlerimin önünden geçiyor
Tek söyleyebileceğim geleceğe dair bir söz yoktu
Çok iki yüzlüydün, oysa ben elimden geldiğince çabalamıştım
Nefretle kirletilmeden önce dikkatini çekmek için
Fırtınayla yüzleşmek üzere olan sen
Bil ki, seni içgüdülerimi takip ederek buldum


Tanımadığım bir yüzle önümde belirdin sen
Daha ilk bakışla her şey elimden alınmıştı sanki
Ben değiştim, sen her şeyi altüst ettin
Oh~ lalala lalala lalalala



Seni aklımdan atamıyorum, seni istiyorum
Binlerce defa düşünsem de ulaştığım sonuç bu
Seni sonsuza kadar koruyacak kişiye bir bak
Oh~lalala lalala lalalala

[Minho] O tanımadığım yüz bundan sonra bir yabancı değil

Track 7. Honesty
Söz/Müzik: Jonghyun


Uykumu başımdan atmaya çalışıp gözlerimi aralıyorum...
Biraz sonra yeni bir gün daha doğacak...

Göz açıp kapayıncaya kadar geçiveriyor günler, ah ne kadar da üzücü...
Kalbim kuytu köşelerde saklanmaya çalışsa da
Zaman kontrolüm dışında akıp geçiyor...
Kalplerimizi hızla çarptıran bu duygularımız
Bir gün sanki bir parçamızmışçasına sıradan gelecek mi bize?
Merak etmenin bir anlamı yok, sadece acı getirir yüreğimize...



Üstünkörü tanışmalarımız, zaman zaman can yakan davranışlarımız
Sizi kırmayı asla istmedim aslında, daima kalbimde asılı kalacak bir üzüntü bu
Ve ben de daima burada olacağım, sizi korumak adına...
Bütün hatalarımı kabul ettim daima
Siz de sarıp sarmaladınız beni tek bir kelime bile etmeden
Bu yüzden şimdi size kendi aynam olarak kabul ediyorum, daima doğruyu gösteren



Geçmişe bir göz atıyorum, anılarım bir film şeridi
Hala aklımda ilk karşılaştığımız gün
Kalbimin saklayamadığı gözyaşları süzülmüştü yanaklarımdan
En az benim kadar minnettardı onlar da...



Beni benden daha fazla anlayabilen sizlerin
Ben yorulduğum zaman bende daha yorgun görünen yüzleriniz
Çocuklar gibi ağlama isteği oluşturuyor içimde



Aramızda bir bağ var
O kadar önemli ki tarifi yok
Anılarımızdan bahsediyoruz bugün
Bizi bugünlere taşıyan...



Ben daima burada olacağım, sizi korumak adına
Bütün hatalarımı kabul ettim daima
Siz de sarıp sarmaladınız beni tek bir kelime bile etmeden
O yüzden şimdi sizi sarma sırası bende...



Yorulduğumda ve artık vazgeçmek istediğimde
Zayıf kalbime yenik düşüp kaçmak istediğimde
Sizin küçüçük elleriniz benim en büyük desteğimdi
Sizin için daima, sonsuza kadar şarkı söylerim...



Daima sizin yanınızda olacağım, güvenin bana
Size sürekli devam eden şarkılarla teşekkürlerimi sunacağım
Aramızda köprü olacak bu uzun upuzun dizeler
Son durağımızın neresi olacağını ben de bilmiyorum
Ama birbirimizden çok sey öğrendik değil mi?
Ben duygularımı ifade etmekte hep geç kaldım belki
Ama kalbimde bunlar vardı hep
Daima göz bebeğim olacaksınız
Daima beraber güleceğiz
Eğer benim neşem sizin mutluluğunuz oluyorsa
Teşekkürler...

_________________________________________________________________
Clue ile Note yok, çünkü sözleri neredeyse aynı Sherlock ile. XD
I'm out!!!! (LOL Taemin!!!! )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder