13 Temmuz 2013 Cumartesi

Kişisel Bir "Comebaaaaack!!!"

Geri döndüüüüüüüüüm!!!!!!

 Yani... Umarım. XD

 Bir aydan fazla süredir kapalı olan tezgahımı şu anda ortalara serip gene bol keseden sallayarak müşteri kazıklamaya beni neyin yönlendirdiğine dair hiçbir fikrim yok aslında saygıdeğer okuyucum. Hem de gecenin köründe, hem de dün 3 saatten fazla uyumamışken... Ama başlamış bulundum bir kere, o yüzden bu çamura saplandığından teker yuvar ilerleyecek zırvalığa katlanacaksınız eski günlerin hatrına~kkkkkk Eh, okumadan da gidebilirsiniz tabi -ki yazının gidişatını (daha doğrusu gidemeyişatını) düşünürsek oldukça mantıklı bir eylem bence- ben kimseye söylemem XD



 Peki neden bu kadar uzun bir ara verdim? Sınavlar, tembellik, tatilin araya girişiyle memlekete dönüş, tembellik, bir süre net sorunu yaşama, sonra biraz da bazı kişisel sorunlar yaşama, tembellik, yaz rehaveti, tembellik, kpopun son dönemlerde yaptığı işlerin coğunu beğenmeme... Tembellikten bahsetmiş miydim? XD Tabi bütün bu bahanelerle geçirilen bir ay hafif bir paslanma, bir "yazı yazacağım da ne yazacağım yahu ben" sendromu, kelimeleri harcayıp harcayıp bir nane anlatamama durumuna da sebebiyet veriyor gördüğünüz üzere. Bu yüzden daldan dala atlayıp bir güzel zırvalayacağım bu metni ısınma turu olarak kabul edip önümüzdeki maçlara bakalım olmaz mı?

 Öyleyse Nym'in blah blah blahsı (buralarda Led Apple hayranı var mı? ) başlasın!!!

Geçmişte Kalanlar...

SHINee ve Yeni Japonca Albümü "Boys Meet U"

 Bu bölümün siftahını SHINee'nin Haziran sonu çıkan yeni Japonca full albümü Boys Meet U hakkında laklak ederek yapalım ne dersiniz?

 Bu sene SMin sırtına semeri vurmasıyla oradan oraya koşturan SHINee Kore'deki iki albümlük promosyonlarını bitirir bitirmez Japonya Arena Turu'na çıktı. Onun hemen öncesinde de araya bir Japonca albüm sıkıştırıvermeyi de ihmal etmedi tabi. 12 şarkıdan oluşan Boys Meet U albümü geçen seneden beri çıkarılan Japonca SHINee singlelarını da (Dazzling Girl, 1000 Years Always By Ur Side, The World With You, Run With Me, Keeping Love Again, Sherlock, Fire) içerdiğinden sadece yeni 5 şarkıdan kısa kısa bahsedip geçeceğim kendilerini.

 Albüm Password ile açılıyor. Password'ü tek kelimeyle özetleyecek olursam "ilginç"i seçerdim sanırım. Yanlış anlamayın birini başından savmak istediğinde sonunu uzatarak söyleyeceğin bir "ilgiiiinç" değil, cidden üzerinde düşünmeye değecek sıradışı tadında bir bir "ilginç". Password düzensiz bir şarkı ama bir şekilde tamamen kopuk veya alakasız da değil; deneysel bir yaklaşım ama tamamen armoniden yoksun da değil... Kesinlikle ilginç. Kendinizi kaptırıp bir ritm tutarak dinleyemezsiniz, bir iş yaparken arka plana açıp varlığından zevk alamazsınız kabul ediyorum, ama odaklanıp da dinlediğinizde... Odaklandığınıza da pişman olmazsınız.

 2. şarkı çıkış parçası da olan Breaking News için söylenecek tek bir şey var: Yüksek tondan ilerleyen melodisiyle, onun üstüne çıkmaya çalışan ve başarıp parçayı daha da gürültülü hale getiren tenor vokalleriyle kesin olarak bir SHINee çıkış parçası. Why So Serious, Dazzling Girl... Hepsi bu tarzdaydı ve üstüne bir yenisi daha eklenmiş oldu işte. Böyle SHINee şarkıları bana hep şunu düşündürüyor açıkçası: Acaba şarkıları SHINeeyi sevdiğim için mi seviyorum yoksa cidden şarkının kendisinden mi hoşlanıyorum? Çünkü tıpkı diğerleri gibi Breaking News de oldukça basit kabul edilebilecek MVsi hatta koreografisine rağmen beni ortalarda "hartbiit for may hartbiit kono toki vakizameyo bırekin niiiuus let mii get ekzaytııiid zuyokuu uçinaseyo bırekin niiiuus!!!" diye dolandırdı. Şu anda da söylüyorum, aman ne güzel.... Are you ready koshinno screaming millet~kkkkkk

 Bundan sonra eski şarkılar Dazzling Girl, 1000 Years Always By Ur Side, Run With Me'yi geçip başka bir fırından taze çıkmış olan Kiss Yo'ya geliyoruz. Öncelikle ben bu şarkıya bayılıyorum ve bundan birazcık utanıyorum çünkü şarkı kötü. Cidden kötü, kalbimi acıtacak derecede kötü ama kendisinde canım çıkana kadar tepinmeme engel olmuyor müziğin katledişine karşı duyduğum bu vicdan azabı XD Pop-rock tarzı bayıla bayıla kabul edilebilir, konuşma ile şarkı söyleme arasında gidip gelme sempatik bulunabilir (ki öyle, evet efendim öyle), ama nakarattaki beste ile güfte uyumsuzluğunun neden olduğu sözlerdeki o yorutucu uzatmalar, hele şarkının sonuna doğru ortaya çıkan dubstep kısmı kabul etmemi nasıl beklersin SHINee? Her neyse sevgili Key'yin sondaki sorusu -cevabım evet bu arada- ve o aşırı sempatik bulup anneme söyleyip durarak onu deli ettiğim "Hondotatte" kısmı hatrına seni affedecek ve yoluma devam edeceğim :P

 Gene eski bir şarkı olan The World With You'yu geçtikten sonra Burning Up!'ta sıra. Burning Up! kötü bir şarkı değil, özel bir şarkı da değil. Dinlemesi eğlenceli, retro tadı olan bir şarkı o yüzden albümün iyilerinden biri olarak kabul edilebilir.

 Son olarak bir ballad olan I'm With You ki kendisi hayatımda ilk açtığımda sonuna kadar dinlemediğim tek SHINee şarkısı olarak kalacak sanırım. Eğer güzel diyecekseniz evet güzel, çünkü çocukların sesi güzel, sıradan bir balladı söyleyebilecek kadar da yetenekli olduklarını kanıtladılar sanırım bize şimdiye kadar. Bunun dışında şarkı olarak I'm With You çekilir eziyet değil bence.

 Uzun lafın kısası Boys Meet You albümü benim için şimdiye kadarki en başarısız SHINee işi. Aceleye geldiği, sırf olsun diye yapıldığı her halinden belli sanki. Kiss Yo ile coşuyor olabilirim, Password'ün sıradışılığı ile hafifçe büyülenmiş olabilirim ama gerçek bu. Bu arada genel olarak öneri dışında SHINee'yi takip etmeyen biriyseniz yukarıda eski şarkılardan olduğu için bahsetmemiş olsam da Keeping Love Again'e lütfen bakın, benim en sevdiğim Japonca SHINee şarkılarından biridir (Bu da çevirisi. ).

B.A.P ile Bir Kahve Molası "Coffee Shop"

 Ahh deyip bıraksam da siz beni anlasanız...

 Blogumu başıboş bıraktığım zamanın benim için en güzel kpop mahsullerinden biri olan bir şarkı Coffee Shop. Bubblegum kpop için oldukça hardcandy bir imajlla hayatımıza dahil olmuş ve çıkış parçaları için bu imaja uygun olarak sert şarkılar seçen B.A.P bu sefer eski çıkışlarının aksine oldukça hafif bir parçayla dönüş yaptı. Peki bu bizi şaşırtmalı mı? Bang Yongguk'u twitterdan takip edenler bilir ki aslında kendisi smooth caz tatlarına oldukça düşün müzikte XD O yüzden böyle bir şey duymak beni şaşırtmadı pek, aksine Yongguk istediği, sevdiği tarzda müziği yapabildiği ve bunu bize ulaştırabildiği için aşırı derecede mutlu oldum.

 Peki şarkı nasıl bir şey derseniz... Piyano girişi hemen birkaç saniye sonra ona eklenen tembel bir davul ritmiyle başlayan şarkı bir kahve dükkanının taşımasını bekleyeceğiniz o sakin, rahat biraz melankolik ve sofistike havayı oldukça iyi bir şekilde yansıtıyor bence. Ki vokaller de kpopta genelde rastladığımız gibi kendilerini yırtmak yerine (Youngjae ve özellikle Daehyunda o kapasite var üstelik) müziğin tembelimsi yumuşaklığına uyum sağlıyor. Üstelik iş burada da bitmiyor. Buradan sözlerine baktığında göreceğiniz üzere bir ayrılığın atlatılmasından sonra buruk bir gülümsemeyle tekrar hatırlanması olarak özetlenebilecek sözler de müzikle uyumlu.

 Müzik videosu ise... Müzik videosu ise şık olarak tanımlanabilir. Basit olsa da gösterilen ufak tefek meteforlar ve sözlere yapılan küçük göndermeler, geçmişi hatırlatan sepya rengi... Oldukça sade ve şık, şarkıya uygun bir MV olmuş kısacası. Beğendim :D

 Brown Eyed Girls Geri Döndü!!!

 Hem de Primary destekli olarak... 

 Recipe isimli singlelarıyla uzun bir aradan sonra şükürler olsun ki geri dönen Brown Eyed Girls dinlemeye değer bir kpop kız grubu şarkısı daha katmış oldu listeme. Recipe oldukça düşük olsa da hafif bir retro disko tadı taşıyan, vokalleriyle baştan çıkarıcı sözlerini destekleyen ve buram buram Primary kokan bir şarkı. Sözlerine de buradan bakabileceğiniz parça bence çok iyi olmuş.

 Bu arada şarkı listelere birinci sıradan giriş yaptı, şu andaki sıralamayı bilmiyorum ama...

2ne1 da Geri Döndü...

 Yaz singleları ve 2ne1... Bir YG geleneği mi olacak ne? XD

 Fanları tarafından uzun zamandır beklenen 2ne1 Falling In Love singleı ve MVsiyle geri dönmüş oldu. Reggae soslu şarkıyı ilk dinlediğimde beğenmedim, sonra bu yazıyı yazarken "2ne1 da geri döndü yaa" diye düşünüp tekrar bir dinledim: Hala sevmiyorum. Ama bunu yukarıda da yazdığım gibi sadece eğlence için yapılmış bir yaz şarkısı olarak kabul edersek abartmanın da bir anlamı var mı? Bence yok. :D Gene de autotuneu azaltın ne olur, CL gerçekten rap yapabiliyor mu ve Dara şarkı söyleyebiliyor mu görmek istiyorum. Hayır, tahminim birazcık olumsuz yönde de...

 not:  Minzy MVde çok tatlı :D

Gelecek (Beklenmekte) Olanlar...

INFINITE - Destiny

 Daha yaz başında geri dönmüş olan INFINITE bir de yaz ortası comebacki yapmaya kalkınca şaşırmadım desem yalan olur. Tamam çok da yerlerinde oturan bir grup olmadılar hiçbir zaman da... Biraz çabuk olmadı mı yahu bu sefer? :D

 Her neyse... Yepisyeni 4 şarkısıyla bu ayın 16sında geri dönüyor INFINITE. Teaser ve albümdeki şarkıların ön gösterimi yayınlandı bile. MV yurtdışında ünlü bir stüdyoda çekilmesiyle ön plana çıksa da ben teaserda aşırı özel bir şey görmedim açıkçası. Evet INFINITE üyeleri yakışıklı görünüyor (Dongwoo'nun makyajı onu biraz yaşlı göstermiş ama XD), evet sinematografi yıkılıyor, arka plan müziği de çok iyi ama... Sıradan boyband MVsi işte yahu demedim değil ilk izlediğimde~kkkkk Şarkılarla ilgili ise... Tam olarak dinlemeden bir şey diyemem sanırım ama aşırı büyük beklentilerim yok. Gene de fanları tatmin edecektir eh, ben de bir fan olduğumdan... Severim herhalde :D

BEAST - Hard To Love, How To Love

 İşte benim bu yaz kpop adına beklediğim tek olay! BEAST'in ikinci stüdyo albümü!! 

 Bu albüm BEAST üyelerinin rapperları/söz-beste yazarları Junhyung önderliğinde tamamen kendileri olarak "all made by BEAST" mottosuyla hazırladıkları ilk albüm; bu yüzden beklentilerim Klimanjaro Dağı'ın tepesinden bana el sallıyor. Yaz başında albümden yayınlanan iki parça olan Will You Be Alright'ı da I'm Sorry'yi de çok sevdim, çıkış parçasının ismine şimdiden bayıldım. Bol miktarda piyano duyacağımızı düşündüğüm (bknz. Junhyung'un eski işleri. Adam piyanoyu seviyor efendiler) Hard To Love, How To Love albümü  hafif de bir melankoli kokuyor gibi ama BEAST bu. Daha önce Midnight gösterip Beautiful Night vurmuştu, bu sefer de aynısını yapabilir gayet XD Gene de yukarıda da gördüğünüz Shadow MVsinden yayınlanan resim pek de mutlu bir atmosfer taşıyor diyemeyiz, değil mi?

 Hard To Love, How To Love albümü ayın 19unda çıkacak. 20sinde de Beautiful Show Concert'in ilk ayağı var ve grup albüm tanıtımına orada başlayacak deniyor. Bende ise beklentiler yüksek gerilim had safhada... Heyecanlıyım yahu!

 GD Ağustosta Solo Comeback Yapacak...

...mış mış da, mış mış. 

 Bir varmış bir yokmuş... Evvel zaman içinde kalbur saman içinde uzak memleketin birinde YG Papa isimli bir adam varmış. Bu adam yetenekli çocukları himayesine alır, önce insanlara onların altınlardan daha değerli elmaslardan daha parlak yeteneklerini sergileyip herkesi büyülemelerine izin verir, sonra da bu çocukları kocaman şatosunun en kuytu köşesindeki kulesine hapseder; bu çocuklara aşık olmuş olan ve kendilerine fan diyen zavallı insan grubunun acı çekmesini göbeğini hoplata hoplata izlermiş... Her gün "Bugün kulenin kapısını açacağım" diye bu insanları umutlandırır sonra da akşam vaktine doğru "Teknik aksaklıklardan dolayı kapımıza bugün ulaşamadık. Lütfen yarın tekrar deneyiniz" diye duyurusunu yapıp kıs kıs gülerek şatosuna geri döner, kandırdığı bu fanların altınlarıyla kendine ziyafet çekermiş... 

 Masalın sonunu mu merak ediyorsunuz kuzucuklarım? Ne yazık ki yok, çünkü biz hala bu masalın içinde yaşıyoruz ve henüz nihayetini göremedik :P

 Şaka bir yana, geçen sene de GD 18 Ağustosta yani doğumgününde gelecek denmişti, hatta geri sayım yapan bir site açılmıştı. Sevgili VIPler 18 Ağustos günü sayım sıfırlandığında ekranda ne yazdığını iyi bilirler. Hadi o zaman hep beraber: "Cooming Soon!!"

 Bu yüzden GDragon'un Ağustosun 18inde (hatta 18i haftasonuna denk geldiği için 14ü deniyormuş) comeback yapacağına inanmıyorum, gene en iyi ihtimalle Eylül'e kayar diye düşünüyorum. Ama 18inde geri dönerse ne ala; yazımızı şenlendirmiş biz VIPleri mutlu etmiş olur.

 Gelelim VIPlerin bir başka kanayan yarasına: Geçen seneden beri bir türlü çıkamayan Taeyang albümü. Albüm çıkacak sevgili Taeyangseverler merak etmeyin. Ama ne zaman çıkacak; işte bütün mesele bu. Şahsen benim teorim şu:

 Sene 2063...

 70lerinde bir teyze elindeki bastonuna dayana dayana yavaşça karşıdan karşıya geçmekte. Karşıda eski bir antikacı dükkanı... Altlarında yarattıkları elektromanyetik alan sayesinde havada duran arabalara içerler bir tavırla göz atar bir yandan da. "Bizim gençliğimizde ayakları yere basardı bu meretlerin" diye mırıldanır kendi kendine.

 Sonunda karşıya geçmeyi başardığında eski püskü bir dükkanın kapısını açar. Yanındaki tamamen cam-su duvarlı modern dükkanların aksine bu dükkan eski camları, tahta tabelasıyla ev gibi gelir yaşlı kadına. Birazdan kavuşacağı şeyi düşünerek kuvvet bulur, neredeyse bastonunu atası gelir elinden. Ama cesaret edemez. Gene de yavaş olsa da kararlı adımlarla kasadaki adama yaklaşır titreyen sesi elverdiği güçle "Geldi mi?" diye sorar. Kasadaki görece genç adam kadına döner, oysa gelenin neredeyse her gün uğrayan o yaşlı teyze olduğunu daha yüzüne bakmadan anlamıştır; bu yüzden elinde kahverengi kağıda sarılmış bir paket tutmaktadır.

 Yaşlı kadının gözleri hemen aydınlanır yüzüne onu neredeyse genç kızlığına döndüren bir gülümseme yerleşir. Sağ elinden düşen bastonu yere defalarca vurup ahşap döşemede tok sesler çıkarır ama o aldırmaz bile. Gözleri adamın elindeki pakettedir. İki eliyle uzanıp alır paketi göğsüne bastırır sıkıca. 

 Göz yaşları içinde "Tam elli yıl..." der, "tam elli yıl seni bekledim ben."

 Kadının adı Nym'dir... Elindeki paketin içindekiyse gençken hayranı olduğunu bir boyband olan Big Bang'in vokallerinden Taeyang'a ait 50 yıl önce çıkması gereken solo albüm...

______________________________
 Ehuhehehe depresif GD-Taeyang kısmı için pardon ama YGye kızgınım satır aralarından okuyabileceğiniz üzere :D 

 Neyse... Bu seferlik bu kadar olsun. Biliyorum çok da iyi bir yazı olmadı ama dedim ya, paslanmışım. Yenisine sağlık diyelim değil mi?~kkkkk Umarım hala bana katlanacak birileri kalmıştır bu evrende çünkü okunmazsam üzülüyorum  :( 

not: Bu arada youtube sayfam 600ün üzerinde takipçiye ulaşmış sevindim ^^ Ama artık ne çevirsem acaba diye düşünüp durduğum bir evreye geldim, o yüzden çevirisini merak edip de bulamadığınız parça varsa aşağıya adını yazar mısınız bir zahmet? Çeviririm diye söz vermiyorum ama bu aralar öneri gerçekten iyi olur :)

 Hadi kaçtım. Pimpchan stayl!!!

24 yorum:

  1. merhaba blogunu yeni keşfeden biri olarak çamura saplanmış gibi hissetmedin :) infinite gd taeyang ve shinee kısımları daha içine çekti beni.Bilhassa shinee'li kısımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gecenin üç buçuğunda öyle hissediyordum, buraya da canım ne isterse onu yazdığımdan... XD Beğenmene sevindim ve rica ederim ^^

      Sil
  2. Öncelikle ahahahahh demek istiyorum negzel yazı bu:DD Yaşlı Nym hikayene bayıldım hatta bu saatte kahkahayı basıp annemden azar yememe neden olsan bile çok eğlendiğimi söylemeden geçemiycem:3 Blogunu çok okuyorum ama burdaki ilk yorumum oldu bu sanırsam adfsg:D Dediğin gibi YG Taeyangı kaldırdı rafa paslanıyo çocuk ya da GDnin comebacklerinden fırsat bulamıyor da olabilir tabi:D Bu konuda kırgın olduğumdan çok bahsetmek istemiyorum asdssdfv:3 "Daha önce Midnight gösterip Beautiful Night vurmuştu" sözüne de cidden bittim feyvrıtım oldu kendileri:D Her nekadar MuBanke gidemeyeceğimden BEASTe küsmüş olsam da aşırı merak ediyorum e bide 'all made by BEAST' olunca da merakım 750 katına çıkıyo:D Infinite çok şebek ve mıncıklanası bir grup olduğundan ne yapsalar da sevdiriyolar bana o yüzden objektif olamıyorum tabi Dongwoo faktörü de var benim için kkk:) 2NE1 a gelirsem CLin rap yapamadığı kısımlar hariç şarkı fena değil aslında bence ama klibe uyuz oldum nedense danslarında bi dandiklik vardı çözemedim tam. İştesi ilk yorumum olunca böyle çok zırvaladım asfsd:D Yüzümde saftirik bir sırıtışla blogundan ayrılırken güzel yazın teşekkürlerimi iletiyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah annenden azar yediğin için üzgünüm :D Şu anda sırıtıyor olsam da aldırma cidden üzgünüm agsfgafshgsfah

      YG... Şeytan sürekli yandan yandan gıdıklıyor; yaz hakkında bir yazı vur yerin dibine diye... Ama eski günlerin hatrına yapmıyorum :P Hikayede eğlenmene sevindim :D

      BEAST albümü benim bu yaz gerçekten beklediğim tek olaydı, hatta o yüzden de bloga yazı yazma ihtiyacı duymadım biraz. Çünkü "BEAST'e oyna gerisini salla" modu yapışmıştı üzerime :D Bence iyi olacak, hatta bu senenin en iyi albümü olabilir benim için. Bir önceki full stüdyo albümleri Fiction&Fact kpopun en iyi albümlerinden biri, nedense bir ikincisi geliyormuş gibi hissediyorum ^^

      INFINITE'i seviyorum, çok iyi parçaları da var ama tamamen mükemmel bir grup olduklarını söylemeye dilim varmıyor müzik açısından. Zaten her INFINITE yazımda "fansanız bu albümü seversiniz" gibisinden bir şeyler söylerim. INFINITE'i tamamen müzik yüzünden sevmiyorum, sevdiğim bir çok şarkıları olsa da, çünkü onlar benim kalbime bir variety showla girdiler~kkkkk Oysa mesela -burada adı geçtiği için onu örnek veriyorum- BEAST önce müziğiyle kalbime yerleşmiş bir gruptur ^^

      2ne1'ın şarkısını ben gerçekten sevmedim. Yıllardır SM işlerini sadece catchy olmakla eleştiriyorsak 2ne1ın yeni şarkısının da bundan farkı yok benim için. Sadece catchy o kadar. Ben Mizynin kısımlarını sevdim, ki Minzynin sesini zaten severim ^^

      Rica ederim, gene uğra~kkkkkk

      Sil
  3. Senin bloglarini bir suredir okuyorum ve album tanitimlarin gercekten iyi oluyor mesela mblaq u senin sayende kesfettim :D bence o kadar kotu degildi bu yazi. Hele yg olayinda gulunce ablam ne oluyor felan dedi :P haklisin bende yg ye bu konuda cok kizginim umarim yine bir coming soon gormeyiz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Beğenmene sevindim. Ve sanırım YG herkesi hasta etti. Umarım GD söylediği gibi 14ünde gelir çünkü artık YG trollükleri sempatik olmaktan ziyade sinir bozucu -.-

      Sil
  4. Comeback hayırlı olsun diyelim öncelikle. Aslında yazılarını okurum hep ama pek yorum yapmadığımı yeni farkettim. Shineenin hızına ben yetisemiyorum zaten sanki her hafta albüm çıkıyor gibi geldi bu sene adamları yeni tanıdığımdan normal midir bilemiyorum :)
    Beastin adını anmazken sevemem diyip burun kıvırırken albüm bekler halde buldum kendimi. Bi dizi ile bu hale mi gelecektim? :")
    Infinite kısmını okumadım desem kızar mısın? Gerçekten sevemiyorum çocukları :/
    2ne1 ve BEG şarkılarını sevdim ama o kadar sevdim yani.
    BAPle aramda bişi geçmesine izin vermediğiniz için (:p) cok ilgilenemedim beast bapin önüne gecti sanki :)
    Gelelim Bigbange...Tek kelimeyle herseye 'katılıyorum' Ne olacak bu hal yg papa diyorum azad et çocukları diyorum ama kime diyorum..daha fazla yorum yapamicaam galiba :"(
    Bi de sarkilardan cevirecek bişi bulamıyorsan programlara yönelmeye ne dersin? :"p
    Yüzsüzlüğümü yaptığıma göre gidebilirim ahshsh blogu boş bırakmaman dileği ile.. Eline sağlık diyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok SHINee normalde hiç böyle değildir XD İki Korece çıkış olan Sherlock ile Lucifer albümleri arasında iki sene var. Lucifer 2010 Sherlock 2012. Sherlocktan sonra gelen Korece albüm olan Misconceptions of You da 1 seneden daha fazla bir süre sonra çıktı. Bu yüzden bu sene bir Shawol olarak fena halde şoktayım, 3 ayda 3 albüm geldi çünkü. Ama iyi mi oldu? Boys Meet U'nun kalitesini düşünürsek... Pek zannetmiyorum :/

      Ahahaha Junhyung effect :P BEAST iyi bir grup bence, dinlemelisin ^^

      Neden kızayım yahu? XD Sevmiyor olabilirsin normal bu :D

      BEG'in şarkısına bayıldım, ama 2ne1... Meeeeh yani.

      ashgfahgfsah Cinnetle birlik olup seni püskürtmüştük değil mi?~kkkk B.A.P bence 2012nin başımıza getirdiği en iyi şeylerden biri o yüzden dinle yani :D

      YG... Haklısın yorum yapmayalım -.-

      Hmmm... Ben aslında bir ekiple program çeviriyordum ama fena sıkıldım. Çünkü zamanlamasını yapıyorsun onca konuşma, video formatları... Gerçekten uzun sürüyor. Şarkı çevirirken de aynılarını yapıyorum hatta genelde videoyu kendim hazırlıyorum ama şarkılar 4-5 dakikalık bir program ise 40-60 :D Bu yüzden sıkılıyor insan ve sürekli devamı da geldiği için stres oluyorsun yetişmeyecek diye. Bu sebeplerle bir süre daha program çevirmeyi düşünmüyorum. Belki bir ara geri dönerim onu da bilmiyorum ^^

      Sil
  5. Konfetileri patlattın şampanyaları açın müzik başlasın Nym geri döndüüüüü !! Geri dönmene ne kadar sevindiğimi biraz olsun anlatabildim sanıyorum.

    Yazılarını okumayı gerçekten çok seviyorum biliyorsun dimi dimi *-* yazılarını okurken çok eğleniyorum hatta bu yazdığın konusu kesin olmayan oradan oraya zıpladığın arada masallar anlattığın (bu arada bu konuda iyisin bir Nym masalları kısmı falan olabilir blogda xD) adını tam koyamadığım şeyi bile bayıla bayıla okudum. Yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum onları da keyif alarak okuyacağıma emin olabilirsin :))

    Not:Key gifleriiiiiiiiiiiiiiiii *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!!!

      Artık biliyorum :D Eğlenmene sevindim çünkü bu kadar aradan sonra bir şeyleri toplayıp başlayabilmek zor geldi hatta uzunca bir süredir konu düşündüğümden yazamıyorum. Sonunda pata küte gireyim bir şeyler çıkar işte dedim~kkkkkk

      Fanfiction yazmak istiyorum, yazıyorum ama hiçbiri nihayete ermiyor neden bilmem. O tarzda bir bölüm benim de hoşuma giderdi umarım bir gün başlayabilirim ^^

      karşı not: Biliyoruuuuuum *-*

      Sil
  6. ben 2ne1 hayranı olsam keşkem beyle dönmeseydiniz geri gidin derdim ya ben de pek sevmedim pek değil hiç sevmedim hatta . Eğlence için yapılmışşsa da olmamış bence. Birinciyi dinledim ikincide yarıda bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkının olmadığına katılıyorum ben de iki defa dinledim zaten. Bir ilk çıktığında bir de bu yazıyı yazarken aklıma gelince... Listelerde de tutunamadı, hemen kaydı diye biliyorum.

      Sil
  7. Ben de bayağıdır merak ediyordum, bloğundan hiç yazı çıkmayınca, nerelerde acep diye düşünür olmuştum, ve sonunda buradasın.

    Efenim comeback cümbüşü, herkes bir yerlerden geliyor, Kimi farklı yolla gelmiş, kimisi de bildiği yoldan şaşmamış.

    SHINee özellikle Japonca söylemeleri hoş ama aklımda kalan belli başlı bir şarkı yok ama güzel,

    2ne1 klipdeki kıyafetleri beğendim, iyiler sanki şarkı ortada yok gibi, bir fark yok,"Aslında biz dönmeyecektik de şöyle aklımız kalmasın diye geldik" der gibiydiler neyse artık

    B.A.P klip çok hoş, şarkıyla bir bütünlük taşıyor, naif, sakin bir o kadar yalnız...


    En çok beast merak ediyorum, ne çıkacak ortaya

    Ve son olarak GD yeni bitmedi mi dünya turnesi bence biraz daha bekler diye düşünüyorum...

    yeni yazılarda buluşmak üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane gönderdim şu anda yani buluşabiliriz gayet~kkkkkkkk

      Sil
  8. Bloğunu birkaç aydır takip ediyorum ve bende ilk kez yorum yapanlardanım. Okurken çok eğlendiğim bir bloğun var. Hatta bazen açıp bakıyordum bugün bir şey yazdı mı acaba diye. Sonunda bu yazıyı görünce mutlu oldum. Özellikle şu stresli tercih işi -sınav stresi bunun yanında bir şey değilmiş- yüzünden delirme safhasına gelmişken, bu yazı beni güldürmeyi başardı diyebilirim. Bu yüzden çook teşekkürler :) Özellikle masal kısımlarına çok güldüm. Sonucunda kardeşim beni odadan kovdu ama olsun. XD
    Infinite'in bu kadar çabuk comeback yapacağını düşünmüyordum ama buna çok sevindiğimi söylemeliyim. Ünlü bir stüdyo falan filan derken çok beklentim vardı ve sanırım benzer bir iş çıkacak ya da ben çok fazla beklenti içine girmiş olabileceğim için de olabilir. 16'sına da az kaldı ve biraz sabır diye kendimi avutuyorum. Teaserdan beri gün sayıyorum o ayrı. ^^
    Boys Meet U'da gerçekten bir şeyler eksik diye düşünüyorum. Dediğin gibi aceleye gelmiş. En sevdiğim parça Keeping Love Again. Bir ara dinlemeden duramıyordum. Hatta bu yüzden arkadaşım telefonumdan bu şarkıyı silmişti. -.-
    B.A.P hiç ama hiç beklemediğim şekilde döndü. Normal tarzlarından çok farklı ama ben bayıldım Coffee Shop'a.
    2ne1 hayranı değilim ama severim. Cidden bu parçaya ısınamadım. Gerçekten sevmedim. MV'yi de sadece Minzy için izledim. O ne tatlılıktır. XD
    BEAST ahh, çok merak ediyorum albümü. Mubank’a gidemesemde kendimi Infinite ve Beast ile avutuyorum. XD
    YG Papa için bir şey demek istemiyorum çünkü beni sinir ediyor bunu konuşmak. Umarım GD 18 Ağustos’ta geri döner ki umudum yok ama olsun. Ayrıca YG Papanın kulağını çekip ‘Taeyang albümü neredee?’ diye bağırmak istiyorum.
    İlk yorumum hatalarımı mazur gör lütfen. Bir daha ki yazında görüşmek üzere. Arayı fazla açmaa XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaay yeni yorumcu eski okuyucu hoşgeldin!!

      Sınav stresi...Umarım istediğin ve mutlu olabileceğin bir yere gidersin ^^

      INFINITE çıkışını yaptı B.A.P de geri döndü ve ben ikisine de yeni yazımda değindim. BEAST için ise beklemedeyiz hala.

      Yang sasangnim... Hepimizi süründürüyor sağolsun.

      Sil
  9. Tekrar hoşgeldin :) Öncelikle MB a geliyor musun ? Vip kısmında isen, Beast de deli gibi eşlik eden benimle belki havada çarpışabilirsin... Bilmiyorum neden ama Wonder Boys Tarzan şarkısını duyduğumda fena şarmıştım ve çevirisini bulamadım hiç bir yerde. Senin listende de yok. Belki ilerde listene çevirerek ekleyebilirsin. Dinlemediysen 2 kere dinlemeni tavsiye ederim. İlkinde sürekli tarzannn tarzannnnnn çok rahatsız edici gelmişti ama müziğini gerçekten çok sevdim. Jay Park ın son şarkısı olan I Like 2 Party de tam ona yakışan bir parça olmuş... Bu arada Led Apple ile ilgili herhangi bir mv çevirisi düşünüyor musun? teşekkürler şimdiden. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mubanke tabi ki gidiyorum!!! Ama belki yazımı okuyanlar arasında gidemeyen biri vardır üzülebilir diye yukarıda bahsetmek istemedim ^^ Ne yazık ki VIP kısımdan değil biletim Platinium aldım ben. Ama bu konser öncesi ya da sonrasında bir yerlerde çarpışmamıza engel değil XD

      Şarkıyı ilk çıktığında dinledim gerçekten de takılıyor insanın kafasına. Ama ne yazık ki bir süre çeviri yapamayacağım çünkü bugün bilgisayarım bozuldu :(

      Sil
  10. Bu arada tazecik rookie grup olan BTS (Bangtan Boys), History, LC9 vb hakkında ne düşünüyorsun? Rookieler hakkında bir yazı yazmayı düşündün mü? tşk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BTSden çıkışından önce de hoşlanmamıştım o yüzden ilgilenmiyorum. Çıkış parçalarını da sevmedim ama Türk kpop fanları arasında sıkı takipçileri var sanırım. Aynısı LC9 için de geçerli. Historynin ise çıkış MVsi güzeldi bence bu üçlü arasında en iyisi o. Gene de mantar gibi türeyen yeni idollerin bende ilgi uyandırdığını söyleyemem hepsi birbirinin aynısı ya da birilerinin taklidi gibi geliyor :/

      Sil
  11. Nym'in blah blah blah'sını Hanbyul'un blah blah blah'sından daha çok sevdim, çünkü ghei tipli Hanbyul'unki gibi sıkıcı olmamış hehehe~
    Hatta Taesever Ninenin Acıklı Hikayesi'ni okurken elimle duvarda D.O'nun gözleri kadar büyük oyuklar açtım, bilirsin gülerken Dujun stayla boks yaparım ( daha doğrusu tek taraflı bir dövüş, zavallı etrafımdakiler kahkahalarımı duymamak için kulaklarını kapatmaya zaman bulana kadar yumruklarım çoktan kollarına imzalarını atmış oluyor :3) ama dersimi aldım, bundan sonra yazılarını okurken yanımda yedek 3 kişi bulunduracağım afdhsk
    2NE1/YG/Taeyang/GD/Daesung/INFINITE ve SHINee'nin japonca albümlerine harcadığı zaman konularına hiç girmeyeyim istersen, bloğunu kana bulamak istemiyorum. :(
    Sonunda BEG ve Recipe..ilk defa morga sörf yaparak gitme sebebim.. şekşi kızlarım.. şekşi şarkı sözleri.. fangirl duygularım.. Bak gördün mü hissettiklerimi bile anlatamıyorum, BEG dinleyince/izleyince dili tutuluyor bu çürük fangörlün. TT Veeee...
    BİSTIIIIIĞ!
    Tam albümle dönüyorlar! Hemi de çocukların elinden çıkmış bir tam albüm! Kendimi 2 metrelik fırıncı küreğine yatırıp cehennem gibi yanan bir fırında yakma isteği veren albüm! Eyfel kulesinin tepesinden atlama isteği uyandıran albüm! Acaba şarkılar nasıl olacak diye düşünürken iftarda yemeği boğazıma diken albüm! Endişeden tırnak yedirten albüm! Endişe demişken çok geriliyorum. Ya umut ettiğimiz gibi çıkmazsa şarkılar? TT Gerçi WYBA ve I'm Sorry'den sonra hayal kırıklığına uğratacak bir albüm olacağını sanmıyorum ama yine de gerilmeden edemiyor insan. *-* Yazdıkça kalbim sıkışıyor o yüzden morga 46385. ziyaretimi gerçekleştirmeden önce bu yorumu burada bitiriyorum agdjsk Albümü yorumlayacağın yazıda bol bol fangörllük yaparım şimdiden uyarayım kkkk~
    N: sen niye daha fazla fanfic yazmıyorsun yeaa diye atarlanacaktım ama vereceğin cevabı şimdiden tahmin ediyorum: tembelliğin gözü kör olsun Yulliğ! adsfgd Halbuki Taemin'in "cıss e e o, pis kaka" videoları izlediğini sanıp Kai'ye çocuğu kötü yola sürüklediği için küfür yağdırırken, sonunda sadece BEG'nin konser teaserını izlediğini öğrendiğimdeki yüzüm çerçeveletilip asılacak bi' tipti (bu arada fena trollendiğimi kabul ediyorum, evet), neden devamı gelmesin ki?! adsgdasdf Hadi sıkıl da yepisyeni oneshotlar at üzerimize, hem bak Beast comeback'ine sadece 3 gün kaldı bi' şeylerle oyalanırsan günler daha çabuk geçer :3 *ikna çabaları vol.4523* afdhsds

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumuna 4. cevap atışım kafayı yememe o kadar az kaldı ki...

      Sonunda Hanbyul göndermemi anlayan biri!!! Gel Yulli sarılacağım afagshsh

      Ahaha gülmene sevindim ama odanı başına yıkma :P O Yoon Lida' hepimizi kötü etkiliyor ben de yanımdakilerin omuzlarını morartıyorum gülerken afahsshsh

      Aynı endişe bende de var be Yulli... Bir an Beast geri dönüyooooor nidaları eşliğinde zıplayıp Hula Hula zafer dansımı yaparken hemen ardından yatağıma çöküp "Ama ya beklediğimiz kadar iyi olmazsa... Ya BEAST hak ettiği tepkiyi almaz onca uğraşları, onca emekleri boşa giderse... Oysa ne kadar heyecanlılar...Bebekleriiiiğm!!" diye tırnaklarımı kemirmeye başlıyorum. Gruba güvenmediğimden değil (fena halde güveniyorum) ama ne bileyim... Öyle işte. Kalbimde bir sızı var beklerken içimde bir şeyler kasılıyor. En son geçen sene Block B albümünde böyle hissetmiştim ben T.T

      Karşı not: Ahahahaha trollediğim için üzgünüm. Yok yeeaaa aslında değilim agahsjsh

      Fanfic... Yazıyorum aslında da yayınlamıyorum. Nedenini ben de bilmiyorum ama öyle işte XD Belki bir gün bir tanecik daha atarım üzerinize kim bilir? :D

      Sil
  12. Bir anda her şeyini takip etmeye başlamışken bloğunu es geçmek olmaz deyip şöyle bir uğradım. En yeniden başlamak saçma olsada neysee :D

    SHINee ile yazdıklarına çok çok çok cidden katılıyorum. Hele I'm With You ile ilgili dediklerine. Nakarata kadar bile dinleyemediğim tek şarkıları. :/ SHINee'den böyle sıkıcı bir şarkı beklemesemde her şey kusursuz olamaz tabii.

    Her neyse uzun lafın kısası seni çok sevdim ve sıkı takipçin olmaya karar verdim. Senden öğreneceğim çok şey var çünkü. :) Şimdiden verecrğim rahatsızlıklardan dolayı özür dilerim. :D

    YanıtlaSil
  13. I do not know if it's just me or if perhaps everyone else experiencing issues with your site.
    It looks like some of the text on your content are running off the screen.
    Can someone else please provide feedback and let
    me know if this is happening to them as well? This may be a problem with my
    browser because I've had this happen previously.

    Kudos

    Feel free to surf to my blog ... female clothing

    YanıtlaSil