12 Haziran 2012 Salı

Askerlik mi Zormuş? Bir de Heechul Style Deneyin!!

 Askerlik anıları bir erkeğin hayatında önemli yer tutar. Yani tabi ki askere gitmedim ki bir erkek de değilim ama sürekli anlatıp durduklarına göre insan öyle düşünmeden duramıyor XD Bakalım Super Junior'ın Heenim'inin askerliği nasıl geçiyormuş?

 

 

 

 Heechul... İşte bu yüzden Super Junior'ın en sevdiğim elemanlarından birisin XD Senden başka kimse askerlikte de askerlikten başka her şeyi yapmayı başaramazdı~hahaha 

5 yorum:

  1. Ne olursa olsun yer mekan sınır tanımayan heechul burada da askerlik konseptinin dışına çıkmayı başarmış. Zaten aksi olsaydı bu çocuğu böyle sevmezdim XD Bu delilikleri yüzünden hastayım bu adama haha =D
    Sağol leydim bir kez daha bu çılgının konsept dışına çıktığını gösterdiğin için =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben başından beri askerlik maceralarını takip ediyorum kendisinin. XD Radyo programında SHINee Sherlock'ta dans edişi, kedisiyle beraber bir düğüne katılışı...~haha Bu adamın her zaman ve mekanda olay dışına çıkışına ben de hastayım zaten. Koreografiyi sallamaması programlarda canı ne isterse söylemesi... Heechul'u sevme nedenlerim XD

      Sil
  2. Benimde sujuda favorim kendisi :d harbi çatlak ya. Kendine olan güvenini takdir ediyorum.Birçoğunun aksine kendine özen gösterirken başkalarını aşşağılamıyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten Kore'de Ünlüler Öyle Ahım Şahım Askerlik Yapmıyorlar Hele Birde Ününün Zirvesindeysen İyice Yan Gelip Yatıyorsun Hal Böyle Olunca Bende Koreyi Anlamıyorum Zaten Hiçbir İş Yaptırmadığın Adamları Neden 2 Yıl Boyunca Askerde Tutarsın Ki Heechull Bildiğin Sadece Radyo Programı Sunuyor Bi Rain'de Sözde Askere Gitti Askere Alındığından Beri Adam 20'ye Yakın Barış Konseri Verdi Radyo Programı Yapıyor Falan Filan Kore Askeriyesine Gıcığım

      Sil
  3. Kore'de ünlüler gayette askerlik yapıyor sıkı olarak.Mesela Kangın, Joo Ji Hoon, Jo In Seong,Lee Dong Wook, Gong Yoo, Lee Jun Ki gibi ünlülerden askerlikteyken doğru düzgün haber alınmadı ve daha bir çok ünlü var say say bitmez.

    Heechul'un böyle olması bacağında ki -kaza geçirdiğinde- takılan demir çubuk yüzünden. Bacağı yüzünden Kamu görevi yapıyor aynı memur gibi.

    YanıtlaSil