20 Eylül 2013 Cuma

Başlık mı? O da Ne?


 Waddup everbody I'm Nym to da Phe or maybe Phe to da... Olmadı. Gaaaah zamanında kendime daha gangvari bir isim seçmem gerektiğini biliyordum. En azından şöyle GD gibi her kalıba girebilecek bir şeyler... Gerçi şarkı Jay Park'tan ama oraya takılmayın şimdi yoksa yazı daha başlamadan Korelilerin içine bir beni atmadıkları tuhaf, karman çorman çorbalarına dönecek. Ya da döndü bile mi? asghahsfhgfdh

 Neyse... Ne var ne yok bakalım? Şahsen beni sorarsanız buraya parmaklarım alışsın diye neler karalayacağıma bir türlü karar verememek dışında bir sorunum yok diyebilirim :D Bu yüzden kendi cephemden bir kaç ufak tefek haberle başlayıp sonra biraz K-müzik dolaylarında dolandıktan sonra saygı duruşu ve kapanışla programıma son vermeyi arzu ediyorum efenim.



Çeviri-Meviri İşleri
Beni asla yıkamazsınız Caponlar~nihahaha

 Öncelikle bu yazıyı okuyan sayın okuyucu takip ediyor muydun bilmiyorum ama youtube kanalım bu yaz ortasında bazı telif hakkı meseleleri sebebiyle kapatıldı (Japonlar -.- ). Tabi ki zorluklar beni yıldıramayacağından zalimlere, kötülere yenilmeyip burada kalacağımdan (arabesk ruh bir Anadolu çocuğunu asla terk etmez aghsfhgfdhgdfh) yeni bir youtube kanalı açtıııııım!!!! Oley, yeppu, yehhu ve bütün sevinç nidaları!!!

 Uzun lafın kısası buraya yapacağınız bir tıkla ulaşabileceğiniz kanalım hizmetinizdedir efenim. Eski videolarımın ne yazık ki ciddi bir kısmını (altımışın üzerinde falan) kaybettim ama gene de yarısından fazlası bu yeni kanalımda mevcuttur. Bir de bu aralar kpopu eskisi kadar sıkı takip etmediğimden (yaşlanıyorum şekerim yaşlanıyorum XD) aşağıya çevrilmesini istediğiniz şarkıları yazarsanız eskiye oranla daha fazla dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. Çeviririm diye söz veremem tabi, çünkü bildiğiniz üzere aşırı bencil bir insan olarak sevmediğim şarkıları çevirmiyorum ama gene de önerilere her zaman açığım :D

 Bu çeviri işleriyle ilgili bir de ban yiyen bazı videolarımı yüklediğim Dailymotion ve Vimeo kanallarım bulunmaktadır ki onlara da buraya ve buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz ^^

Program Çevirisi Mi? Ben Mi?!!
Bence de Kai... Bence de...

 Bazen twitterın "direkt mesaj" özelliği sayesinde ya da maille bu konuyla ilgili talepler aldığımdan onu da açıklığa kavuşturmak istiyorum: Hayır, herhangi bir kpop programı çevirmeyeceğim. Şarkı çevirmeyi program çevirmekten daha eğlenceli buluyorum bu yüzden bu şekilde devam etmeyi düşünüyorum. Belki izlerken hoşuma giden ufak tefek kesitler olursa önceki zamanlarda yaptığım gibi çevirebilirim ki onları da yukarıda linklerini verdiğim kanallardan birinde bulursunuz zaten.

 Aslında bu senenin başında beraber çalıştığım bir variety show çeviri ekibi vardı (KShow Türkçe) ama bir süre sonra çeviri için kişisel hayatımızdan fedekarlıklar yapmamız gerektiğini fark edince ve biraz da sıkılmaya başlayınca gönüllü olarak başladığımız işi gönüllü olarak bıraktık. Tekrar toplanır mıyız, bilmiyorum. Yani gene KShow Türkçe ekibiyle beraber çeviri işimize dönmeye karar verinceye (çünkü ekibi seviyorum hadi dönelim deseler dönerim :D ) ya da aşırı aşık olduğum ve "bunu herkes izlemeli neden kimse çevirmiyor ki?!" dediğim bir variety show çıkıncaya kadar düzenli olarak herhangi bir programı çevirmeyeceğim. Bu yüzden bana bu tarzda isteklerle gelen kişiler lütfen bu isteklerini grupların fan ekiplerine iletsinler eminim onca ekip içinden birisi sevdikleri grubun çeviri işiyle ilgilenecektir ^^

 Yok hala ısrarla şu programı çevirir misin diye soracak olan varsa... Himchan bebeyim söz sende asghhfafdh

Bu da aşağıya "Ama ben kıvırcık şaçlı değilim kiiii..." yazacaklar için: Seni seçtim Keyichu!!

Şaka şaka ehe~

Aslında Ben De Yazmak İsteriiiiiiiim Bi Fiction Fiction Fiction...

 Biliyorum biliyorum.... Hep yazacağım yazacağım deyip birilerine eziyet ediyorum, bazılarına yazdığım ama ancak yarısını bilgisayara geçirip sıkıldığım kpop fanficlerini göndererek bana küfretmelerine neden oluyorum. Bu sebepten iki yanağıma da birkaç tokat aşk edip kendimi toparlamaya karar verdim. Blogumda zaten içindeki tek bir hikayecikle sürünen bir Fan Hikayeleri bölümü olduğundan tıpkı ilk yayınladığım gibi one-shotlar yayınlamayı planlıyorum bundan sonra. Neden mi tek bölümlük? Çünkü ne ben de uzun bir hikayeyi düzenli olarak yazacak disiplin ne de sizde benim yeni bölüm yüklememi bekleyecek sabır var da ondan~kkkkkk

 İşte bu yüzden bundan sonra yayınlayacağım ilk tek bölümlük fan hikayesi olan Tanışma'nın teaserıyla sizi başbaşa bırakıyorum:

"...Sıkıcı...
On altı yaşındaki Jongin'in hayatı tanımlamak için kullanacağı kelime buydu...


...-Jonghun oppa ne kadar yakışıklı değil mi? 
-Hayır o çok kısaa... 


...Bir süre daha, diye geçirdi içinden. Sadece bir süre daha ve benim hayatıma da ilgilenmeye değecek bir şeyler girecek...


 ...Yeni çocuk iri, parlak gözleriyle Jongin'i incelemeyi bıraktı ve ufak ama muhabbet-etmek-istemiyorum tınısı taşıyan keskin bir fısıltıyla "Kyungsoo" diye kendini tanıtıp çantasından çıkardığı kitapları sırasına koyarak önüne döndü....


-...Jongin...KİM JONGİN!!..."

 Evet, süper sıkıcı bir Kaisoo fan hikayesi yazdım. Brava my life -.-

___________________________________________
 Evet, benimle ve blogla ilgili olanlar şimdilik bu kadar gibi... Bu yüzden gelelim müziğe:

Bu Aralar Kulağıma Takılanlar
Evet Daehyun, ben de kpopa kimi zaman bu tepkiyi veriyorum... Ama Himchan'a... Asla!!! agfsdfgadsgh

 Boş zamanlarımda sürekli sallanan sandalyesinde yumak dolayan nineler gibi "nerede o eski zamanlar?" şeklinde takıldığımı fark ettiniz mi acaba? XD Neden bilmiyorum ama kpopun bu sene yaptıkları bir türlü tatmin etmiyor beni... Bir şeyler eksik, yanlış hissinden kurtulamıyorum. Yaşlanıyorum a dostlar!!! aghsafsadhsgfh

 Sırf bu saçma bunalım yüzünden bu aralar kpop adına çok ama çok eskilerden şarkıları dinler oldum ki bloga yazı yazamamın en büyük sebeplerinden birisi de bu aslında. Yeni olanların çoğunu bir seferden fazla dinlemiyorum ki haklarında yazı yazayım?~kkkkk

 Bu sebepten birazcık khiphop dünyasına dalalım olmaz mı? Khiphop'ın geçenlerde bize sunduğu ama sonunda Amoeba'nın iddia ettiğinin aksine müzikten çok entertainment şirketi gibi davranıp pek de hiphop style olmayan bir şekilde bitirdiği diss olayını saymazsak aslında oraları da gayet sakin. Illionare Gang'in Big Boss Young King'i Dok2 yeni mixtapei Ruthless'ı piyasaya sürdü ki ben dinlemenizi tavsiye etmem çünkü hiçbir olayı yok~kkkkk Onun yerine 10 defa I'm 1ll dinleyin daha çok eğlenirseniz XD Nasıldı? MOTHERFUCKAH IM 1LL!!!! *kop kop kop kop* ahsfahgfsahgfdshdh 

 Benim aslında bahsetmek istediğim albüm başka. Dokki ne derse desin ve ben onun American wannabe ass'ini ne kadar seversem seveyim aslında khiphopın gerçek krallarından olan Drunken Tiger, Yoon Mirae (Tasha) ve Bizzy ile beraber yani MFBTY olarak yeni mini albümü The Cure'u çıkardı ki kendisi benim 3-4 gün önce indirdiğimden beri en çok dinlediğim albüm. İnanılmaz derecede mükemmel bir albüm olduğunu falan düşündüğüm yok ama dinlemekten gerçekten zevk aldığım bir albüm eh zaten defalarca beraber iş yapmış/sahne almış trionun uyumunu ise tartışmak bile saçma olur. Bir göz atın bence.

Bu da albümün çıkış parçasının çevirisi.

Son olarak: Rapapumpum rapapapumpum hey in ma jungle rapupumpum~ XD

Beklenesi Comebackler

 Ekim ayı comeback listesini gördünüz mü?! Gördünüz müüü?!!!

 Gayet uzun bir listeydi ama bütün algıda seçiciliğimle benim aklımda kalanlar şunlar oldu: Big Bang, BEAST, SHINee, SPICA ve ve ve.... BLOCK B!!!!!!!!! *-*

 Ayh gene kalbim hızlandı... Diğerlerinden bahsedeyim (evet Block B söz konusuysa herkes diğerleri. Bir BEASTle B.A.P'yi kayırabilirim XD ) yoksa bu yazı bitmeyecek XD

 Big Bang gerçekten şaşırtıcı oldu zira ben onların önümüzdeki 12541523 yıl boyunca grup olarak comeback yapmayıp sonra da askere gideceklerini ve 2 yılı da orada harcayacaklarını düşünmeye başlamışrım :P Oysa Ekim ayında çıkacakları turne öncesi bir single yayınlayacaklar. Ayrıca Taeyang'ın MV çektiğine dair söylentiler var ki solosu için 70 yaşıma kadar beklemem gerekmeyeceğine gerçekten sevindim~kkkkk Eh ne diyeyim sonunda yani... 

 SHINee'ye gelince onların Ekim-Kasım ayında bir mini albümle döneceklerini daha Misconception of You'nun çıkmadığı zamandan yani neredeyse sene başından beri biliyorum, o yüzden beklenen oldu. Planlı SM işte, sene sonunda ne yapacağı daha senenin başından belli. Hangi-entertainment-olduğunu-bilirsin-sen gibi değil :P Peki albüm için heyecanlı mıyım? Açıkçası hayır XD Çünkü öyle büyük beklentilerim yok bu albümle ilgili. SHINee zaten bu sene Japonyadakini de sayarsak 3 full albüm bir de Korece repackaged çıkardı. Üstelik bunun arkasından ciddi bir sessizliğin geleceğini bilmenin verdiği huzursuzluk da var fan olarak o yüzden SHINee albümüyle ilgili son sözüm şu: Gelsin dinleyelim ve lütfen saçma sapan kostümlerden uzak durun. Bir de Onew'nun sarı saçlarını değiştirirsek tadından yenmez valla agsfgafsdgfdh

 BEAST BEAST BEAST... Kpop adına bu senenin en çok beklediğim grubuydu ama olmasını beklediğim patlamayı yapamadı pek. Albümleri de güzeldi bence ama Junhyung'un çektiği aşk acısının yansıdığı şarkılar yazdan çok kışa en azından sonbahara yakışacak şeyler olunca... BEAST yaz comebackinde pek de aradığını bulamadı diyebiliriz sanırım. Bu yüzden yeni bir şeylerle geri dönmeleri harika olacak zira albümleri dinlenesi olmasına rağmen hakettiklerini alamamış olmaları böğrüme oturmuştu yaz yaz. BEAST fighting!!

 BEAST demişken... Bir de Troublemaker duosu geri dönecek muhabbeti var ki tadından yenmiyor açıkçası. En sevdiğim ikinci kpop duosu olan Troublemaker (ilki daima bugün bile neden ikinci bir albüm çıkarmıyorlar ki diye ağlaklandığım GTOP olarak kalacak) için "comeback yapsınlar ama yaaaa..." diye durmadan zırlıyordum, sonunda Cube sesimi duydu XD Bu sefer 4 tanecik şarkıyla bizi başlarından savmazlar diye umuyorum üstelik. En azından altı olsuuuun... Bak yedi de kabülüm... Ama Cubecuğum sen illa 13-14 taneden aşağısı kurtarmaz diyorsan o ayrı; kırmam kalbini asgfasahfdhgsdh  

 Tabi ki hiç Kambersiz düğün B.A.Psiz comeback olur mu? Gerçi B.A.P bu sefer Kore'de değil Japonya'da Warior ile debut yapacak ama olsun. Bir oturun be çocuğum daha tur biteli ne kadar oldu şunun şurasında!! Ayrıca siz Japonya için fazla hardcandysiniz benden söylemesi... Japonlar marsmellow kıvamındaki pembik pembik idolleri seviyor boşverin o yaban elleri siz ülkenizde kalın agshafsahgfsdh (İtirazlar yükselmesin hemen 2PM istisna :P)

 Ve gelelim en sevdiğim ikinci kız grubu olan SPICA'ya... Ağustos ayı sonunda Tonight singleını yayınlayan SPICA ağzıma bir parmak bal çalıp ortalıktan yok olmuştu. Ben neden single ki deyip dururken twitterda  SPICAsever bir dost "sonbaharda albümle geri dönecekler" demişti bu sebeple SPICA comebacki de bildiklerim/beklediklerim arasına dalış yapmıştı. Her zaman dediğim gibi her üyesi şarkı söyleyebilen nadir kpop kız gruplarından biri SPICA; comebackleri de beklemeye değer.

Ve Block B... Aman Allahım Block B... Kelimelerimi bile toparlayamıyorum... Sonunda sonunda sonunda!!! 23ünde yani Pazartesi günü pre-release olacak ve ondan sonra Ekim de.... Gaaaaaaah en iyisi gidip biraz daha zırlayayım T.T

BLOCK B IZ BACK BITCHEZZZZZ!!!!



*Odada tavşan gibi zıplama, yatakta yuvarlanıp anne olay mahallini görmeden ortalığı toplama ve bilgisayar başında otururken neden nefes nefese kaldığını açıklayabilmek için mantıklı bir bahane bulmaya çalışma aşamasında tekrar kendine gelme sonrasında*

Hiç birinden pişman değilim XD
____________________________________________________

Bonus:
Size supah dupah kuul flaming charisma Minhoho'nun gerçek yüzünü göstereyim mi? Hı hı göstereyim mi?

Acı gerçek millet: Bu Keroro bozuntusu hepimizi ayakta uyutuyor yıllardır aslında karizmanın "k"si bile yok o pörtlek gözlerinin altında ashgafshagfsdhgdh

Gittim. Evimizin kızı Küçük Hanım Gyuzizi stayl XD

Son olarak... Yorum bırakın *puppy eyes for yall*

*Amma da gifli bir yazı oldu bu gökkuşağına bürünmüş kpop idolleri gibi kambek yaptım sanki hsagahshafdh*


25 yorum:

  1. Ayy yeni yazı *-*
    Youtube kanalının kapanması kötü olmuş ya :/ Ben senin kanalını çok seviyordum. *-*
    Ama olsun sonuçta yenisini açtın :D
    Bu arada eski kanalında çevirdiğin şarkıların bir kısmı benim bilgisayarımda var istersen sana atayım. ^^

    O teaserın devamı ne zaman gelcek acaba Kaisoo en sevdiğim çiftlerden biri çok yakışıyorlar bence. :')

    The Cure albümünü şimdi indirdim yorumu yazdıkdan sonra hemen dinlemeye başlayacağım. Çıkış parçasına da bayıldım. *-*

    Block B'nin tam olarak fanları sayılmasam da şu sıralar Zico ile kafayı bozdum sanırım :') Özellikle I'll treat you better next time şarkısına şu sıralar taktım sürekli dinliyorum çok hoş bir şarkı. :D

    ''Bir de Onew'nun sarı saçlarını değiştirirsek tadından yenmez valla agsfgafsdgfdh''
    Cidden ya o saçlar nolmuş öyle *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kanalımda olmayan çeviriler sende mevcutsa gerçekten minnettar olurum. Lütfen kanalıma bir göz atıp sonra bana döner misin? ^^

      Ben de Kaisoo'yu çok seviyorum ama aşırı uyumsuz olduklarını düşünüyorum~haha Gene de zıtlar bir arada güzel görünüyor işte :D

      The Cure albümü bu aralar dinlemeye değer gibi gelen tek şey oldu bana. Gerçi bu sabah Block B'nin yeni şarkısı çıktı ve... Ahhhh... Cidden çok sevdim *-*

      Ekimde SHINee comebacki var bütün bu değişimler onun için işte. Sevmedim sevemiyorum ben acilen koyu renklere dönsün Dubu lida' XD

      Sil
    2. SHINee - Kiss Yo
      NELL - _Tokyo_ Live
      Miss A - I Don_t Need A Man MV
      Infinite-Paradise MV
      B.A.P Power MV
      Block B - NILLILI MAMBO MV
      INFINITE - The Chaser MV
      SHINee Obsession (Live)
      Brown Eyed Girls - Abracadabra MV
      XIA Junsu (JYJ) - Tarantallegra MV
      Yang Yoseob - Caffeine MV
      SPICA - Russian Roulette MV
      Super Junior-M Perfection Korean Version MV
      SHINee - Moon River Waltz

      Kanalında olamayıpta bende olanlar bunlar var. ^^ Hepsini yollayabilirim. ^^


      The Cure albümündeki şarkıların hepsine bayıldım harikaydı *-*
      Block B'nin yeni şarkıları çok hoştu bayıldım kesinlikle fanları olacağım *-* Ama dövülen o çocuk U-Kwon'du dimi *-* nillili mambo'da da dövülen çocuk o değilmiydi yaa asdfg Bide P.O'nun rap kısmında sesi T.O.P 'nin sesine çok benziyordu *-*
      Ayy SHINee comeback ini de merakla bekliyorum nasıl bir şarkıyla dönceklerini özellikle *-*Bencede ya Onew'ya açık renk gitmiyor *-* Lucifer'daki saçları çok hoştu bence *-*

      Sil
    3. Ama ben seni var ya... Yiriiiğm yiriiiğm!!!! *-*
      SHINeeleri yollamana gerek yok zira o Japonca şarkılar kanalımın kapatılmasının sebebi. Yang Yoseob'un Caffeinne'i bende de vardı yükledim. Ama bir şekilde diğerlerini bana ulaştırabilirsen süper olur özellikle Block B ve Spica'ya çok sevindim *-*

      Sil
    4. :D Peki o zaman mail adresini ver ordan sanırım video atılabiliyor ordan atayım bende :D

      Sil
    5. nymphe_nadiad@outlook.com ^^

      Sil
    6. Mail ile gönderemedim dosyaların boyutları çok büyük dedi nasıl göndermeliyim *-*

      Sil
    7. Herhangi bir upload sitesine yüklemen mümkün mü peki? Mediafire vs. gibi.

      Sil
    8. tabiki dur deniyeyim :D

      Sil
  2. Aaa Nymphe yaşıyormuş! :D
    Son zamanlarda bir tezgah kaldırma olayını gördüğümde pek bir üzülmüştüm hani. Zira senin blogun benim blog açma nedenim olmuştu zamanında. Nym'siz düşünmek zor buraları, Guzzi de yok bak. Özellikle yorumlara cevap vermediğini görünce kesin gitti dedim bu.
    Block B aylardır yüreğimizi hoplattı ama sonunda dönüyor, insanın keyfinden yorum yapası gelmiyor. :'')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha evet hala hayattayım :D
      Yorumlara cevap vermememin sebebi hala eve dönmemiş olmamdı... Telefonumdan da pek bloga bakmıyorum, alışkanlığım yok. Sonra da unuttum asgahshfdhgfdh
      Döndüler... Cidden döndüler... Keyfimden değil hala şoku atamamış olmaktan yorum yapamıyorum ben T.T

      Sil
  3. Hebele höbölööğ Nym gelmiiiş~
    Bloglarda dolanmayı ne kadar seviyosam yorum yapmaya da o kadar üşeniyorum ama gelişini kutlayayım dedim o yüzden gelip kıssacık bi' yorum bırakıp gideyim dedim. :3
    Şincik BEAST comeback yapacak dendi de kesin bir şey yok dediler o yüzden içimdeki patlamayı twitterde [BEAST COMEBACK CONFIRMED] yazısını göreceğim zamana saklıyorum.
    Ve YG'ye artık gram güvenmediğim/önemsemediğimden BB ve Taeyang için olan duygularımı da bastırıyorum. ;_;
    Gelelim benim yazının linkine hunharca tıklama sebebime: DO YOU WANNA B?!!!! *yazar burda okuyanın ayı gibi BLOCK BIIII diye bağırdığını biliyor*
    YESSSSS BLOCK B IS BAAAAAAACK~!!
    Ay aklımda bi' sürü şey vardı ama comebacki düşününce yine unuttum. ._.
    Aman neyse hissettiklerimi biliyosun senden farklı durumda değilim kkk
    Hatta ilk tiviti gördüğümde yarattığım depremi düşününce.. yok anam normal değilim ajflsls BLOCK BEAAĞ~ *sevinç gözyaşlarını silip devam ediyor*
    The Cure albümünü okul zırvalığı yüzünden daha dinleyemedim ama en kısa zamanda yapacağım aç kaldım şarkılara bu aralar.. ._.
    Ha bir de! Kaisoo fanfici haberini gördüm yaa..... artık tembellik yok Nym! En az, bak en az, ayda bir defa bu blog güncellenecek! Yok tembelim yok meşgulum yok! Mazeret yok! Yasak! Aynı beyin aynı frekans falan dinlemem diğer tüm Nym'in dönüşünü bekleyen isyancıları toplar gelip seni bi' köşede sıkıştırırım! Girip yazacakajfkdksksls Neyse şakayı geçeyim zaten iyi değilimdir yapmada, bizi habersiz yazısız bırakma Nym~ TT Aqlarız baq TT sjdksk Pyong~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Janımsın XD
      Bence BEAST comeback yapacak. Çünkü gerçekten -albüm satışlarını bir kenara bırakırsak- son albümde aradıklarını bulamadılar. Yanlış zaman yanlış şarkı gibi bir şey oldu... O albümü kışa doğru piyasaya süreceklerdi kiiii... Bu sebepten istediklerini alabilmek için geri dönecekler gibi geliyor bana, daha doğrusu öyle umuyorum. BEAST ne yapsa dinlediğim bir grup çünkü dönmeleri beni mutlu eder :D

      Troublemaker'a ne diyorsun? Geçende Hyuna ile Hyunseung ses provası için stüdyoya gitti diye bir şey okudum. Ne zamandır yakınıyorum bu konuyla ilgili sonunda bir comeback oluyor.

      Ayh Yulli... Döndüler Yulli... Bildiğin döndüler... Yepyeni bir şarkıyla yepyeni bir MVyle döndüler.... Ve ben ağladım T.T
      Cidden ne diyeceğimi bilemiyorum o kadar enfes, leziz ne bileyim agsfdagdsgafshgfahgsfagdsghadfg//dead bir duygu ki bu... Konuştukça saçmalarım herhalde şu anda T.T

      Dinle güzel albüm :)

      Ahahahahaha yorumlara cevap verdikten sonra çıkacağım ama gece postalamayı düşünüyorum fici. Bu aralar aile içinde bir sürü iş/koşuşturmaca var düzgün bir şekilde pc başına oturup kafamı toparlayarak bir şey yazacak zamanı bulamıyorum. Ne zaman odamın kapısını çekip sakince önüme boş bir sayfa açsam içeriden biri "Seliiiiiiiğn blah blah blah..." diye sesleniyor agsfdagsdgasgfdafgh

      Sil
    2. Hyunseung How To Love'da yazdığı mektupta aralık ayına kadar kendinize iyi bakın gibi bişey demişti (yanlış hatırlamıyosam .-.) Bence de yaparlar ama anca ocak başını ayarlarlar diye tahmin ediyorum ben. Ha önceden şöyle soft, hayır hayır Beast stayla balladlarla dolu bir albümle/mini albümle gelseler ona da hayır demem hani. :') Yazın kopan Beast'i ayrı sevsemde bizim yaralı çocuk kalbi kırık Beast'ten asla vazgeçemiyorum. Beast'ten soft şarkılar dinlemek ayrı bir zevk veriyor insana, ki bence de en çok yakışan bu onlara. Ha bi de diğer Cube artistlerinin de cb programları var.. yani tercihim kışın içimizi ısıtan+ağlatan şarkılarla gelmeleri. Ayrıca Block B de döndü kaldıramam ikisini bu bünyeye bu kaddar kpop kalitesi fazla gelir algldls
      Troublemaker'a gelecek olursam, dediğin haberi görmedim okul zırvalıklarıyla uğraşırken kaçırdım sanırım. O.o Sadece bi' iki fan tiviti görüp dikkate almamıştım. Beast'ten önce comeback yaparlarsa süper olur azıcık JS depolarız comeback'e kadar kkk Ama bu sefer ciddi şarkılar bekliyorum. Ciddi derken hem konsept konusunda hem de kalite konusunda. TM şarkısıyla ilgili bir sorunum yok da ben HyunA'ya verilen partlar konusunda endişeliyim biraz. Sonuçta dans olarak da ses olarak da JS 50 adım önünde kızın biraz eşitlenmeyle %100 süper düper bir duo olarak dönseler harika olur! *-*
      Oyh anam Be The Light... ciddi söylüyorum: Block B'nin bu tarz bir şarkıya bu kadar yakışacağını düşünmezdim. Gerçekten. Olum bir şarkı harika diye ağlanır mı lan?! sorusuna bu sabah okulda arkadaşlarımın salak-mı-la-bu bakışlarına maruz kalarak çok güzel cevap vermiş oldum. Hele bide bizim üçlü şarkı söylemeye başlamazlar mı... Ben daha koptum koptum. Ki bu tarz şarkılar smooth tarz şarkılardan sonra ennn sevdiğim ennn karşı koyamadığım şarkılardır. Düşün bide söyleyen Block B olunca gelsin gözyaşı nehirleri gitsin tonlarca mendil. Sınıf arkadaşlarımın mendil stoğunu bitirmişim yav ben salya sümük geberdim resmen afkfls Ama beklediğimize değdi yav. Gurur duydum vallahi. :') Tek gücendiğm mini albümde sadece 5 şarkı olacağı ve bi tanesi zaten inst. -_- Beast'te de 8 şarkı vardı zaten, yetmiyor arkadaş bana, şöyle 12-14 şarkılık albümler lazım! Doymuyorum resmen. Hele Be The Light gibi bi şarkıyı tattıktan sonra açlığımı nasıl bastıracağım bilmiyorum. TT
      Ugh...
      Bu arada aşağıdaki yorumları okudum da Beast'in yazın Shadow'un promosyonunu yapması bence de biraz talihsizlik oldu onlar için. Dediğin gibi albüm kpop piyasasında devrim yaratacak bir albüm değil ama sonuçta ilk adımları bu. Eninde sonunda atılacaktı bu adım çok fazla zaman geçmeden grupça bir şeyler yapmaya çalışmaları iyi oldu. Ama yine de Encore şarkılarıyla promosyon yapsalardı yazı daha iyi geçirirlerdi diye düşünüyorum. Ama olsun ne kadar iyi şeyler yapabilecek kapasiteleri olduğunu biliyoruz biz ki önemli olan da -başta B2utyler olmak üzere tüm müzikseverler için- bu zaten.
      Ve şu tam pcnin başına oturdun mu veya telefonu eline aldın mı başlayan az-kalk-da-yardım-et çağrılarını iyi bilirim, ünlü düşünür Annem'in de dediği gibi "ömür törpüleridir" onlar, o yüzden şimdiden kolay gelsin diyeyim ajfksldj

      Sil
    3. Aralığa kadar kim öle kim kala Jjangseung?! ahgfshagfsahgh Ben kendi adıma Ağlak BEAST' > Kop kop BEAST diyorum açıkçası :D The Fact'idir, Lightless unplugged'ıdır, Midnight'ıdır... En iyi BEAST şarkıları arasında bunlar benim için. Diğerlerinde de çok eğleniyorum ama... Ayyy bilmiyorum BEAST ne yapsa bende vizesi var sanırım. Beautiful Girl günlerine geri dönmedikleri sürece severim yerim yani aghsfhgafshgafh
      Bir liste gördüm Troublemaker comebacki BEAST minisinden sonra bir sonraki BEAST full albümünden önce... Ama listelere de güven olmuyor fanlar uydurdukça uyduruyor aghsfdgafsh Gene de bu kış sonuna kadar Troublemaker dönecek, o kesin.

      Yani ben ne kadar Hyuna'yı seversem seveyim bu konuda haklısın: JS o kızı çiğ çiğ yer... Ayh böyle söyleyince bir tuhaf oldu ama anladın sen onu asghfhgfshgfh Troublemaker benim çok sevdiğim bir şarkı aslında ki canlı performanslarda da eşitlik için JS kendini oldukça geri planda tutmaya çalışıyor izlenimine kapılmışımdır hep. Gerçi bu benim bilinçaltımın "bak Hyunseung ne kibar aynı zaman da ne profesyonel yaptığı işin dengelerini bilen/anlayan bi çocuk tüh tüh tüh maşşallah tosunuma" deme yolu da olabilir emin değilim XD

      Comeback ve Block Bnin aynı cümlede geçmesi bile içimi titretirken böyle bir şarkıyla dönmeleri... Ben de gurur duydum hepsiyle T.T

      Al benden de o kadar!! Resmen ağzımıza bir parmak bal çalıyorlar... Zico bütün gün stüdyodasın yaza yaza 4 tane mi şarkı yazdın diye çirkefleşiveresim geliyor agfshgafh BEAST'e de full albüm full albüm diye tepindik durduk albüm çıktığında 6 yeni şarkı duymuş olduk. Sonuçta I'm Sorry ve Will U Be Alright önceden yayınlanmıştı. Mini albüm gibi albüm verdiler bize hayınlar agfshgshafdh Çok az... Gerçekten çok az...

      HTLHTL inceleme yazımda da onu söylemiştim zaten bu daha ilk adım, ki albüm bu sene en çok dinlediklerim arasında benim. Tasarımına MV prodüktörlüğüne kadar tamamen onların elinden çıkmış bir şey, bu bile sevmeme yetiyor albümü aslında. Bu yüzden de hak ettiklerini alamadıklarında çok üzülmüştüm :( Encore bence de promosyon için seçilseydi daha iyi olabilirdi ama Junhyung Bey Shadow'u uygun görmüş ne diyelim :D Ki BEAST Fiction'la patlama yapmış bir grup denebilir, bu bağlamda Shadow gibi bir şarkı seçmeleri de o kadar şok edici gelmiyor insana ki Shadow'u da beğeniyorum ben. Ki zaten genel olarak Junhyung'un yaptığı işleri seviyorum, çünkü dinlediğinde evet bu bir BEAST şarkısı hatta bu Junhyung'un elinden çıkmış dedirtebiliyor insana. Müziğinde imzası var çocuğun XD

      kkkkkkkkkk Türk aile yapısı Fransa'da olsan da değişmiyor demek ki :P

      Sil
  4. bi iki grup haricinde kpopı bilmeyen biri olarak ders kitabı okur gibi okurum artık blogunu...
    direnmenin alemi yok bu kpop illetine bulaştım bi kere :D :D
    tabi okurken bahtımıza kpop mı çıkar krock khiphop mı bilinmez
    imza:bir dost (neden olmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ve tabi ki neden olmasın? :D

      Sil
  5. Merabaa:)))
    Beni hatırladınız mı? Bi zamanlar sadık okuyucunuzdum artık sesim soluğum çıkmıyor :) Aslında itiraf etmek gerekirse yazıyı okumadım öyle yorum yapmaya geldim kkk
    Neyse şey dicektim ben başlığın telifi var mı? Kullanacağımdan değil öylesine soruyorum :D :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatırladım tabi ki :D
      agsfdagsdgfdashgafhgfh Bilmem olmalı mı?

      Sil
  6. Hop!!
    Hoş geldin

    İlk önce sorunu cevaplayayım; Hiç iyi değilim, ama hala hayattayım şükür!

    Nerden başlayayım bilmiyorum ama şunu belirteyim; yazılarını zevkle okuyorum bazen öyle oluyor ki keşke oturup sıcak çaylarımızı içerken yapsak şu sohbeti, ne güzel olur.

    Daha önce belirtmiştim. Park Hyo Shin çevirisi yapabilirsen çok sevinirim. Hiç bir Türkçe çevirisi yoktur. Umarım ilk sen yaparsın.

    Eskiler demişken, cidden ben bile çok az dinliyorum şu sıralar. Bundan bir yıl önce günde en az beş kpop şarkısı dinlerdim, şimdi bir tane bile zor dinliyorum ama umutluyum çünkü Bigbang dönüş yapacak. Beklenti yüksek eminim iyi bir şeyler çıkacak ortaya.

    BEAST, SHINee ne yapacaklarını merak ediyorum. Şunu itiraf ediyorum, ben bu iki grubu birbirlerine çok benzetiyorum. "Neresi benziyor?" diye soracak olursanız bilmiyorum.

    Görüşmek Üzere!




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :D

      Neden kötüsün yahu? Hayat güzel, yaşamak güzel, Block B yeni şarkı ve MV yayınladı artık kpop da güzel XD

      Açıkçası oturup çay içerken sohbet etmek benim de çok hoşuma giderdi. Mubank esnasında netten konuştuğum ama farklı şehirlerde olduğumuzdan yüzyüze görüşme fırsatı bulamadığım bir çok insanla görüştüm ve gerçekten çok eğlendim ^^ Bu yüzden bir gün karşılaşma şansı bulursak seninle görüşmek isterim :)

      Ben Park Hyo Shin'in sadece After Love'ını biliyorum, bir yerlerde denk geldiğim ve piyano melodisinden çok hoşlandığım bir parçadır. Ama diğer şarkıları hakkında bir fikrim yok o yüzden spesifik olarak şarkının ismini söylersen benim için çok daha iyi olur ^^

      Cidden neresi benziyor? Ben ikisi arasında hiçbir bağ kuramam herhalde~kkkkk İki grubun da canlı performanslarında seslerini kontrol etme yetenekleri yüksek olan vokallere sahip olması dışında ^^

      Sil
    2. Daha iyi olacağım eminim... Hiç beklemediğim bir anda müzik çalarım bozuldu. En acısıda yenisini alacak paran olmaması neden çünkü işsizim...

      Efenim neyse artık... Kpop sen de olmasan ne olurdu halimiz?

      Umarım tanışma ve uzunca bir sohbet etme imkanı bulabiliriz.

      Park Hyo Shin birbirinden güzel çok şarkısı var. İlk gelen "Goodby My Love " oldu nedensen, bir de "Gift" var ikisinden biri olursa güzel olur. Şimdiden ilgine teşekkür ediyorum.

      Son olarak benzetme konusuna gelecek olursam... gülüyorum... :) Neden benzetiyorum belki iki grupta şeker gibi çocuklardan oluştuğu içindir... kkkehekekekeh :)

      Başka bir yazıda görüşmek üzere.



      Sil
    3. Müzikçalar bozulması bir insanın başına gelebilecek en kötü şeyler listesine top10den giriş yapar bence o yüzden büyük geçmiş olsun :(

      Tamam bakacağım ikisine de. Kanalımdan takip edebilirsin yükleyip yüklemediğimi :)

      Sil
  7. Nym is back!! Hoşgeldin guru :") Drunken Tiger döndü, bende öldüm zaten. Ben kendi adıma çok beğendim albümü, yalın bir şey çıkartmışlar ortaya. :D

    Shadow'u yaza yakıştıramamıştım ben. BEAST adamakıllı bir dönüş yapsa iyi olur. SHINee konusunda endişeliyim, 2014'ü tek bir şarkıyla geçiştirmese bari SM onlara.

    B.A.P Warrior'la umarım Japonya'dan bir şeyler elde eder ama Japonlar kaslı seviyorlar kkk 2PM'in o kadar tutulması da bence EXILE'ı andırmasından. B.A.P Japonya'da biraz daha Generations'a bağlarsa, tutunur bence piyasaya. Ya da ne bileyim gidip AKLO ile düet falan yapsınlar, Namie ya da Koda taraflarına kaysınlar, hiphop'tan R&B tınılarına geçsinler, Oricon'da ilk üç garanti diyorum ben.

    SPICA-Tonight beklentilerimi aştı. Ben her ne kadar Painkiller konseptlerine takıntılı olsam da, çok heyecanlıyım onlar içün *.*

    Vee, en çok sevindiğim haber, BLOCK B DÖNÜYOYOYOYOYOYOR!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim normalde çok Tiger JK dinlemem benim işim daha çok biricik karısı Tashayla XD Ama bu albüm güzel olmuş, sevdim.

      Shadow kötü bir parça değil bence, dinlenesi hatta. Sadece mevsim aşırı yanlıştı, çünkü bırak şarkıyı konseptin karanlığı bile yazın bubblegum işleri seven kpop piyasasına ağır geldi. Ben albümü seviyorum çünkü tam bir BEAST albümü gibi hissettiriyor. Ama çok fazla eksiğinin olduğunun da farkındayım ilk dinlediğimden beri :/ O yüzden BEAST comeback yapsın istiyorum, çünkü daha fazlasını yapabilirler ve daha fazlasını da hak ediyorlar zaten.

      SHINee'ye gelince kesin dediğin gibi olacak. SM bunu hep yapıyor SHINee söz konusu olduğunda. 2010da da iki albüm yayınladı sonra 2011 Kore adına tamamen boş gibi geçti. Seneye bir şey yapacaklarını zannetmiyorum ben açıkçası. Ayrıca ardarda bu kadar çok şey yayınlamalarının da doğru olduğunu düşünmüyorum. Her ne kadar SM planlı bir şirket olursa olsun, o şarkıların bazılarının seçimi neredeyse 1-1,5 yıl öncesinden yapılırsa yapılsın bir şeyler fazlasıyla aceleye geliyor. Ve SMin Shawolları para kaynağı gibi kullandığı da bariz ortada. Bazı şeyler sinirime dokunuyor da... İşte...

      Benim favori şarkım Russian Roullette hala ama Tonight'ı da sevdim. Umarım güzel bir comeback yaparlar onlar da hak ettikleri ilgili görmeyen bir grup :(

      DÖNDÜÜÜÜÜÜÜĞ!!!!! *-*

      Sil