20 Şubat 2013 Çarşamba

Kpop Albümü Hediye Ediyorum!!

 Evet... Başlık kendi adına konuşuyor zaten XD

 Bu ayın 18inde blogumu açalı bir sene olmuş. Yaaaaay!!! Açıkçası ben de daha yeni fark ettim sayılır, ama meselemiz bu değil tabi~kkkkkk İşte tam bir senedir sizlerle bir arada eğlenmemin ilk adımı olan bu güzel günün ve kocamaaaan bir yılın şerefine (sanırım ağlayacağım T.T ) blogumu takip edip okuyan bir kişiye çok sevdiğim bir kpop albümünü hediye etmeye karar verdim. 


 Hediye edeceğim albüme gelince... Davullar lütfeeeeeen!!!! Dum dum dum dum dumdumdumduuuuuum!!! GTOP VOL.1!!!! G-Dragon ile TOP ikilisinin ilk albümü olan "GD&TOP The First Album" benim en sevdiğim kpop albümlerinden biridir ve kesinlikle kpopun yüz akı olduğunu düşündüklerimdendir o yüzden gayet uygun bir seçim gibi geldi :D


 Peki bu albümü kazanmak için ne yapmanız gerekiyor?

1. Blogumu bu yazı yayınlanmadan önce takip etmiş olmanız, ya da teknik bir aksaklık sebebiyle takip edemediyseniz (wordpressteki okuduğum bazı blogları nasıl takip edeceğimi çözene kadar canım çıkmıştı. Evet, teknoloji özürlüyüm...) daha önceden yorum bırakmış olmanız... Açıkçası albümün buraya sırf onun için gelmiş birine gitmesi yerine, daha önce burada yazdıklarım hakkında konuştuğum, Kore müziği hakkında sohbet edebildiğim birine gitmesini tercih ederim. Bunun okuyucularım için daha adil olacağını düşünüyorum ^.^

not:  Twitter yorumlarını da eğer hatırlayabilirsem kabul edeceğim, çünkü oradaki takipçilerim arasında da blog postlarımı okuyan ve ve konuyla ilgili yorum yapanlar var (Sırası gelmişken biraz kırıldığımı belirteyim. Neden buraya yorum bırakmıyorsunuz ki? T.T ). Gene de twitterda çok fazla insanla konuşuyorum, hatırlamama ihtimalim var ne yazık ki...

2. Birçok kişinin bu albümü isteyeceğini düşündüğümden ve burada bir kameram olmadığı için çekiliş yapıp youtubea falan yükleyemeyeceğimden bir soru sormaya karar verdim. Gerçi benim ultra kararsız yapımı düşünürsek sonunda kesin bir çok kişi arasında kalıp başkalarına "Ne olur benim için seeeeeç!" diye ağlamaklı gözlerle yalvaracağım ama neyse... Sorum (ya da isteğim) şu:

"Bana hayalindeki kpop grubunu anlat."

 Yani demek istediğim nasıl bir kpop grubu olsun isterdin piyasada? Ne seni tamamıyla tatmin eder, her açıdan kendine hayran bırakırdı? Grubun müzik tarzından bahsedebilirsiniz, modaya yaklaşımlarına hayata bakış açılarına değinebilirsiniz, eğlence programlarındaki kişiliklerini anlatabilirsiniz... İster zaten kpop piyasasında var olan bir grubu alın ve üstüne birşeyler ekleyin ya da fazla gördüğünüz kısımlarını çıkarın, ister gene zaten piyasada olan gruplardan sevdiğiniz üyeleri tek tek seçip bir güzel harmanlayın ve idealinizdeki grubu oluşturun, ya da isterseniz tamamen hayali kişiler oluşturup kendi fantezi futbol oynar gibi bir şeyler yaratın. Yazının uzunluğu da size kalmış. İsterseniz "üyeler: o bu şu müzik tarzı: blah blah" yazın gönderin, isterseniz bebekliklerinden başlayıp destan döşeyin (bebekliklerinden başlamasanız daha iyi olur tabi XD).

 Demek istediğim işte bu adamların (cinsel olarak değil "insan" bağlamında düşünün, çünkü aslında beni mestedecek bir kız grubu olsa cidden çok memnun olurdum)  konserine gidip deliler gibi çığırarak ışıklı çubuğumu sallarım dediğim grubu yaratan kişiye albümü hediye edeceğim XD

 not: Benim zevklerimi az çok biliyorsunuz, zafere giden yolda her şey mübah olduğundan tirübünlere oynamanızda hiçbir sakında yoktur~kkkkk Zaten "dirty game" olmasa hayatın ne zevki kalır değil mi? :P

 Eveeeet işte bu kadar... Yazılarınızı/fikirlerinizi bu ayın 21inden yani yarından itibaren aşağıda vereceğim mail adresine açık isminizle beraber gönderebilirsiniz. Aşağıya yazın derdim ama kimsenin kimseden etkilenmesini istemeyiz değil mi? XD Soru belki biraz uğraştırıcı kabul edilebileceği için 21inden itibaren 15 gün boyunca sürmesine karar verdim, yani Mart ayının 7sinde son bulacak. Kazanan kişiyi de ondan sonraki 3-4 gün içinde açıklarım zannediyorum :) Ne diyeyim? Umarım katılır ve kazanırsınız :D

 Bir not daha (Bu cidden son): Yukarıda resmi olan açık albüm kendi albümüm. Göndereceğim albüm daha önce de yazdığım gibi hala ambalajlı, ama parladığı için ve içini gösteremeyeceğimden kendi albümümü çekmek zorunda kaldım. Fotoğraflar da çok iyi çıkmamış, kusura bakmayın. Bir de sorunuz, ya da söylemek istediğiniz bir şey olursa lütfen aşağıya yorum yazın, memnuniyetle cevaplarım :)

 Bir de son ama cidden son bir şey daha: Blogumu ülke dışından okuyan var mı bilmiyorum ama eğer varsa kargo ücreti sebebiyle albümü yurt dışına gönderebileceğimi sanmıyorum. Mümkünse ülke içinde kalalım XD

Mail adresim: lucce_i_bi_sahil@hotmail.com

43 yorum:

  1. İlk yorum atana yok mu bir şeyler :D
    Bu albümü kazanmak isterdim ama (bahsi geçen GD&TOP Vol 1 !!), gerçekten böyle şeylerde iyi değilim. Yazı yazma kabiliyetim yok :D
    Bu yüzden katılacak arkadaşlara başarılar diliyorum. Kaleminiz pas tutmasın gençler kolay gele :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm, ilk yorum yazanın sadece birinciliğini tebrik edebiliyoruz o kadar XD
      Tamı tamına 16 gün var ama! Bence bir denemelisin. Kimseden edebi şaheser yaratmasını istemiyorum burada, önemli olan nasıl yazdığınız değil ne düşündüğünüz. Düşüncelerini beğendiğim sürece kabiliyetin umrumda bile değil, inan bana :D
      Evet, albüm konusunda mütevazi davranmayacağım çünkü cidden harika~kkkk 2010'da çıktı ama hala en sevdiğim kpop albümlerinden biri. :)

      Sil
  2. Çok havalı yaptığın :) Öncelikle tebrik ederim. Üslubun güzel ve büyük oranla üslubun, eylenceli kişiliğin için seni takip ediyorum. Hareketli şeylerin çevremde olması benide canlandırıyor. Blogun yeni yaşı kutlu olsun. Daha uzun süre ışıldayarak, doya doya yaz... Yaz ve bizde senin renklerinden nasiplenelim. Albüm güzelmiş. Umarım hak edene gider. Benim bile canım çekti... Acaba bişiler karalasammı dedim. Ama ancak karalama yapacak kadar bilgim ve görgüm var. Yinede iyi olan kazansın. Zaten albüm için çıldıran kendini gösterecektir. Seçimler konusunda... Kolay gelsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalı kelimesini okuyunca hiç de havalı sayılmayacak bir tavır içine girdiğimi sana söylemeyeceğim... Hayır, hayır, söylemeyeceğim... asgfahgsfh

      Teşekkür ederim! Yukarıdaki yorumun sahibine de söylediğim gibi bence denemelisin. Açıkçası ilk iki yorumun ikisi de "yazamam" deyince biraz korkmaya başladım, sanırım bu iş yatacak T.T Kimse mi albüm istemiyor yahu?! Ben daha fazlasına sahip olmak için çıldırıyorum halbuki~kkkkk

      Sil
  3. En büyük aday benimmmmmmm diye yüzsüzlük yapıp dalayım mı olaya XD Ahh neyse ki bu güzeilm albüm şuan ellerimin altında. Bana sadece bu albüm için çıkacak savaşı (:P ) izlemek kalıyor. Kalemi iyi olan ve gerçekten hak eden kazansın ^^
    Not: Bir an kendi albümünü verdiğini sandım. Cidden kalbime iniyordu. Laneti hatırlatmaya gelmiştim ama neyse yırttın :P hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi oradan sende var, o yüzden direkt diskalifiye oldun :P
      Manyak mıyım ben de kendi biricik albümümü vereyiiiim?!! En sevdiğim albümlerden birini hem de!! *-* Savaş mavaş yok, çünkü sanırım kimsenin katılmaya niyeti yok~haha

      Sil
    2. Bana diskalifiye olmak hiç yakışmadı T.T Kıyıda köşede bekleyeyim o vakit ahahah Bence katılım olacak, olmalı çok mikemmel bir albüm bu *-*
      Soru zorlamıştır belkim gerçi bilemiyorum bebek. Ama emek olmadan bu güzelim albüm olmaz, olmamalı :P

      Sil
    3. Senin ufacık tefecik hediyeni paketledim bile o yüzden hiç köşelerde kalmana gerek yok XD Yarın falan elinde olur diye umuyorum ^^
      Bilmiyorum ya bana iyi bir soru gibi geldi... Kötü mü olmuş sence? Kpopla ilgili olsun istedim ama Big Bang'e indirgemek istemedim, aynı zamanda insanların karakterlerini görebileyim istedim ahgsfhgfdh Çok mu kötü olmuş yaa? Ben sevmiştim halbuki T.T

      Sil
  4. Ben de yazmak istiyorum diyeceğim ama ben de Neobi'nin durumundayım. Okuduğum an sürüsüyle grup kurdum kafamda... Hiphoptan tut indie gruplara kadar oluşturdum, o kadar yani. Hevesim kursağımda kaldı o ayrı. XD Gidip bloguma bununla ilgili bir şey mi yazsam bilemedim.^^hahah Ben de merakla bekleyeceğim oluşturulan grupları. :D Sana birinciyi seçmede "Hadi bakalım kolay gelsin, Engin Altan Düzyatan..." XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi Brütüs? Cidden albüm elimde kalacak sanırım, rezil olmadan iptal mi etsem diye düşünmeye başladım agsfhgfdh

      Sil
    2. Hayır iptal edemezsiiiiin!!!! (Sanki ben deyince olacakmış gibi) Mutlaka birileri daha katılır, hem daha ne kadar oldu ki? (Ben oluşacak grupları cidden merak ediyorum.) Tawannanna da mp3 hediye etmek için çekiliş yapmıştı. Son iki gün kaldığını haber edene kadar sadece iki kişi katılmıştı. O iki gün içinde katılım sayısı yirmi falan oldu. O yüzden sabret^^ pliiiz

      Sil
    3. Aslında olur bak sen dedin diye iptal etmiyorum şu anda~haha Ben de insanların son günü beklediğini umuyorum çünkü açıkçası ben de öyle yapardım :D Son zamana kadar beklemek aynı zamanda düşünmek için daha çok zaman anlamına gelir değil mi? :D
      Umarım sen de katılırsın, zaten süre çok uzun ^^

      Sil
  5. İçimden bir ses katıl katıl dıye dürtüyor. :D Acayip çekici bir albüm koymuşsun. Bakalım eğer aklımdaki grubu anlatabilirsem buralara geri dönerim. :D
    katılacak arkadaşlara da başarılar efenim. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooooo bu ne ki senee DVD vereceğim :P (Hayır, büyük ihtimalle vermeyeceğim~kkkkk )
      Hadi bakalım kolay gelsin o zaman :)

      Sil
  6. Kimse katılmazsa ben katılırım Nymphe'ciğim, ayıp ediyorsun XD GTOP vol1'den bahsediyoruz sonuçta!!! Şimdi çok özgüvenli olup sonradan mal gibi kalmak istemiyorum ama adam gibi ilham gelirse, kalemime güvenirim ben. Daha önce hiç böyle bir konu yazmadım ama 15 gün, vakit bol, elbet yazarım bir şeyler. :P Ayrıca blogunun 1. yılı kutlu olsun!!! Yey! Nice yaşlara :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıl katıl tabi :D Bana da okuyacak bir şeyler çıksın~kkkkkk

      Sil
  7. yeyyy !!!! bu albümü istiyorummm tatam tatam tatam !!! ben deniz sayın adsız daha önce blogunuza yorum yazmış olduğumdan mütevellit yarışmaya katılıyorum, sizinle hatta nymphe nadiadın nerden geldiğini konuşmuştuk su perisi demek filan diye kendimi hatırlatıyim :d ayrıca birkaç adet daha yorum yazmıştım yani ilk raundu geçtim:P
    ''iç ses : güçlü ol rockyyy''
    efenim ben BB yi pek bi seven ve bu albümü çoookkk isteyen bir şahıs olaraktan , katılacak arkadaşlara şrek kedisi kıvamında bi bakış fırlatsam belki de sevgili adsız albüm senindir buyur derler :D olamaz mı olabilir ^^
    ''iç ses 2: kırkyıllık pesimist optimist oldu iyi mi olabilir belkiler filan :P''
    ivit bende yazı konusunda çok beceriksizim hele de hayalindeki bir şeyse bu , şu desem ; yok ya hayal bu dahada uçabilirsin diye düşünür dahası dahası derken sınırımı çizemem ve çok güzel bişi hayal ediyorum ama ne olduğunu anlatamıyorum diye işin içinden çıkıveririm Allah korusun mazallah daha farklı bişi istiyorum diyerekten bir Ali Ağaoğlu klişesi espri patlatırım diye korkuyorum :S ama konu GD ve TOP yahuu, deniciiim ,
    ne de olsa aramızda kalcak hehe
    ''iç ses3:rezil olcez ama deniyim bi yaa ,ya tutarsa''

    saygılar ...

    NOT: La la la "OH YEAH" diye bağır, artık benim kölemsin
    La la la la Eve gitme (Jibe Kajima/Don't Go Home) yakında devrilmiş/yenilmiş (Knock Out)olacaksın
    La la la Bütün bu günler boyunca (Oneulttara/Of All Days) bir kabusun (Angmong/Nightmare) içine sıkışmış gibiydim, şimdi bunu kaldırdım/bundan kurtuldum (Turn It Up)
    La la la la Bebeğim iyi geceler (Baby Goodnight) (TOP: OH MOM) rüyalarında yükselmen (High High) dileğiyle...

    istiyorum yaaaaaaa T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, sakin ol, tanıyorum seni XD
      Dene tabi ki, söylediğim gibi edebi eser beklemiyorum burada. Sadece sıradan bir soru sormak istemedim, kpopla alakalı olsun istedim ama tamamen Big Bang'e de yoğunlaşmak istemedim, sonuçta ortaya bu çıktı XD Katılan herkesin çok güzel şeyler yazacağından eminim ben :)

      Sil
  8. Aaa hiç iptal edilirmi Naympecim bu yarışma. Madem kimse yok, sen hiiç yorulma gönder bana doğrudan :P
    Yazmaya alışık bi insan olarak bi hocalardan ve istedikleri birbirinden yorucu senaryolarından fırsat bulursam yazıciim. Neyseki seni az çok tanıyorum, e triibünlere oynamakta serbest olduğuna göree... nihahaha :D On değilde kazanırsam ilk k-pop albümüm olucak o benim biliyonmu? :'(
    Neyse neyse, sen son tarihi söyle bana. Ben ona göre attıriyim bişiler, daha düşüncem bide üstünde. Çok yakın bi tarih olmasın mümkünse.. :D
    Not: Albüm heyecanından demeyi unuttum yeaa! Nicee doluu dolu yıllara ajanım. Sen yaz, hep yaz.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar istediği sürece neden iptal edeyim? Başta herkes yan kırdı o yüzden acaba kimse katılmayacak mı diye korkmaya başladım agsfhfdhgh
      Tabi, mesela Key'i koyun gruba albüm sizin olsun :P
      Ciddi misin? O zaman kesinlikle katılmalısın sürekli bu tarz işlerle uğraşan biri olduğunu da düşünürsek bence gayet yüksek senin olması ihtimali. Bir de birine ilk kpop albümünü hediye edecek kişi olmayı gerçekten çok isterim *-*
      Deadline 7 Mart o zamana kadar istediğini yazabilirsin :) 15 gün sonrası çok da yakın sayılmaz bence XD
      karşı not: Teşekkürler. Ben bile fark etmemiştim gerçi o yüzden senin yorum sonuna sıkıştırmış olman hiç problem değil~hahaha

      Sil
    2. Tamamdır o zaman, Key grubumuzun ilk üyesi :P
      Gariban bi öğrenci olduğum için albüm işlerine hiç kalkışamadım. (yada tembellikde diyebiliriz buna, bilemiyorum) :D Ama cidden en sevdiğim iki adamın albümünün elimde olması fikri bile çohoş ^^
      Okkeeyy! Tarih süper. Boş bir anımda yazarım ben hemencik onu. Ayy heyecan yaptım bak şimdiden.. :D :D

      Sil
    3. Amaaaan bulaşma zaten, ben bulaştım da ne oluyor? İnsanın aldıkça alası geliyor, kpop da sağolsun hiç boş durmuyor agsfhgafdh Zavallı cüzdanııım... T.T
      Kolay gelsin o zaman şimdiden :D

      Sil
    4. orasıda öyle tabi. Kendimi tutamam korkusuda var bi yandan. Sigara gibi işte, en iyisi hiç başlamamak :D
      Teşekkür ederiim o zaman bende. :D

      Sil
  9. nice yıllara:) güzel bir etkinlik umarım gerçekten çok isteyen birisine gider:)

    yalnız senin yazı sayesinde sevdiğim kişilerden oluşan bir grup düşündüm baya kalabalık oluyordu insan hangisini çıkarsa üzülüyor :)Birde ben çok grup tanımıyorum düşün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de umuyorum öyle birine gitmesini :) İstemeyen biri de zaman harcama zahmetine katlanmayacağına göre... Herhalde isteyen birinin olur ^^

      Sil
  10. Ben çekilişe katılmak istiyorum bunun için yazımıda mail adresine gönderdim kontrol edebilirsin ^^ çekilişlerde hiç şansım yok ama GD&TOP albümünü görünce dayanamadım, çekiliş için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ve evet hala okumamış olsam da gördüm ve hemen yanlışlıkla silmeyeyim diye başka bir klasöre taşıdım :) Katıldığın için teşekkürler ^^

      Sil
  11. neyyy hemde GD&TOP The First Album... yarışmacı arkadaşlara başarılar dilemeyeceğim, bende katılmak istiyorum bir VIP olarak gerçek albümüm olmadı korsan takıldık ama madem ki böyle bir şey var değerlendirelim :P

    YanıtlaSil
  12. choiseunghyerim21 Şubat 2013 09:33

    wowww ilk yılın için tebrikler . İkinci waaoww ben bu sayfayı nasıl bu kadar geç farkettim :D bendeniz bir VIP olarak dün oturmuş öyle Bigbang hakkında bir şeylere bakıyordum ki senin blogunla karşılaştım hatta o kadar beğendim ki bu işlere hiç yapmayan (aslında beceremeyen) ben seni takip etmeye çalıştım oldu mu bilmem ama en azından denedim bir şeyler :D her ne kadar bu yarışmaya katılamayacak olsam da sana direk söylüyorum bence çok çekişmeli olacak işin ucunda GTOP vol1 var nasıl olmasın. Sana seçimde onlara yarışmada başarılarr dilerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni takipçi oley!! (Takip edebildin mi edemedin mi ben de bimiyorum aslında çünkü bu tarz konularda aynı şekilde özürlüyümdür agsfhsfdh ).
      Beğenmene sevindim :) Kıl payıyla kaçırmışsın desene! Yarışmaya katılmanı isterdim ama gerçekten kimseye haksızlık yapmak istemiyorum, yoksa albüm vereceğimi duyduktan sonra uzun zamandır özel olarak konuştuğum VIP arkadaşlarımdan da ne olur bana ver diyenler oldu. Ben de onlara katılın kazanın dedim XD Sonunda gayet kişisel fikirlerime dayanan bir karar verip bir çok kişinin hevesini kursağında bırakma ihtimalim olsa da elimden geldiğince adil olmak istiyorum. Blogumu takip edin ve kazanın tarzında şeyler söylemememin sebebi de bu zaten :)
      Teşekkürler umarım gerçekten hak eden ve çok isteyen birini seçebilirim ^^

      Sil
  13. Blogunun birinci yılı kutlu olsun Nymphe :)

    Blogger alemindeki en iyi ödüllü yarışma bu, çok ciddiyim. GD&TOP albümünün yanı sıra yazının konusu da çok süper, tam blogluk. Umarım hakkeden kazanır. Kim bilir nasıl hikayeler çıkacak meraklardayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Madem ödül iyi katılmayı düşünmez misin? XD Daha çok zaman var, 7sinde son bulacak. Konu... Bilmiyorum ilk aklıma geldiğinde benim de hoşuma gitmişti (evet, çok mütavaziyim~kkkk ) ama insanlara biraz zor geldi sanırım, çünkü kimse katılmıyor sanki T.T Şimdiye kadar sadece 2 tane de yazı gönderildi mesela :)

      Sil
    2. Katılmam mı?! Bu albüm kaçar mı hiç :D Normalde yazılı ödüllere katılmam ama cidden konuyu öyle açık bırakmışsın ki tamamen hayal gücüne dayalı, o yüzden severek yazacağımı düşünüyorum :D Çoğu kişi de böyle düşünecektir, katılımcılar artar eminim :)

      Sil
  14. Bir şey sorsam olur mu? Diyorum ki, hani diyorum ki... Ben katılayım diyorum ama... Karar veremiyoruuuuuum. İndie mı olmalı hiphop mı? Erkek mi, kız mı, yoksa karma mı? Yani illaki "bir" grup mu olacak? Ben sana bir şirket oluştursam olmaz mı? XD Ya da grubum 20-30 kişilik olacak^^hahhah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaa!!! İpucu veremem canın nasıl istiyorsa öyle yap, sonuçta "senin" hayalindeki kpop grubu :) Şirket mi? aghsfhafsh Zor gelmeyecekse... Okumayı severim :XD

      Sil
    2. İpucu değil de kararsızlıktan sinirlerim bozuldu XD Benim hayalimdeki grup ama olmuyor işte. Tabi belki yazları pop, kışları, indie, baharları da hiphop yapan bir grup da üretebilirim, belli olmaz :D Aslında şimdi düşündüm de sonuçta hayal, neden olmasın? :D Zor mu? Zor olan "tek" olması. Bir on dakika düşündüm 3 kız grubu, 5 erkek grubu bulunan bir şirketi kurdum bile :D Ama çok kalabalıktı, vazgeçtim XD

      Sil
  15. Şuan e-mail adresimde ciddi bir sorun var, acaba başka bir yerden ulaştırabilmem mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka nereden dosya gönderebilirsin bilmiyorum ki...

      Sil
    2. Sorun değil, hallettim ve de gönderdim. Biraz aceleye geldi. Nasıl olur o kadar zaman vardı diyeceksen deme. Çünkü çok kararsızımdır ben. Vazgeçip durdum^^

      Sil
  16. Katılmak isterdim gayet tabii. Ancak hayalimdeki grubu en ince ayrıntısına kadar bildiğin için yazımı okuduğunda "Amaaaan hep aynı muhabbetler hiç ilgi çekici değil pırt!" yorumu alacağımı düşünüyorum XD Keşke bu kadar çok konuşmasaydık bu konu hakkında :D

    Pre-order bir Zion T. albümü olsaydı ne yapar eder bu şartlar altında bile kazanırdım o albümü ya! Bu seferkini ulaşması daha güç olan bir insan alsa hepimiz daha çok tatmin oluruz sanırım. Evet, ben bir sevgi pıtırcığıyım kikiki

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar , bugün gerçi dün oluyo hehe belli olacaktı sonuc acaba belli oldu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum yazıyı okudunuz mu ama "Mart ayının 7sinde son bulacak. Kazanan kişiyi de ondan sonraki 3-4 gün içinde açıklarım zannediyorum" demişim zaten. Dün belli olmayacaktı dün katılma süresi bitmişti. Önümüzdeki 3-4 gün içinde (büyük ihtimalle Pazartesi günü) albümün sahibinin kim olduğunu açıklayacağım. İlginiz için teşekkürler.

      Sil
    2. Tabiki okudum yazıyı ,7 Mart tarihini kafamdan uydurmadım yazınızda okudum, diğer kısmı unutmusum demek ki .7mart diye aklımda kalmış .

      Sil