18 Kasım 2016 Cuma

Son.

  Uzun zamandır kpop ya da genel olarak Kore müziği hakkında yazı yazmadım. Ve artık bundan sonra da yazmayacağıma karar vermiş bulunmaktayım.

 Aslında devam ettiği noktaya kadar çok eğlenceliydi. Bu blogda zaman geçirirken bir sürü şey öğrendim, kendimi bir hobi doğrultusunda geliştirdim ve en önemlisi mutlu oldum. Ama sonradan bir yük olmaya başladı, yazamadığım yazılar üzerime ağırlık olarak bindi ve zevkin yarattığı sorumluluk diğerlerinin üzerine eklenince ufak da olsa bir başka zihinsel yorgunluk olarak geri döndü bana.

 Bundan hoşlanmadım.

 Bu yüzden artık bir nokta koyuyorum.

 -Ve içten içe bunun daha yenisine başlamak için olmasını umuyorum.-

 Şimdiye kadar blogumu takip eden, yazdığım zırvalıkları okuma hatta onlara hakkında tartışacak kadar değer verme zahmetine katlanan herkese teşekkür ederim. Açıkçası her yorum, her konuşma, onları bekleme süreci buranın en güzel kısmıydı diyebileceğim kadar değerliydi.

 Büyük ihtimalle bir süre sonra en azından bütün yazıları kaldıracağım (Tam bir bu mesaj siz okuduktan sonra kendini imha edecek anı).

 Tekrar teşekkürler.

 Ve iyi dinlemeler... Artık ne dinliyorsanız.

 (SHINee dinleyin benceahfshgafdshfashfh... Cidden. Hayır, yeni albüme baktınız mı? Tell Me What To Do tam bir R&... Neyse.)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder