5 Haziran 2013 Çarşamba

EXO Okullu Oldu Comeback Sahnelerini Doldurdu...


 ...Sevinçliyiz hepimiz, yaşasın senelik eziyete son veren SMimiz~ Tamam, son kısımda melodiye uydurmak için Zelo hızında rap falan yapmak gerekiyor ama hepiniz yazının konusunun ne olduğunu anladınız işte. Geçen senenin sadece bir kerecik görünen, sonra yüz görümlüğü isteyen yeni gelin ayaklarıyla fanları ile takipçilerini deli eden, gözyaşlarını sel olup akıtan, o çekilen 23 teaserın her saniyesini ayinler eşliğinde izlemelerine neden olan batan gemi misali rookiesi EXO sonunda geri dönebildi! Hem de singleıyla minisiyle değil, aslanlar gibi bir stüdyo albümüyle... Zaten daha azıyla dönselerdi EXO fanları SM'i basıp biricik gruplarını güvenli bir yere taşıdıktan sonra (çocuklar 30 kilo falan olduğundan kucakladıkları gibi götürürler sonuçta), binayı Lee So Man'ın gözünün yaşına bakmadan içindekilerle birlikte ateşe verirlerdi benden söylemesi :P



Evet, dediğim gibi bir stüdyo albümüyle döndü EXO. XOXO  isimli, nicelik olarak 12 nitelik olaraksa 10 şarkıya sahip olan (çıkış şarkısı Wolf'un her albümde EXO, EXO-K ve EXO-M olmak üzere toplam 3 versiyonu var da) albüm bu ayın 3ünde Kiss ve Hug olmak üzere iki farklı versiyon olarak çıktı. Kiss versiyonu Korece, Hug versiyonu ise Çince; yani Kiss EXO-K üyelerinin, Hug ise EXO-M üyelerinin seslerine sahip. Ben Çince dinlemeye pek katlanamadığımdan değerlendirmemi Kiss versiyon üzerinden yapacağım her ne kadar başından beri favorim olan EXO üyesi M grubunun vokali ve yüzü Luhan olsa ve M kanadından bir şekilde daha fazla hoşlanıyor olsam da... Sonuçta EXO-K dinleyip EXO-M sevmek benim kendi kişisel bunalımım siz okuyucuyu karıştırma hakkım yok. Gerçi son dönemde D.O. ile... Neyse o tuhaf çocuk hakkında konuşmak istemiyorum ashgfahgsfhagfsh


 Öhöm öhöm... Kafam dağınık bu yüzden konu da dağılıyor tabi... Ne diyordum? Her iki versiyonda da albüm bütün üyelerin seslerinin yer aldığı ve promosyonlarda da kullanılan Wolf ile açılıyor. EXO'yu takip eden herkesin bildiği üzere aylar önce bu şarkının çok daha ham hali bir şekilde SM stüdyolarından sızıp halkın içine karışmış ve bir kesim için dalga bir kesim içinse üzüntü sebebi olmuştu. Kötüydü, anlıyorsunuz ya... Ama aşırı planlı SM çoktan her şeyi hazır etmiş olmalı ki gelen eleştirilere pek kulak asmadı ve grup çıkışını uluma sesleri eşliğinde yaptı.

 "Wolf" Uzakdoğuya özgü bir melodiyle açılarak gayet mistik ve hoş bir giriş yapsa da ardından bir sürü elektro ve funky rifle ilerleyen, bazı yerlerinde aşırı autotune kullanımıyla (bknz. Baekhyun'un ilk solosunun sonu, D.O.'nun ilk solosu, Xiu Min'in solosu olarak başlayan kısmın tamamı, Chen'in solosunun sonu... vb.) bu elektronik etkiyi daha da fazla arttıran, tipiğe yakın bir SM şarkısı. Ama tipik SM şarkısı demişken aklınıza SNSD ve Super Junior'ın "catchy"likleriyle meşhur şarkıları gelmesin, Wolf'unkisi daha TVXQmsu bir SM tipikliği bence; zira grup ayrıldıktan sonra bir şekilde akustik kısmını kaybetmiş gibi olan TVXQ da kendini elektro dans ritmlerinin kollarına atmıştır hepimizin son işlerine bir göz atınca fark edeceği üzere.

 Şarkı hakkında kişisel olarak ne düşündüğüme gelince: Açıkçası bilmiyorum. İlk dinlediğimde çok karmaşık buldum, pek hoşlanmadım, hatta aşık kurt adam konusu ve grubun bir türlü "wolf" diyememesi bir de üstüne gerçekten ulumaları sebebiyle biraz da kikirdedim ama şu anda şarkıyı dinlerken eğleniyorum. Wolf'un iyi bir şarkı olduğunu söyleyemem, çünkü müzik gerçekten yorucu. Şahsen benim "kendindeyken 3 defa dinlenme sınırına sahip kpop şarkıları" kategorime hızlı  bir giriş yaptı bile. Ama şunları da söylemem lazım: Wolf'taki yükselip alçalmalar arasında bir denge var (IGAB gibi oradan oraya ışınlanmıyor ya da Sherlock gibi iki şeyi üst üste koyup insana neye kulak vereceğini şaşırtmıyor), aşırı autotune kullanılmış olsa da doğru yerlerde (genelde köprülerde ve solo bitişlerinde etkiyi arttırmak için) kullanıldığından çok da kulağa batıp insanı sinir etmiyor ve hala üyelerin kendi seslerini duyma olanağı sağlıyor, üstelik kurt adamın avına aşık olması şeklinde bir konu işlemesini başta gülünç bulsam da fantastik zırvalıklara düşkün yanım pek bir sevdi XD Gene de defalarca başa sarılıp sarılıp dinlenecek bir şarkı değil, tabi kendi kendinizi migren sahibi yapmak istemiyorsanız. :P

 Bir de çıkış parçası olan Wolf'a çekilmiş MV var tabi. Bu MVyi yayınlanan teasera bakarak bir konusu olacak, uzuuuuun bir aradan sonra bir SM grubu stüdyo dışında bir iş yapacak diye öyle sabırsızlıkla bekledim ki... Peki MV yayınlama günü geldiğinde SM bize ne verdi? On puan size gidiyor şu anda bu satırı okuyan sayın okuyucu, çünkü doğru bildiniz: Evet, cevap bir dans MVsi! Neden SM? Teasera okulda birbirini parçalayan iki çete koyduktan, prenses kılıklı Lulu'yu (özür dilerim bebeğim, biliyorsun severim seni) çetelerden birinin lideri yaptıktan, ortaya aşk üçgeni-dörtgeni hatta belki de beşgeni olabilecek bir hikaye çıkarmışsın havası yarattıktan sonra neden bize her zamanki formülden bir dans MVsi veriyorsun?! SMdeki zavallı idollerin dışarı çıkmaya hakkı yok mu? Güneş kremi stokunuz bitti de Kai daha fazla kararmasın diye mi gene hepsini içeri kapattın yoksa? Drama MVmi ver bağaaaa!!


 Gerçekten neden drama versiyon hala yayınlanmadı bilmiyorum açıkçası. Sabırsızlıkla bekliyordum, SMi kucaklayıp bağrıma basma sebebim olacaktı o MV :P Her neyse belki EXO'nun geçen seneki çıkışında yaptığı gibi fazladan bir iki MV daha çıkaracaktır diğer şarkılar için, o amaçla saklıyordur görüntüleri diyerek umudumu kaybetmiyor ve yayınlanan MV dans MVsi olduğundan koreografiden birazcık bahsedip Wolf ile yazım arasında oluşmuş olan göbek bağını kesiyorum: Koreografi cidden güzel bence. Özellikle başındaki zaten EXO efsanesinde de geçen hayat ağacı ve ağacın arkasından çıkan kurt, sonundaki mağaralardan çıkan kurtlar şeklindeki kısımlara bayıldım. Zaten Tony Testa ile çalışmışlar; kendisi koreografilerine teatral bir hava yüklemekten, şarkılardaki temaları eylem olarak koreografilerine taşımaktan hoşlanıyor (Bknz. SHINee'nin Sherlock'ta dedektif hareketleri yapması). Bu sebeple EXO üyelerinin tam anlamıyla kurt hareketleri sergilemeleri, nakaratta kendilerine kulak yapmaları, hatta arada kaşınmaları pek de şaşırtıcı değil. Peki koreografiyi gerçekten mükemmel bir şekilde ortaya sermelerini bir kenara bırakırsak EXO'dan kurt olmuş mu? Hmmmm şöyle diyebilirim sanırım: Why So Serious'ta SHINee'den ne kadar zombi olduysa EXO'dan da o kadar kurt olmuş XD Hatta hakkını vermek lazım EXO daha fazla kurt olmuş bile denebilir... Tabi Lulu'yu ve hamster Baekhyun'u gruptan atmaları lazım; o ikisinden kurt murt olmaz~kkkkk En iyi kurt ise... Kai? O kabul edilebilir bence hem MV boyunca onca uludu; var içinde bir şeyler demek ki asgfagsfdgafdgh

 Son olarak MVde arada beliren kurt görünümlerinden hoşlanmadım. Anlatılmak istenenin o anda değişim geçirdikleri olduğunun, EXO üyelerinin "Hepimiz Jacobuz" yazılı pankartlarını kıvırıp giyinme odasında bir köşeye koyduklarının ben de farkındayım ama efektler acemice duruyordu SM. Olmamış yani, yakışmamış o gene efektlerle süslenmiş olan stüdyonun profesyonelliğine. Tabi yıllardır stüdyo efekti yapıyorsun, artık alıştın ama bu ilk kurt çalışmanızdı değil mi? XD

 Bu kadar Wolf yeter yoksa insanlar sıkılmadan okusun diye yazıyı ikiye bölmek zorunda kalacağım ahgsfhgafsah Üstelik hala söylemediğim bir sürü şey kaldı gibi hissediyorum tuhaf bir şekilde... Ah bir de şu var: "D.O.'nun autotunea bulanmış elektronik sesi çok süpersonik ya" diyerek iğrenç bir yorum yapmak istiyorum. Böyle autotune kullanın canımı yiyin ama. XD Her neyse Kyungsoo'nun sesine olan sevgimi de belirttikten sonra albüme geçiyorum artık... Cidden geçiyorum... Geeeçtim:

 Albümdeki 2. track daha önce Kai'nin yer aldığı teaserlardan (beni EXOdan soğutan teaserlardan) 21 numaralıda yer alan, bu yüzden fanlarını adının aksine ölümüne ağlatan Baby Don't Cry. Şarkı piyano ile açılıp devam eden ve köprülerinde de piyano solosu kullanılan bir ballad, ayrıca benim gözümde albümün en güzel şarkılarından biri. Wolf'daki gürültüden bu şarkıda eser yok, hüzünlü olsa da insanın kapatası gelmiyor; "hem ağlar hem dinlerim" dedirtiyor sanki. İlla bir kulp takmam gerekirse Chanyeol'ün genelde beğendiğim rapini (kendisini ilk canlı performansını dinlediğimden/izlediğimden beri SMde ilk defa rapper sayılabilecek birileri var diye dolanıyorum ortalarda XD ) bu şarkı için biraz fazla aceleci bulduğumu söyleyebilirim sanırım. Gene de arada pek de sırıtmıyor ve vermesi gereken duyguyu veriyor, ayrıca Chanyeol'ün sesinden de hoşlandığımdan bir problem yok bence. Bu arada şarkı ne kadar normal görünse de hala doğaüstü temalardan kopmuş değiliz bunu da söylemeden geçmeyeyim: Diğer ismi Mermaid's Tears yani Deniz Kızının Gözyaşları olan şarkı gerçek anlamda farklı dünyalara ait iki canlının ayrılığı üzerine...

 Bir sonraki track olan Black Pearl ile gene hareketleniyoruz. Black Pearl EXO'nun gerçek olduğundan bile emin olmadıkları birini, bir efsaneyi aramaları üzerine Wolf kadar olmasa da bir elektro-pop şarkısı. Ki genel olarak özellikle nakaratında Wolf'tan çok daha yüksek bir tempoda ilerliyor. Gene de alt yapısı Wolf'a oranla daha basit olduğundan onun kadar yorucu değil bence, bu yüzden daha sevilesi.

 4. track gene bir piyano solosuyla başlayan ve aynı melodiyi parça boyunca devam ettiren, akustik gitar ile de yumuşak bir hava kazanan Don't Go. Ama Don't Go, tıpkı kendisi gibi bir piyano solosu olmanın ucundan dönen Baby Don't Cry kadar hüzünlü bir şarkı değil. Bunda orta tempoda olması kadar, şarkının genel olarak daha umut verici bir hikayeye sahip olmasının da etkisi var: Don't Go bitmek üzere olan değil, yeni başlama ihtimali olan bir aşk hakkında. Korece ismi direkt "Kelebek Kız" olarak çevrilebilecek olan şarkı kelebeğe benzetilen bu kızın peşinden gitme isteği ve onun kaybolmaması için yalvarış denebilir.

ara not: Sevgili EXO fanları gördüğünüz üzere sizinkiler normal insanlardan hoşlanmıyor. Beğenilmek istiyorsanız ya bir kurt tarafından tenhada kıstırılacak, ya acilen balık pullarıyla bacaklarınızı kaplamaya başlayıp "evde kendin yap deniz kızı kuyruğunu" üretime sokacak, ya da bir istridyenin içine girip sizi beyaz yerine siyah bir inciye dönüştürmesi için dua etmeye başlayacaksınız. Olmadı son şansınız da bu: Kanat takıp göz koyduğunuz EXO üyesini bazı hipnoz seansları da kullanarak kelebek olduğunuza ikna edeceksiniz. Başka türlü işiniz yaş, benden söylemesi...

 5. track sözlerinin Lee So Man'ın oğlu tarafından yazıldığı şeklinde söylentilere denk geldiğim ama fanlardan birisi belirtmiş olduğundan bir türlü emin olamadığım Let Out The Beast. Bir elektro-pop, bir akustiğimsi olayımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz bu şarkıyla. "Gelin dans edip kuduralım, ben hepinizi baştan çıkarırım, mükemmelim çünkü janım" temalı Let Out The Beast bana bir yerlerden fena halde tanıdık gelen bir beate sahip ama bir türlü çıkaramıyorum, o yüzden saçma sapan dedikodular yaratmadan "beat beate benzer" deyip geçiyorum. Biraz eski parçaları hatırlatan, güzel bir şarkı kendisi.

 Sıradaki şarkı olan 3.6.5 tam bir pop boybandi şarkısı. One Direction'a verin, yeni hitleri olsun o derece. Böyle bir otobüse doluşup deniz kenarına gitmeli, paçaları sıyırıp dalgalardan kaçmalı, omuzlara kolları sarıp kahkahalar atmalı, akşam yakılan kamp ateşinin diğer ucundaki kızı alttan alttan süzmeli bir klip de çektik mi tamamdır! Kötü bir şarkı değil ama özel de değil. En azından benim için, fazla bilindik geliyor açıkçası. SM bunları deniz kıyısına götürüp eğlenceli bir MV çekerse işler değişir tabi. Evet, SM çocuklarını dışarı çıkarma konusunda çok ısrarcıyım, farkındayım. Neden sürekli stüdyodalar nedeeğğn?! Boyları ondan kısa bunların, yeterince oksijen almıyorlar. Kris, Chanyeol, Minho gibilerse... SM binasının terasında fazla vakit geçirmiş olmalı. Changmin ise eski toprak ondan öyle agshfhagsfhagfsh (Evet Changmin'in aslında çok da büyük olmadığını biliyorum.).

 7. track Heart Attack benim şarkıların tanıtım videosunu ilk dinlediğimde tutulduğum şarkıydı ve şükürler olsun ki tam versiyonu da hiçbir hayal kırıklığı yaratmadı. Genel olarak sadece sabit bir vuruş üzerinde ilerleyen çok da yüksek olmayan bir upbeat kullanılan parçada, köprülerindeki davul vuruşları en yüksek ses diyebilir hatta. Gizemli bir hava var şarkıda, acele etmiyor ki blogumu takip edenlerin bileceği üzere bu tarzda şarkılar hep beni tavlar. Bence albümde yer alan en güzel işlerden biri, hatta benim için ikincisi. Teknik zorluklar sebebiyle asla canlı söylemeyeceklerini bilsem de (autotune efenim, çıplak sesle söylenirse zaten şarkının şu anki havasından eser kalmaz) en azından bir performansını görmek isterdim bu şarkının.

 8. track olan  Peter Pan benim albümde en az sevdiğim şarkılardan biri, o yüzden bahsetmeden geçiyorum. Gene de siz bir göz atın; sadece benim kişisel zevkime uymadı diye harcamayın şarkıyı XD

 Bundan sonraki şarkı Baby. Başlangıcını çok sevdiğim bu şarkı ilk köprüsüne geldiği anda ilgimi öldürmeye başladı, nakaratta ise bir sonraki şarkının My Lady olduğunu bildiğimden elimin ilerle tuşuna gitmesine zor engel oldum~kkkkk Aslında kötü bir şarkı değil, hatta güzel olarak bile kabul edilebilir ama My Lady'nin önüne koymuşlar bir de nakaratında "çünkü sen benim bebeğimsin bebeğimsin bebeğimsin" deyip duruyorlar.  Fazla klasik kpop aşkı, fazla her albümün banko şarkısı rolünde. Öyle ki üyeler bile şarkıya ısınmamış içlerinden gelerek söylememiş gibi hissediyorum dinlerken. Ya da aklımın diğer yarısında My Lady çalmaya başladığı için odaklanma problemleri yaşıyorum, bilmiyorum XD

 Ve 10. track... My Lady... Bu şarkı çizgili takım elbise, fötr şapka, deri koltuk, üzerinde kırmızı abajurlu bir masa lambası olan cevizden işlemeli bir sepha, aromalı sigara dumanına karışmış şarap, saman kağıtlı ciltli eski bir kitap kokuyor... Dinlerken işte sadece o lambanın aydınlattığı loş odanın duvarlarında abajurun kenarındaki yaldızlı püsküllerin yarattığı gölgeleri görebiliyorum... Elimdeki kitabın tatlı saman kokusu burun deliklerime dolarken cildini hafifçe okşuyorum sadece dokusunu parmaklarımın ucunda hissedebilmek için... Üzerinde oturduğum tek kişilik deri koltuğun içine gömülüp bacaklarımı elbisemin altında toplamışım... Birisi tavana kadar uzanan kütüphanenin yan tarafında kalmış, sanki gözlerden saklanma gibi bir çabaya girmiş merdivenleri yavaşça iniyor... Deri ayakkabılarının sesini yerdeki oryantal desenli halı boğuyor ama dudaklarına sıkıştırdığı sigarasının dumanı burnundan verdiği bir nefesle havada asılı kalıp odada ondan bir iz bırakıyor...

*Kendi hayal dünyamda geçirdiğim bir yarım saatin ardından...*

 Yani... İşte öyle bir şey sayın okuyucu. My Lady ile ilgili başka analizim yok. Fena o şarkı... Üzerimde kötü etkileri var. Dinlemeyin dinletmeyin bence agsfaghfsdgadsgh

 EXO lafım sana... Madem böyle güzel bir şarkı yapacaktın neden bana önceden haber vermedin? Bak on ikinizi birden kısacık süre içinde öğrenmek zorunda kaldım koskoca bir sene varken! Üstelik hala bazen seslerinizi karıştıyorum! "İyi de Nymcim What Is Love'ı yaptık ya sinyalimizi gönderdik biz" falan demeye kalkmayın bana. Tek şarkıyla yukarıdakinin geleceğini nereden bileyim ben?! Her neyse bir dahaki sefere kalbime indirmeyin, tükürdüğümü yalamak zorunda bırakmayın beni. Kai'ye de söyleyin, hemen takımları çekip bu şarkı için bir dans hazırlasın, izleyeceğim. Aklıma dans ediyor olması yetmez, sadece ben değil herkes görmeli agsdafgfsdgadsh

 XOXO albümü Wolf'un EXO-K ve EXO-M versiyonlarıyla kapanıyor.

 Genel olarak EXO'nun comeback albümü beklentilerimin çok üstünde çıktı. Tamam yetenekli olduklarını kabul etmiştim falan ama sonuçta SM bu ne yetenekleri harcar, hepimiz biliyoruz. Gerçi son dönemde SM'den de fena memnunum hiç öyle laf söyleyesim gelmiyor kendilerine XD Albüm tasarımlarından tutun, yaptığı şarkılara kadar her şeyi beğenir oldum. Bu arada XOXO albümünün tasarımı da çok hoş. Photobooku okul yıllığı şeklinde tasarlamışlar, şarkı sözleri ders notları gibi yazılmış, içinden çıkan üye kartı okul kimliği şeklinde falan... Aferin SM aferin, geçen seneki hatalarını bir bir telafi ediyorsun evladım :P Bakalım Henry'nin debutu ne olacak? MVsi bugün çıkıyordu sanki ama...
_____________________________________

 MBLAQ de comeback yaptı. Uzun zamandır beklediğim bir şeydi ama malum sebeplerden albümü dinlemeyi pek istemedim (EXO albümünü uzun zaman önce dinleyip bu yazıya başlayarak taslakta bırakmıştım). Hakkında yazar mıyım bilmiyorum, çünkü Henry'nin solosu da ilgimi çekiyor... Ve hepinizin bildiği üzere bende her şey hakkında yazacak dirayet yok~hahahahaha

not: Aslında bu yazıya Cuma başladım ama ülkede olanları hepiniz biliyorsunuz. Belki şimdi de yazmam bir kesime yanlış gelecek bir şeylere aldırmadan gülüp eğleniyormuşum gibi düşünecekler. Gene de birazcık da olsa kafasını dağıtmak isteyen bir kesim olduğunu düşünmekte (çünkü ben o haldeyim) ve onları kısacık bir süreliğine de olsa hissettikleri kötü ruh halinden kurtarabilme umudundayım. Olanları umursamadığımın düşünülmesini de istemediğimden (ki çok umursuyorum) aslında bloguma taşımaya hiç niyetim olmayan bu konuyu belirtme ihtiyacı hissettim. Aşağıda bu durumla ilgili yorum olmazsa sevinirim, anlayışınız için teşekkürler ^^

38 yorum:

  1. Exo her zaman sevdiğim bir grup olmuştur ama hâlâ üyeleri ayırt edemiyorum T.T sadece Kai, Kris ve D.O. :D
    365: Bu şarkıyı ilk dinlediğimde bana One Direction grubunu hatırlattı fazla pop bir şarkı olmuş :D o yüzden pek fazla dinlediğim bir şarkı değildi xd
    Baby Don’t Cry : İlk 1:34 saniyelik kısmı yayınlanmıştı bu şarkının ve ben ilk dinlediğimden beri hastayım bu şarkıya *-* Albümdeki 2. Favori şarkım ^^
    Heart Attack: Albümdeki en sevdiğim şarkı melodisi falan şarkıya bayıldım resmen *-* şu sıralar favori şarkım bu *-*
    Diğer şarkılar ise genel olarak hoş şarkılar Wolf hariç.
    Wolf şarkısını nedense hiç sevmedim *-* SM’in çıkış parçası seçimleri çok tuhaf şu sıralar *-*
    ‘’Why So Serious'ta SHINee'den ne kadar zombi olduysa EXO'dan da o kadar kurt olmuş XD’’ Ahahahah SHINee’nin wss şarkısını hiç sevmemiştim zaten açıkcası onları neden zombi yaptıklarınıda hâlâ anlayamadım Allah aşkına Onew’dan nasıl zombi olabilir ki :D :D Exo grubundaki üyelerin çoğu bana babyface geliyor Exo grubundakiler kurt olabilecek en son insanlar xd
    ‘’En iyi kurt ise... Kai? O kabul edilebilir bence hem MV boyunca onca uludu; var içinde bir şeyler demek ki asgfagsfdgafdgh ‘’ aahahahahah :D :D
    Son olarak Albüm çok fantastik olmuş. :D Fantastik şeyleri sevdiğim için de hoşuma giden bir albüm oldu :D Yazı içinde teşekkürler *-* Çok hoş bir yazı olmuş. ^^
    Bu arada söylemeden geçemicem o sağdaki Hyunseung gifi çok hoş :D :D yazının ilk kısımlarını okurken gözüm hep ona kaydı xd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gururla söylüyorum ki öğrendim~hahaha Önceden bir Luhan bir Chanyeol bir de Kris bilirdim gerisi yoktu agsfagfshgafshagh

      SHINee'den zombi mi olur ya? Çocuklar senden benden güzel ne zombisi agsdgasfghafh Ya bir de MV boyunca sırıttılar, hangi zombi o kadar panchak panchak güler yahu? Herhalde göz makyajını azıcık koyu yaparsak zombi olur bunlardan demişler ama yemedi~hahaha

      EXO'nun fantastik halini daha başarılı buldum ben :P Yapmasın SM şöyle şeyler ama, yakında bütün fantastik-mit alemini göreceğiz. Suju da son albümünde Olympostan inmişti malum.

      Beğenmene sevindim ^^

      Hyunseung ya bebeğim~hahaha Herkes gerim gerim geriliyor sahnede ne yapacaklarını falan konuşuyorlar ciddi ciddi o anda bizimkisi hobaaa agsdagfsgafh Ben de sevdim o gifi bir süre kalır herhalde gördükçe gülümseyeyim diye :D

      Sil
    2. Cidden ya aşırı güzeller özellikle Taemin onu zombi olarak bile düşünemiyorum xd
      ''Hyunseung ya bebeğim~hahaha Herkes gerim gerim geriliyor sahnede ne yapacaklarını falan konuşuyorlar ciddi ciddi o anda bizimkisi hobaaa agsdagfsgafh'' ahaha merak ettim videosu falan var mı ? :D
      Bu arada Mblaq ile ilgili yazı yazamıcak olma ihtimaline üzüldüm T.T ama umarım yazarsın :D

      Sil
    3. Videosunu bulamadım da gif serisi var o olur mu? DVDden sanırım görüntüler ^^ http://nymphenadiad.tumblr.com/post/52211742988/beast-backstage-before-the-concert

      Yazmayacağım demedim belki yazmam dedim~kkkkk Albümü hala dinlemedim o yüzden bilemiyorum :D Aslında kesin yazarım dediklerimdendi Primary falan işin içinde olunca... Bilmiyorum yani bir dinleyeyim de ona göre karar vereceğim ^^

      Sil
    4. Sanırım görüntüler DVDden :D genelde sahne öncesi çekimler DVDde bulunan videolarda oluyor :D
      Umarım yazarsın çıkış parçaları çok hoşuma gitti açıkcası *-*

      Sil
  2. Bu yazıya normal şartlar altında her zamanki gibi uzun bir yorum yazardım ama beynim ile parmaklarım arasındaki iletişimi sağlayan bir şeyler koptuğu için teferruata giremeyeceğim.
    Albümün tamamını dinlemedim. Sadece merak ettiklerimi indirmiştim sızdığında. Baby Dont Cry'ı beklemiştim zaten biliyorsun. Çok beğendim. Heart Attack ve My Lady de çok hoş. Exo bebeleri gayet dinlenilir.

    Not: Comeback stage izledim. Wolf performansını... Enerjileri çok düşük, beğenmedim. Ya da belki benim enerjim düşüktür son dönemde lahmacun yerken bile yeterince keyif alamıyorum :D

    Mblaq albümünü kesinlikle yazmalısın. Her yerinden Primary dokunuşları okunan çok güzel bir albüm olmuş. Bu zamana kadar yapılmış en iyi Mblaq albümü. Hatta bu sene yapılanların içinde en iyi kpop albümü bence.

    Not: Yazmayacak olursan sabahlara kadar bunaltacağımı biliyorsun. İçimde zor tuttuğum bir çirkef güzzi var. Çivili sopalarla falan her türlü iletişim kanalından saldırırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My Lady benim aşkım aghsfhagfdhgsfdh O şarkı beni benden alıyor sonra götürüp başka bir yere bırakıyor, bir de üstüne kendimi aramak zorunda kalıyorum her dinleyişimde... Gördüğün gibi bir de ölümüne saçmalattırıyor kendi hakkında~hahaha

      Ben sahnelerini karışık buldum. İlk stagelerini izledim sadece ve bence o dans için çok daha geniş bir alana ihtiyaçları vardı, o küçük sahnede her şey birbirine girmiş gibiydi. Zaten beklendiği üzere lypsync yaptılar, koreografi ölümüne hareketli olduğu için bir şey demeye hakkım var mı bilmiyorum gerçi. Senin enerjinle alakası yok bence, sahne enerjileri düşüktü, daha doğrusu fazla ezber bir performanstı. Aşırı yorgun da olabilirler ama, çekimler tanıtımları koşuşturmaca... Rookie olarak daha bu tempoya alışamamış olabilirler (Geçen sene çıkmış olmasına rağmen EXOyu hala rookie sayıyorum, çünkü hepimizin bildiği gibi geçen sene SM etkinlikleri dışında pek görülmediler, ekrana yeni yeni alışıyorlar daha).

      MBLAQ albümünü daha bir kerecik seninle konuşurken dinledim ve gerçekten iyi. Primary elinin değdiği belli albüme :D Gene dikkat vererek dinleyeceğim bu akşam. Yazmayı düşünüyorum zaten yahu, baskıya gerek yok. Üzerime bir şey sıkma yeter ahgsfagsfgh

      Sil
  3. My Lady'yi ilk sanırım taa çıkış yapmadan önceki tanıtımlarda kullanmışlardı, tam hatırlayamadım. Dinler dinlemez bir aşk yaşadım bu şarkıyla :) Acayip keyifli bir şarkı. Şimdiden en çok dinlenenler listemde yerini aldı. Diğer bir favorim de Heart Attack senin gibi :) Sanırım iyi şarkılar herkese kendilerini sevdiriyorlar.
    Bu arada grupta Tao isimli genç bir arkadaşımız var ki ben kendisine kurt olmayı en az Kai kadar yakıştırdım. Hatta Kai'nin o mükemmel yüz hatlarına karşılık baya... karakter sahibi diyelim... Evet, karakter sahibi bir yüzü var ben bu temaya bu vahşi yüz hatlı çocuğu baya yakıştırdım. Bir de kendisi Sm'nin tarzının baya dışında bir tip. Hala Exo'nun içinde ne işi var anlamış değilim :D
    Ben de kareografiyi çok beğendim o kurt kulakları filan... Çok hoş duruyor ama çok hareketli olduğundan olsa gerek şarkıyı bugüne kadar hiç canlı söylemediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teaser olayına o kadar gıcık oldum ki 10dan sonrasını izlemedim açıkçası :D Baby Don't Cry'ı da bilmemin sebebi bir arkadaşın göstermiş olması, yoksa ondan da haberim olmayacaktı.

      Tao... Neden bilmiyorum ısınamadım o çocuğa. Fazla da incelemedim, haksızlık da yapmak istemiyorum. Çünkü baştan Kai'ye de çok gıcıktım ben (diğerlerinin hakkını yiyiyormuş gibi hissediyordum), oysa şu anda severim keratayı :D Kyungsoo'ya yakıştırdım ben, bir şekilde şarkının fazlasıyla içinde olduğundan dolayı olabilir.

      SM grupları pek canlı performans yapmaz zaten. SHINee yapıyor ama diğerleri... Ki SHINee de son comebacklerinin çoğu sahnesinde lypsync yaptı. Kpopun tamamı öyle. Bir de bu şarkıları canlı söyleseler şu anki dinlediğiniz havası gerçekten kalmaz, çıplak ses şarkısı değil bunlar. Akustik versiyonları yapılsa olabilir tabi ama bu halleriyle aynı etkiyi vermeleri imkansız.

      Sil
    2. Kyungsoo'nun pek sevimli bir yüzü var ya :D Canlı performans olayını bilemiyorum yani Sm'de dediğin gibi olabilir ama diğer takip ettiğim kpop grupları genelde canlı söylüyorlar dikkat ettiğim kadarıyla. Tabi benim için sahnedeki bütünlük çok önemli canlı söylenmesindense. Dediğin gibi gerçekten de çıplak ses şarkısı değil. Yine de My Lady için bir canlı performans beklemedim değil :D

      Bu arada yazı için teşekkürler ^^ Genelde yorum bırakmaya çalışıyorum yazılarına. Adsız genelde ben oluyorum :) Takipçinim ^^

      Sil
    3. Kyungsoo tipsiz yaaa *D.O.nun ördek bakışlarına kapılmamak için direnen Nym*

      Hangi grupları takip ediyorsun? Canlı comeback yapan grup o kadar az ki piyasada. Bir de stüdyo için ayrı canlı kaydı yapıyorlar ona da dikkat etmelisin. İnsanların canlı dediği çoğu performans aslında lypsync~kkkkk My Lady'yi canlı söyleseler ölürüm ben *-*

      Peki Sayın "Adsız" o zaman teşekkür ederim :D Bundan sonra adsız diye bir yorum görürsem senden bilirim ona göre~kkkk Mireballa altında ismini belirtiyor çünkü agsfhgafshagh

      Sil
    4. Tamam Kyungsoo tam bir tipsiz şapşik :D ~~ahh şu 93'lü minikler~~ Takip ettiğim gruplar 3 tanecik zaten :D Öyle çok grup takip ediyormuş gibi konuştum ama haha (Big Bang, 2pm ve Sistar) Ama öyle numaraları bilmiyorum tabi canlı kaydı filan...

      Adsız olarak zan altında kaldım :D lahana diyeyim o halde

      Sil
  4. Medley çıktığında let out the beast,black pearl,baby don't cry,my lady ve heart attack kulağıma güzel gelen şarkılardı.Albümü dinlediğimde ise en sevdiklerim 2tane(3 olsun 3)oldu.Diğer şarkılarda iyi ama bu 3ü beni daha çok sardı.Lafı amma uzattın o 3 şarkı ne diye soracak olursan da şöyleler:heart attack,my lady ve let out the beast.Bu arada heart attackin çincesi beni daha çok sarmış da olabilir ;))

    Peter Pan'e ısınamadım hala ona gelince şarkıyı atlatıyorum yalan yok.

    3.6.5 da da öyle.Hatta ilk dinleyince hacı exo demişsin ama one direction bunlar diyesi geliyor adamın veee kafandaki klip cuk oturuyor bu şarkıya :)) van dayrekşın staylaa :D
    Bi de beybi şarkılara yaptığın yorumlar o kadar doğru ki üstüne bişi diyemiyorum :)) ondan bu zorlanmam :)

    Exo olayına ilk bulaştığımda bende senin gibiydim K şarkıları dinleyip M üyelerini daha çok seviyordum(hala M daha önde geliyo yalan yok :P ) Şu an hepsini seviyorum hepsi iyi çocuklar hepsi yetenekli...hepsi ♥ ben

    not:mblaq ve henry yazısını bekliyorum beybi ayy yok ben yazamam dersen her türlü gazı veririm twitterdan sen hiç merak etme
    not2:ayy bunlardan kurt olmaz en fazla köpecik olur hatta kai direkt kedicik pati sallayan minik bi kedi hatta :D

    Bu arada yazdıklarım karışık gelebilir beybi ama sen anlarsın diye düşünüyorum.Güzel yazı,hoş yazı,ellerine klavyene sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Medleyde Heart Attack'e vuruldum oysa şu anda senin saydıklarını hepsini severek dinliyorum. Black Pearl de güzel bence, ya da ben sözlerini sevdiğimden öyle geliyor olabilir (Bu arada onun çevirisini upload etmeyi unutmuşum dün gece ya, yükledim sanıyordum oysa agsfahgfshgafh).

      Ben de 3.6.5 ve Peter Pan'i hiç dinlemiyorum. Hatta Baby'yi de ilk kısmının sonuna kadar dinleyip MY Lady'ye geçiveriyorum agsfdagfsdagsgh

      Ben de yavaş yavaş K tarafına ısınmaya başladım zaten sonunda hepsi için "ayyyy canımsınız" diyeceğim galiba. Bir My Lady daha yapsınlar yeter bana~kkkkk

      karşınot: Henry'nin MVsinin çıkış tarihini ertelemişler yaa... Şirket içi kapışma olmasın diye mi düşündüler ne yaptılar? SMin bir şeyleri ertelemesine alışık değilim ben adamlar çıkacak dediler mi çıkarıyorlar ahgsfahgfhsgafdh MBLAQ yazacağım, seninle beraber söyleyen 4 kişi oldu :D

      Ben de olsa olsa Kai'den olur diye düşünüyordum. Normalde hafif şapşal olsa da arkadaş sahnede "let out the beast mode: on" şeklinde XD

      Anladım anladım yorum için teşekkürler :D

      Sil
  5. Bu yorumu gülerek yazıyorum çünkü bu aralar EXO ile ilgili her şeye keyiften dört köşeyim :D
    EXO'yu yazın tanıdım ve ben şarkılarını da gayet beğenmiştim. Zaten o ara piyasayı falan takip etmiyordum ben. EXO ve BAP'yi "vaaay böyle de gruplar çıkmııııış" nidaları eşliğinde izler/dinlerdim. Debutlarını beklerken çatlamadım ama comebacklerini beklerken çürüdüm.
    Şu EXO-K dinleyip EXO-M sevmek olayı var ya, kendimi gördüm sen de. Bunun nedenini anlarsa bir zahmet bana da söyleyiver. Hayır EXO-M'de Chen gibi bir ses varken ben... Gerçi o aslında Koreli ya, belki söylüyordur. -umut fakirin ekmeği- Ben de henüz ayıramıyorum seslerini. Tabi Baekhyun, Chanyeol, Kris, Tao, Kai ve Sehun dışında. Zaman zaman DO ve Chen ama her zaman değil.
    Wolf diğer SM'in bu senedeki diğer çıkış şarkıları gibi rengarenk. Tür açısından demek istiyorum. Ama bir süre sonra cidden alışıyor ve sevmeye başlıyor insan. En kötü etkisi bir kaç gün "kıre ulf, nega ulf, auuuuuuu" diye çığırtması. -Wolf deyişlerini uf diye anlayan arkadaşım bile var benim :D-
    Bu arada bence en iyi kurt Tao olmuş. Sukira'da da onu seçtiler ve kendisi de kabul etti zaten :D
    Ağaç kısmına aşığım, orayı hiç konuşmuyorum ve bu aralar DO beni öldürüyor. Aslında herkes onun hayranı olmuş durumda.
    Bu arada Wolf'un Çince sözleri Korece sözlerini döver, haberin olsun :D
    Baby Don't Cry, Black Pearl, My Lady ve Heart Attack albümdeki favorilerim, çok beğendim ben onları. Bundan sonra EXO'nun yaptığı her işi heyecanla beklememi sağlayacaklar.
    Don't Go, Baby, 365, Let Out the Beast de güzel ama yukarıdakiler kadar giderleri yok. Onları da sevdim ki ben zaten.
    Yanlız o 365 - 1D benzetmesi çok fazla var. Ben hiç 1D dinlemediğim için bilemedim ama...

    Ek olarak Henry'nin solo debutu da muhteşem olacak gibi. Şarkıyı çok sevdim ve teaserdaki kısmı ezberlemişim bile farkına varmadan. SM coştu, darısı diğer grupların başına diyorum her zamanki gibi.
    MBLAQ de çok hoş bir geri dönüş yaptı, Guzzi'nin "Bu zamana kadar yapılmış en iyi Mblaq albümü." yorumuna katılmadan edemeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gerekçem Çince'yi dil olarak sevmemek. Çok fazla ş ve h sesi var bir tuhaf geliyor, dinleyemiyorum. Yoksa Chen kadar Luhan'ın sesini de severim ben. Yok sadece M ile beraber söylüyor eğer Wolf'un genel versiyonunu saymazsak.

      Sukira'yı yarım yamalak izledim ben orayı kaçırmışım herhalde. Evet, yüzü sebebiyle falan da yakışıyor gerçekten. Ben Kai'nin jestlerine kandım sanırım bir se sürekli uluyor falan afgsdgsdgsfddgh

      D.O... Ben o pörtlek gözlü cüceye benden uzak dur dedim ama dinlemiyor :P Sevmeyeceğim yahu, sevmeyeceğim rahat bırak beni agsfagfshgafshagh

      Biliyorum, şarkıları ben de çevirdim~kkkkk Kesinlikle Çince versiyonun sözleri çok ama çok daha iyi. Diğer şarkılarda genel olarak standartı tutturmuşlar ama Wolf'lar arasında göz ardı edilmeyecek bir fark var. Wolf'un Çince versiyonunu seviyorum bak, nedendir bilmem :D

      Medley bana basit geldi ama çıkış şarkısından çok ümitliyim, iyi gibi. MV bugün çıkacaktı ertelenmiş ne yazık ki.

      Evet, MBLAQ albümü iyi gibi, ama ne yazık ki yukarıda da söylediğim gibi sadece bir sefer dinledim o yüzden ciddi bir yorum yapamıyorum.

      Sil
    2. Hımmm ben Çinceyi de seviyorum ki, ne yapsam? Gerçi Two Moons'u Çince dinlerim hep mesela, alışkanlık meselesidir belki.
      Hahhaha pörtlek gözlü cüce mi? :D Sağda solda söyleme böyle, parçalarlar seni^^hhahahah Onu ve Chen'i fanusa koyup, saklamak istediğim için objektif bakamayacağım :D
      İlk Korecesinin sözlerine bakınca güldüm, bir saçmalamışlar gibime geldi ama Çincesi iyi. Evet, ben de az önce Çince Wolf dinliyordum. Bundan sonra da öyle mi yapsam ne? :D

      Bu arada rüyamda seni gördüm Nypmhe, evet gerçekte seni hiç görmedim ama rüyamda gördüm ve nasıl olduğunu bilmiyorum. Açıortay isimli bir pastahanen vardı. Kapısında Nymphe_Nadiad yazıyordu. Kasanın arkasında da duvara bir kağıt yapıştırılmış, orada da "Selin" yazıyordu. Sen de esmer, düz saçlı, orta boylu, zayıfça bir kızdın :D Hiç böyle düşünmemiştim, şaşırdım :D

      Sil
    3. O zaman meseleni anlamadım~haha Benim tek sorunum Çinceyi dil olarak sevmemem o yüzden yani yoksa o tarafın seslerini de seviyorum :D

      Öyle diyorum çünkü kendisini sevmemem lazım agsfagfshgfdh Güz "ne zaman birine kapılacak olsan böyle davranıyorsun" dedi ona Kyungsoo'dan söz ederken tırsıyorum ahgshafshgafsh

      Ayyyy benim lisedeyken kitapkafe-pastane açma hayalim vardı!!! *-* İsmini Açıortay düşünmüyordum ama olsun~kkkkk Düz saç doğru, orta boy doğru, esmer çok yanlış aşırı beyazım, zayıf da ne yazık ki yanlış T.T O doğru olaydı iyiydi agsfahgfsgh

      Sil
    4. Çok ilginç bir durum, neden sevmemen gerekiyor ki? :D Sesli güldüm ya :D

      O açıortay meselesi büyük ihtimalle geometri sınavının etkisidir sanıyorum :D Çünkü sadece Açıortay da değildi, ama devamını hatırlamıyorum.
      Dur dur eğer %50'sini doğru tutturmuşsam belki bir yarım ermiştir ve günahlarım yüzünden tamamını doğru göremiyorumdur^^hahaha
      Şu an düşündüm de orada iki tane daha kız vardı. Ben hiçbirinizle konuşmadığım halde senin o kız olduğuna karar veriyordum sonra yine hiç ses çıkarmadan dışarı çıkıyordum. Acaba onlardan biri miydin? Onlar beyazdı çünkü. Şimdi geri dönüp bakmam gerekecek^^hahah
      Oradan bakınca tozuttuğumu düşünebilirsin ve çok da yanlış sayılmaz. Bazen rüyalarımın devamını görebiliyorum da :D

      Sil
    5. Neden sevmemem gerekiyor? Yani... Aslında net bir sebebi yok ama... Kapılmasam olur bence asagfsgfagfsh
      Ahahaha tuhaf bulması için yanlış insanı seçtin çünkü benim için de durum aynı, diziye bağlamış rüya serilerim var benim agsfgsfghafsh

      Sil
  6. Öyle uzun bir yorum yazamiyciğim bu sefer, çünkü az önce yazdım ama blogger sağolsun yayınlamadı. T.T

    Şunu söyleyip gideceğim buralardan; EXO debutunde bende dahil büyük bir kitle EXO'yu SuJu+SHINee+DBSK olarak yaftalıyordu fakat şuan artık benim gözümde onlar Koreliler'in geçen yıl mesihten çok bekledikleri 2. DBSK. XOXO bana DBSK'nin Mirotic albümünü inanılmaz anımsattı. Ki bunun temel sebebi de vokaller, kabul ediyorum. -_- Ben uzun zamandır SME'den Changmin kadar "çığırtkan" birinin debut yaptığını görmedim. O yüzden mutluyum. :")

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pis blogspot -.-

      Ben ilk çıktıklarında da DBSK havası var müziklerinde demiştim, bu albüm de kanıtladı bunu bana. Ama eski DBSK'dan ziyade TVXQlar bence müzik olarak. Vokaller konusunda ise... Bilmiyorum, SHINee'nin de sesini kullanmayı bilen 3 tenor üyesi var sonuçta. Ama çığırma açısından evet fazlasıyla DBSK. Zaten ben Baekhyun'un şarkı söyleyiş tarzını Changmin'e benzetiyorum. ^^

      Sil
    2. Burada biraz fazla TVXQ konusu geçti ehe ehem. Maydanoz olmadan duramayacağım. Gerçekten de EXO, SM karması bir grup gibiydi ve bence hala da öyle. Her gruptan biraz almışlar ama zaten K-pop'ta soz zamanlarda her şey "aynı"laşıyor. Bu bağlamda farklı bile olabilirler. -Ya da olamazlar-
      Bence olsa olsa DB5K'ye benzer müzik tarzları. Çünkü TVXQ'nun hiçbir albümünde -zaten iki tane var daha ama- My Lady ya da Heart Attack gibi bir şarkı duymadım ben. Büyük ihtimalle hıyarlık yapıp güzel şarkıları onlara vermiyorlardır. Bir de SuJu'ya. "Nasılsa sizin fanınız bol, ne yapsak alacaklar, zorlamaya gerek yok." falan diyorlardır hainler.

      Evet, bence de Baekhyun Changmin'i andırıyor. Zaten MAMA'daki performanstan sonra herkes bunu konuşuyor. Hatta daha öncesinden beri. Ama cık! :D Rising Sun'daki bölümü de söylemeden inanmayacağım. Sonra Changmin'in artık çocuğu olmuş high notelar. Adam onlarla yaşadı. :D Baekhyun da kimmiş, dünkü bebe :P -Aralarında 4 yaş bulunduğu gerçeği asdfghjk-
      Şaka bir yana onun ve bir de Chen'in güçlü diyaframları var. Yani; yaşadık! -Her yere Chen sokup duruyorum... Neyse.-

      Sil
  7. Hiç merakla beklememiş olmama rağmen şu aralar nerdeyse sürekli bu albümü dinliyorum :D:D Ben bütün şarkıları neredeyse beğendim açıkcası hatta Wolf da benim için albümdeki favorilerimden :DDD Belki gürültülü şeyleri seviyorumdur kim bilir :D bu albümlerini çok sevmeme ve ilk albümlerinden de üç favorimin bulunmasına rağmen( Two moons, What's Love ve History) grupta 3 kişiyi ismiyle biliyorum; Kai, Kris, Baekhyun :D Niye böyle oldu hiç bilmiyorum sevmesem bile araştırırdım oysa ki o.O Neyse yarından tezi yok hepsinin kirli çaşırlarını döküyüm bi bakıyım .... :D Ne diyordum, bence en iyi 'Wolf' şu klipteki siyah ojeli çocukla Kai olmuş :D Hele Kai'nin klipte ulurken ki yaptığı kafa hareketine bayıldım, belirtmeden geçmeyeyim :D Kendisi çok da severim açıkcası :D Grubu onlar çıkış yaptıktan sonra tanıdığımdan ve klipleri haricinde haklarında bir şey izleyip okumadığımdan -nasıl ya nasıll araştırmam- hepsi benim için aynı Cidden öyleler hiçbirinin ismini bilmiyorum -_- bir kaicik var engin dans yeteneklerinden haberdar olduğum o kadar). Neredeyse hepsini çok sevdiğim için sevmediğim daha doğrusu çok beğenmediğim iki şarkıyı söyleyeyim: Peter Pan ve Don't Go. Açıkcası ikisi de kötü değiller ama farklı bir his uyandırmıyor bende. Black Pearl'in açılışı çok hoş mesela; denizin içinden sesleniyormuş gibi geliyor gittikçe yükseliyor filan aman her neyse işte :D
    Albüm cidden öyle mi? Vayy, çok severim böyle temasal şeyleri :DD
    Kaç kişi istemişti MBLAQ yazısı? Beni de ekle :DDD kesinlikle çok güzel bir albüm; dinle, dinlet ve yaz :DD Henry'nin solosu için de yaz :D Nolcak ki :D Onu da tanımazdım ama burda solo çıkışı için yazdıklarına bakınca bir göz attım ve hiç fena değil ama tabi ki bir iki videoyla kaldı :DD:D Sanırım bende SM sanatçılarına karşı genel bir ilgisizlik var :D Nedeni DBSK olabilir, güzelim grup T___T
    Bu arada senin My Lady'yle ilgili yazdığın kısma öyle dalmışım ki bir an hikaye okuyorum zannettim, sonraki paragrafa geçipte ''*Kendi hayal dünyamda geçirdiğim bir yarım saatin ardından...*'' cümlesini okuyunca yaşadığım kafa karışıklığı ve hayal kırıklığını kimse yaşasın istemem :D. Ve bir de hikaye mi vardı yazdığın, ben mi yanlış hatırlıyorum diyerek de merakla hala beklediğimi söyleyerek veda ediyorum :D
    Mirabella~~~~~~~~~
    :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah ojeli çocuk Xiu Min :D

      O hikaye yatacak sanırım o kadar uzun bir ara verdim ki toparlayamıyorum XD Çok fazla yarım bıraktığım iş var ne yazik ki...

      Sil
  8. Eveeeeet yine bennn :D ama bu sefer biraz daha farklı.. çünkü ben bir exotic oldum kkk (hala kafamı duvarlara vurup duruyorum bir yılı Exo ile hiç ilgilenmeden geçirdiğim için şimdi bir sürü birikmiş işim oldu -.-)

    Öncelikle albümün teması çok hoşuma gitti okullu exo asdasd çok hoş *-* aslında wolf şarkısını ilk dinlediğimde pff bu ne yaa bunla mı geri dönüyorlar modlarındaydım ta kiiiii kareografiyi görene dek hayatımda en beğendiğim ikinci kareografi oldu *-* aslında neden bu kadar çok beğendiğimi ben de bilmiyorum abarttığım kadar özel bir yanı yok belki sevmemin tek nedeni Xiumin'in bu hali http://media.tumblr.com/f555adbdf60d61afdf33eae842823e9a/tumblr_mnuhw89lDr1snxqoco1_500.gif asdasd yine de wolf bütün üyelerinin seslerinin bir arada olduğu bir şarkı olduğundan dolayı pek beğenmesem de bağrıma basıyorum *-*

    benim favori şarkım let out the beast ama black pearl de çok hoş aslında don't go da çok güzel tabi bir de baby don't cry my lady ve heart attack var ağğğ kafam çok karışık asdasdasd

    sanırım 3.6.5 şarkısını konusunda herkes hem fikir kkk ilk dinlediğim anda gözümün önüne 1D üyeleri ve kliplerdeki anlamsız hareketleri geldi

    L.joe'nun gym şokundan sonra bu yazıyı okumak iyi oldu. Daha uzun bir yorum yapmak isterdim ama mvnin drama versiyonu hala ortalarda olmadığı için exo ve sme tripliyim u.u

    asdasdasd klavyene sağlık ve tembelliğinin bir an önce geçmesi dileğiyle sağlıcakla kal kkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EXOTIC resmi fanclub ismi değil deyip havanı bozayım mı? :P SM ne zaman bu çocuklara bir fanclub ismi verecek çok merak ediyorum. Sonları f(x)e dönmesin de...

      Koreografi bence de güzel, zaten benim Tony Testa işlerine bir zaafım var. Teatrel havalarını seviyorum sanırım :D Orası şarkının en sevdiğim kısımlarından birisi bu arada~kkkkk

      L.Joe ne yapmış? Hiç haberim yok Teen TOP ile çok ilgilenmem zaten. Onlarla ilişkimiz hala Sup Lav seviyesinde. Kendisi favori Teen TOP şarkım da~kkkkk Ayv gat det sup lav a-a-a-a-a-a sup lav a-a-a-a-a-a-a aghsfahfshash

      Sil
    2. Olmayan fanclub isminin hiç olmayan havası asdfghjkl zaten SM'in iki gerçek grubu var gerisine üvey evlat muamelesi yapıyor -hangileri olduğunu tahmin ediyosundur-

      Supa luv benim favori Teen Top şarkımdır ilk dinlediğimden beri çok severim *-* aslında Teen Top'la neden ilgilendiğimi ben bile bilmiyorum O.O

      L.joe'ya gelince beyimiz 49 kiloluk vücudunu spora götürmüş kas yapçakmış :b tabi bu olay ne zaman kadar önce oldu hatırlamıyorum bile ama neyse cevaplayayım dedim asdfghjkl canım sıkıldıkça bloguna girip yazdığın eski yazılarını okuyorum yazılarını beğenmeyen olursa bunu bu şekilde iletiverirsin artık u.u asdfgh

      Sil
  9. Albümü çok sevdiğimi dağlara yazmadığım kaldı bi ama buraya da yazacam :3
    Peter Pan benim de en zor ısındığım şarkıları oldu, hala da pek aramız olduğu söylenemez hatta. şarkının yapımcıları twitter'da o kadar övdü heyecan yaptı ama yok abim becerememişiniz :3

    My Lady <3 albümün sanırsam açık ara en iyi şarkısı. Dinlemeyen kalmasın mümkünse. Sonra eğer "amağn pek te bişeye benzemiyomuş tırı vırı" derse ağzına vuricim 45 numara ayakkaplarımla.

    Let Out The Beast daha önce demiş miydim bilmiyorum da Beast Mode adlı bi grubun şarkısı. Sm başlık parasını ödeyip allahın emri peygamberin kavsdkfjgsjdfs Exo'ya almış yani şarkıyı :3 ki bence Black Pearl ile birlikte bu da title olmaya pek layık bi şarkı. Benim Wolf'la aram çoğu kişi gibi açık değil. çokça egzotik ve ilginç buluyor, tipik dediğimiz SM şarkılarıyla alakası olmadığını düşünüyorum. Tuhaf anlayacğınız. Dünya pop müziğinde de böylesine karışık bi şarkı duymadım. tarzı ne onu bile kestiremiyorum. Şimdi artık Exo sevdiğim için mi, yoksa şarkıyı sevdiğim için mi dinliyorum kestirmek zor benim için ama yine de dinliyorum :") böyle bişey.

    Don't Go güzel. ilkin klasik boyband şarkısı diye geçiştirdimdi ama şimdi "wuhuhuhu o yeaaa" modundayım. Baby bir iki derken alıştırıyor kendine.ama favori olmaktan uzak. 3.6.5 ilk duyduğumda çemkirdiğim fakat bi kaç dinleyişten sonra büyük bi ızdırapla elimi alnıma koyarak "benden de pek ala direcioner olurmuş." itirafını yaptıran bi şarkı. dedim bunu ebet :")

    Ayrıca ben ortalarda yokken drama versiyonu yayınlanmadığı için çok mutluyum. eğer sabahlara kadar yayınlanmasını beklediysniz üzgünüm (yoğğ değilim) birlikte bakarız ona da :3


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peter Pan'i hala dinlemiyorum ben XD Isınmak için de bir çaba göstermedim ona harcayacağım zamanı My Lady dinleyip geçiriyorum şahsen~kkkkk

      My Lady bırakalım albümü benim favori SM işlerimden biri bile diyebilirim. Cidden çok iyi bir şarkı, dinlemeye doyamıyorum *-*

      Ahha biliyordum daha önce o müziği duyduğumu!! SM bunu çok yapıyor zaten o yüzden şaşırmadım. Aynen, Wolf'u ilk dinlediğimde bir "bu ne yeaaa?" olmuştum ama ardından sevmeye başladım şarkıyı. Çocuklar hiphop miphop diyorlar ama başlarına çaput bağlayıp kendilerine 30 beden büyük tshirtlerle sahneye çıkmaları dışında hiçbir şey hiphop değil o şarkıda, yemesinler bizi XD Farklı bir şarkı bence ama onca elektro upbeatle bir TVXQ benzerliği kaçınılmaz gene de :D

      Don't Go benim sıkça dinlediklerimden, Baby değil gene. 3.6.5 tam yaz şarkısı akşam yürüyüşlerinde hoplaya zıplaya ilerlemeye, popla neşelenmeye gayet uygun bence.

      Hala yayınlanmadı -.- Ki ben başka bir şarkıya ait bir MV geleceğini düşünüyorum artık. Sonuçta What Is Love'da teaser görüntülerini kullanıp MV yapan SM neden foto çekimleriyle yeni bir MVyi aynı ana sıkıştırmasın? Wolf'la harcamayacaklar o görüntüleri, hatta belki -umarım- birkaç şarkının bir arada kullanıldığı bir kısa film gibi bir şey çıkar karşımıza tıpkı B.A.P One Shot'ta olduğu gibi :D

      Sil
    2. fakat Let Out the Beast, Exo teaserlarında çıkana kadar meşhur bi şarkı değildi. grubun myspace hesabından yayınladığı basit bi şarkıydı. tıpkı Fiction-Ice XV gibi yine az bilinen bi cevheri ne yapıp edip bulmuş SM :3 Her ne kadar hakları satın alıp yeniden yorumlamak hoş bi iş gibi görünmüyosa da SM iyilerinden seçip kendine uyarladığı için karşı değilim ben :3 Angel'da öyle misal. Hep güzel şeyler bunnar <3

      Sil
    3. Benim için de sorun değil açıkçası :D SHINee'nin bir çok şarkısı o şekilde ve aralarında gerçekten sevdiklerim var: Love Like Oxygen, Y Si Fuera Ella, Forever or Never vb. gibi. Güzel uyarladıkları sürece aldıracağımı zannetmiyorum.

      Sil
  10. Exo'yu çıkış yaptığından beri gözüme gözüme geliyordu her yerde, ki denk gelmemesi mümkün değil:D Ama 1-2 dinlemenin ötesine geçemedim her zaman..
    Ta ki Wolf da D.O'nun sesini duyana kadar <3 <3
    işte o zaman..İşte buuu diyerek Exo'nun yayınlanmış tüm şarkılarını pür dikkat tekrar dinledim :D
    Şimdi diğer üyeleri de tanıyayım diyorum.. Bir de Chen'in sesine bayıldım:D
    Artık bu albümü alma aşamasındayım XD
    Çok beğendiğim şarkı benimde My Lady oldu ve de Wolf :D
    2. olarak sevdiklerim de Baby dont cry ve dont go oldu.
    Yine çok eğlenceli bir yazı olmuş Nymphe^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D.O. mu? Hmmmmm... agsdafgsdgah Benim de dikkatimi sesiyle çekti zaten kendisi. Üstelik neredeyse bir senedir What Is Love'ın harika bir şarkı olduğunu düşünüyorum ama sevdiğim kısımları söyleyen adamın suratına bakmak bir kere bile aklıma gelmemişti sadece dinliyor ve geçiyordum asgfagsdagh Kyungsoo... Seni... -.-
      Chen de çok iyi bir vokal ama ben değerlendirmemi Korece versiyon üzerinden yaptığımdan ona değinemedim :(
      Teşekkür ederim, beğenmene sevindim ^^

      Sil
  11. 2 haftadır bloğundaki heralde bütün yazıları okudum eski yeni. E tabi bunu da yeni gördüm o yüzden biraz 1,5 yıl sonra yapılan yoruma kızma hehehe^^
    Ben exo fanıyım ama ilk xoxo çıktığında çok İngiliz boybandleri tarzı gelmişti. Şimdi tekrar dinleyince içinde Baby Don't Cry, My Lady, Black Pearl gibi kaliteli işlerin olduğunu düşünüyorum xd
    Bu arada Heart Attack'i konserlerinde canlı söylediler haberin olsun :D

    Bi de şeyi merak ediyorum Overdose albümünü nasıl buldun ve üyeler hakkında ne düşünüyorsun şimdi :D
    (Exo dinleyip de D.O dan etkilenmeyen yoktur zaten)

    Bloğunu çok çok beğeniyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir Heart Attack performansı gördüm konserlerinden hani şu VCR tarzı olan. O canlı değildi sanki ama? Çok güzeldi ama mikrofonları bile yokken nasıl canlı söylesinler ki? Başka performans varsa lütfen atar mısın, severim o şarkıyı.
      Overdose albümü hakkında bugün bir şeyler yazdım, bilgisayarım bozulduğundan uzun süredir bloguma bir şey yazamıyordum da... Çok geç olsa da bahsetmeden geçmek istemedim :)
      Teşekkür ederim ^^

      Sil
  12. Kyungsoo'ya Allah yetenek vermiş gerisini koyvermiş desem Allah çarpar. Gerek sesi, gerekse ben-masum-değilim-ama-siz-öyle-görüyorsunuz tipi. Buraya hislerimi yazarsam yıl olur. :D
    My Lady TT.TT Konserdeki danslarını gördün mü? Kyungsoo odaklı fancami izledim de 1 hafta komada yattım resmen. İzlemediysen git koş izle. İzlemezsen çok şey kaçırırsın. Gerçi Çince versiyonunu söylüyorlar ama olsun. Dans yeter.
    Neden yorum yaptım onu da bilmiyorum ama yaptım işte. AĞAĞAĞAĞAĞA KYUNGSOO ÇOK YAŞA!!1!!1!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My Lady performansından nefret ediyorum ben. Şarkının sofistikeliğinin içine etmişler o hareketlerle ilk gördükten sonra katletmişler diye zırladım durdum :D
      Ben Kyungsoo'nun tipini de beğeniyorum, manyağım herhal aghsfahgsfhgafh

      Sil