24 Ekim 2013 Perşembe

MAMA 2013 Adayları Belli Oldu...

... ve MNet'in sitesindeki oylama başladı. Ben de saygılı bir kpopsever olarak ilk -ve yüzde seksen üç ihtimalle son- oyumu kullandım. İşte adaylar ve benim seçimlerim:



En İyi Yeni Yeni Erkek Artist

         Bumkey                                           Bangtan Boys (BTS)

Adaylar: Bumkey, Bangtan (BTS), Roy Kim, , Jung Joon Young, Yoo Seung Woo
Benim Oy Verdiğim Aday: Bumkey
An İtibariyle Sıralamada Önde Olan Aday: BTS

 Bumkey'ye oy verdim çünkü o bizden ahsfahgfshagfdh Aslında Roy Kim'in Bom Bom Bom'u da bu sene dinlerken çok eğlendiğim bir şarkıydı, yeni şarkısına baktığım Jung Joon Young'un da müziği beni çok etkilemese de güzel bir sesi var, Yoo Seung Woo hakkında ise bilgim yok. Bangtan'ın ise uluslararası fanlar tarafından biliniyor olsa da Kore'de ciddi bir fandomu olduğunu düşünmüyorum ama olabilir de... Grupla ilgilenmiyorum pek.

 Şu anda sıralamada BTS önde olsa da MAMA ödülleri sadece oylama odaklı dağıtılmadığından -hatta bu internet oylaması az kabul edilebilecek bir paya sahip olduğundan- ben ödülü genel olarak beğenilen Roy Kim'in alacağını düşünüyorum her ne kadar Jung Joon Young oylamada onun önünde olsa da. Gene de khiphop kazansın kafasıyla Bumkey'e oy verdim :D

En İyi Yeni Kadın Artist
Kim Ye Lim                                                Le Hi
Adaylar: Lee Hi, Yoo Seung Un, Ladies Code, Kim Ye Lim, Crayon Pop
Benim Oy Verdiğim Aday: Kim Ye Lim
An İtibariyle Önde Olan Aday: Lee Hi

 Sevdiğim için Kim Ye Lim'e oy verdim ama bence Kore'de bıraktığı etkiyi düşünürsek Crayon Pop'a gitmeli bu ödül~hahaha MAMA ciddi bir "müzik" ödül töreni değil, gayet de popülarite odaklı. Bu yüzden bu senenin en popüler gruplarından biri olarak kabul etmemiz gereken Crayon Pop neden ödül alamasın ki? Genelde oylar yurt dışından geldiğinden Crayon Pop oylamada geride ama bence hak eden o :D

En İyi Erkek Artist
GD                          vs.                       GD
agfsddasgasdshsfdh

Adaylar: GDragon, PSY, Lee Seung Gi, Lee Seung Chul, Cho Yong Pil
Benim Oy Verdiğim Aday: (İnner VIP içgüdüsüyle) GDragon
An İtibariyle Oylamada Önde Olan Aday: GDragon

 Her ne kadar Cho Yong Pil efsane, Lee Sung Chul hatrı sayılır bir sanatçı olsa da şu anda sıralamada da önde olan GD alırmış gibi geliyor. Ama oy verirken kafasında Bounce'un çalmaya başlamasıyla her Bounce Bounce deyişimde omuzların yukarı gitmesi eşliğinde eli durmadan Cho Young Pil'in üzerine gitmiş biri olarak o kazansın da istiyorum. 19. albümüyle geri dönüp o zıp zıp idollerin arasından ödülüyle çıkmış biri daha da önemlisi bir efsane olarak hak ediyor bence :D

 not: Lee Seung Chul'la benim aram pek hoş değildir aslında Boohwal'e kazık atmış olduğundan :P Ama adam söylüyor abi... Gidip bir Heeya dinleyeyim. Gerçi DongHa versiyonunu daha çok seviyorum ben. To your face Lee Seung Chul!! ahsfghafshafh

Notun notu: Şimdiye kadar Heeya dinlemediyseniz mutlaka açın dinleyin. 80lerin rock balladlarından harika bir şarkı. Immortal Song'da Yoseob, Hyorin ile son olarak Ailee tekrar yorumlamıştı şeklinde ufak bir not da düşeyim :D

En İyi Kadın Artist
IU                                                                          Ailee

Sırasıyla Adaylar: IU, Sun Mi, Baek Ji Young, Ailee, Lee Hyori
Benim Oy Verdiğim Aday: IU
An İtibariyle Oylamada Önde Olan Aday: Ailee

 Bence bu ödül IU'ya gitmeli çünkü kpopta bu senenin en güzel albümlerinden birisi Modern Times. Konsepti harika, şarkılar genel olarak çok güzel, çalıştığı insanlar arasında aşırı saygı duyulan kişiler var ve en önemlisi önceden sadece 3 oktavlık olan IU artık o üç oktava duygu eklemeyi de öğrenmiş. Teaserlarından beri merakla beklediğim bir albümdü, dinlerken de hiç hayal kırıklığına uğramadım. Umarım kazanır.

 En İyi Erkek Grubu
SHINee                                                                        EXO

Adaylar: EXO, SHINee, Shinhwa, INFINITE, Teen Top
Benim Oy Verdiğim Aday: SHINee
An İtibariyle Oylamada Önde Olan Aday: EXO

 SHINee'ye oy verdim çünkü ben bir fanım. Shawolum ben!! aghsfahgsfh

 Ayrıca SHINee'nin hak etmediğini söylemek de haksızlık olur. Bu senenin ilk yarısında en çok albüm satan gruplardan biriydi, Dream Girl ile defalarca ödül kazandılar, ardından Japonca bir albüm çıkardılar ki başarısız oldu denemez, yaz ortasında repackagedle geldiklerinde eklenen iki şarkı da listelere üstlerden giriş yaptı ve daha da önemlisi övgü aldı, Everbody ile ise... Neyse o konuya girmeyelim asgfahgfsah Yani nedense ortalıkta fanlar eleştirdiği için olsa gerek SHINee bu sene başarısızdı şeklinde bir mantık olsa da yok öyle bir şey millet. İyi iş çıkardılar biraz işin suyunu çıkarmış da olabilirler tabi :P 

 Bununla birlikte süper düper popi EXO da yaz başında çıkardığı albümleriyle hala satış listelerinde olduğuna göre Koreliler ne kadar dalga geçerse geçsin insanlar ne kadar bıkmış olursa olsun başarısız kabul edilemez. Peynir ekmek gibi sattı adamlar hala da satmaya devam ediyor. MAMA'dan En İyi Erkek Grubu ödülünü alıp yurtlarına yollanabilirler gayet.

 Diğer grupların kazanacağını düşünmüyorum bu yüzden Lee So Man şu anda odasındaki masaj koltuğuında uzanmış purosunu tüttürüyor olmalı. Ödül her halükarda SMe gidecek gibi duruyor çünkü XD

Gene de tıpkı geçen seneki gibi ödül Shinhwa'nın olsun isterdim. Geçen sene vermediler bu sene de vermezler ama...

En İyi Kız Grubu:
F(x)                                                            Girls' Generation

Adaylar: 2ne1, Sistar, Girls' Generation, f(x), 4Minute
Benim Oy Verdiğim Aday: f(x)
An İtibariyle Oylamada Önde Olan Aday: Girls' Generation

 f(x)i sevdiğimden ve aday olan grupların arasında bu sene en sevdiğim albümü Pink Tape ile onlar yapmış olduğundan oyum f(x)'e. Ama sevgili MAMA'ya bir sorum olacak: Brown Eyed Girls nerede naaaan?!! Bu senenin en iyi kız grubu albümünü onlar yaptı farkında mısınız acabası? Bekleyin zengin olayım bütün heyete bir adet Black Box hediye edeceğim Recipe falan dinleyin de kulaklarınız müzik görsün diye aghsfhagfsah

 Fanlar oy kullandığından 2NE1 ikinci sırada Girls' Generation'ı takip ediyor ama kamooon yani... Neyse bence gene bu ödülü de SM sırtlanır ya -büyük ihtimalle- Girls' Generation'la ya da f(x)le.

 En İyi Dans Performansı - Erkek Solo
Seungri                                                              GDragon

Adaylar:  GDragon (Crooked), Jay Park (JOAH), Seungri (Gotta Talk To You), PSY (Gentleman), Yang Yoseob (Caffeinne)

Benim Oy Verdiğim Aday: Dünyadaki tüm Hustlin' Hustlin'ler adına Gotta Talk To You ile Seungri

An İtibariyle Sıralamada Önde Olan Aday: Crooked ile GD

 Öncelikle... Crooked ile GD mi? Crooked ile?!! Ben Crooked'u şarkı olarak seviyorum, MVsini beğeniyorum, sahnesine bayılıyorum ama kendisi bir koreografiye sahip denemez ki! Dal en iyi dans performansı yerine sahne performansı olsaydı anlardım. Böyle düşününce çok mantıklı çünkü; Crooked sahnesi gerçekten çok iyi. Ama koreografisi kpopa göre koreografi sayılamayacak kadar serbest değil mi sizce de? XD

 Ben Seungri'ye oy verdim çünkü bu sene en çok içimde kalan kpop şeysi Seungri'nin kendine teşekkür ettiğini görememiş olmak. MAMA'da bunu yapabilme ihtimali bile şimdiden kaçık gibi gülmeme neden oluyor~hahaha Ama bütün adaylar arasında en iyi koreografinin Yan Yoseob'un Caffeinne'inde olduğunu düşünüyorum ^^

 Aslında ben Joah'yı şarkı olarak seviyor, Jay Park'ı dansçı olarak çok beğeniyorum ama başka bir koreografisiyle aday olamaz mıydı? Çünkü Joah'nın MVsinde ortalıkta dolaşmaktan performanslarında ise GD gibi kafasına göre takılmaktan başka bir şey yapmıyor Jay :D Yoksa buradakilerin arasında en iyi dansçının o olduğunu düşünüyorum.

 Son olarak keşke Taeyang biraz erken dönseydi. O zaman bu dalın kazananı çoktan belli olmuş olurdu :P

En İyi Dans Performansı - Kadın Solo
CL ve gene CL

Adaylar: G.Na (Oops), Seo In Young (Please Love Me) Sunmi (24 Hours), Cl (The Baddest Female), Lee Hyori (Bad Girls)
Benim Oy Verdiğim Aday: The Baddest Female ile CL
Şu Anda Sıralamada Önde Olan Aday: The Baddest Female ile CL

 Bu kotegori bu sene kpop sololarda adam gibi koreografi olmadığını düşünmeme neden oluyor... Neyse...

 CL'e verdim çünkü Naeppun Kizibe şarkı olarak bir no no no olsa da özellike MNet 20's Choice'daki sahnesi güzeldi. Diğer koreografilerin hiçbirinde de bir şey olmayınca... Öyle işte.

En İyi Dans Performansı - Erkek Grup
SHINee                                                                           EXO

Adaylar: EXO (Growl), SHINee (Dream Girl), B1A4 (What's Going On), BEAST (Shadow), INFINITE (Man In Love)
Benim Oy Verdiğim Aday: Dream Girl ile SHINee
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: Growl ile EXO

 EXO fanları calm yo tits~ Buralarda Dream Girl dansında oluşan teknik bir aksaklığı kapatışlarıyla profesyonellerin profesyonelleri ünvanı alnının çatına bizzat k-netizenler tarafından yapıştırılmış bitnaneun SHINee varken kurt çocuklara laf düşmez :P

 Şaka bir yana ben Growl'u hem şarkı olarak  hem de koreografi olarak seviyorum. Ama SHINee'yi ve Dream Girl koreografisini çok daha fazla seviyorum bu sebeple oyum onlara :D

En İyi Dans Performansı - Kız Grup
Girls' Generation

Adaylar: Girl's Day (Expect), Girls' Generation (I Got A Boy), Sistar (Give It To Me), Crayon Pop (Bar Bar Bar), 4Minute (What's Ur Name)
Benim Oy Verdiğim Aday: I Got A Boy ile Girls' Generation
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: I Got A Boy ile Girls' Generation

 Şok olan? :P

 I Got A Boy benim için kötü bir şarkı, evet. Bazen dilime dolandığında kendimi boğup sonra da balkonumdan freefall yaparak ölümümü garantileme ihtiyacı duyduğum anlarım da olmuş olabilir, evet. Tamam sonuncu hiç olmadı, abarttım~kkkk

 Ama bütün bunlara rağmen I Got A Boy koreografisi adaylar arasında en iyisi bence. Sistar Alone'daki bilek hareketiyle standartımı çok yükseltti o yüzden Give It To Me koreografisi olmamış izlenimi bırakıyor hep üzerimde. Girl's Day'in Expectation'ı erkek grupları arasında meşhur olsa da "hangi tarzı tutturursak oradan yürürüz artık" kafasıyla önüne geleni deneyen bu gruba bir antipatim var. What's Ur Name'e dair ise hatırladığım tek şey HyunA'nın file şortu... Neden HyunA nedeeen?

 Aslında burada da popülarite açısından Crayon Pop kazanmalı oy verenler haklarını yiyiyoruz haberimiz yok~kkkk Bar Bar Bar'ın dansı bir hit :D

En İyi Vokal Performansı - Erkek
K.Will

Adaylar: 2AM, Lee Seung Gi, Lee Seung Chul, Cho Young Pil, K.Will
Benim Oy Verdiğim Aday: K.Will
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: K.Will

 K.Will'e oy verdim çünkü hak ettiğini düşünüyorum. Ama burada da Cho Young Pil kazansa çok sevinirim. Shimjani bounce bounce~ eder yani :D

 Hem böylece MAMA'nın da adı temizlenmiş olur azıcık :P

En İyi Vokal Performansı - Kadın
LYN                                                                                Ailee


Adaylar: Davichi, Lyn, IU, Ailee, Lee Hi
Benim Oy Verdiğim Aday: Lyn
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: U&I ile Ailee

 Lyn Koreli kadın vokaller arasında en iyilerden biri olduğunu düşündüğüm birisi o yüzden ona oy verdim. Kendisi The Moon Embraces The Sun dizisi için seslendirdiği OST ile kalbimi çalmıştı zamanında. Ama Ailee de başarılı, o yüzden o da kazanabilir. Lee Hi'ın ise daha gidecek çok yolu olduğunu düşünenlerdenim ben. IU'ya gelince... Albümünü sevmiş olsam da bu ödülü kazanmasını istemiyorum nedense.

 En İyi Band Performansı
Nell                                                 C.N.Blue

Adaylar: C.N.Blue, Nell, Dick Punks, Busker Busker, Jaurim
Benim Oy Verdiğim Aday: Nell
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: C.N.Blue

 En nefret ettiğim kategorilerden biri çünkü hem Jaurim'i hem de Nell'i karşı karşıya getirmişler ve ben iki grubu da çok severim. Sonunda bir şekilde Nell'e tıklamış buldum kendimi ama aklım Jaurim'de kalmadı desem de yalan olur. Gerçi C.N.Blue fanları sağolsun ikisi de fena halde gerilerde o yüzden nasıl olsa ikisi de kazanamayacak deyip huzur bulmaya çalışacağım :P

 Dick Punks ise... Sunglass MVlerini izlemiştim ama bir kere bile canlı performanslarını görmedim o yüzden bilmiyorum. Enteresan bir gruplar ama :D

 Bu arada adaylar arasında Busker Busker da var bu bağlamda ödül kime gider sizce? Ahhh geçen seneki rookie ödülü için edilen kavgalar sonrası "Busker Busker Wins" olayı aklıma geldi de~hahahaha Busker Busker şarkılarının liste başarılarını falan düşünürsek bu sene de aynısını yaşamamız pek ihtimal dışı gelmiyor bana XD

not: Yukarıdaki C.N.Blue çekimini çok seviyorum :D

En İyi Rap Performansı
Dynamic Duo

Adaylar: MFBTY, Geeks, Dynamic Duo, Baechegi, Verbal Jint
Benim Oy Verdiğim Aday: BAAM ile Dynamic Duo
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: BAAM ile Dynamic Duo

 Bir başka beni öldüren kategori daha... Bachegi'nin Shower of Tears şarkısını çok seviyorum, MFBTY'ye saygı duyuyorum ki Tasha en sevdiğim Koreli kadın rapper ve üçlünün son albümler The Cure daha önce burada da söylediğim gibi son dönemlerde en çok dinlediklerimden biri, Geeks geçen sene belirdiğinden beri sempatik bir hiphop ikilisi, Verbal Jint'in son işlerini sevmesem de kendisini severim... Ama sonunda Choiza'nın takım elbiseleri ve gözlükleri hatrına oyum Dynamic Duo'ya gitti :D Gene de özellikle MFBTY'de aklım kalmadı değil sayın okuyucu, bu yüzden sen oy kullanmadıysan onlara ver bari aghsfhgasfhah

Nissan Juke En İyi Müzik Videosu
G-Dragon

Adaylar: GDragon (Coup D'etat), PSY (Gentleman), Busker Busker (First Love), Lee SeungChul (My Love), Cho Young Pil (Bounce)
Benim Oy Verdiğim Aday: Coup D'etat ile GD
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: Coup D'etat ile GD

 Geçen sene bilmediğim videolar vardı, bu sene hep bildiğim yerlerden sormuş arkadaşlar...

 Coup D'etat'a verdim çünkü bütün o simgelere rağmen mesajını açıkça ortaya koyan güzel bir video. Üzerinde en çok konuştuklarımdan biridir ayrıca bu sene o kadar laf boşa gitmesin bari~kkkk Busker Busker ile Lee Seung Chul'unkiler sempatik videolardı, Cho Young Pil'in Bounce'ı ise tam olarak MV o mu emin değilim ama köpek fotoları slaytı gibi bir şeydi. Neden onunla aday gösterilmiş anlamadım Hello MVsi çok güzeldi oysa. Ya da bilmiyorum MAMA sayfası bir şeyler yanlış yazdı asghfahgsfh PSY'ya gelince... Gain'in görünmesi bile ona oy vermemi sağlayamıyorsa hiçbir şey sağlayamaz :P

En İyi Sountrack,
Yoon Mirae (Tasha)

Adaylar: Davichi - Don't U Know (Iris2 OST), The One - That Winter (That Winter The Wind Blows OST), Miss A's Suzy - Don't Forget Me (Gu Family Book OST) Yoon Mirae - Touch Love (Master's Sun OST), Jung Yup - Why Did You Come Now (I Hear Your Voice OST)
Benim Oy Verdiğim Aday: Yoon Mirae - Touch Love (Master's Sun OST)
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: Yoon Mirae - Touch Love (Master's Sun OST)

  Hakkında konuşmaya bile gerek yok bence. Zaten bu diziler arasında izlediğim tek dizi Master's Sun XD

Yılın Artisti
BEAST                                                                           EXO

Adaylar: Aklınıza Kim Geliyorsa...
Benim Oy Verdiğim Aday: BEAST
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: EXO

 Ben BEAST'e oy verdim çünkü bu sene en çok beklediğim olay BEAST albümüydü. Zaten bu daldan nefret ediyorum çok fazla aday var, neredeyse bu sene bir şarkı çıkaran herkesi yazıyorlar sanki. Sinir bozucuuu~

 EXO'nun önde olmasına ise hiçbir itirazım yok. İsteyen hepsi manyak fanları yüzünden desin, isteyen "benim köpeğim daha iyi uluyor" diye dalga geçsin... Grup ne sayesinde olursa olsun bu senenin en çok konuşulan kpop grubu olmayı başardı, satışları, durmadan katıldıkları programlar ve fangörller arasında olsa da popülariteleri ortada. Yani kazanırlarsa hak etmiş olacaklar bence, çamur atmanın bir anlamı yok.

Yılın Şarkısı
Crayon Pop                                                                         EXO

Sırasıyla Adaylar: Yazmaya üşendiğim kadar çok şarkı...
Benim Oy Verdiğim Aday: Bar Bar Bar - Crayon Pop
Şu Anda Sıramada Önde Olan Aday: Growl - EXO

 Yapmasaydım içimde kalacaktı gerçekten~kkkkkk

 Bu daldan da hiç hoşlanmıyorum. Nasıl koskoca sene onca şarkı çıkarken bir tanesini seçip "işte bu yılın şarkısı" diyebilirim ki? Bu yüzden Bar Bar Bar'a oy verdim çünkü popilikse popilik, kpopta hakkında konuşturmaksa hakkında konuşturmak, taklit edilmekse taklit edilmek XD Zaten MAMA ciddiye alınacak bir şey değil bu yüzden yılın şarkısı ödülünü de en az ciddiye alınması gerekenlerden birine verebilir bence :P

____________________________________
 Benim oylamam bu şekilde. Yılın albümü gibi bazı dallar oylamaya dahil değil, bunlar jüri tarafından verilecek ödüller.

 Aslında MAMA'nın ödül kısmını takmamayı öğreneli uzun zaman oldu, ben sahneleri merak ediyorum. Taeyang comebackinden sonra olacağına göre Big Bang sahnesi olmasa da en azından sene içinde Kore'de müzikal anlamda aktif olan üçlü GD-Seungri-Taeyang'dan bir sahne görsek çok iyi olurdu mesela. 

 Ayrıca bu sene de hiphop sahnesi olsa hiç fena olmaz, geçen senekinde en iyilerden birisi oydu.

 Ve lütfen SM haftalık bir müzik programına çıkarmış gibi bir sahne hazırlamasın gene. Mesela bir keresinde Gayo Daejun için SM orkestrası oluşturmuştu, gene o tarzda değişik bir şey yapsa fena olmaz, değil mi? Ayrıca Woolim ile birleşmemsi bir şey yapmalarının şerefine ortak bir sahne hazırlarlarsa şeklinde de düşüncelerim yok değil. Sonuçta Tasty SM Town Beijing'de sahne aldı, başka programları olmasa belki INFINITE de gidecekti. Kim bilir belki Woohyun'la Key'yi bir de MAMA sahnesinde yanyana kalp atarken görürüz... 

 Cube katılırsa comeback de yapacakları için bir Troublemaker sahnesi bizi bekliyor olacaktır. Eh, ben de onları bekliyor olacağım :D Sadece HyunA'yı sahneye çıplak çıkarmayın yeter :P

 JYP... Ahhh JYP... Şirketinden adaylık bile yokken programa katılacak mı acaba? Pek zannetmiyorum ama kendisinin ne yapacağı hiç belli olmaz. Belki bunu yeni bir grup tanıtımına bile dönüştürebilir *Aklı WINde gördüğü JYP traineelerinde olan Nym*

 Bir de tabi deli gönül oralarda Block B görmek ister ama... Bilmiyorum olabilir mi?

 İşin özü MAMA tam anlamıyla bir zırvalık aslında ve oylama yeni başlamış olsa da ödüllerin üzerine isimler çoktan kazınmıştır bile :D Zaten biraz üstteki idoller ve sanatçılar oradaysa bilin ki ödül alacaklardır. Yoksa o sıkı programlarında neden zaman ayırıp taaaa Hong Kong'a gitsinler?

 Mnet Asian Music Awards yani MAMA Töreni 22 Kasım'da Hong Kong'da düzenlenecek. Ve bakalım bu sene kim öpüşecek? :P

 Peki siz kimlere oy verdiniz bakalım? :D

13 yorum:

  1. bende sırf ödül töreninden sonra bir moda dedektifi yazısı yazmak için bekliyom var ya.. bençün başka bi işe yaradığı yok.. bakam kim ne giycek bu sefer kimin kıçı açılacak memesi görünecek... hangi adamın pantülü tuvaletten çıkmış gibim duracak hangi herüf fermuarını çekmeyi unutmuş olacak.. bunlar hep MAMA'yı gözümde önemli kılan sorular :D D: :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha valla biz de bekleriz öyle bir yazı :D Yorumun da burada olduğuna göre bunu söz olarak kabul ediyorum bak ona göre agsfhgafahfh
      Ben de bu sene kim öpüşecek çok merak ediyorum sonuçta bir MAMA geleneği ahsgfhgafshah SM bu konuda fazlasıyla bakir, şaşırtır mı acaba bu sene bizi? :P

      Sil
  2. merhaba sizin blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum ve önemli bir şey konuşmak istiyorum size blog dışında nasıl ulaşabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nymphe_nadiad@outlook.com ya da lucce_i_bi_sahil@hotmail.com mail adreslerimden ulaşabilirsiniz ^^
      Albüm falan mı alacaksınız? :D Bu konuda çok soru alıyorum da~kkkkkk

      Sil
    2. iyi akşamlar albüm bulabiliyor musunuz merak ettim de eğer bulunuyorsa ne güzel :D şimdiden teşekkürler :)

      Sil
    3. Elinin altında internet ve yeterince para olduğu sürece her şeyin bulunabileceği bir dünyada yaşıyoruz kpop albümü de neymiş~hahaha Rahatlıkla bulabilirsin yani ^^

      Sil
  3. Merhaba
    Daha oy kullanmadım. Kısaca, Shinee, Seungri, beast, G-Dragon, LYN, IU, evet bunların ödül almasını istiyorum. Geçen sene nerdeyse ödüllerin yarısını GDragon silip süpürmüştü, bu sene öyle bir şey olacağını pek zannetmiyorum. Exo alacak gibi hissediyorum.

    Ayrıca CL ne yaptı da aday oldu. Şarkıyı hatırlamıyorum bile, peh peh, neyse artık, O dalda da oy verecek kimse yok sanki. Ama lee hyori'ye versinler güzel söylüyor. Neyse artık en çok performansları merak ediyorum. Yenilik bekliyorum.
    Çok yazdım. benden bu kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nappeun Kizibe kötü bir şarkı evet ama o daldaki hiçbir koreografide bir nane yok :D O yüzden Crayon Popa versinler ödülü bence agsdasagdsgh

      Sil
  4. Rica etsem G-dragon un coup d'etat klibinin analizini yapabilir misiniz acaba? Klip analizlerinizi çok beğeniyorumda o klip hakkında neler diyeceğinizi merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim ama Coup D'etat kpop için ciddi anlamda mazide kalmış bir şey değil mi sence de? Yazılarımla olaylar arasında uzun bir ara olmasından hoşlanmıyorum açıkçası :/ O yüzden seni kırmaktan pek memnun olmasam da yazacağımı düşünmüyorum. Benim de içimde kalmış bir şeydir gerçi zamanında yazamadığım için pişmanım.

      Sil
    2. Haklısınız tabi. Aslında klibin yayınlandığı sıralarda sık sık bloğunuza bakıyordum yazıcak mısınız diye ama siz yazmayınca bir şansımı deneyeyim dedim :D Peki bu klip hakkında bildiğiniz bir yorum yazısı paylaşan var mı ya da daha doğrusu sizin beğendiğiniz?

      Sil
    3. Hiç okumadım desem... Biz VIP arkadaşlarımla aramızda konuştuk hakkında bayağı ama benim konuştuklarımdan hiçbirisi yazı yazmadı ne yazık ki. Ben de hiç Türkçe bir şeyler okumadım. Bu bağlamda tek önereceğim şey googleı denemen olabilir eminim bir şeyler çıkacaktır ^^
      Aslında benim o dönemde bilgisayarım bozuk olduğu için defterime aldığım notlar hala duruyor, bu hafta bir şeyler yazmayı deneyeceğim madem. Ama söz vermiş olmayayım çünkü başka bir planım daha var bu hafta için ona öncelik verebilirim ^^ Bu hafta yazarsam yazarım yani :)

      Sil
    4. Peki tamam o zaman teşekkür ederim :) Sakın benim için böyle bir şartlamaya sokmayın kendinizi, başka bloggerların yazı düzenine karışmayı sevmem ve sizinkine de karışmış olmak istemem.

      Sil